´96 Honda Civic Fastback 1.5L - se opreste in timpul mersului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ´96 Honda Civic Fastback 1.5L - se opreste in timpul mersului

    Salutare tuturor hondistilor.
    Am si eu un Civic Fastback din ´96, 1.5 VTEC-E, 90CP. L-am cumparatin 2005 si am shimbat amortizoarele, releul de pompa (sau deponire) si rezistenta pt treptele de viteza la ventilator (din ¨cabina¨). In rest apa ,paie si bataie, cum se zice ,dar toate la timpul lor (ulei, filtre s.a.m.d). Acum vreo luna, in timpul mersului, am simtit un "gol" in acceleratie, m-am uitat pe bord si turometrul bietul de el dansa intre 2500 si 4500 rotatii fara ca motorul sa se tureze.
    Si-a revenit si n-am mai stiut nimic pana alaltaieri cand s-a oprit dupa ce am virat la dreata la un semafor. Am pornit-o la cheie, dara am tinut-o din acceleratie ca murea, am facut vreo 30 metri si am oprit fara sa opresc motorul si turometrul meu iar a inceput dansul si sa nu se supere l-a urmat si kilometrajul....eu de fapt in pozitia oprit cu motorul pornit. M-am cam chinuit s-o urnesc inca vreo 100 de metri ca sa o pun pe un trotuar, chinuit in sensul ca parca nu se alimenta, nu avea aer, stiu eu tot asa din acceleratie.....destul de naspa. Dupa vreo 20de min. cand mi-am dat seama ca nu prea am ce sa-i fac am pornit-o din nou cam chinuit ( cu acceleratie...) si am adus-o acasa. Ieri mecanicul la care am fost sa o pun pe tester mi-a zis ca nu are priza (mufa) de diagnostic deci n-am facut nimic, dar hondita si-a revenit oarecum (adica dimineata a pornit normal si a avut doar o ezitatre intru-un sens giratoriu dar a mers).
    Azi dimineata am pornit sa plec la lucru, m-a dus vrejuma din drum si s-a oprit precum catarul, cu aceleasi simptome, dar acum n-am mai putut sa o pornesc nici cu rugaciuni. Ma poate cineva ajuta cu vreun sfat ? Va multumesc anticipat.
    hondatu
    Administrator
    Last edited by hondatu; 23-02-21, 14:49.

  • #2
    Verifica fire de masa desfacute ( contacte imperfecte ). Ceva asemanator am patit si eu la Del Sol. Oricum, e o problema de electrica.
    I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
    My cars:

    '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
    '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
    '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
    '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
    EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
    EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
    EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
    EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
    EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
    EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

    Comment


    • #3
      La fel zic si eu, ca e o problema electrica! Un contact imperfect sau o masa slaba, cauta pe la mufe si dai pe ele cu spray de contact! cauta fire intrerupte... iti trebuie rabdare, dar vei gasi defectul! oricum sa ne ti la curent, s-ar putea ca si alti colegi sa aibe prb asemanatoare in viitor si ar fi de ajutor postul tau!

      Comment


      • #4
        In primul rand verifica masa de la aprindere ( se afla intre electromotor si furtulul cu termostat prinsa pe cutie... apoi ia la mana toate masele si verifica starea lor (oxidare , rugina , intrerupte etc) ... Nu s-a aprins martorul galben ( check engine ) in bord cand ai avut problemele astea? Eu tind sa cred ca e sonda lambda ( senzorul de oxigen) .. vezi aici cum poti verifica codurile fara aparate speciale : http://www.hondafan.ro/forum/showthr...posibile-cauze
        Revino cu rezultatul :

        PS: avem arie tehnica speciala ... data viitoare parcurge forumul si o sa vezi exact unde trebuie deschis un topic nou. Exista si functia search care te va ajuta pe viitor sa gasesti pe parcurs raspunsuri la intrebari . Multa bafta. Topicul se va muta la aria tehnica
        Touge is what we live for

        Wait for it...... Here we go ....... Bwwwwaaaaaaahhhhhh!

        Comment


        • #5
          Am verificat masele,sunt ok,am facut scurtul cu agrafa in mufa de diagnostic,becul de check engine s-a incapatanat si nu a vrut sa-mi zica nimic,a ramas doar aprins,dar am observat ca atunci cand nu porneste masina, beculetul galben(check engine)are o intensitate mai slaba....daca pun contactul si are intensitate normala porneste masina.Alaltaseara hondita mea draga nu a mai vrut sa ajunga pana acasa ,asa ca am last-o unde a vrut ea si aseara m-am dus sa ma impac cu ea.A pornit ascultatoare si m-a adus pana acasa dupa care a murit.Cum am avut de mers vreo 300 de metri pana acasa m-am gandit ce s-a putut incalzi asa repede si am zis ca numai sonda lambda dar fiind tarziu nu am avut timp sa iau o sonda asa ca am pus-o pe platforma si am dus-o la un electrician.va tin la curent......
          Eu va multumesc tare mult pt.informatii,pt ca ati teleportat topicul unde trebuie si cred ca sunteti la fel de tari precum masinile pe care le reprezentati.

          Comment


          • #6
            Salut
            Am un Accord care avea aceiai problema
            La mine a fost releul de la contact este sub bord deasupra ambreajului.

            Comment


            • #7
              In final intradevar a fost vorba de o masa.Nu ma intrebati care,ca habar nu am,stiu doar ca pe undeva pe sub bord si mai stiu ca am lasat masina mai bine de 2 saptamani la un electrician pana a gasit firul.(lucrand zilnic la un service,omul numai numai in week end avea timp,asa ca nu-l condamnati prea tare

              Comment


              • #8
                Bine ca s-a rezolvat
                I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                My cars:

                '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                Comment

                Working...
                X