TEO_PAUL: '17 Honda Civic Sedan 1.5T M/T Elegance Polished Metal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by octi_b View Post
    Hmmm...s-ar putea sa te fi vazut vineri seara sub podul de la Aurel Vlaicu, daca inca ai numerele rosii.
    Manuala are si 20Nm in plus, fata de CVT.
    Nu eram eu vineri seara prin Aurel Vlaicu.
    Oricum, am urmarit in ultimele luni rapoartele APIA despre vanzarile de masini noi din Romania, iar Honda vinde cam 100 de masini pe luna. Daca macar jumate din ele sunt Civic si macar jumatate din Civic e vandut in Bucuresti, ar trebui sa fie deja niste zeci spre sute de masini prin oras. Cu toate astea, cred ca am vazut maxim 4-5, toate hatch, unul la Perla (m-a omorat cum se vedea cu LED-urile alea beton noaptea), unul la Autosoft Dudesti si 1-2 prin trafic.
    Dar na, asa e cu masinile astea exclusiviste, se lasa greu vazute...;-)

    Comment


    • #17
      Bun, 700km in weekend, din care 100 prin Bucuresti, iarasi in conditii de rahat (samabata cred ca a fost o manifestatie a soferilor-care-stau-in-ploaie-si-merg-la-mall-dedeman-sau-hornbach), dar 600 in afara.
      Pe drumul de duminica, 300km dus, 300 intors, la dus am fost 2 persoane in masina, am mers cuminte spre adormire pe DN2, adica 90-110 regim maxim si cred ca nu as mai putea replica mersul asta atat de incet pe viitor (au fost niste conditii mai speciale acum). La intoarcere, 4 persoane, singura limitare fiind sa nu depasesc 4000rpm (ceea ce s-a dovedit a fi 170 in a 6-a). Regimul la intors a fost cu depasiri cat cuprinde, 120-150 in functie de trafic si foarte multe accelerari (spre deosebire de dus unde am mers foarte constant).
      Am constatat cu aceasta ocazie ca pe Trip B reseteaza consumul la fiecare oprire de motor, fapt pentru care au fost momente in care am pierdut consumul anterior pt ca intai am oprit motorul si dupa aia am realizat ca n-am facut poza.
      In general insa la dus am avut un 5.4 - 5.5 consum, la intoarcere, cu cele 2 opriri pe drum am avut segmente de 6.0, 7.0 si 6.9, cu o medie de vreo 6.7-6.8 zic eu.
      Desi am vazut multe variante de consum pe forumuri, tineam sa il verific dupa stilul meu de mers, ceea ce inseamna ca pe viitor, ma astept ca masina sa nu consume sub 6.5 in afara, in marea majoritate a drumurilor.
      Click image for larger version

Name:	consum_honda.jpg
Views:	1
Size:	48.6 KB
ID:	725956

      Comment


      • #18
        Despre securitate:
        1) LKAS - lane assist-ul merge foarte bine pe drumurile marcate corespunzator, si desi cateodata poate fi enervant, te face sa fii atent ceea ce e un mare plus. Te tine insa in interiorul benzii doar pe linie dreapta, in curbe nu aplica suficient de multa forta (sau ce o aplica asupra volanului si directiei) astfel incat sa tii banda in curba. Nu l-am testat sa vad de cate ori te readuce pe banda, pt ca oricum dupa prima data iti apare indicatorul pe bord sa pui naibii mainile inapoi pe volan!
        2) Emergency brake (nu stiu codul) - in oras, aglomeratie, primesti avertizari tot timpul, si e enervant. In afara, daca primesti avertismentul, e nasol! A intrat o singura data cand ala din fata s-a speriat intr-un sat la o trecere de pietoni si a pus o frana ca in filme, eu fiind in spate. In afara de avertismentul de pe bord, am simtit ca o data cu frana mea a pus frana si masina, si cumva s-a oprit super rapid, intr-o distanta mai mica decat ma asteptam eu sa franez.
        Daaar, piticii mei din cap au zis ca e cazul sa fac si eu testul meu, asa ca am luat 2 cutii de carton (40x30x30cm), le-am pus una peste alta in mijlocul drumului (pe o strada laterala la destinatie, nu trecea nimeni pe acolo) zicand eu ca simulez un copil pe strada. Am condus apoi cu 30km/h direct spre cutii, ajungand cam cu mijlocul capotei in dreptul lor. Evident ca nu a intrat nici un sistem de siguranta si am zburat cutiile alea cu brio! Nu stiu ce sa cred despre asta, dar e clar ca daca te indrepti spre un stalp de beton de 50-60cm inaltime, masina nu prea vrea sa te ajute cu nimic. Poate pe viitor o sa incerc sa fac din cutii un personaj mai inalt si eventual sa il trag pe strada, poate sistemul reactioneaza si la miscare, dar mai vedem.

