Honda: back in the game?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Honda: back in the game?

    Un articol ce l-am gasit pe site'ul TG zice asa:

    Honda: back in the game?

    Posted by Matt Master at 5:31 pm on Tuesday May 26, 2009

    So Honda is back in business. Or at least the factory line is moving, a bit. Which leads me to thinking about what they’re actually making over there, and whether anyone outside of Swindon really gives a toss.

    Selling anything is all about momentum. When you’re up you’re up. When you’ve got a good product out there people care what’s coming next.

    But when you’ve been publicly mothballed and the last thing anyone got excited about (and for Honda here I’m thinking Civic Type R, new Jazz at a generous push) was years ago, where’s the energy, where’s the interest?

    I drove the Lotus Evora the other day and asked a company spokesman, in my bare-arsed sales naivety, whether or not they were worried about launching such a radical new product into a market that was essentially on its arse.

    He pointed out that the reverse is really the case, that companies with nothing new to get those passers-by in off the street are the ones that have something to worry about.

    So good luck Honda. I really hope they can pick up where they left off. Or a bit better than that come to think of it.

    And where’s that new NSX when you really need it?
    Sursa: http://foreman.blogs.topgear.com/200...k-in-the-game/
    The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



    DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

  • #2
    noul NSX se amana putin.............. poate anul viitor
    asteptam CR-Z ( CR-ZX ) si FF-S2000
    Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
    ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

    Comment


    • #3
      Fara sa mai fac pe disperatul, ma tem ca zilele negre ale Honda de-abia urmeaza.
      Asa cum bine zice autorul, fara nimic nou si deosebit de oferit, nici clientii nu vor veni, asa ca de una din punctele forte ale Honda, fidelitatea clientului, usor-usor se va cam alege praful.
      Stiu ca forumurile nu sunt un indicator chiar precis cand vine vorba de optiunea clientilor, dar din ce in ce mai multa lume mormaie suparata ca nu prea mai are ce sa isi ia de la Honda. Si fum fara foc nu iese.
      S-a ajuns pana acolo incat barfele cu iz de credibilitate zic ca modelele actuale ar putea fi tinute in viata cu inca 1 an pentru a amana costurile cu productia unor noi modele (in loc de 5 year model, 6 sau chiar 7 year model). Ceea ce ar fi, dupa parerea mea, o greseala care s-ar dovedi fatala, asta daca nu vin cu ceva dupa care sa merite asteptarea.
      Florin, te rog eu frumos, nu mai fi naiv si nu mai asculta de tot felul de stiri fara acoperire. CR-Z cu motor de 2.5 si S2000 cu motor de 3.5 n-o sa se intample niciodata. Cel mai bine ar fi sa asteptam si sa vedem, ca daca ne facem iluzii gratuite de pe-acum, vine realitatea si ne da cu bata in cap mai rau. In plus, nu de asemenea modele are nevoie Honda, nu sunt deloc o solutie pt a revigora vanzarile si faima.
      Parerea mea: daca nu risca pe o carte a schimbarii radicale si o usoara revenire la traditiile care i-au adus succes si faima, apeland si la o diversificare a modelelor mult mai sanatoasa in fc de piata (cu o felie mai mare din Europa, piata cea mai stabila dupa Asia, momentan), vor risca un "aftermath" tare neplacut.

      Cat despre Evora, mi se pare ca aplica reteta dupa care s-a construit NSX. Nici nu-i de mirare ca va avea succes.

      Comment


      • #4
        sunt niste stiri, niste zvonuri si nu e rau sa visez putin, chiar daca e greu.......
        sa vedem ce va urma.
        Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
        ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

        Comment


        • #5
          Modele inaccesibile in Europa

          Bogdan are dreptate, nu reusesc sa inteleg insa de ce nu folosesc ceea ce exista in dezvoltarea unor modele pe care le-ar vinde foarte bine. Ma refer la Civic Mugen, la care ar putea foarte usor fi mutat postul de conducere pe stanga, deasemenea la Civic-ul Type R care se comercializeaza si in Europa nu cred ca ar fi greu de adaptat motorul de 2L de pe S2000. Puterea de 200 CP pentru un autovehicul sport este OK, tinand cont ca este motor aspirat, dar exista si motoare mai puternice de 2L aspirate, produse de Honda care cu putin efort s-ar putea folosi.
          Masinile sunt reusite se aud bine si sunt fiabile dar modelele sunt cam aceleasi de cativa ani incoace, modificarile sunt foarte mici ( vezi Civic 5D 2009).
          Tendinta nu este insa numai la Honda, cam toti producatorii japonezi creeaza modele de exceptie pentru piata lor in primul rand, acestea nu ajung niciodata in Europa, este o filozofie pe care eu nu o inteleg prea bine.

          Comment


          • #6
            Motorul ala de pe S2000 montat longitudinal n-ar intra veci pururi pe nici un CT-R din lumea asta fara sa-l maresticu cm buni!!
            Sunt multe lucruri care la prima vedere pot parea simple dar in realitate se dovedesc mai comlicate decat par.
            HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

            Comment


            • #7
              Originally posted by hondatu View Post
              Motorul ala de pe S2000 montat longitudinal n-ar intra veci pururi pe nici un CT-R din lumea asta fara sa-l maresticu cm buni!!
              Sunt multe lucruri care la prima vedere pot parea simple dar in realitate se dovedesc mai comlicate decat par.
              un adefarat fan nu s-ar da in laturi sa tina cutia de viteze in brate, numai sa incapa...

              referitor la fidelitatea clientului...si eu sunt in incurcatura... actuala masina intentionez sa o tin 5 ani si pe urma un tourer. nu sunt impacat insa in totalitate cu infatisarea lui insa... vechiul acord imi placea mai mult. sper sa mi se mai schimbe gusturile si sa raman la H.
              nu te pune cu prostul ca are mintea odihnita (ignorance is bliss)...

              Comment


              • #8
                Bine, bine dar toata asta dupa ce si-a marit putin masina cu vreo 20cm.........
                HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                Comment


                • #9
                  http://www.ukipme.com/engineoftheyear/categories.html

                  Engine of the Year Awards... dc nu e si Honda acolo?
                  1.8 i-VTEC MT CIVIC 5D Nighthawk Black
                  http://hondafan.etp.ro/gallery/v/escobar/NHB
                  Mavi Travel - Aducem lumea mai aproape de tine
                  http://www.mavitravel.ro
                  STOP ACCIDENTELOR RUTIERE! VIATA ARE PRIORITATE!

                  Comment


                  • #10
                    pai ce motor nou, care sa revolutioneze au scos cei de la honda in ultimii ani? E si Honda pe 4 la clasa 2000 cmc cu cel de pe S2000 si pe 5 cu cel de 2400 cmc.
                    Honda Civic 5D 2008 - 1.8 M/T Galaxy Gray
                    sigpic
                    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/bgdsta/

                    Comment


                    • #11
                      este :

                      2. Honda Hybrid 1.3-litre (Insight Civic) 203
                      6. Honda 2.4-litre four-cylinder (Element, CR-V, Edix, Elysion,
                      Odyssey, Accord/Acura TSX, Accord USA)

                      doar cateva
                      EX. Accord '05 CL9 Satin Silver
                      Del Sol '94 ESI
                      CIVIC X 1.5 Sport Plus CVT
                      BMW Z4 '03 Titan Silver

                      Comment

                      Working...
                      X