GRECU73: '97 Honda CRX del sol 1.6 VTEC, Vouge Silver Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Sa o stapanesti sanatos..dar cu gaz pe acest motor..nu este treaba buna..mai bine mi-l vinzi mie ) si iti dau eu un 1.4 de 90 cp+ diferenta
    Attached Files

    Comment


    • #17
      Atata timp cat nu se activeaza Vtecul cand esti pe gaz ar trebui sa fie in regula... tot motor e ! si daca se activeaza se activeaza degeaba
      Vrei GPL pentru drumuri lungi, nu pentru oras si distractie si te inteleg....vrei un daily driver iar pretul benzinei in turcia e de plans, cam 7.3 RON pe litru. ti-ar trebui o instalatie GPL secventiala. cel mai bine intrebi la o reprezentanta unde si instaleaza ce marca si ce "optiuni" sa pui. Depinde si de nr de kilometrii pe care o sa-l faci... fa-ti un calcul ce economie faci la combustibil si in cati km iti recuperezi investitia. Cu alte cuvinte, cat trebuie sa mergi cu masina pana incepi sa scutesti bani pentru ca o instalatie GPL buna te duce ceva banuti.

      Comment


      • #18
        Salut,
        In primul rand multumesc pentru oferte dar din pacate motorul nu se vinde, schimba etc... Am cautat prea mult dupa masina ca sa dau ceva de pe ea. in alta ordine de idei pana pe coada e un motor si atat cat despre gaz vad ca marea majoritate nu sunteti de parere dar pe mine ma arde rau la buzunar benzina mai ales la drumurile lungi pe care le fac in afara cca 8000 - 9000 km pe an.
        Asteptam de la voi pareri in ceea ce priveste variante de racire a supapelor pe gpl, defapt singurul rau pe care il face gazul pe langa altele bune (calamina yok, catalizator viata lunga etc). Oricum daca e de fuga se poate trece pe benzina dar masina asta este sport FUN ...
        Nu cred ca gpl-ul este o crima chiar si pt b16a2 care pana la urma nu e o bomba cum am mai zis, crima este turbo, filtru de aer sport mai ales in Romania unde praful e la el acasa, care distruge segmenti, camasi, supape nu gpl-ul.
        Multumesc pt sfat in ceea ce priveste jantele deja am comandat un set pe 15, 7J probabil Borbet, dar sa vedem ce gaseste in germanica si volan sport.
        O alta rugaminte ar fi sa-mi indicati un tip, marca ulei de cutie viteze pentru ca l-am schimbat pe cel cu care a venit masina si am inteles ca cutiile de Honda suporta numai un anumit tip si marca de ulei CV.


        Sent from my iPad using Tapatalk

        Comment


        • #19
          Pentru cutie: numai Honda MTF
          Ex: Civic 1.8 Executive NHB 2007/ Del Sol ESI/ Del Sol VTi
          2 roti

          Comment


          • #20
            Multumesc ramm honda MTF ce cod te rog. O sa merg la noi la honda sa vad daca au aaaaa si cat intra in CV?


            Sent from my iPad using Tapatalk

            Comment


            • #21
              Chiar asa se numeste: MTF. Vezi in sectiunea de anunturi la colegii care aduc uleiuri ce pret gasesti. La reprezentanta costa aproape 90 lei litrul.
              Pentru CV ai nevoie de 2 litri.
              LE: am schimbat de 2 ori uleiul in cutie la Vti si a fost suficient (chiar a dat putin pe afara).
              ramm
              omu cu warnu'
              Last edited by ramm; 11-01-14, 22:06.
              Ex: Civic 1.8 Executive NHB 2007/ Del Sol ESI/ Del Sol VTi
              2 roti

              Comment


              • #22
                Honda MTF3 , intra 2,2 litri in cutia ta .