        Comment


        • #19
          CMBS - Collision Mitigation Braking System.

          La Accord te averitzeaza si daca, de exemplu, masina din fata franeaza, iar tu esti cu piciorul pe acceleratie. Si la fel, te avertizeaza si chiar franeaza la gurile de canal in care a infipt cineva o craca de copac, "de avertizare".

          Comment


          • #20
            Cred ca sistemul functioneaza la fel si la Civic.
            La mine partea cu cutiile a generat mai mult ca sigur o exceptie, s-a confundat culoarea cu asfaltul, forma nu a iesit in evidenta, naiba stie. E clar insa ca mai trebuie muncit la sistemul asta pe viitor daca nu vede 2 cutii mari de carton in mijlocul drumului.

            Comment


            • #21
              @teo-paul - Sunt curios dacă atunci cānd a frānat maşina a fost aceeaşi "secvenţă" ca la Accord. Adică: avertizare optică şi sonoră īn bord - strānge de 3 ori centurile - frānă - strānge din nou de 3 ori centurile.

              O singură dată s-a īntāmplat la mine dar a frānat extrem de eficient şi am auzit un soi de "clang" īn momentul frānării.
              '09 Honda Accord Sedan 2.4 i-VTEC A/T, Executive, Crystal Black Pearl
              http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/zagado26/

              Comment


              • #22
                Daca esti in traficul aglomerat din oras, mergand cu aprox 40 km/h si cel din fata franeaza brusc, iar tu esti neatent initial si pana sa reactionezi franeaza sistemul in locul tau, nu risti sa intre cel din spate in fundul tau?

                Comment


                • #23
                  Sistemul va frana foarte tarziu oricum, si daca nu franeaza si soferul, coliziunea nu va fi evitata, in schimb se reduce viteza de impact. Da, e posibil sa intre in tine cel din spate, daca nu e atent, dar ce preferi?

                  La acest civic exista si radar de ACC, sau CMBS se bazeaza doar pe camera video?

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by zagado26 View Post
                    @teo-paul - Sunt curios dacă atunci cānd a frānat maşina a fost aceeaşi "secvenţă" ca la Accord. Adică: avertizare optică şi sonoră īn bord - strānge de 3 ori centurile - frānă - strānge din nou de 3 ori centurile.

                    O singură dată s-a īntāmplat la mine dar a frānat extrem de eficient şi am auzit un soi de "clang" īn momentul frānării.
                    Avand in vedere ca am franat si eu, e greu de zis care era raspunsul standard al sistemului. La mine nu s-au strans centurile.

                    Referitor la comportamentul sistemelor, filmuletul de la EuroNCAP da o idee despre ce se intampla in anumite situatii (desi sunt cam ideale acele situatii testate):

                    https://www.youtube.com/watch?v=qMozW_JGcOQ

                    (de la minutul 2:05 )

                    Comment


                    • #25
                      Salut!
                      Sa o folosesti cu placere si fara incidente!
                      Eu am varianta identica cu a ta, mai putin CVT.
                      Sunt curios de consum pur oras, cu sau fara aer conditionat.

                      Seba

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by SebaV View Post
                        Salut!
                        Sa o folosesti cu placere si fara incidente!
                        Eu am varianta identica cu a ta, mai putin CVT.
                        Sunt curios de consum pur oras, cu sau fara aer conditionat.

