am un del Sol ´95 de 125cp D16Z6
merge in genereal bine nu ma plang dar are semne de 220.000 km
insa cand accelerez de la ture putine urca un pic in suturi prima sec si ma enerveaza parca ar fi carburatie ... am mers recent cu o alfa 156 1997 cand o calci chiar si de la 1500 rpm te impinge brusc inainte si constant...
a mea parca isi face curaj.....(glumesc)
ce pot sa ii fac ... am curatat admisia recent (fara sa o dau jos doar asa cat am bagat carpa pe lang clapeta) si s-a dus din efect (inainte se subtura inexplicabil cand stateam la semafor) dar parca a revenit doar un pic problema sau poate m-am obisnuit cu noua stare inainte era mult mai rau....
in afara de asta cu suturile in acceleratie nici relantiul nu pare sa fie perfect stabil
ma gandesc ca ar putea sa fie arborele principal din cutia de viteze (sa aiba canelurile uzate si cand prinde ambreiajul sa il zdruncine un pic) sau arcurile de la discul de ambreiaj....nu am exp cu masini vechi.... nu stiu cum se manifesta un ambreiaj cu amortizoarele alea duse
plus ca si bodo mi-a zis ca tremura relantiu insesizabil pe ceas dar am vazut ieri ceva si m-a convins: claxonul (nu e la locul lui l-am prins cu un brat pe un surub pe langa pompa servo prin zona) vibreaza....se opreste....iar vibreaza..se vede clar ca are un tremurat regulat.... si volanul in mana imi vibreaza insta in rezonanta la relanti daca turez la 900 dispare
pot sa ma "laud" ca am umblat la surubul de relanti (desi nu era cazul dar credeam ca subturatul care il aveam inainte era de la iacv) si nu stiu daca l-am mai pus la loc bine....am urmat pasii am decuplat iacv; pornit tinut cateva sec la 1000 apoi lasat sa cada pana sub 500 (450); oprit; resetat ecu...toate astea dupa ceas adika nu prea exact.....tot dupa ceas relantiu este intre 675-750 deci e bine...cand cade turmoetrul dupa o pedala se opreste o fractiune la 900 si coboara frumos pana la 700-750 decu iar bine
nu stiu ce sa fac
am bujii de 17-18.000 km si ulei schimbat acum vreo 300 km
filtrul de benzina nu l-am schimbat niciodata de cand am luato de vreo 17-18.000 km poate sa fie de la asta?
sa mai umblu la surubul ala? si daca da cum sa fac...am gasit o mie de variante....
sa o duc la asko se pricep aia la astea vechi la care tre sa invarti de surub?
poate cer prea mult de la o masina de 15 ani si 200.000+ dar o iubesc si vreau sa mearga cat mai bine..am mers cu masini noi si nu ma simt la fel ca in del sol....asta are ceva care te face sa te simti stapan pe ce face
merge in genereal bine nu ma plang dar are semne de 220.000 km
insa cand accelerez de la ture putine urca un pic in suturi prima sec si ma enerveaza parca ar fi carburatie ... am mers recent cu o alfa 156 1997 cand o calci chiar si de la 1500 rpm te impinge brusc inainte si constant...
a mea parca isi face curaj.....(glumesc)
ce pot sa ii fac ... am curatat admisia recent (fara sa o dau jos doar asa cat am bagat carpa pe lang clapeta) si s-a dus din efect (inainte se subtura inexplicabil cand stateam la semafor) dar parca a revenit doar un pic problema sau poate m-am obisnuit cu noua stare inainte era mult mai rau....
in afara de asta cu suturile in acceleratie nici relantiul nu pare sa fie perfect stabil
ma gandesc ca ar putea sa fie arborele principal din cutia de viteze (sa aiba canelurile uzate si cand prinde ambreiajul sa il zdruncine un pic) sau arcurile de la discul de ambreiaj....nu am exp cu masini vechi.... nu stiu cum se manifesta un ambreiaj cu amortizoarele alea duse
plus ca si bodo mi-a zis ca tremura relantiu insesizabil pe ceas dar am vazut ieri ceva si m-a convins: claxonul (nu e la locul lui l-am prins cu un brat pe un surub pe langa pompa servo prin zona) vibreaza....se opreste....iar vibreaza..se vede clar ca are un tremurat regulat.... si volanul in mana imi vibreaza insta in rezonanta la relanti daca turez la 900 dispare
pot sa ma "laud" ca am umblat la surubul de relanti (desi nu era cazul dar credeam ca subturatul care il aveam inainte era de la iacv) si nu stiu daca l-am mai pus la loc bine....am urmat pasii am decuplat iacv; pornit tinut cateva sec la 1000 apoi lasat sa cada pana sub 500 (450); oprit; resetat ecu...toate astea dupa ceas adika nu prea exact.....tot dupa ceas relantiu este intre 675-750 deci e bine...cand cade turmoetrul dupa o pedala se opreste o fractiune la 900 si coboara frumos pana la 700-750 decu iar bine
nu stiu ce sa fac
am bujii de 17-18.000 km si ulei schimbat acum vreo 300 km
filtrul de benzina nu l-am schimbat niciodata de cand am luato de vreo 17-18.000 km poate sa fie de la asta?
sa mai umblu la surubul ala? si daca da cum sa fac...am gasit o mie de variante....
sa o duc la asko se pricep aia la astea vechi la care tre sa invarti de surub?
poate cer prea mult de la o masina de 15 ani si 200.000+ dar o iubesc si vreau sa mearga cat mai bine..am mers cu masini noi si nu ma simt la fel ca in del sol....asta are ceva care te face sa te simti stapan pe ce face
Comment