Golf V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Golf V

    Un VWFan Friend mi-a "profanat" calculatorul cu vwforum.ro...si ce am gasit acolo?
    http://forum.vwforum.ro/forum2/index.php?showtopic=3001

    HondaF1Fan

  • #2
    Dannule, eu unu nu mai stau sa citesc cele 5pagini de acolo dar ma gandesc ca, e vorba de vesnicul subiect - unhappy with my VW -.
    Cum asa ceva aud zilnic in realitate, iti dai seama ca, nu mai e nevoie sa "aud" si virtual de asa ceva. Daca e vorba de altceva, da-mi de stire.
    Totusi, sa nu fim rai, daca ar intra cineva de acolo si ar da link catre topicul lui Vale-CRX, iti dai seama ce-ar iesi!
    HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

    Comment


    • #3
      Ai dreptate ... sunt si eu rau...
      HondaF1Fan

      Comment


      • #4
        Cel mai bun Golf a fost primul, ala din '74. Dupa care, a luat-o usor in jos cu calitatea. Un zvac a mai fost si cu 3, insa 2, 4 s, mai nou, 5, mi se par niste mari esecuri. Acum am aflat de la o fosta amica din facultate ca si-a luat un 5 diesel de 105cp. Motorul, mai e ce mai e, dar s-a plans de multe lucruri asemanatoare. Ba chiar si mai rele. La 1700km, i s-a defectat inchiderea centralizata, iar peste inca 4-500km, butonul de viteza al ventilatiei a cedat, invartindu-se in gol. Plus ca mi-a zis ca e extrem de zgomotoasa si prea rigida pentru drumurile astea, ii fuge volanul din mana la gropi de abia poate sa-l tina.
        Acum nu blestem VW, dar am avut produs facut de ei si de spanioli si imi ajunge cate vizite la service am facut. De rigida ce era, la 30.000 km mi s-au rupt tampoanele de la motor si mi s-au indoit usor aripile in dreptul oalelor de la amortizoare. Acum merg cu asta de 4000km si nimic. Inca mai sunt sceptic, prin cate am trecut...

        Comment


        • #5
          ce spuneti voi e parfum. mie la passat-ul de companie 1,8t mi se oprea motorul brusc in timpul mersului. noroc ca nu aveam viteza mare si nu eram in depasire. pur si simplu se oprea ca si cum ash fi taiat contactul. cauza? nu va vine sa credeti. computerul care controla pompa de benzina se defectase in asa hal ca-l apucau nebunii de genul asta. inainte de a o pati ni mi-ash fi inchipuit ca pot sa patesc asa ceva cu o masina germana. inainte de asta am condus trei ani un hyundai xg 30, dar asa ceva nu mi s-a intamplat. aveam un sentiment de insecuritate atat de mare ca mi-era si frica sa mai plec cu ea, darmite sa mai ies in afara orasului. ma gandeam ca ma pune dracu' sa intru intr-o depasire si se opreste motorul. si acum ma furnica pe spate.

          Comment


          • #6
            au extrem de multe bube vw.
            fiind si fost propietar de asa ceva cunosc citeva si eu.
            un simplu search iti poate dovedii cite belele se abat asupra propietarilor de astfel de masini. mai ales la passat.
            honda x 5
            "W" stands for Wrong
            Amerika ist Wunderbar

            Comment


            • #7
              Originally posted by Bogdan_16v
              Cel mai bun Golf a fost primul, ala din '74. Dupa care, a luat-o usor in jos cu calitatea. Un zvac a mai fost si cu 3, insa 2, 4 s, mai nou, 5, mi se par niste mari esecuri.
              Permite-mi sa te contrazic putin in legatura cu Golf 2. Tata-miu a avut o Jetta diesel (acelasi lucru cu Golf 2) si in 10 ani a facut o singura segmentare. Atat. In rest motorina si ulei, nimic mai mult. Acuma e la a doua Jetta diesel si de 2 ani de cand o are nu a avut absolut nici o problema nici cu asta. Pe vremea aia Vw a facut masini foarte fiabile :wink:

              Comment


              • #8
                Hmm, eu stiu vreo 4 insi cu 2-uri si toate sunt niste rable cazute. Poate ai avut tu noroc. Orisicat, pana si 2-ul e peste 4 si 5.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Bogdan_16v
                  Hmm, eu stiu vreo 4 insi cu 2-uri si toate sunt niste rable cazute. Poate ai avut tu noroc. Orisicat, pana si 2-ul e peste 4 si 5.
                  Desigur, conteaza mult intretinerea masinii. Daca ii dai ulei bun si nu o forjezi in mod inconstient, te saturi de ea pana se strica

                  Comment


                  • #10
                    bogdan....citi ani au rablele alea cazute?
                    honda x 5
                    "W" stands for Wrong
                    Amerika ist Wunderbar

                    Comment


                    • #11
                      eu am sarit acum de 40K km cu GTI-ul si sunt multumit in general, pentru banii dati ( 21K pe drum) ofera multe.

                      motorul e punctul tare, are ceva turbo lag dar daca il tii peste 2000rpm este f. responsiv, urca in ture viguros... e putin mai zgrunturos la relanti si in ture dar nu asta ar fi suparator.

