Salutari tuturor!
De curand am achizitionat si eu o Honda, si sunt foarte mandru de asta!
Am ales acest tip de caroserie (EG) din simplu fapt ca este mai usoara de cat EJ9-le si din cate am inteles este mai stabila pe viraje. Dintotdeauna mi-a placut cum arata caroseria aceasta, si mai ales felul in care se deschide portbagajul inca ma fascineaza ) .
Sa trecem la treburi serioase, am achizitionat aceasta masina pentru ca am vazut si stiu ca se poate face treaba buna cu o Honda daca te apuci sa o modifici cate un pic si e mult mai usor sa cresti in putere fara de orice alta marca de masina.
Momentan m-am pricopsit cu 1.3 carburatie care imi consuma in jur de 13 in oras si 6.5 in afara si nu stiu de ce consuma asa mult. zilele astea o sa desfac carburatorul sa il curat bine si vedem cum se comporta..
Ca probleme..rugina la aripi..cam la toate, lipsa mochetei in interior, cand e foarte frig geamul din dreapta urca foarte greu inapoi si trapa la fel merge destul de greoi..Cred ca a fost si lovita in fata pentru ca nu se aliniaza perfect bara cu capota, dar va trebui sa dau tot trager-ul jos sa il indrept un pic si sa il revopsesc ca arata jalnic...Si bara fata ar trebui schimbata, a fost atinsa de toate colturile posibile si rupta peste tot..si cineva s-a gandit sa o repare...dar nu a facut o treaba mai buna ca un copil de clasa a5a)
Dotari am asa: geamuri electrice, trapa electrica 2 airbaguri, AC, volan reglabil.
Motorul merge bine nu am probleme cu el, cred ca evacuarea era motivul pentru care lua doar 8500RPM cand am cumparat-o,dar acum am facut rost de o evacuare cat-back de 63 (e cam mare stiu..dar asa a fost sa fie) cu intermediara maaaaare custom, si finala Magnaflow. tot traseul este din inox. Am facut si un mic De-Cat si acum ia saraca batranica 9000RPM.
Pe viitor mam gandit asa:
Jante+Suspensie (jantele deja le am cu tot cu cauciucuri)
Frane fata/spate de VTi
Eleronul actual de VTi vopsit negru si o sa incerc sa il ridic un pic mai sus sa para mai agresiv.
Lip fata custom (dupa Lipul Crux pentru ca nu am gasit de vanzare nici macar pe ebay )
schimbat bucsi/pivoti/capete de bara etc
Si anul viitor daca ajuta dumnezeu punem si un D16 sau poate cine stie vreun B16:X
Pozitii de america (am cumparat deja semnalizarile portocalii)
Am avut stopuri ciuning dar le-am schimbat cu unele oem si leam spart pe cele vechi)
Stiu..mi-am luat o coaja de masina in care o sa intre o tona de bani, dar pana la urma asta e pasiunea si nu avem ce face
Multumesc ca ati avut rabdare sa cititi toate nebuniile ce le-am scris pe aici
Am sa atasez si poze
De curand am achizitionat si eu o Honda, si sunt foarte mandru de asta!
Am ales acest tip de caroserie (EG) din simplu fapt ca este mai usoara de cat EJ9-le si din cate am inteles este mai stabila pe viraje. Dintotdeauna mi-a placut cum arata caroseria aceasta, si mai ales felul in care se deschide portbagajul inca ma fascineaza ) .
Sa trecem la treburi serioase, am achizitionat aceasta masina pentru ca am vazut si stiu ca se poate face treaba buna cu o Honda daca te apuci sa o modifici cate un pic si e mult mai usor sa cresti in putere fara de orice alta marca de masina.
Momentan m-am pricopsit cu 1.3 carburatie care imi consuma in jur de 13 in oras si 6.5 in afara si nu stiu de ce consuma asa mult. zilele astea o sa desfac carburatorul sa il curat bine si vedem cum se comporta..
Ca probleme..rugina la aripi..cam la toate, lipsa mochetei in interior, cand e foarte frig geamul din dreapta urca foarte greu inapoi si trapa la fel merge destul de greoi..Cred ca a fost si lovita in fata pentru ca nu se aliniaza perfect bara cu capota, dar va trebui sa dau tot trager-ul jos sa il indrept un pic si sa il revopsesc ca arata jalnic...Si bara fata ar trebui schimbata, a fost atinsa de toate colturile posibile si rupta peste tot..si cineva s-a gandit sa o repare...dar nu a facut o treaba mai buna ca un copil de clasa a5a)
Dotari am asa: geamuri electrice, trapa electrica 2 airbaguri, AC, volan reglabil.
Motorul merge bine nu am probleme cu el, cred ca evacuarea era motivul pentru care lua doar 8500RPM cand am cumparat-o,dar acum am facut rost de o evacuare cat-back de 63 (e cam mare stiu..dar asa a fost sa fie) cu intermediara maaaaare custom, si finala Magnaflow. tot traseul este din inox. Am facut si un mic De-Cat si acum ia saraca batranica 9000RPM.
Pe viitor mam gandit asa:
Jante+Suspensie (jantele deja le am cu tot cu cauciucuri)
Frane fata/spate de VTi
Eleronul actual de VTi vopsit negru si o sa incerc sa il ridic un pic mai sus sa para mai agresiv.
Lip fata custom (dupa Lipul Crux pentru ca nu am gasit de vanzare nici macar pe ebay )
schimbat bucsi/pivoti/capete de bara etc
Si anul viitor daca ajuta dumnezeu punem si un D16 sau poate cine stie vreun B16:X
Pozitii de america (am cumparat deja semnalizarile portocalii)
Am avut stopuri ciuning dar le-am schimbat cu unele oem si leam spart pe cele vechi)
Stiu..mi-am luat o coaja de masina in care o sa intre o tona de bani, dar pana la urma asta e pasiunea si nu avem ce face
Multumesc ca ati avut rabdare sa cititi toate nebuniile ce le-am scris pe aici
Am sa atasez si poze
Comment