ALEXKLM: '08 Honda Civic Sedan 1.8 ES M/T , Neutron Blue

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ma ajuta cineva ? Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1399708517058.jpg
Views:	1
Size:	23.0 KB
ID:	717975

    Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

    Comment


    • #17
      Si eu folosesc la 5D eneos doar ca momentan 0-w20, filtru ulei Purflux si de polen iau de obicei cu carbune activ ce gasesc compatibil. Cel de aer e mai bun cel original Honda.
      '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

      sigpic

      Comment


      • #18
        Originally posted by AlexKLM View Post
        Ma ajuta cineva ? [ATTACH]46313[/ATTACH]

        Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
        Cu ce?
        '16 Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet 4WD 6MT Spirit Canyon Brown Metallic

        Comment


        • #19
          Cu o astfel de "oja"

          Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

          Comment


          • #20
            http://www.ebay.co.uk/itm/GENUINE-HO...item2a224301bb

            Dar ieşi mai ieftin la un dealer. Eu am luat anul trecut de la Carpaţi Motor cu 30-35 lei. Au dat comandă şi a venit īntr-o săptămānă.

            LE: 35,86 lei.
            bekxy
            VIP Member
            Last edited by bekxy; 10-05-14, 16:05.
            '16 Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet 4WD 6MT Spirit Canyon Brown Metallic

            Comment


            • #21
              M.am gandit ca poate are cineva de pe forum de vanzare. Daca nu, o sa incerc la dealer. 30 35 e un pret corect. Merci!

              Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

              Comment


              • #22
                Click image for larger version

Name:	osram.jpg
Views:	1
Size:	69.9 KB
ID:	718002

                Astazi am montat pe faza scurta Osramurile si sunt satisfacut in comparatie cu becurile stock, care erau comparabile cu doua lumanari. Pret achizitie 107 lei.

                Urmeaza revizia in iulie-august , anume schimbul de ulie, filtre si placute frana fata.

                P.S. Foarte dezamagit de relatia cu cei de la Valahia Honda Pitesti, una am vorbit cu ei si alta s-a intamplat. In detalii nu mai intru dar pe scurt, sunt neseriosi!

                Comment


                • #23
                  Aceleasi becuri le-am achizitionat si eu insa nu le-am montat deoarece nu am reusit. Este extrem de dificil sa ajungi la soclu sa schimbi becul. Asa ca astept revizia peste 1000km si rog mecanicii de la service sa ma ajute.
                  “Masina a devenit sanctuarul secular al individului, templul inchinat lui insusi.”

                  Comment


                  • #24
                    Schimul s-a facut in .. 10 minute / 5 minute pe roata. Mecanicul a ales cea mai simpla varianta, anume, masina fiind deja pe elevator, jos roata, jos protectia de plastic, si schimbat becul. La fel in ambele parti. Probabil pe elevator e cea mai rapida solutie.

                    Comment


                    • #25
                      Desi in aprox 2000 de km urmeaza urmatoarea revizie, sunt foarte multumit de masina si de "vana" motorului, desi are doar 86,000 km.
                      Am inteles de la voi ca uleiul Eneos Sustina 5w30 este cel recomandat pentru acest motor. Totodata am citit pe internet despre acest ulei numai de bine. Abia astept sa-l incerc.

                      Legat de filtru de aer. Aveti careva filtru sport pe masina ? Ma intereseaza sa imi comand un filtru sport de la K&N ( http://www.knfilters.com/search/prod...x?prod=57-0668 ) si sunt curios cat de mult se simte diferenta fata de filtrul stock.

                      Bineinteles va trebui sa schimb si placutele de frana de pe fata. Ce imi recomandati sa fie de calitate ?

                      Comment


                      • #26
                        CAI-ul aduce un plus de energie masinii, printr-un flow imbunatatit de aer si ceva mai rece, mai apropiat de temperatura de afara. Pe Civic-uri (5D&Sedan) colegii care au avut asa ceva, pot sa dea o parere mai exacta. La mine pe Accord, cat si la actualul proprietar, diferentele erau/sunt sesizabile. De notat ca e vorba de K&N Typhoon, varianta CAI (montat jos in bara).

