Interesante ledurile de poziții, de unde le-ai luat? Sa ne spui dacă deranjează în trafic. Cele OEM ce putere au?
MARUTA: '07 Honda Civic Sedan 1.8 i-VTEC ES M/T, Nighthawk Black
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by dinoc View PostInteresante ledurile de poziții, de unde le-ai luat? Sa ne spui dacă deranjează în trafic. Cele OEM ce putere au?
Nu stiu ce putere au cele OEM (cred ca 5W) pentru ca nu le mai am de mult timp. Acum am inlocuit tot niste leduri, dar mult mai slabe, diferenta fiind ca intre un chibrit si farul de la Constanta...
Initial am vrut sa le pun la ATR dar nu au intrat in soclul respectiv, deci atentie ca se mai poate intampla si la alte masini (un prieten cu Megane 2 a patit la fel).
Apropo de ATR, claxoanele ce le ai de vanzare au cumva mufa asta?
Ma gandesc sa schimb cu unul mai placut la auz.CR-V e:HEV
JAZZ GD1 CVT
Ex: CR-V RE6
Ex: RDX TB1
Ex: Civic FD1
Ex - JAZZ GD1
Ex - ACCORD Type-R
Ex - DEL SOL EH6
Comment
-
Operatiunea de ozonificare si folosire de ultrasunete pentru AC e ceea ce trebuie. O data pe an si e suficient, la fel procedez si eu, doar ca aparatul e alta marca/alt service.-------------------
There is no point of having if you can't share.
Comment
-
Originally posted by dinoc View PostCat costa treaba cu ozonificarea, nu este pericol sa afecteze electronica mașini gen senzor Bluetooth sau altele?
Nu stiu sa fie vreun pericol pentru electronica masinii. Aparatele se pun la "picioarele" pasagerului pentru a trage aerul din zona respectiva, se da sistemul de ventilatie pe recirculare cu AC pornit si se asteapta aprox. 30 min. pentru fiecare dintre operatiuni.
In prealabil se scoate filtrul de AC si este de preferat sa se puna unul nou la loc la final.
Apropo de filtru, eu am luat de data asta de la adilau, Knecht (Mahle), si mi se pare ca este de o calitate foarte buna. Nu a mai fost nevoie sa-l ajustez putin cum am patit cu cele de la Jakoparts.CR-V e:HEV
JAZZ GD1 CVT
Ex: CR-V RE6
Ex: RDX TB1
Ex: Civic FD1
Ex - JAZZ GD1
Ex - ACCORD Type-R
Ex - DEL SOL EH6
Comment
-
De ce ?I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
'00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
'96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
Comment
-
Originally posted by vtin View PostRamane praf din belsug in airbox. Dupa aproximativ 2000 de kilometri am schimbat filtrul si am trecut pe unul OEM.
Daca da, inseamna ca e o problema pe undeva. Ori garnitura de etansare a filtrului nu etanseaza bine (se poate dilata de la caldura), ori filtrul nu-si face treaba bine. Ramane praf dupa filtrare, in zona asta?
CR-V e:HEV
JAZZ GD1 CVT
Ex: CR-V RE6
Ex: RDX TB1
Ex: Civic FD1
Ex - JAZZ GD1
Ex - ACCORD Type-R
Ex - DEL SOL EH6
Comment
-
Da, exact despre asta este vorba.
Praf (pamant aproape) ramane in zona inferioara a airbox-ului. Colegul IB (ii multumesc!) m-a linistit oarecum spunandu-mi ca ar fi fost cu mult mai serioasa problema daca stratul de praf ar fi aparut in partea superioara.
In plus, dupa 2000 de kilometri filtrul Mahle era perfect curat intre lamele, in timp ce OEM-ul era binisor garnisit cu praf, iar airbox-ul perfect curat.
Filtrul Mahle are probleme si cu etanseizarea.
Comment
-
In zona inferioara a cutiei de filtrare este normal sa fie ceva praf (cel putin in Bucuresti unde e foarte mult).
Daca zona superioara era curata (cea pe care am subliniat-o in desenul de mai sus), inseamana ca filtrul a facut treaba si totul e OK.
Eu am gasit chiar si niste castane in cutie (la Jazz) :
http://www.hondafan.ro/forum/showthr...l=1#post231587CR-V e:HEV
JAZZ GD1 CVT
Ex: CR-V RE6
Ex: RDX TB1
Ex: Civic FD1
Ex - JAZZ GD1
Ex - ACCORD Type-R
Ex - DEL SOL EH6
Comment
-
6 ani cu Honda
Trecura si sase ani de cand am prima Honda. O fi mult, o fi putin? Naiba stie.
Cert este ca de un lucru sunt foarte sigur: am facut o alegere foarte buna. Stau si acum sa ma gandesc, uitandu-ma la ce modele au aparut la alte diferite marci (ce merita luate in seama), ce alta varianta ar fi fost mai buna pentru mine si nu gasesc vreuna.
Ba mai mult, desi designul la Civicul sedan nu imi placea prea tare la inceput, in special comparativ cu hatchback-ul, acum bag de seama ca ma atrage si mai tare.
Ce urmeaza? Tot Honda, bineinteles, dar cred ca voi "trage" de Civicul asta cat mai mult cu putinta pentru ca merge la aproape 150.000 km la fel ca-n prima zi.
La ultima revizie am pus ulei 5w30 Fuchs Titan Pro Race S (foarte lung numele, nu? ), filtrul original Honda, schimbat bucsile de la bascula si o bieleta de directie. Trecut ITP-ul cum laude.
Am pus si un curatator al sistemului de alimentare - Amsoil P.I. fuel aditive - si, dupa ce am remarcat o crestere a consumului cu "plinul" respectiv, adica cel in care am pus aditivul, acum vad o scadere importanta ce se apropie de 1 l%.
Numarul de kilometri facuti anual a scazut la vreo 15.000, asta si datorita faptului ca ma mai distrez cu ATR-ul cand pot (cam rar, adevarat) dar si faptului ca prefer sa merg cu avionul pentru distantele lungi si (eventual) sa inchiriez la destinatie o masina.
CR-V e:HEV
JAZZ GD1 CVT
Ex: CR-V RE6
Ex: RDX TB1
Ex: Civic FD1
Ex - JAZZ GD1
Ex - ACCORD Type-R
Ex - DEL SOL EH6
Comment
-
S-o stapanesti sanatos in continuare! Super masina, m-a dus si pe mine ( in dreapta ) cateva mii de kilometriI'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
'00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
'96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
Comment
Comment