Salutare tuturor hondistilor.
Am si eu un Civic Fastback din ´96, 1.5 VTEC-E, 90CP. L-am cumparatin 2005 si am shimbat amortizoarele, releul de pompa (sau deponire) si rezistenta pt treptele de viteza la ventilator (din ¨cabina¨). In rest apa ,paie si bataie, cum se zice ,dar toate la timpul lor (ulei, filtre s.a.m.d). Acum vreo luna, in timpul mersului, am simtit un "gol" in acceleratie, m-am uitat pe bord si turometrul bietul de el dansa intre 2500 si 4500 rotatii fara ca motorul sa se tureze.
Si-a revenit si n-am mai stiut nimic pana alaltaieri cand s-a oprit dupa ce am virat la dreata la un semafor. Am pornit-o la cheie, dara am tinut-o din acceleratie ca murea, am facut vreo 30 metri si am oprit fara sa opresc motorul si turometrul meu iar a inceput dansul si sa nu se supere l-a urmat si kilometrajul....eu de fapt in pozitia oprit cu motorul pornit. M-am cam chinuit s-o urnesc inca vreo 100 de metri ca sa o pun pe un trotuar, chinuit in sensul ca parca nu se alimenta, nu avea aer, stiu eu tot asa din acceleratie.....destul de naspa. Dupa vreo 20de min. cand mi-am dat seama ca nu prea am ce sa-i fac am pornit-o din nou cam chinuit ( cu acceleratie...) si am adus-o acasa. Ieri mecanicul la care am fost sa o pun pe tester mi-a zis ca nu are priza (mufa) de diagnostic deci n-am facut nimic, dar hondita si-a revenit oarecum (adica dimineata a pornit normal si a avut doar o ezitatre intru-un sens giratoriu dar a mers).
Azi dimineata am pornit sa plec la lucru, m-a dus vrejuma din drum si s-a oprit precum catarul, cu aceleasi simptome, dar acum n-am mai putut sa o pornesc nici cu rugaciuni. Ma poate cineva ajuta cu vreun sfat ? Va multumesc anticipat.
Am si eu un Civic Fastback din ´96, 1.5 VTEC-E, 90CP. L-am cumparatin 2005 si am shimbat amortizoarele, releul de pompa (sau deponire) si rezistenta pt treptele de viteza la ventilator (din ¨cabina¨). In rest apa ,paie si bataie, cum se zice ,dar toate la timpul lor (ulei, filtre s.a.m.d). Acum vreo luna, in timpul mersului, am simtit un "gol" in acceleratie, m-am uitat pe bord si turometrul bietul de el dansa intre 2500 si 4500 rotatii fara ca motorul sa se tureze.
Si-a revenit si n-am mai stiut nimic pana alaltaieri cand s-a oprit dupa ce am virat la dreata la un semafor. Am pornit-o la cheie, dara am tinut-o din acceleratie ca murea, am facut vreo 30 metri si am oprit fara sa opresc motorul si turometrul meu iar a inceput dansul si sa nu se supere l-a urmat si kilometrajul....eu de fapt in pozitia oprit cu motorul pornit. M-am cam chinuit s-o urnesc inca vreo 100 de metri ca sa o pun pe un trotuar, chinuit in sensul ca parca nu se alimenta, nu avea aer, stiu eu tot asa din acceleratie.....destul de naspa. Dupa vreo 20de min. cand mi-am dat seama ca nu prea am ce sa-i fac am pornit-o din nou cam chinuit ( cu acceleratie...) si am adus-o acasa. Ieri mecanicul la care am fost sa o pun pe tester mi-a zis ca nu are priza (mufa) de diagnostic deci n-am facut nimic, dar hondita si-a revenit oarecum (adica dimineata a pornit normal si a avut doar o ezitatre intru-un sens giratoriu dar a mers).
Azi dimineata am pornit sa plec la lucru, m-a dus vrejuma din drum si s-a oprit precum catarul, cu aceleasi simptome, dar acum n-am mai putut sa o pornesc nici cu rugaciuni. Ma poate cineva ajuta cu vreun sfat ? Va multumesc anticipat.
Comment