                Cu GPL-ul nu stiu ce sa iti zic eu unu fac 12-15 mii km 80% condus in oras pe an si nu am montat gpl. Consumul aproximativ al motorului B16A2 in mintile lui este 9-10 oras ( condus alternativ talpa si normal ) si drum lung 6,8 -7,5-8 in functie de regimul de condus/greutate in plus.
                Alternativa ar fi mult mai simpla printr-un diesel ( vezi EP4 1,7 CDTI) cu costuri mult mai mici de exploatare. Dar pana la urma este decizia ta si oricum ar fi ea totul tine de cat de mult esti dispus sa investesti in instalatia asta si iti urez multa bafta in continuare.
                Momentan nimeni nu a venit sa aprobe/dezaprobe cu argumente concrete instalarea GPL-ului pe masini . Cunosc multe Cielo cu instalatii GPL pe ele ( unele depasind 500.000 km) care merg foarte bine dar la fel de multe care la care instalatiile GPL au distrus motoarele. Problema este ca nimeni nu vine cu argumente pro sau contra concrete.... starea motorului inainte si dupa , probleme/defectiuni aparute pe parcurs si cauzele principale ale defectiunilor , teste de compresie anuale etc. Procedee prin care iti poti da seama de rentabilitatea unui asemena sistem alternativ si nu prin prisma economisirii pe partea de carburant cum vorbesc toti. Poti fi fericit 2-3 ani cu aceasta economie dar compensezi pe partea de service/intretinere prin deteriorarea anumitor componente care nu au fost gandite pentru GPL , de ex : supape . scaune supape , ghidajele supapelor semeingurile de la supape , segmenti etc. Sau la fel de bine poti merge sute de mii de km fara probleme.
                As dori macar tu sa poti incepe acest experiment printr-o diagnoza completa a motorului (Km la bord , test compresie , consum ulei etc , cam tot ce tine de motor) inainte de montarea instalatiei si apoi pe parcursul exploatarii. Ar fi binevenite aceste informatii pentru toti care vor sa afle ce si cum despre GPL.
                Vali_lj
                Tech Geek
                Last edited by Vali_lj; 12-01-14, 13:47. Reason: gramatica ;)
                Touge is what we live for

                Wait for it...... Here we go ....... Bwwwwaaaaaaahhhhhh!

                Comment


                • #23
                  Am eu MTF daca vrei. Este pus din bidon de 20L, oem Honda. Este pus la bidoane de 2L. Pret: 8Eur/litru.
                  I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                  My cars:

                  '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                  '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                  '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                  '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                  EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                  EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                  EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                  EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                  EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                  EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                  Comment


                  • #24
                    Felicitari pt achizitie !
                    Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                    "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                    "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                    Comment


                    • #25
                      Gata si inelele de bord, am pus si foto cum am promis
                      Attached Files

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Magos View Post
                        Dayotna este, dar habar nu aveam ca a venit in versiune transtop chiar daca nu, inseamna ca a adaptat-o neamtul - ca si B16-le defapt, a investit ceva pasiune in ea sa o aduca dupa bunul plac (Daytona vine doar in versiune ESi).

                        Oricum, frumoasa, dar sustin parerea baietilor de mai sus - personal cred ca pe 15

                        Sa o stapanesti sanatos.
                        Deci masina chiar a avut motorul original, cat si Transtop-ul - se pare ca nemtii chiar au imbinat aceste trei versiuni - Edition 25 / Daytona + VTi + Transtop Click image for larger version

Name:	8107441658_ce9b5d164b_b.jpg
Views:	1
Size:	231.1 KB
ID:	717457
                        DAR doar pe piata Germaniei - restul Europei a beneficiat de ultima editie doar ESi - de aici si confuzia

                        Asta ca sa nu ramana informatia eronata p'aici
                        ....
                        Le VTEC est une philosophie de vie
                        Le VTEC permet une érection sans viagra
                        Le VTEC n'a pas besoin de turbo
                        ....

                        Comment


                        • #27
                          Salutare,
                          Felicitari pentru achizitie si pentru MAREA alegere de 15" a jantelor! La noi cu 17" e mai mult chin decat placere.

                          Comment


                          • #28
                            Frumoasa achizitie sa o stapanesti santos!!!

                            Comment

                            Working...
                            X