Salutari.
De o saptamana sunt posesorul unui Civic Coupe 1.7 de 125 cp vtec,adus de mine din Germania.
Binenteles a fost vanduta de un turc care a "uitat" sa specifice ca are bara fata zgariata, in rest pe langa o bara si o aripa putin frecata,este in stare foarte buna mai ales interiorul care la cei 184000 de km ai masinii nu da semne de uzura,elementele de interior fiind (zic eu) de calitate destul de buna.
Masina a avut in Germania 2 proprietari si ultimul din ei a schimbat ambreiajul si uleiul din cutie la 162000 de km,iar uleiul de motor in urma cu 250 de km (era ciudat ca uleiul este curat).
Oricum pretul masinii si costul transportului au fost preturi realiste,fata de ce se mai vand in Germania,in schimb nu si cu cele din Romania unde unii au pretentia sa primeasca pe un civic din 1996,chiar 3500 de Euro.
Urmeaza sa fac in Ianuarie RAR-ul (sper sa iasa EURO4) asa este trecut in cartea germana,sa schimb distributia si pana la primavara sa gasesc niste jante de aliaj.
Ca si dotari are o gramada,chiar si radio-cd de la Honda. Masina este destul de silentioasa,comoda la condus si spatioasa mai ales portbagajul.
Consumul pana in momentul de fata este facut in oras si este undeva la 9-10 L/100 km,care zic eu este destul de acceptabil avand in vedere ca scartaie roata si in treapta 2 la demaraj.
Trage destul de bine motorul in fiecare treapta,dar parerea mea este ca a 5a puteau sa o lase mai lunga, pentru ca la 3000 rpm masina are deja putin peste 100 la ora. Test de compresie facut,aproximativ 13.5 bari pe fiecare piston,schimbat bujiile cu NGK ,filtrul de aer si atat deocamdata.
De o saptamana sunt posesorul unui Civic Coupe 1.7 de 125 cp vtec,adus de mine din Germania.
Binenteles a fost vanduta de un turc care a "uitat" sa specifice ca are bara fata zgariata, in rest pe langa o bara si o aripa putin frecata,este in stare foarte buna mai ales interiorul care la cei 184000 de km ai masinii nu da semne de uzura,elementele de interior fiind (zic eu) de calitate destul de buna.
Masina a avut in Germania 2 proprietari si ultimul din ei a schimbat ambreiajul si uleiul din cutie la 162000 de km,iar uleiul de motor in urma cu 250 de km (era ciudat ca uleiul este curat).
Oricum pretul masinii si costul transportului au fost preturi realiste,fata de ce se mai vand in Germania,in schimb nu si cu cele din Romania unde unii au pretentia sa primeasca pe un civic din 1996,chiar 3500 de Euro.
Urmeaza sa fac in Ianuarie RAR-ul (sper sa iasa EURO4) asa este trecut in cartea germana,sa schimb distributia si pana la primavara sa gasesc niste jante de aliaj.
Ca si dotari are o gramada,chiar si radio-cd de la Honda. Masina este destul de silentioasa,comoda la condus si spatioasa mai ales portbagajul.
Consumul pana in momentul de fata este facut in oras si este undeva la 9-10 L/100 km,care zic eu este destul de acceptabil avand in vedere ca scartaie roata si in treapta 2 la demaraj.
Trage destul de bine motorul in fiecare treapta,dar parerea mea este ca a 5a puteau sa o lase mai lunga, pentru ca la 3000 rpm masina are deja putin peste 100 la ora. Test de compresie facut,aproximativ 13.5 bari pe fiecare piston,schimbat bujiile cu NGK ,filtrul de aer si atat deocamdata.
Comment