nu am mai trecut de mult pe aici , sa-mi fie rusine ...
am reusit sa rezolv problema cu instabilitatea masinii , se datora noilor anvelope , care au flancuriile mult mai tari , suspensia mult mai dura , fara sa umblam la ea deci am castigat ceva
mi-am facut timp si am montat si header-ul + decat + final Duramas , rezultatul conform asteptariilor , un zgomot grav si discret si prestatii pe masura , masina respira altfel
Sambata 12 septembire a primit si botezul de track (cu 10W60) s-a prezentat excelent , in ciuda catorva minusuri : radiator 1/2 functional , frane stock , volanta stock , dar cel putin am reusit sa ii vad limitele fara sa pun in pericol pe nimeni , o experienta pe care o recomand tuturor
Ieri deabia am reusit sa fac rost de o lera si am putut regla tachetii , 0.12 - 0.17 mm Admisie , 0.14 - 0.19 Evacuare , apoi am pus la punct avansul deoarece cand reduceam aveam ceva rateuri in esapament
am reusit sa rezolv problema cu instabilitatea masinii , se datora noilor anvelope , care au flancuriile mult mai tari , suspensia mult mai dura , fara sa umblam la ea deci am castigat ceva
mi-am facut timp si am montat si header-ul + decat + final Duramas , rezultatul conform asteptariilor , un zgomot grav si discret si prestatii pe masura , masina respira altfel
Sambata 12 septembire a primit si botezul de track (cu 10W60) s-a prezentat excelent , in ciuda catorva minusuri : radiator 1/2 functional , frane stock , volanta stock , dar cel putin am reusit sa ii vad limitele fara sa pun in pericol pe nimeni , o experienta pe care o recomand tuturor
Ieri deabia am reusit sa fac rost de o lera si am putut regla tachetii , 0.12 - 0.17 mm Admisie , 0.14 - 0.19 Evacuare , apoi am pus la punct avansul deoarece cand reduceam aveam ceva rateuri in esapament
Comment