Si am sa si aerisesc instalatia ,nu stiu exact cum trebuie dar ma interesez.
FLOWPLAY: '01 Honda Civic Coupe 1.7 LS, Titan Silver (EM2)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
nu-i problema daca lipsesc 10-20% .... a mea ca avea 25 de ani radiatorul original si lipseau 20% si nu am avut probleme !
pui masina intr-o panta cu nasu in sus, dai drumu la motor si cu busonu scos astepti sa se incalzeasca, completezi mereu pana la nivel, odata incalzita un pic pui caldura in masina, si stai cu ochiu pe nivelul din radiator, completezi pana nu mai iese bula de aer, pui busonu si astepti sa plece electroventilatorul .... nu pleaca ? poti chema pompierii, in caz ca ai ramas fara apa !))
spor !
poti sa ma injuri dupa pe privat !
Comment
-
Azi am fost cu masina la un prieten care se pricepe la motoare si mi-a zis ca nu e garnitura de chiuluoasa dusa ,daca ar fi fost ar fi trebuit sa bulbuceasca apa in vasul de expansiune ori sa imi creasca nivelu la ulei sau sa scada nivelu de apa ,ori sa-mi iasa apa cu aroma de antigel pe esapament , cam atat am retinut , in cazul asta m-a pus sa-mi schimb termostatul, am pus comanda astept sa vina , sper asta sa fie buba , s-a uitat si la busonu de la radiator si a zis ca e ok .
Intre timp am reusit sa pun o finala sport care am mai avut-o pe o masina ,asta pana reusesc sa cumpar ceva de soi!
Comment
-
Anunturi de vanzare poti pune in aria de anunturi, Acolo ai vizibilitate, nu aici.I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
'00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
'96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
Comment
-
Fratioare,strange bani si schimba-i garnitura de chiuloasa.Am patit-o ''si stiu''...........am mers cu garnitura de chiuloasa ciupita peste 10 000 km,nimeni nu-i gasea buba.Am intrat pe forumuri americane sa ma documentez...............Am schimbat garnitura in Romania,n-am rectificat chiuloasa,dar chiuloasa a fost stransa treptat din 15 in 15 minute (3-4 ori),pana s-a ajuns la strangerea finala.Asa am rezolvat problema!(Am un prieten ce are acelasi model ca al tau ,aceiasi problema,numai ca el are peste 40000km facuti cu ea asa si tot n-a reparat-o,a zis ca vrea sa vada cand ii pocneste motorul..............)
Numai bine!
Comment
-
Azi am schimbat termostatul, totul m-i se pare la fel, astept sa vad daca scade apa sau creste uleiul, dupa care schimb garnitura, dar daca mai merg cu ea asa, atata timp cat nu creste temperatura nu are nimica nu ?
M-am uitat si e ceva de munca singurele lucruri pe care nu le stiu sunt urmatoarele:
1. In ce ordine se desfac suruburile de la chiuluoasa si in ce ordine se strang , cat de mult?
2. cum fac cu intinzatoru de la curea , cand l-am pus am dat drumu la un cui si s-a incordat,acuma cum fac sa-l slabesc inapoi ?
Comment
-
Am probat furtunele,e si aerisita,nu cred ca era dus termostatul dar vreau sa elimin orice suspiciune .
Imi scoate picaturi de apa pe esapament dar numai pana se incalzeste vreo 5 minute dupaia deloc ,oare face condens finala?,apa e incolora, am tinut-o turata pe la 5-6000 de ture si nu scoate pic de fum nimic :|
Comment
Comment