Aer Curat: '19 Honda Civic 1.6 i-DTEC M/T Comfort Navi , Rally Red aka Gheișa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Astăzi am reușit să ajung la 24 gsm pentru o folie custom, dedicată navigației.
    Mulțumit și de această dată de serviciile domnului Cătălin, care s-a īntrebuințat a făcut machete, retușat și apoi a tăiat folia finală. Vestea bună este că macheta este făcută dacă mai sunt doritori.
    Eu am optat pentru folie normală mată. Cost 50 lei, mai puțin important față de implicarea acordată și chiar deloc important pentru piticii mei de la mansardă.
    Click image for larger version

Name:	navi1.jpg
Views:	222
Size:	58.4 KB
ID:	858622Click image for larger version

Name:	navi2.jpg
Views:	227
Size:	56.3 KB
ID:	858623Click image for larger version

Name:	navi4.jpg
Views:	227
Size:	39.6 KB
ID:	858624Click image for larger version

Name:	navi3.jpg
Views:	239
Size:	55.3 KB
ID:	858625

    Comment


    • #17
      Bravo,sa stăpānești sănătos masina.O mașină foarte faina,iar motorizarea foarte,foarte buna.Si acum īmi pare rău că n-am luat una la fel mai ales că prețul este imbatabil.Era perfecta pentru nevoile mele (naveta).Din păcate pentru mine s-a terminat stocul și altul nu va mai veni din cāte m-au informat băieții de la Asko.Mai este una singură diesel cu cutie automata la un e,se preț...Se pare că această motorizare nu va mai fi importata.

      Comment


      • #18
        Mulțumesc frumos.
        La Asko mai aveau mașina de prezentare, test. Nu știu dacă au dat-o. Cea cu cutie automată este altă echipare, de aceea prețul (care oricum este cam măricuț).
        Sau s-ar mai putea īncerca la alți dealeri.
        Eu cred că ar mai fi posibil să mai fie adusă, dar nu știu la ce preț; acum era o conjunctură foarte bună, reducere de la importator, tichet rabla, astfel a ieșit la un preț foarte interesant.

        Comment


        • #19
          Apropos de consumul unui diesel, am văzut și consumuri mai mici, de 3,4% sau poate chiar mai mic la Gheișă.
          Dar, chiar dacă este diesel, īn condiții proaste de trafic, clima on (mai puțin la momentul pozei), chiar și un diesel are consum mare.
          Mă gāndeam, cu Mercedesul E220 cdi probabil aveam undeva 13-14% (că mai mare, mai grea și automată), kompressor-ul probabil 16-17%, o benzinară normală minim 14%.
          Să nu fim părtinitori, zic. 😆
          Deja duc dorul unui drum īntins și liber !


          p.s.: este īn regulă să mai aruncăm un ochi la consum, dar să nu facem un stres (dacă nu sunt probleme tehnice) din treaba asta, mai ales īn București. Drumuri bune și libere !

          Click image for larger version  Name:	consum mare.jpg Views:	1 Size:	38.8 KB ID:	858675 Click image for larger version

Name:	consum decent.jpg
Views:	231
Size:	40.3 KB
ID:	858678

          Comment


          • #20
            Originally posted by Aer Curat View Post
            Mulțumesc frumos.
            La Asko mai aveau mașina de prezentare, test. Nu știu dacă au dat-o. Cea cu cutie automată este altă echipare, de aceea prețul (care oricum este cam măricuț).
            Sau s-ar mai putea īncerca la alți dealeri.
            Eu cred că ar mai fi posibil să mai fie adusă, dar nu știu la ce preț; acum era o conjunctură foarte bună, reducere de la importator, tichet rabla, astfel a ieșit la un preț foarte interesant.
            Au dat-o și pe cea de test.Ma rog,nu mai contează.Consumul mă interesează la 40k km pe an cat fac.
            p.s.-maine incerc un LEAF :-)

            Comment


            • #21
              Īncearcă și la Autoklass, Rădăcini, Apan, nu strică să īntrebi și la alți dealeri.
              Despre consum, da la tine este perfect justificat la acel rulaj anual. Doar că uneori consumul, īn București cel puțin o mai ia razna, vezi postarea mea anterioară cu pozele cu 9,3%.

              Īți doresc baftă cu Leaf-ul, este una din puținele electrice cāt de cāt, īi putem spune că este o compactă. Va trebui să ai grija stațiilor de īncărcare, iar toate drumurile mai lungi le planifici īn funcție de existența stațiilor de īncărcare. Cu bonusul pentru electrice și poate ceva de la dealer, merită. Baftă.

              Comment


              • #22
                Să mai ștergem praful, zic.
                Gheișa se comportă foarte bine, nimic semnificativ de sesizat. Are un zgomot de vānt la ușa soferului la viteze ceva mai mari, un greiere sporadic și timid (de parcă ar fi de la vreun obiect de prin mașină), volanul stă fff puțin īnclinat dreapta, insesizabil. Pentru o persoană cu ocd pot reprezenta bătăi de cap, dar mă tratez.
                Rulaj undeva pe la 8800km.

                Astăzi, datorită schimbării condițiilor meteo, am montat anvelopele de iarnă comandate, ce mă așteptau la service de vreo 2-3 săptămāni. Cum spuneam și pe topicul cu anvelope de iarnă, am optat pentru Good Year Ultragrip Perfomance + 215 / 55 R16 XL. Au fost montate pe jantele mașinii, le găsesc mai potrivite pentru setul de roți de iarnă.
                Voi căuta un set de jante, tot pe 16, pentru setul de roți de vară. Pentru Civic cu motorizarea aceasta, īn condițiile din RO, consider că roțile pe 16 sunt alegerea optimă.
                Dacă aveți idei și disponibilitatea de a face recomandări pentru jante care să se potrivească cu Civic-ul, apreciez.

