DECEBALUS: '12 Honda Civic 5D 2.2L i-DTEC, M/T Sport, Black Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • DECEBALUS: '12 Honda Civic 5D 2.2L i-DTEC, M/T Sport, Black Pearl

    Salutare forum,

    și eu aici pasionat Honda din 2009 o data cu achiziția OZN-ului 2.2 CDTI, analizez astazi oportunitatea de a achiziționa tot un 2.2 DTEC de data asta dar tot Civic din 2012 generația cu numărul 9. Mașina este la a treia mana astazi, achiziționată din Romānia și cu o carte de service ce ajunge la 150k, īn prezent mașina ar avea 230k dar īn primii doi ani de viata (2014) la prima stație ITP se īnregistrau 150k parcursi. Pentru posesori acestui model cum arata radiatoarele voastre și cāți km aveți īn momentul de fata ?

    orice ajutor este apreciat.

  • #2
    Salutare,
    Cred ca o verificare mecanica temeinica te-ar feri de eventuale emotii. Din ce stiu o problema comuna destul de costisitoare a dieselurilor de la H ar fi volantul asa ca paza buna trece primejdia rea.
    Numai bine.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Conduruta View Post
      Salutare,
      Cred ca o verificare mecanica temeinica te-ar feri de eventuale emotii. Din ce stiu o problema comuna destul de costisitoare a dieselurilor de la H ar fi volantul asa ca paza buna trece primejdia rea.
      Numai bine.
      Vroiam sa o duc la Asko dar pretul de achiziție e destul de mare, și sigur e 1000 de băgat īn ea dacă nu și mai mult, și km sunt ft dubiosi... asa ca am renuntat.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Conduruta View Post
        Salutare,
        Cred ca o verificare mecanica temeinica te-ar feri de eventuale emotii. Din ce stiu o problema comuna destul de costisitoare a dieselurilor de la H ar fi volantul asa ca paza buna trece primejdia rea.
        Numai bine.
        apropo, eu nu am mai cumpărat o mașină rulata din romania, ce acte se fac și ce acte trebuiesc controlate īnainte de achizitie, ca să fiu sigur ca e totul ok ?

        Comment


        • #5
          Originally posted by Decebalus View Post

          apropo, eu nu am mai cumpărat o mașină rulata din romania, ce acte se fac și ce acte trebuiesc controlate īnainte de achizitie, ca să fiu sigur ca e totul ok ?
          Dupa ce va intelegeti la pret/ verifici masina si esti de acord sa o cumperi:
          - Document de proprietate (contract de vanzare-cumparare/ factura daca e PJ) 5 exemplare cu care vanzatorul merge la DITL de domiciliu sa le semneze/ stampileze autoritatea locala si sa scoata masina de pe rolul fiscal propriu. Tot aici, in functie de judet (in Bucuresti nu e mai este obligatoriu) se face fisa de inmatriculare semnata tot de taxe si impozite in dreptul vanzatorului (majoritatea judetelor) sau se scoate un certificat fiscal (Bucuresti) care inlocuieste aceasta fisa de inmatriculare. Din aceste 5 exemplare: 1 ramane la taxe si impozite de pe raza domiciliului vanzatorului, 1 la vanzator, iar 3 copii ajung la tine. Dupa ce primesti cele 3 copii impreuna cu fisa de inmatriculare/ certificat fiscal, poti face plata masinii. In plus fata de cele spuse mai sus, iti trebuie RCA in vederea inmatricularii/ transcrierii dreptului de proprietate ca sa poti sa pleci cu masina cumparata. De asemenea, pe certificatul de inmatriculare a autoturismului la mentiunea "instrainat catre", vanzatorul trebuie sa iti scrie numele/ prenumele si sa semneze si bineinteles trebuie sa iti dea CIV-ul masinii.
          Asta ar fi primul pas.
          In continuare, ai 30 de zile sa iei masina in evidenta la DITL de domiciliu unde probabil trebuie sa: faci o cerere de luare in evidenta autoturism, sa depui o copie dupa cvc (1 exemplar original), talon si civ si sa iti semneze fisa de inmatriculare in dreptul cumparatorului. Mai verifici ce acte iti mai trebuiesc acolo.
          Al 3-lea pas este sa mergi la Inmatriculari auto si sa iti transcrii dreptul de proprietate in CIV si sa iti emita noul talon. Si acolo trebuie sa verifici documentele de care ai nevoie, in mare fiind: 1 exemplar din cvc/ factura, cerere inmatriculare, CIV-ul vechi al masinii, talonul vechi al masinii, chitanta dupa taxa de transcriere si daca e cazul numere preferentiale (se achita pe loc) si mai vezi tu ce mai e in functie de fiecare judet. La sfarsit tu vei ramane cu un exemplar de cvc/ factura din cele 5 intocmite la primul pas.