                        Cu placutele, e bine sa mergi pe o varianta celor apropiate de stock ca si coeficient de frecare (ex: nu monta EBC Yellow pe o punte, si placute de gen stock pe alta punte (ATE, Textar, EBC Black/Green, etc.))
                        Din experienta mea cat si a altor colegi, ATE sunt foarte ok, cam la fel si Textar. Ferodo Premier de exemplu insa, sunt foarte dure si uzeaza discul mai repede decat normal.
                        -------------------
                        There is no point of having if you can't share.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by BlackMagic View Post
                          CAI-ul aduce un plus de energie masinii, printr-un flow imbunatatit de aer si ceva mai rece, mai apropiat de temperatura de afara. Pe Civic-uri (5D&Sedan) colegii care au avut asa ceva, pot sa dea o parere mai exacta. La mine pe Accord, cat si la actualul proprietar, diferentele erau/sunt sesizabile. De notat ca e vorba de K&N Typhoon, varianta CAI (montat jos in bara).

                          Cu placutele, e bine sa mergi pe o varianta celor apropiate de stock ca si coeficient de frecare (ex: nu monta EBC Yellow pe o punte, si placute de gen stock pe alta punte (ATE, Textar, EBC Black/Green, etc.))
                          Din experienta mea cat si a altor colegi, ATE sunt foarte ok, cam la fel si Textar. Ferodo Premier de exemplu insa, sunt foarte dure si uzeaza discul mai repede decat normal.
                          Merci de info. Pe tine la ce costuri te-a dus kitul K&N Typhoon ?

                          Comment


                          • #28
                            Am avut ocazia să īl cumpăr de la un coleg de forum, nu mai īmi aduc aminte prețul exact.
                            -------------------
                            There is no point of having if you can't share.

                            Comment


                            • #29
                              Confirm si eu, pentru ambele masini, diferentele sunt sesizabile. La civic am avut CAI Injen(filtru montat jos in bara), la accord merg acum cu K&N Typhoon Short-Ram + Icebox(dupa ploaia de acum 3 saptamani din Bucuresti in care am mers in apa pana la faruri m-am lamurit ca am facut alegerea corecta).
                              Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
                              Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
                              ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by AlexKLM View Post
                                Desi in aprox 2000 de km urmeaza urmatoarea revizie, sunt foarte multumit de masina si de "vana" motorului, desi are doar 86,000 km.
                                Am inteles de la voi ca uleiul Eneos Sustina 5w30 este cel recomandat pentru acest motor. Totodata am citit pe internet despre acest ulei numai de bine. Abia astept sa-l incerc.

                                Legat de filtru de aer. Aveti careva filtru sport pe masina ? Ma intereseaza sa imi comand un filtru sport de la K&N ( http://www.knfilters.com/search/prod...x?prod=57-0668 ) si sunt curios cat de mult se simte diferenta fata de filtrul stock.

                                Bineinteles va trebui sa schimb si placutele de frana de pe fata. Ce imi recomandati sa fie de calitate ?
                                Salut,
                                In ceea ce priveste uleiul, recomandarea Honda pentru motorul pe benzina 1,8 i-VTEC R18A1 si nu numai, este 0W20. Pentru motorul diesel de pe Civic, Honda recomanda 0W30. Sigur, netinand cont de asta, fiecare poate folosi ce crede de cuviinta si poate lua in calcul si alte recomandari. De asemenea se poate discuta si despre firma producatoare a uleiului, original Honda sau altele (Mobil, Amsoil, Red Line, Eneos, etc.). Eu de ex. acum folosesc Eneos 0W20 si sunt foarte multumit. Il schimb la 15K km si nu completez nimic de la un schimb la altul, in conditii normale de utilizare.
                                Succes in alegerea consumabilelor, drumuri bune si multi km fara probleme!

                                Comment

                                Working...
                                X