                Comment


                • #23
                  Dezent TD am luat eu, pe 16.
                  suieratul acela de la usa soferului la viteze mai mari e de la oglinda. La mine daca o pliez nu se mai aude

                  Comment


                  • #24
                    Șuieratul īmi pare mai degrabă de la vreun cheder, sau mai trebuie reglată ușa șoferului. Nu am īncercat să pliez oglinda, cam mare viteza.

                    Īn privința jantelor, le vreau pentru setul de vară, cele originale ale Civicului rămān de iarnă (deși īmi place cum arată cu ele) pentru că acoperă mai bine discurile; iar īn sezonul rece ar fi de preferat.

                    Pentru vară pot fi mai golașe.
                    Mă gīndeam le OZ Ultraleggera (nu mă īncāntă deosebit cum se vede la configurator)
                    http://configurator.ozracing.com/GB/...56045044850/16
                    OZ Superturismo GT - clasice cumva

                    l.e. : Mi-au plăcut OZ Italia 150 5H, dar nu sunt pe 16. https://www.ozracing.com/alloy-wheel.../italia-150-5h
                    Aer Curat
                    Senior Member
                    Last edited by Aer Curat; 21-11-19, 21:36. Reason: adăugare

                    Comment


                    • #25
                      Felicitari , sa te bucuri de ea ! Ne dai si niste consumuri aproximative , ma intereseaza la mers de autostrada 140-150 H cam care ar fi media (poate si alti posesori de dtec si vtec la 1.5- 1.6 sa facem o comparatie )
                      Honda Accord CU2 - M/T

                      Comment


                      • #26
                        Salutare, mulțumesc. Să volănim cu plăcere și fără probleme.
                        Din punct de vedere consum, pe autostradă la vitezele menționate, cu sau fără cc activat consumul este īntre 5 și 7%. Este influențat de mulți factori, de la cum parcurgi drumul (urcare sau coborāre, fie și pante insesizabile), prezența și direcția vāntului, alți consumatori (clima, etc.), depășiri (reprize), cāt de constant poți merge și pentru cāt timp, etc. Mai poate fi un +/- 0,5%
                        Mers liniștit, 90 - 110 km/h, lejer și constant, am văzut consum de 3,4%, dar și 10% īn București pe trasee medii (īn jur de 10km), dar foarte aglomerate. Și sunt convins că poți vedea și consum mai mare, pe distanță scurtă (3-5 km), pornire la rece, iarna și aglomerație. Am experiența altor, multor, mașini. Doar că un diesel nu este pentru distanțe scurte, urbane. Evident că un benzinar va lua mai mult, īn aceleași condiții.
                        Din pct meu de vedere 1,6 idtec este un motor elastic, responsiv, cu un consum foarte bun.
                        Nu cunoșteam acest motor și nici nu am avut cum să-l testez īnainte de a comanda mașina, deși fiind fan diesel cu ștate vechi, nu mi-a permis bugetul (și nici configurarea Honda) să iau 1,5 vtec, care-mi surādea. Dar nu regret alegerea făcută, Civicul merită fiecare centimă !
                        Ar fi fost ideal dacă la varianta aceasta Confort Navi se putea opta și pentru cutia automată, care nu este tip cvt, ci varianta modernizată cu convertizor de cuplu (ca tip de cutie automată este foarte fiabilă și cu răspuns rezonabil la schimbări īn sus, sau īn jos).

                        Comment


                        • #27
                          Cam aceleasi consumuri le am la 1.5T. 10 in oras si 6.5 combinat DN si autostrada, cu cutie CVT. La masina precedenta diesel aveam consumuri mai mici. Oricum e bine ca ai prins i-DTEC, am auzit numai de bine despre el. Pacat ca nu se mai vinde in Romania.

                          Comment


                          • #28
                            Mulțumesc, toate cele bune și ție.
                            Păcat că nu aduc īn RO toate combinațiile posibile de motorizări, echipări și cutii de viteze ! Că de configurat oricum nu prea ai ce și cum.
                            Iar de accesorii, īn special prețul lor nici nu mai pomenesc.

                            Comment


                            • #29
                              La noi nu sunt prea populare masinile acestea cum sunt masinile europene. Sa nu mai zic de preturi.
                              De aceea nu au toata gama disponibila.

                              Comment


                              • #30
                                Așa este, mulți īncă mai aleg orbește după mituri de mult apuse.
                                Dar nici importatorii de japoneze, etc. nu se īntrebuințează prea tare să schimbe lucrurile. Nu-i poți spune clientului că nu se poate, că nu ne lasă nenea ăla mare care controlează operațiunile pentru partea asta de Europă, etc. că sub nicio formă nu-l vei convinge. Nici acum și nici pe viitor.
                                Dacă ei o privesc strict ca pe o afacere, fără prea multă implicare, atunci de ce nu ar proceda la fel și clientul ?!
                                Eu cānd am ales Civic-ul, pe lāngă aspectele tehnice, am ales mai mult emoțional. Īmi place Civic X, așa cum mi-a plăcut și generația 8-a. Plus faptul că vroiam să schimb mărcile germane, chiar dacă posibilități de configurare ioc, accesorii mai puține (nu mă așteptam să fie īn halul acesta de scumpe) și mai puțin facile, limitări īn privința servisării, etc. Mai mult decāt atāt, le-am mai dus și alți clienți.
                                Īn fine, aș avea mai multe de spus, dar noi să fim sănătoși și să ne bucurăm de mașinile noastre.

                                Comment

                                Working...
                                X