          E o procedura destul de stufoasa, dar daca esti atent riscul sa iei vreo teapa e nul.

          Numai bine.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Conduruta View Post

            Dupa ce va intelegeti la pret/ verifici masina si esti de acord sa o cumperi:
            - Document de proprietate (contract de vanzare-cumparare/ factura daca e PJ) 5 exemplare cu care vanzatorul merge la DITL de domiciliu sa le semneze/ stampileze autoritatea locala si sa scoata masina de pe rolul fiscal propriu. Tot aici, in functie de judet (in Bucuresti nu e mai este obligatoriu) se face fisa de inmatriculare semnata tot de taxe si impozite in dreptul vanzatorului (majoritatea judetelor) sau se scoate un certificat fiscal (Bucuresti) care inlocuieste aceasta fisa de inmatriculare. Din aceste 5 exemplare: 1 ramane la taxe si impozite de pe raza domiciliului vanzatorului, 1 la vanzator, iar 3 copii ajung la tine. Dupa ce primesti cele 3 copii impreuna cu fisa de inmatriculare/ certificat fiscal, poti face plata masinii. In plus fata de cele spuse mai sus, iti trebuie RCA in vederea inmatricularii/ transcrierii dreptului de proprietate ca sa poti sa pleci cu masina cumparata. De asemenea, pe certificatul de inmatriculare a autoturismului la mentiunea "instrainat catre", vanzatorul trebuie sa iti scrie numele/ prenumele si sa semneze si bineinteles trebuie sa iti dea CIV-ul masinii.
            Asta ar fi primul pas.
            In continuare, ai 30 de zile sa iei masina in evidenta la DITL de domiciliu unde probabil trebuie sa: faci o cerere de luare in evidenta autoturism, sa depui o copie dupa cvc (1 exemplar original), talon si civ si sa iti semneze fisa de inmatriculare in dreptul cumparatorului. Mai verifici ce acte iti mai trebuiesc acolo.
            Al 3-lea pas este sa mergi la Inmatriculari auto si sa iti transcrii dreptul de proprietate in CIV si sa iti emita noul talon. Si acolo trebuie sa verifici documentele de care ai nevoie, in mare fiind: 1 exemplar din cvc/ factura, cerere inmatriculare, CIV-ul vechi al masinii, talonul vechi al masinii, chitanta dupa taxa de transcriere si daca e cazul numere preferentiale (se achita pe loc) si mai vezi tu ce mai e in functie de fiecare judet. La sfarsit tu vei ramane cu un exemplar de cvc/ factura din cele 5 intocmite la primul pas.

            E o procedura destul de stufoasa, dar daca esti atent riscul sa iei vreo teapa e nul.

            Numai bine.
            Apreciez postarea, mulțumesc super utila ! eu sunt din București deci am nevoie doar de certificatul fiscal, mașina ar urma sa o cumpăr de la o firma deci bănuiesc ca primesc o factura dar nu sunt sigur...

            Comment


            • #7
              3 facturi semnate/ stampilate de organul fiscal de pe raza sediului social al vanzatorului, certificat fiscal, civ și talonul cu mențiunea "īnstrăinat către tine".

              Comment


              • #8
                Originally posted by Conduruta View Post
                3 facturi semnate/ stampilate de organul fiscal de pe raza sediului social al vanzatorului, certificat fiscal, civ și talonul cu mențiunea "īnstrăinat către tine".
                mulțumesc din nou !

                Comment

                Working...
                X