                      suspensia e insa prea dura pentru drumuri crapate dar prea moale pentru utilizarea puterii acestui motor. la plecat de pe loc ridica botul si pierde aderenta, si chiar pana la schimbul din a 3-a la a 4-a ridica botul cand cuplez... ceea ce e f. frustant. in curbe stranse se apleaca destul de mult si da o senzatie de greoi ( don't get me wrong, fata de americanele conduse asta e lipit de asfalt). Civicul desi e mai lenes sta in curbe la fel de bine si desi se apleaca si el nu am senzatia aceea de greoi... tot in favoarea Civic este ca face chestia asta cu gume Firestone 185/65/R15 in timp ce pe Golf am Michelin Pilot 225/45/R17 care trebuie ca ar adauga mult si la atitudinea in curbe a Civicului.

                      pana acum nici o problema intrinseca ( m-a lovit camionul FedEx si l-am avut 1 luna in reparatii- portiera soferului si aripa stanga- dar au facut o treaba buna).

                      interiorul e o clasa peste Civic ( aproape de nivel Accord in piele) si oricum cel mai ingrijit la orice alta masina in banii astia. am vreo 2 greierasi care apar si dispar in diverse locuri dar si Civicul are vreo 2-3. am si piele, reglaj lombar ( scaunele Civic sunt comfortabile pt. mine dar nu au chestia asta) si incalzitoare de scaune si oglinzi, casetofon ( desigur pe langa CD player), sistemul audio este iar o clasa peste Civic ( 8 difuzoare fata de 4 si o fidelitate muult mai buna). acu' trebuie spus si ca Civicurile astea editie americana sunt ceva mai austere decat cele europene.

                      una peste alta masina merita din plin cei 3K $ dati in plus fata de Civic.

                      Golfurile sunt pe ansamblu masini bune, no question, no doubts. sunt mai putin fiabile dar oricum 80-85% sunt trouble free in primii 4-5 ani de exploatare. Civic ori Corolla sunt insa in proportie de 95% trouble free... are plusuri si minusuri fata de cele de mai sus, dar pe ansamblu in functie si de preferinte si motorizari sunt cam pe acolo.

                      1.6FSI e oricum peste 1,6 16V precedent, care a fost un motor bun dar nu exceptional. consumul mai mare mi se pare normal tinand cont de faptul ca masina e mai grea. daca pui si un 1.6VTEC sau VVTi sa traga la carcasa aia nu va consuma mai putin de o maniera semnificativa... Ca un Civic sau o Corolla sunt si mai rapide forjate si consuma si mai putin daca sunt conduse cu mila e alta mancare de peste...

                      ah, si subsemnatul e autosuspendat de pe vwforum.ro dupa ce am luat o gramada de castane de la indivizi brain-washed care nu stiu nimic altceva decat VAG...
                      ex Civic mk.7 EX sedan 2002, 1.7VTEC
                      ex Acura TL 2006, 3.2 V6 SOHC VTEC
                      Civic Si sedan 2007, 2.0 DOHC iVTEC
                      Acura MDX 2011, 3.7 V6 SOHC VTEC

                      Comment


                      • #12
                        "ah, si subsemnatul e autosuspendat de pe vwforum.ro dupa ce am luat o gramada de castane de la indivizi brain-washed care nu stiu nimic altceva decat VAG..."


                        mia placut mult sumarul tau.

                        hai sa te dam afara si de aici ca ai si golf. hahahahahahahahahahaha
                        voinea e mai dintro bucata.


                        de ce nu compari totusi golful tau cu acura rsx-s. ar fi mult mai bine asa, aceeasi clasa macar. nu sedan cu masina sport cu turbo. si putere comparabila.

                        apoi sa vezi si finisajele de la rsx, si sistemul audio, si pielea (care la civic nu o ai), comportamentul la drum, curbe strinse, acceleratii.


                        vezi? de aia teau dat aia afara. oi fi comparat golful cu una mult mai inferioara si iai jignit amarnic. hahahahahahahahahahahaha
                        honda x 5
                        "W" stands for Wrong
                        Amerika ist Wunderbar

                        Comment


                        • #13
                          mda, fata de Integra/RSX GTI-ul sta mai prost. alea erau insa cu vreo 2K mai scumpe. cam la aceeasi bani aici era Civic Si care tot statea mai prost decat GTI-ul.

                          eu am vrut hatch si nu coupe... nu imi plac coupe-urile, desi Integra e unul mai frumusel.
                          ex Civic mk.7 EX sedan 2002, 1.7VTEC
                          ex Acura TL 2006, 3.2 V6 SOHC VTEC
                          Civic Si sedan 2007, 2.0 DOHC iVTEC
                          Acura MDX 2011, 3.7 V6 SOHC VTEC

                          Comment


                          • #14
                            SI e in ziar la 16,999. dar nu e de vinzare nicaieri ca niciun dealer nu vrea sa il comande din cauza ca nu se vinde. stiu ca o sa ii jignesc multi pe cei din europa, dar e foarte urit (conceput si produs in europa), total neprimit pe continentul nord american.

                            se pare ca tu inca ai ramas cu buba europeana in cap (h/b in loc de coupe).
                            honda x 5
                            "W" stands for Wrong
                            Amerika ist Wunderbar

                            Comment


                            • #15
                              degustibus... oricum gasesc gusturile europene mai rafinate decat cele americane.

                              Si se vindea la acel moment aproape de MSRP ( in jur de 19K). acum pe Edmunds vad ca e cotata la 18500...
                              ex Civic mk.7 EX sedan 2002, 1.7VTEC
                              ex Acura TL 2006, 3.2 V6 SOHC VTEC
                              Civic Si sedan 2007, 2.0 DOHC iVTEC
                              Acura MDX 2011, 3.7 V6 SOHC VTEC

                              Comment

                              Working...
                              X