If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Bravo Lau, felicitari pentru upgrade. Ma bate gandul si pe mine sa trec la un Excedy stage1 si chiar eram curios cum se comporta masinal a ralanti...daca e ca la tine e super.
Upgrade-uri fac doar in cazul in care cedeaza o piesa si trebuie sa o inlocuiesc, prefer sa pun o componenta mai performanta decat una stock, oricum in Romania nu primim piese standard de calitate mai bune decat cele care sunt pe masina din fabrica.
Bravo Lau, felicitari pentru upgrade. Ma bate gandul si pe mine sa trec la un Excedy stage1 si chiar eram curios cum se comporta masinal a ralanti...daca e ca la tine e super.
Masina la relanti sta aproape lafel ca si inainte:
- cu motorul rece la prima pornire, cu socul automat activat, turometrul sta umpic mai sus decat inainte din cauza volantei usoare;
- cu motorul cald turometrul sta uneori umpic mai jos decat inainte dar motorul toarce uniform si frumos.
Am doar niste vibratii mai puternice din cauza suportilor de motor ce i-am rigidizat.
Daca tot vine vorba de relanti trebuie sa spun ca am mai facut si niste modificari la sonda lambda. Din cauza evacuarii directe cand coboram o panta si se racea motorul, mergea umpic in hopuri doar cand ciupeam foarte putin acceleratia, deci am pus pe galerie un adaptor de presiune cu care am rezolvat problema. Toate aste nu au nici o legatura cu ambreiajul. Inainte sa aflu de existenta acestui adaptor am montat sonda si in alte doua locuri (inainte si dupa decatalizator) dar fara rezultate, doar cand am montat Catalizatorul (euro 3) am sesizat ca motorul nu mai are acea ezitare din cauza ca acesta avea teava mult mai ingusta decat burlanele sport de 2.5", deci aveam alta presiune prin tobe.
Sper sa va fie de mare folos informatia asta, eu m-am confruntat mult timp cu aceasta problema.
Merci mult! Chiar azi am trecut de rodaj, adica am facut cei 800 km cu ambreiajul cel nou si mi-am permis sa lipesc sigla firmei XTD pe parbriz, bineinteles ca am lipit si actibiltul cu HONDAFAN pe luneta, arata bestial.
mai omule inca stikeru hondafan de la tokyodream il tin in consola de sub comenzile de la clima, nu am gasit inca locul potrivit, mai astept o tira, poate saptamana viitoare stikeresc si eu "rasfatata" noastra; acuma sa te intreb si eu o chestie mai speciala Lau, ce zici ce-mi recomanzi pentru inca o toba mai exact pe partea stanga, am numai plasticul acolo si vreau sa-l inlocuiesc cu o evacuare care sa semene cu cea stock uite aici o tir de poza
mai omule inca stikeru hondafan de la tokyodream il tin in consola de sub comenzile de la clima, nu am gasit inca locul potrivit, mai astept o tira, poate saptamana viitoare stikeresc si eu "rasfatata" noastra; acuma sa te intreb si eu o chestie mai speciala Lau, ce zici ce-mi recomanzi pentru inca o toba mai exact pe partea stanga, am numai plasticul acolo si vreau sa-l inlocuiesc cu o evacuare care sa semene cu cea stock uite aici o tir de poza
Sincer sa fiu nu prea ma pricep la masinile noi, si gama de produse este mult mai restransa, hai ca ma uit repede sa vad ce gasesc pt tine.
Nu am gasit nimic standard cu doua iesiri, doar daca iti pui doua tobe universale, dar ai mult de improvizat, adica de la o teava sa pui un Y care sa imparta gazele egal in ambele tobe, mai trebuie sa sudezi prinderea la a doua toba pe caroserie.
Eu in locul tau nu as face asa ceva. Uite aici toba ce am gasit-o:
Am informatii noi legate de ambreiaj deci fiti atenti:
Dupa ce am trecut de rodaj cu ambreiajul asta nou Stage 1 Organic a inceput sa-mi trepideze la plecari de pe loc, la mers in coloana, la frana de motor si mai ales in marsalier...
M-am speriat umpic si nu stiam ce se intampla, credeam ca nu am facut bine rodaju, ca componentele nu sunt de calitate, ca s-a strambat volanta cum m-au speriat unii mecanici sau ca nu am centrat perfect placa de presiune, dar stiu ca am verificat-o si cu macromilimetrul pt ca bolturile (stifrurile) care veneu bagate in volanta nu au intrat toate perfec si a trebuit sa le polizez umpic pentru ca sa intre placa de presiune cum trebuie.
Mi-am facut rost de o placa de presiune normala la mana a doua intentionand sa trec iar pe ambreiajul stock dar nu mai ieste necesar.
Ieri din cauza unei provocari la un semafor am turat-o exagerat si am dat drumu la ambreiaj pe la 6000-7000 de ture si in loc sa-mi patineze rotiile mi-a patinat ambreiaju, intr-a 2-a lafel, bineinteles a inceput sa si miroase, m-am speriat si am zis "gata cu ambreiaju". Am lasta-o sa se aieriseasca dupa care am realizat ca nu imi mai trebideaza deloc si merge perfect.
Concluzia ce o pot trage este ca acei 800 km de rodaj erau prevazuti pt un motor de 250CP, deci eu cu putin peste 114CP puteam sa stau in rodaj mult si bine. Lafel cum am facut cu placutele de frana din ceramica (100km/h si frana maxim) tot cam asha am facut si cu ambreiaju tot fara sa vreau pentru a trece de rodaj.
nu am auzit de rodaj la ambreiaj , sau de volanta stramba ...mai degraba placa de presiune nasoala... eu am 15.000 km cu un exedy stage 1 si 2 track -day-uri si merge ca in prima zi .
De rodaj la ambreiaj scria clar in instructiunile de instalare (500 mile) iar in legatura cu volanta usoara (subtire) am auzit de la un mecanic, importat este ca acum dupa ce l-am "incens" odata a inceput sa merga mai bine ca in prima zi, nu mai am trepidatii la plecari de pe loc si functioneaza perfect.
Imediat dupa ce l-am incins, si a inceput sa mearga cum trebuie, credeam ca aceste ambreiaje trebuie aduse la o anumita temperatura pentru a functiona cum trebuie, dar am plecat cu el la rece si merge impecabil deci totul a fost legat de rodaj, abea acum discul a prins forma volantei respectiv a placii de presiune si si-a dat drumu.
Revin cu ceva precizari. Am Civicul 5D 1.8 din 2010 si pana acum nu prea am avut probleme cu ambreiajul. Intr-o singura iarna, o data, prin 2012 stiu ca a trepidat destul de urat (doar o data, la o plecare de pe loc), dar de atunci nu au mai fost probleme. Acum, in week-end-ul asta prelungit, cand s-a si circulat bara la bara, dadea semne de trepidatie la fiecare plecare de pe loc. Trebuia sa o ambalez un pic mai tare ca sa iasa din trepidatul ala. Vad ca problema ar aparea doar iarna, iar acum am fost si cu masina plina.
De cateva luni a cam inceput sa agate si in a 2-a, cam la 30% din cazuri.
Pacanitul la pedala de ambreiaj a aparut cand era in garantie si la 3 ani a fost schimbat cilindrul de la ambreiaj. Nu a reaparut.
Lichidul de transmisie a fost schimbat in feb 2014, la 59k km, iar acum masina are 100k km.
Mi-e asa urat sa ma duc la autoklass...
Comment