TOYBOY No2: ´89 Honda CR-X 1.6i 16V Silver, B16A2 swap (ED9)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    nu am mai trecut de mult pe aici , sa-mi fie rusine ...
    am reusit sa rezolv problema cu instabilitatea masinii , se datora noilor anvelope , care au flancuriile mult mai tari , suspensia mult mai dura , fara sa umblam la ea deci am castigat ceva
    mi-am facut timp si am montat si header-ul + decat + final Duramas , rezultatul conform asteptariilor , un zgomot grav si discret si prestatii pe masura , masina respira altfel

    Sambata 12 septembire a primit si botezul de track (cu 10W60) s-a prezentat excelent , in ciuda catorva minusuri : radiator 1/2 functional , frane stock , volanta stock , dar cel putin am reusit sa ii vad limitele fara sa pun in pericol pe nimeni , o experienta pe care o recomand tuturor

    Ieri deabia am reusit sa fac rost de o lera si am putut regla tachetii , 0.12 - 0.17 mm Admisie , 0.14 - 0.19 Evacuare , apoi am pus la punct avansul deoarece cand reduceam aveam ceva rateuri in esapament
    Toyboy
    Senior Member
    Last edited by Toyboy; 21-09-09, 19:37.

    Comment


    • #47
      Frumos! Ce bine de voi ca aveti circuit .
      I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
      My cars:

      '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
      '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
      '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
      '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
      EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
      EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
      EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
      EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
      EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
      EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

      Comment


      • #48
        Frumos, frumos si iar frumos astept si eu o "gaura" sa pot intra pe track

        Comment


        • #49
          foarte fain. pe spate ai Rota C8 sau sunt chiar Mugen-uri? de ce nu la-ai pus pe fata (mai usoare si ET ceva mai mic) si lasai EK-urile pe spate ?
          ex '92 Civic VTi EG6 & ex '97 Prelude BB9 & ex '05 Civic Sport EP2
          '08 Accord Type S CL9 & '97 Prelude BB9

          Comment


          • #50
            e foarte greu sa te abtii odata ce ai probat track-ul , te gandesti ce modificari sa faci sa fi mai competitiv , cred ca va urma un upgrade frane la 280 mm cu etrieri de vti/accord
            Gumele nu le-am luat noi , am mai fost folosite odata , exact asa cum zici tu Rota pe fata si EK-urile pe spate , acum le-am inversat ca sa toceasca mai uniform
            Toyboy
            Senior Member
            Last edited by Toyboy; 22-09-09, 22:08.

            Comment


            • #51
              am inteles
              ex '92 Civic VTi EG6 & ex '97 Prelude BB9 & ex '05 Civic Sport EP2
              '08 Accord Type S CL9 & '97 Prelude BB9

              Comment


              • #52
                noutati .....BUNE
                Toyboy
                Senior Member
                Last edited by Toyboy; 07-10-09, 18:01.

                Comment


                • #53
                  taci si faci
                  ce sa mai zic... bafta cu swap-ul
                  ex '92 Civic VTi EG6 & ex '97 Prelude BB9 & ex '05 Civic Sport EP2
                  '08 Accord Type S CL9 & '97 Prelude BB9

                  Comment


                  • #54
                    L-ai luat oe ala din spania pana la urma? ai verificat starea sau ti-a dat ceva garantie?

                    Bravos de la mine si bafta la mesterit

                    Comment


                    • #55
                      deocamdata nu am intrat in posesia lui , este luat de pe un EP3 lovit cu 60.000 km , swap-ul este mai mult decat complet , are cateva dotari extra : carter tabicat Spoon , sincroanele de la vitezele 1ª , 2ª , si 3ª schimbate si un LSD Spoon pe discuri 40-60%..
                      motorul a fost pornit de 2 ori dupa accident , nu a fost afectat in nici o masura , sper sa decurga totul ok , si sa-l vad in garaj cat mai repede ,deocamdata astept un mail de la hybrid racing , pentru confirmarea costurilor unu k-swap pack , o sa va tin la curent cu noi vesti

                      PS : am fost week end-ul trecut la track , si un prieten posesor de K20 ne-a indicat cum ca 10W60 este prea gros pentru conductele de ungere ale K20-ului , care au fost proiectate pentru un 10W40 !!! ....acum vine revers-ul , singura honda din campionatul ¨judetean¨de turisme 1600 cm , un B16A2 , campion in ultimii doi ani , ne sugereaza cum ca fara radiator de ulei , nu pune altceva decat 10W60 , care ar fi singurul care mentine o presiune linistitoare de ulei la o t de 130º/9500 rpm ...cineva stie ceva despre subiect ???

                      multumesc pentru incurajari ...o sa am nevoie
                      Toyboy
                      Senior Member
                      Last edited by Toyboy; 07-10-09, 23:11.

                      Comment


                      • #56
                        felicitari man... mult success inainte
                        '91 Honda Crx modelul T

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by shadowzz View Post
                          felicitari man... mult success inainte
                          multumesc la fel

                          Comment


                          • #58
                            nimeni nu-mi da o mana de ajutor cu uleiul,pentru track ?

                            Comment


                            • #59
                              cauta pe http://www.k20a.org/forum/ poate gasesti mai multe detaliu ... si un mic detaliiu leagat de swap , enjoy
                              Touge is what we live for

                              Wait for it...... Here we go ....... Bwwwwaaaaaaahhhhhh!

                              Comment


                              • #60
                                Bestiala masina!

                                Chestia aia cu ce ai invelit galeria este ceva special care nu lasa caldura sa treaca, nu-i asha? Unde gasesc asha ceva? Am inteles ca e destul de scump.
                                Eu a trebuit sa dublez izolatia tevilor de la clima care trec chear deasupra galeriei si nu mai dadea randament (racoare), le-am invelit in aluminiu dar nu e suficient, trebuie sa invelesc si galeria in ceva, candva.
                                sigpic
                                http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/LauX_LauX_LauX/

                                Comment

                                Working...
                                X