If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Am incercat sa aflu de la "autoritatea" in materie (RAR) cum as putea face sa imi trec masina pe Euro 5:
Message: Buna ziua,
In Septembrie 2008 am achizitionat un automobil Honda Accord 2009 care a fost inscris cu norma Euro 4 la acel moment desi modelul este Euro 5 (Euro 5 nu era inca oficial). La acest moment, acelasi model este inscris ca Euro 5. Cum pot face trecerea masinii mele de la Euro 4 la Euro 5 in CIV si talon ?
Reply:
pt modificarea cartii de identitate este necesara obtinerea in prealabil a unei programari la reprezentanta RAR unde doriti sa mergeti, insa este de preferat sa mergeti intai sa vorbiti cu ing. abilitati in stabilirea normei de poluare pt ca eu nu am mai auzit de asemenea cazuri.
A incercat cineva trecerea asta ? Stie care sunt pasii exacti ? Tre' sa ma duc la 'ing. abilitati' sa 'ung' trecerea normei ?
A incercat cineva trecerea asta ? Stie care sunt pasii exacti ? Tre' sa ma duc la 'ing. abilitati' sa 'ung' trecerea normei ?
Cand mi-am inscris eu masina, civicul din semnatura, stiam ca are emisii de 139 g. In carte mi-au trecut 134 asa ca nu m-am putut abtine si am murmurat cat sa ma auda si inginerul: "asta are poluare de euro 5" iar el a raspuns:
"in momentul in care se va declara norma euro 5 ca oficiala si in romania, puteti sa va faceti din nou programare la noi, veti trece masina din nou prin teste iar daca doriti aceasta schimbare si masina corespunde normelor, vi se va elibera un nou CIV. Modificari de genul asta nu stiu daca se pot face pe cartea actuala insa daca il reomologati va trebui sa il si reinmatriculati!"
Asta mi-a zis omul si nu am inteles prea bine, adevarul e ca nici nu m-a interesat extraordinar, dar ma intreb daca merita!
Am pus si eu pentru prima data un plin de benzina cu MOL EVO. Concluzii: nu m-a impresionat. Parca motorul e mai putin zgomotos (foarte putin sesizabil) dar mi s-a parut mai puturoasa, iar la acceleratii mai bruste parca avea tendinta de a da de "nas". Drept urmare, am trecut iar pe OMV 100 la care nu am avut astfel de comportament. Benzinaria de unde am bagat EVO e cea din apropiere de Cora Militari, pe Iuliu Maniu.
Am o intrebare pentru cei cu Accorul nou: la mine se aude de undeva din spate, pare sa fie din portbagaj, un zgomot gen nisip atunci cand rulez incet si drumul are foarte mici denivelari. Drumul respectiv nu are nisip, cred ca zgomotul vine ori de la suspensia spate ori de la torsiunea caroseriei.
Se mai aude la cineva asa (bineinteles trebuie sa fie foarte liniste in masina) ? Sau doar eu am pitici pe creier ?
Nici la mine nu se aud nimic. Probabil ca e ceva la tine. Oricum cu zgomotele astea e mare problema si sunt destul de greu de depistat cauzele. Probleme d-astea am avut si eu in trecut, dar la Renault . La service n-am facut nimic, ca baietii nu si-au dat seama. Pana la urma tot eu am rezolvat-o prin incercari. Aveam un scartait in portbagaj si care s-a dovedit a fi dat de faptul ca inchizatoarea de portabagaj se deformase putin si freca pe caroserie. Asa ca daca baieti la service n-o sa-i dea de cap, iti iei un partener in masina care sa conduca si tu se asculti si s incerci sa identifici sursa. Si cum se spune iti doresc numai "succesuri"
O sa incerc la service cand ajung la revizie. Sper sa nu imi zica "nu e din portbagaj, tzacanitul e la volan"
am avut aceeasi problema si am rezolvat-o la Asko
la mine se auzea din zona boxei spate dreapta
in urma unei mici probe am aflat la service ca se atingeau doua table in porbagaj - am vorbit cu Ionut parca - in 10 min era gata
mergi la ei cu incredere
Comment