Evacuari sport pentru Civic FN/FK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Xander View Post
    Din finala nu castigi absolut nimic, doar sunet, iar la catback eu unul sunt curios cat este castigul... Cred ca nu merita banii sincer, mai mult de 3-4 cai nu cred sa dea un catback. Ar fi bine sa nu fie ca mine, dar... Eu la Accord am pus finala pentru sunet, dar nu sunt multumit. Catbackul mi se pare scump, dar intr-adevar, macar ai sunet de calitate.
    Eu am pus absolut tot, ceva de genu cum vezi mai sus plus galeria de tip 4-2-1. Doar catalizatorul daca il anulezi de pe orice masina ai aproape 10 CP curati pe tobele standar din fabrica.

    http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/LauX_LauX_LauX/
    sigpic
    http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/LauX_LauX_LauX/

    Comment


    • #17
      @xander...castigurile nu sunt spectaculoase, dar sunt, am mai spus pe aici pe motorul r18... Pe evacuare (catalizator, traseu, intermediara-finala plus ca si teava la niste coturi isi pierde din diametru) e destul de restrictiv... Nu mai vorbesc aici de admisie(galerie si filtrul propriu zis)

      Acum o intrebare pentru meseriasi : dc schimbi galeria de admisie e nevoie de o ajustare de soft?
      '08 Fn1 - Invidia Catback, CAI Injen w hydroshield, Omp front braces, Eibach prokit springs, Ferodo ds2500, Oz ultraleggera w Michelin Ps3, GP kit-front/rear

      Comment


      • #18
        nu sunt din categoria indicata de tine da nu ma pot abtine sa nu imi dau cu parerea. cu admisia imbunatatesti dinamica, curgerea aerului spre cilindrii. rezultatul dupa parerea mea e o crestere mai sprintena in ture. nu cred ca modifica puterea maxima insa cred ca modifica curba de cuplu/putere. daca la admisie se cupleaza si o evacuare (dinamica / curgere mai buna pe evacuare) cred ca ce scriam mai sus se accentueaza. practic sunt convins de treaba asta insa nu sunt inginer de formatie deci nu pot face afirmatii "pertinente".
        acum la ultima ta intrebare, atata timp cat aerul intra prin aceeasi clapeta cantitatea de aer nui se schimba. poti sa pui in loc de conducta o..."trompeta" cu deschiderea cat o galeata, aerul e aspirat tot prin acelasi diametru in camera de ardere. deci ce se poate face e ca aspiratia sa fie cat mai facila. asta fac kiturile de admisie.
        ajustare din soft pt a da mai multa benzina e necesara doar daca reusesti sa introduci un volum mai mare de aer in camera de ardere. asta se face aspirat doar cu ITB sau supraalimentat. ar mai fi necesar modificarea timpilor de scanteie (avans) la schimbarea axelor cu came...iarasi nu e cazul.
        in varianta noasta resoft poate fi luat in calcul doar in ideea in care exista softuri imbunatatite si care nu au ca scop principal protejarea mediului inconjurator (si avem ca exemplu SKN, DIMsport si mai erau careva din vestul tarii)
        HONDA ciVic Type S (FN1) - Injen - Weapon-R - Invidia - COOL IT - Eibach - Drag Wheels - REPSOL - Magnat - Skunk2
        HONDA CRX DEL SOL VTI (EG2)......in progress
        vw scirocco mk 1 G60 kompressor stage 2
        KAWASAKI ZX-6 RR Ninja

        Comment


        • #19
          S-a mai discutat si aici: http://www.hondafan.ro/forum/showthread.php?t=6249

          2002 - 2008 Peugeot 405, 1989, 1.6
          2008 - 2010 Hyundai Pony, 1994, 1.5i
          2010 - 20?? Honda CRX Del Sol, 1995, 1.6 ESi
          2016 - 20?? Honda CiviC 5D 2009 1.8 i-VTEC

          Comment


          • #20
            Salut, am gasit aceste catback pe okazii si este si pe alte site,

            http://www.okazii.ro/catalog/3356819...vic-06-09.html

            Acolo scrie pentru civic 06-09 dar stie cineva daca sa potriveste pentru Civic sedan '07? asa prin poza cred ca da, dar nu sunt sigur

            Sau daca cineva a gasit un catback pentru civic sedan (fd1) let me know!

            Mersi pentru sfaturi

            Comment


            • #21
              Pai nu prea imi pare pentru 5D. Asa ca daca oamenii spun ca merge pe Civic gen. 8, prin eliminare, ramane doar FD-ul.
              B-01-PHP: 2007 FK2 Executive Champagne Silver
              Citeste regulamentul inainte sa faci valuri!

              Comment


              • #22
                sa ramanem la fn/fk, multumesc...
                HONDA ciVic Type S (FN1) - Injen - Weapon-R - Invidia - COOL IT - Eibach - Drag Wheels - REPSOL - Magnat - Skunk2
                HONDA CRX DEL SOL VTI (EG2)......in progress
                vw scirocco mk 1 G60 kompressor stage 2
                KAWASAKI ZX-6 RR Ninja

                Comment


                • #23
                  @robrom vezi ca pentru sedan sunt o gramada de evacuari.
                  '08 Fn1 - Invidia Catback, CAI Injen w hydroshield, Omp front braces, Eibach prokit springs, Ferodo ds2500, Oz ultraleggera w Michelin Ps3, GP kit-front/rear

                  Comment


                  • #24
                    Dar vreau tot traseul, CatBack, ai un link ceva?

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by mad_wob View Post
                      sa ramanem la fn/fk, multumesc...
                      Word!
                      http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

                      Comment


                      • #26
                        http://www.supersprint.com/USP00honciv55.asp
                        HONDA ciVic Type S (FN1) - Injen - Weapon-R - Invidia - COOL IT - Eibach - Drag Wheels - REPSOL - Magnat - Skunk2
                        HONDA CRX DEL SOL VTI (EG2)......in progress
                        vw scirocco mk 1 G60 kompressor stage 2
                        KAWASAKI ZX-6 RR Ninja

                        Comment


                        • #27
                          Si ca sa o vedeti direct aici:
                          http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

                          Comment


                          • #28
                            Si-un pret?

                            -- later edit --
                            Nevermind... Me dumbass. Am citit si eu: coming soon.
                            B-01-PHP: 2007 FK2 Executive Champagne Silver
                            Citeste regulamentul inainte sa faci valuri!

                            Comment


                            • #29
                              Are pret de-ti sare basca...E aceeasi treaba ca aia de type R, si poate or mai fi umblat putin interior, iar cea de R costa spre 900eu
                              '08 Fn1 - Invidia Catback, CAI Injen w hydroshield, Omp front braces, Eibach prokit springs, Ferodo ds2500, Oz ultraleggera w Michelin Ps3, GP kit-front/rear

                              Comment


                              • #30
                                Mah, mai da-o-n ma-sa de finala! Cam mult doar pentru zgomot...
                                B-01-PHP: 2007 FK2 Executive Champagne Silver
                                Citeste regulamentul inainte sa faci valuri!

                                Comment

                                Working...
                                X