VLADBUTUSINA: '14 Honda Civic 5D 1.8 i-VTEC M/T Sport, Polished Metal Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Sa o conduci cu placere in continuare!

    Sa vezi ce mustrari o sa-ti iei de la "raceri" pentru consumul asta.

    Nu ai borcan pentru scrumat, care se pune in "cup holder"? Oricum, e pus atat de aiurea, incat iti vine sa nu-l folosesti, ca oricum dai mai mult scrumul prin masina. Nu ai bricheta? Cred ca intra la politica de reducere a costurilor, sau le-a intrat atat de tare ecologia in cap, incat vor sa ne faca pe toti sa ne lasam.
    "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
    "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

    Comment


    • #32
      Am vazut ca la mai multi producatori exista optional pachet fumatori. Ideea e ca si daca ar avea bricheta, ar disparea capacelul de la priza care arata mai bine, si daca ar avea scrumiera ar disparea ruloul, care la fel arata mai bine. Mai bine nu mai fumez in masina, cum imi si propusesem din start, si gata.

      Gurile de ventilatie spate lipsesc, dar sincer cred ca ar fi fost o fita inutila, oricum sistemul de racire face frig imediat in toata masina.

      Un alt minus, mi-am adus aminte, dar nu cred ca la alte masini e mai bine oricum, camera de luat vederi la mersul cu spatele are un contrast cam prost daca bate soarele puternic. Nu cat sa nu vezi deloc, dar se vede cam aiurea. Repet, contrast, daca este doar in soare, sau doar in umbra/intuneric e ok (si noaptea se vede bine). Vara este sacaitor cand alterneaza mult lumina puternica cu umbra. Nu e show stopper, dar merita mentionat.

      Comment


      • #33
        Frumoasa si masina, frumos si review-ul. Felicitari!

        Comment


        • #34
          S-o stapanesti sanatos! Era sa fac un comentariu despre consum dar ma incadreaza domnu' Delphi la "raceri" si mai bine ma abtin
          I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
          My cars:

          '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
          '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
          '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
          '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
          EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
          EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
          EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
          EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
          EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
          EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

          Comment


          • #35
            Domnu' KMR, dumneavoastra oricum sunteti pe lista de "raceri", indiferent de comentariile de aici.
            "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
            "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

            Comment


            • #36
              Sa fi sofer adevarat nu inseamna doar sa sti sa apesi pedala la fund, asta e usor, o poate face oricine, apesi tare si gata, ai rezolvat. N-am nimic de demonstrat nimanui, dar nu cred ca am mers la consum, am facut o gramada de depasiri, m-am dat pe toate serpentinele. Acum ce vrei?! Sa merg cu a doua tot drumu ca sa ma simt mai barbat?! Daca bagi a 6-a si mergi cu 100 km/h consuma 5L la 100km. Inchipuieti ca 80% dintr-un drum de vacanta esti in treaptele 5-6, undeva intre 50 si 100 km/h, adica consumuri de 5-6 l la 100 de km. 10% faci depasiri si 10% faci serpentine si aia e! Rezulta 6,1 medie. Daca scoti mai mult de 6,5 pe traseu de vacanta cu masina asta, hai 7, sa fiu ingaduitor, trebe sa-ti pui reale probleme despre cat de bine sti sa conduci, sau poate ai probleme cu nervii, sau poate pur si simplu e masina stricata.
              Nu mai comentez despre baietii astia, racerii, mai stiu si eu vreo cativa, sunt baieti buni, au si ei mucrobul asta, ce sa le faci. Pe mine nu ma pasioneaza in mod deosebit, stiu sa conduc bine, si e deajuns.

              Comment


              • #37
                Acu`, rādem, glumim dar īncepi să pui etichete și s㠓judeci“. Stai relaxat sau ia și citește topicul lui Aramia2008 de la My Civic. Mai ușor cu expresii de genul : Dacă scoți mai mult de 6,5 pe traseu de vacanță cu mașina asta, hai 7, să fiu īngăduitor, ref bre să-ți pui reale probleme... Ești vreun etalon? Că n-am auzit pānă acum de etalonul ăsta. Treaba ta ce stil de condus ai dar nu īnseamnă vă dacă ai un consum mic știi să conduci. Relax and chill.
                I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                My cars:

                '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                Comment


                • #38
                  +1 KMR


                  Sent from my iPhone using Tapatalk 2
                  http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

                  Comment


                  • #39
                    Vlade, atenție la "sti" si "fi", daca faci greșeala de mai multe ori nu prea mai e eroare datorată grabei..

                    Eu prima oară cānd am luat mașina am mers la Predeal, 4 oameni, cu bagaje de weekend, aer condiționat tot drumul, am mers respectānd mereu limita legală de pe DN1 (nu am depășit 120), si mi-a consumat 5.8%. E drept ca de atunci nu am mai văzut consumul ăla, mai ales ca īntre timp s-a deschis si autostrada, si la 130 īmi ia 7-7.5%...:-)
                    2017 Honda CRV 9AT Executive + Connect + Sensing
                    Ex:
                    2014 Honda Civic Executive
                    2011 Honda Civic GT

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by bacu View Post
                      Vlade, atenție la "sti" si "fi", daca faci greșeala de mai multe ori nu prea mai e eroare datorată grabei..

                      Eu prima oară cānd am luat mașina am mers la Predeal, 4 oameni, cu bagaje de weekend, aer condiționat tot drumul, am mers respectānd mereu limita legală de pe DN1 (nu am depășit 120), si mi-a consumat 5.8%. E drept ca de atunci nu am mai văzut consumul ăla, mai ales ca īntre timp s-a deschis si autostrada, si la 130 īmi ia 7-7.5%...:-)
                      Multumesc ca m-ai facut atent la problema asta, recunosc ca nu era din cauza grabei Am citit in https://diacritica.wordpress.com/200...-raspundem-28/ mai multe...

