FLOWPLAY: '01 Honda Civic Coupe 1.7 LS, Titan Silver (EM2)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Pai numa asa invat ce are, cand am schimbat termostatul amgasit ceva mizerie la busonu de la radiator, astept sa vad daca mai apare ...

    Comment


    • #62
      Am mai aflat ca se poate sa schimb garnitura degeaba,daca nu merg cu chiuloasa la verificat sa vad daca trebuie rectificata, si la mine in oras nu cred ca se face asa ceva , am sa merg sa intreb totusi la service-uri

      Comment


      • #63
        rectificata si probata sa nu cumva sa fie fisurata... orice atelier serios o poate face

        Comment


        • #64
          Aseara a inceput sa faca iar probleme(, nu mai baga caldura, iar cand am oprit-o apa in vas bolborosea si incepuse sa creasca temperatura,am oprit-o, azi am mai fost cu ea doar pana in oras si pana in 2000 de ture mergea intrerupt, de luni ma duc serios sa ma interesez la service ,m-as baga eu dar am prea putine cunostinte

          Comment


          • #65
            Ai schimbat busonu ala de la radiator sa vezi daca mai face? Vezi ca are o valva care din ochi nu poti vedea daca e buna sau nu.
            2017 DACIA Sandero stepway 0.9Tce + easy r
            EX-2007 CIVIC 1,8 I-VTEC 140CP

            Comment


            • #66
              Nu cred ca valva explica intreruperile ce le are acuma ,oricum sper sami zica cei de la service daca e ceva de la buson .

              Comment


              • #67
                Azi am dus-o la service,schimba garnitura + rectificat/verificat chiuloasa daca e cazul si a mai zis ceva pe la valve ca ar trebui schimbat ?,toate astea si manopera binenteles ma ajung pe la 1200 lei asta in cazul in care nu sa dus si alt ceva , cand am dus-o mergea intrerupt si se aprinsese martoru de la motor (sper sa nu mai fie si alt ceva )

                Comment


                • #68
                  Am luat masina de la service, au schimbat garnitura,chiuloasa e rectificata si probata,garniturile de la supape schimbate ,apa cu antigel schimbata plus ca m-i sa dus si o bobina (am luat NGK ,ma gandesc ca sunt bune), si am vorbit cu mecanicu de acolo care mi-a spus ca pot sa schimb si busonu de la radiator ca sa stau linistit, nu ca nu ar fi important,mi-a explicat ca daca e dusa supapa aia baga apa in vas in loc sa-si faca circuitu, am comandat si busonu vine maine il pun si sper sa nu mai am probleme :|, dupaia ii dau o tura in forja ca sa vad daca se mai ridica temperatura.

                  Comment


                  • #69
                    cat a fost toata distractia ?

                    Comment


                    • #70
                      1500 de lei, acuma nu-mi pare rau cat am dat,doar sa fie bine oricum ma mai astept sa mai schimb pe la ea si am de gand,cel putin la partea mecanica , ca sa pot sa merg linistit oriunde cu ea ,nu sa ma gandesc ca se duce una si alta

                      Comment


                      • #71
                        totusi pentru o masina de 13 ani te astepti sa mai bagi bani in ea...oricum merita

                        Comment


                        • #72
                          Dupa interventia asta, nu vei mai avea probleme cu d17-le inca 200k km 😀
                          sigpic
                          at work

                          Comment


                          • #73
                            Asa ma gandesc si eu ca merita plus ca imi place foarte mult masina , pe zi ce trece o indragesc mai mult , sper sa nu mai am probleme ,n-a venit azi busonu ,luni, dar am rabdare
                            Multi prieteni de ai mei ziceau: ai de p... mea cat costa ca mai bine vinde-o ! , dar eu sunt de parere ca mai bine bag bani in ea la timp decat sa o las asa sa se strice mai rau sau sa iau alta si ce fac ,o iau de la zero.Multi sunt pe principiul sa cumpre o masina care sa consume putin ,(diesel si mai bine,vad multi ce au BMW-uri desi sunt obosite dar is mandri ca e bmw) sa nu bage bani mai deloc,sa traga pe ea si cand se strica ceva zic ca-s masini proaste !

                            Comment


                            • #74
                              Ieri seara am facut oarecum un test, dupa ce am schimbat si busonu de la radiator, am urcat la munte cu ea in forja numai in a 2-a si a 3-a, dupa care am mers si la drum intins tot asa in forja si s-a comportat bine ,n-a mai facut figuri desi i-am dat.
                              Ce am observat cand am luat masina de la service apa in vas era la un deget de maxim, am mers cu ea prin oras lejer a scazut cam la 2 degete de minim, dupa tura de ieri a ajuns iar aproape de maxim , cam asta ar fi normalu ??, cand e foarte cald motoru si face presiune mai da din apa in vas ,iar cand mergi linistit cu ea baga inapoi motor ?? , care stie sa ma lamureasca ?

                              Comment


                              • #75
                                Si eu am observat ca se plimba apa din vas in alta parte si vine inapoi. Are masina calculele ei ,nu-ti fa griji Ma bucur ca ai rezolvat problema.
                                No signature

                                Comment

                                Working...
                                X