                        Seba
                        Dupa o saptamana de plimbat relaxat pe jos prin Germania, am revenit la pasiunea vietii, statul in trafic in Bucuresti.
                        Am 2 tipuri de drum pe care le fac de obicei, din Titan in Pipera, deci cam 10km, dimineata foarte devreme (ora 7:00) cand traficul nu e la maxim si seara intre orele 17:00 -19:00 cand chiar prind nebunia maxima.
                        Cu mersul meu mai de strecurat prin trafic, cu ceva accelerari bruste acolo unde am ocazia, fara A/C pe vremea asta, in traficul de 7:00 am consum 9-9.5%.
                        In seara asta, mers absolut bara la bara din Promenada pana in Titan, cu foarte multe semafoare (ca am luat-o pe Stefan cel Mare, nu Dna Ghica), cu start/stop pornit, am avut 13.5%. In traficul asta tampit, cu motorul asta, cred ca e imposibil sa am vreodata sub 12-13%. Ceea ce era cumva previzibil, cred ca vechiul diesel 2.0 in traficul asta ar fi scos un 11-12%. iar de dimineata un 8%. Ma asteptam ca diferenta intre motoare sa fie de 1%, dar se duce spre 2% daca nu mai mult.
                        Cum nu prea vad loc de imbunatatit la consum (ci doar de marit, cand o sa fie si A/C pornit), pe aici ne situam cu consumul la M/T.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by teo_paul View Post
                          Dupa o saptamana de plimbat relaxat pe jos prin Germania, am revenit la pasiunea vietii, statul in trafic in Bucuresti.
                          Am 2 tipuri de drum pe care le fac de obicei, din Titan in Pipera, deci cam 10km, dimineata foarte devreme (ora 7:00) cand traficul nu e la maxim si seara intre orele 17:00 -19:00 cand chiar prind nebunia maxima.
                          Cu mersul meu mai de strecurat prin trafic, cu ceva accelerari bruste acolo unde am ocazia, fara A/C pe vremea asta, in traficul de 7:00 am consum 9-9.5%.
                          In seara asta, mers absolut bara la bara din Promenada pana in Titan, cu foarte multe semafoare (ca am luat-o pe Stefan cel Mare, nu Dna Ghica), cu start/stop pornit, am avut 13.5%. In traficul asta tampit, cu motorul asta, cred ca e imposibil sa am vreodata sub 12-13%. Ceea ce era cumva previzibil, cred ca vechiul diesel 2.0 in traficul asta ar fi scos un 11-12%. iar de dimineata un 8%. Ma asteptam ca diferenta intre motoare sa fie de 1%, dar se duce spre 2% daca nu mai mult.
                          Cum nu prea vad loc de imbunatatit la consum (ci doar de marit, cand o sa fie si A/C pornit), pe aici ne situam cu consumul la M/T.
                          Am avut si eu ocazia sa testez consumul de Bucuresti. Mi-a iesit pe undeva pe la 12, pe un traseu intre Calea Timisoarei si strada Agricultori. La inceput cand am tot stat la semafoare se dusese spre 17-18. Ceva incredibil fata de ce eram obisnuit in Timisoara pe traseele pe care merg eu. Dupa care strazile s-au mai eliberat si am ajuns la un decent 12. So, relax, it is not the car it is the traffic

                          Comment


                          • #28
                            Ciudat. Cred ca eu merg pe rute mai libere (sau ore mai libere) dar:
                            - ieri seara sos giurgiului (18:30) - policolor - vitan.
                            - azi (12:30) sos giurgiului - chiajna (prins domnestiul)
                            - azi ( 18: 15) chiajna - vitan (prin oras pe maniu etc)
                            in toate cazurile consumul a iesit sub 10 l/100.

                            Revin cu poza pt consum exclusiv bucuresti.

                            Comment


                            • #29
                              @teo_paul:Sa o stapanesti cu placere si fara probleme!

                              @GeKados
                              : Cu consumul stai foarte bine, dar secretul este sa mergi, chiar si cu 20 km/h. Chiajna-Vitan si Giurgiului-Policolor se pot parcurge si cu consumuri sub 10-11L/100 km, cu un pic de atentie..
                              Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...

                              http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Andrei+V/

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Wagner View Post
                                @teo_paul:Sa o stapanesti cu placere si fara probleme!

                                @GeKados
                                : Cu consumul stai foarte bine, dar secretul este sa mergi, chiar si cu 20 km/h. Chiajna-Vitan si Giurgiului-Policolor se pot parcurge si cu consumuri sub 10-11L/100 km, cu un pic de atentie..
                                @Wagner, viteza de deplasare e cheia, intr-adevar. Diferenta intre a parcurge 10km intr-o ora sau o ora si un sfert este de 10km/h vs 8km/h, mai multe opriri/porniri, mai mare consumul.
                                Fata de consumul casa-birou-casa de ieri (10.4%), am avut de facut la 10 seara un drum Titan-Berceni-Titan. Super gol orasul si dus si intors, consum 7.9%. Culmea e ca nici cu orasul absolut gol (si doar vreo 3-4 semafoare pe parcurs) nu ajung la consumul oficial Honda, ceea ce este putin aberant. Sau ma rog, motorul e mai insetat decāt crede cumparatorul.

                                Comment

                                Working...
                                X