                      Originally posted by KMR View Post
                      Acu`, rādem, glumim dar īncepi să pui etichete și s㠓judeci“. Stai relaxat sau ia și citește topicul lui Aramia2008 de la My Civic. Mai ușor cu expresii de genul : Dacă scoți mai mult de 6,5 pe traseu de vacanță cu mașina asta, hai 7, să fiu īngăduitor, ref bre să-ți pui reale probleme... Ești vreun etalon? Că n-am auzit pānă acum de etalonul ăsta. Treaba ta ce stil de condus ai dar nu īnseamnă vă dacă ai un consum mic știi să conduci. Relax and chill.
                      Nu am vrut sa jignesc pe nimeni domnule, nu vad de ce te agiti atat. Incercam sa spun, poate mai colorat , ca e destul de greu sa scoti mult mai mult pe un traseu extraurban in Romaia. Doar nu o sa mergi tot drumul ca un agitat doar cu a doua si a treia. Ce stil mai e si ala?! Viteza nu ai unde sa bagi, ca n-ai drumuri de asa fel. Consumul meu nu e mic si nici etalon. Cum spuneam, am condus normal. Pur si simplu asa consuma masina. Asa sunt motoarele astea mai noi probabil, stii cum e, cu ecologia, alea alea...
                      Nu caut o intrecere in stiluri de condus si consumuri, doar ofer niste informatii care ar putea folosi altora.
                      Hai nu te enerva si nu te supara. Sa auzim de bine.
                      ramm
                      omu cu warnu'
                      Last edited by ramm; 24-07-14, 07:22.

                      Comment


                      • #41
                        Eu am scos pe ultimul drum făcut extraurban 9,5% cu Civic 5D. Ce stil de condus e ăla? Al meu (asta pentru că nu știai ce stil de condus este ). Așa că nu īmi mai povesti de ecologie&shit. Am vrut doar să-ți atrag atenția să īți temperezi pornirile aiurea. Valabil și pentru prima propoziție din ultimul tău post. Iar aia cu apăsatul pedalei pāna la fund, că e ușor și că o poate face oricine... Nu e deloc adevărată, doar te amăgești cu ideea. Īn concluzie: bucură-te de mașina ta și nu duce grija altora.
                        I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                        My cars:

                        '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                        '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                        '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                        '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                        EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                        EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                        EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                        EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                        EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                        EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                        Comment


                        • #42
                          KMR, tu te-ai simtit jignit ca vlad te-a "judecat", si acum tu ce faci, te apuci sa judeci si tu?
                          2017 Honda CRV 9AT Executive + Connect + Sensing
                          Ex:
                          2014 Honda Civic Executive
                          2011 Honda Civic GT

                          Comment


                          • #43
                            Eu judec de ceva timp...
                            Deși, sincer, nu știu de unde ai concluzionat asta.
                            I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                            My cars:

                            '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                            '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                            '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                            '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                            EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                            EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                            EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                            EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                            EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                            EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                            Comment


                            • #44
                              raceri ? care ? un'e ?
                              bai ma lasa-ti cu drujbele voastre de acu 20 de ani, cu consumuri de racheta !
                              suntem intr-o noua era, a tehnologiei, unde masinile de 1.8 consuma jumate cate cele de acu 20 de ani, ce mama naibii, sa fim seriosi ! pe bune !

                              Comment


                              • #45
                                Sensul afirmatiei cu ecologia nu era datator de lectii ci ca asa sunt gandite motoarele mai noi, asa sunt proiectate, sa fie mai ecologice si deci si sa consume mai putin. Poate nu s-a inteles bine. Cat despre pornirile mele, sunt ale mele si mi le asum. Nu sunt directionate asupra ta, KMR, asa ca nu te mai simti vizat, te rog frumos. Te bagi in seama degeaba. Threadul este pornit de mine, despre masina mea, cu parerile mele, si cu informatiile pe care eu consider sa le expun. Ca un roman adevarat ce sunt, ma pricep sa-mi dau cu parerea la orice si cand vreau Pe tine te rog frumos sa pornesti un thread despre cum esti tu racer si cat de tare te enerveaza fraierii astia care merg normal.

                                Cat despre informatii, am reusit sa inmatriculez masina. Am vrut initial sa apelez la o firma care sa se ocupe de acest lucru (credeam ca nu am timp si rabdare). Costa, cu reducere, 270 RON + 3 imputerniciri notariate (n-am inteles de ce una nu era deajuns, dar ma rog, n-am insistat) oricat ar fi costat ele. Binenteles ca am optat pentru a ma ocupa personal de inmatriculare, si bine am facut.
                                Inmatricularea este un proces de care oricine, care nu a avut niciodata de a face, fuge ca de dracu. Aoleo, acte, hartii, cozi, nervi, ce ma fac?!
                                Ei bine, nu e asa. Procedura este destul de simpla, nu ai de stat la nici o coada, lumea a fost draguta la ghisee, a durat cap la cap 4-5 ore cu tot cu drumurile facute.
                                La primarie iti platesti taxele, la ANAF, in Bragadiru, pui o cerere, ei calculeaza cat ai de plata, peste cateva zile mergi si platesti, mergi la CEC si platesti taxa de talon, porma te duci la politie in Pipera si pui dosaru, platesti numerele, si in cateva ore ai talonu' si placutele. Mie nu mi se pare ca merita 400 de lei.
                                Poate ca altii au avut experiente mai nasoale cu inmatricularea, dar la mine a mers super lejer.

                                Comment

                                Working...
                                X