Honda Integra face legea in BTCC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Honda Integra face legea in BTCC

    http://www.hondaracingcentre.co.uk/f...ouringcar/car/

    se pare ca au bagat Integra Type R, in BTCC, si deja sunt pe primul loc si la piloti si la echipe, sper sa se trezeasca Honda intr-o zi sa re-aduca acest model in EU, ca imi vand si casa sa-mi iau masina asta.
    http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

  • #2
    E masina perfecta si pentru 1/4 mile, si pentru circuit. Daca se vindea in Romania, direct pe el eram.

    Comment


    • #3
      Ce nesimtiti! Aduc masina asta in EU cu toate ca, ea nici macar nu se comercializeaza aici!!! Ce chestie!
      Ma alatur si eu lui CBR, vand casa, mama,tata, tot, numai sa devin fericitul posesor al acestei masini, fie ea si in versiunea de 160CP.
      Atunci o sa fiu cu ochii si pe competitia asta si o sa-i fac un topic separat.
      E ceva de lucru, dar vreau sa pun tot sezonul si cel tarziu in week-end voi fi gata.
      Diiiiiixyyyyyy, nu ma mai ajuti cu SCAAul?????
      HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

      Comment


      • #4
        scuzama
        o saptamina computerul a fost mort.
        nu am mai si urmarit la tv ce sa intimplat. acum nici nu stiu cind mai e.
        am sa ma uit la program joi ca nu cred ca pot vedea mai mult de 4 zile in avans ce e. daca mai e vreo cursa bag ceva stiri.

        integra/rsx rulz. numai la curse nu prea.
        la ultima pe care am vazuto nu a facut mai nimic. accord/tsx a stralucit insa. dind de furca rau de tot lui audi. bmw se batea in spate rau cu rsx.
        honda x 5
        "W" stands for Wrong
        Amerika ist Wunderbar

        Comment


        • #5
          rsx a castigat destul acolo, normal ca nu mai au interes ptr. RSX, si au dezvoltat proiectul cu TSX.

          dar integra R ramane cea mai stabila masina cu traciune pe fata din lume, un articol recent pe autospeed au testat Integra Type S 2005, de 200cp, si au spus ca demarajul nu este extraordinar, dar pe drumuri virajate ti se taie respiratia, doar masinile 4x4 cu turbo se pot tine in viraje dupa masina asta (era vorba de masini de serie)

          mai multe detalii aici
          Integra Type S Road Test - An absolute road rocket
          http://autospeed.drive.com.au/cms/A_2505/article.html

          doar cu abonament puteti citi tot articolul, eventual daca vreti pot sa vi-l copiez aici.

          hondatu: Integra nu cred ca mai exista de 160cp, doar 200cp (Type S) si 230cp (Type R)
          http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

          Comment


          • #6
            ba da.
            in state are 160 si acum 210 la type-s.

            intradevar honda cistiga foarte bine in traseu cind lasa in urma competitia in curbe.
            in nenumarate ori cistiga concursuri cu masini din aceeasi categorie care au putere dubla fata de honda. ii omoara in curbe. in linie dreapta se vede ca pierd teren din cauza poate a cuplului micut dar noroc ca vine curba repede.
            honda x 5
            "W" stands for Wrong
            Amerika ist Wunderbar

            Comment


            • #7
              eu ziceam de integra ca nu este cu 160cp, nu de RSX.
              RSX difera destul de mult fata de Integra, RSX e mai mult de oras/lux, pe cand Integra vine cu frane Brembo, scaune recaro, volan momo, suspensia ajustabila, ...
              http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

              Comment


              • #8
                Pai la Integra din Japonia ma refer si eu, ia vezi aici:

                http://www.honda.co.jp/auto-lineup/i...ata/index.html
                HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                Comment


                • #9
                  mda se pare ca in jap. type S are 160, in australia are 200.

                  nu stiu de ce dar am o presimtire ca honda vor sa re-aduca Integra in EU :roll:
                  din moment ce au introdus-o in BTCC nu prea cred ca nu v-a fi si de vanzare in scurt timp in UK si odata ce se v-a vinde in UK, v-a veni si in EU. Lipseste foarte mult masina asta mai ales ca Honda nu mai are nici un coupe in europa.
                  http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

                  Comment


                  • #10
                    e cam batrina acum. poate urmatoarea integra sa o aduca in UE.
                    honda x 5
                    "W" stands for Wrong
                    Amerika ist Wunderbar

                    Comment


                    • #11
                      Din pacate, mai are doar un facelift pe final de cariera, asa cum au procedat si la Civic: http://www.autoindex.org/model.plt?no=4750&ass=#

                      Comment


                      • #12
                        Da, faceliftul l-a primit odata cu cei 10CP in plus.
                        Tarziu nu e niciodata pt. noi codasii. Generatia precedenta aparuse cu 3ani inainte sa fie adusa in EU si tot a mers. S-O ADUCA NUMA!!!
                        HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                        Comment


                        • #13
                          masina asta nici peste inca 5 ani nu e veche, practic nu prea mai au ce sa imbunatateasca la ea, daca nu-ti convine cum arata sunt sute de bodykit-uri ptr. ea, si poti sa ti-o faci cum vrei. Daca ti se pare prea slab motorul, poti sa pui turbo, si scoti 400cp fara probleme din motorul asta.
                          http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

                          Comment


                          • #14
                            pe cind e vorba sa apara urmatorul model?
                            honda x 5
                            "W" stands for Wrong
                            Amerika ist Wunderbar

                            Comment


                            • #15
                              pai pe la anu' dupa ce apare Civic8...

                              acu' nu-s' ce va plangeti ca nu o aveti in Europa... e Civic type R care e cam acelasi lucru mai putin aia 10-40 de ponei care sunt pe RSX respectiv Integra japoneza... ala de 240CP cred ca e motorul lui S2000 european... o bijuterie mecanica.
                              ex Civic mk.7 EX sedan 2002, 1.7VTEC
                              ex Acura TL 2006, 3.2 V6 SOHC VTEC
                              Civic Si sedan 2007, 2.0 DOHC iVTEC
                              Acura MDX 2011, 3.7 V6 SOHC VTEC

                              Comment

                              Working...
                              X