ALF69: '09 Honda Civic 5D Sport 1.8 i-SHIFT, Tangerine Orange

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Sa o stapanesti sanatos...Legat de setarile BC...poti sa modifici sa nu se mai reseteze cand pornesti motorul...read the book
    2008 Honda Civic 5d i-shift

    Comment


    • #17
      Hai c-am fost jos sa iau cartea. Zice asa:
      (pg.104) Puteti personaliza unele dintre setarile autoturismului dumneavoastra pentru a le adapta nevoilor dumneavoastra. Pentru a intra in modul de personalizare, masina trebuie sa fie oprita, cu intrerupatorul pentru contact in pozitia ON (II).
      [...]
      (pg.112) Apasati si tineti apasat butonul INFO pentru a activa modul de personalizare, apoi apasati scurt si in mod repetat acelasi buton pentru a selecta [...] (pg.117) "ELAPSED TIME RESET".
      Cand pe display este afisat mesajul "ELAPSED TIME RESET", apasati butonul SEL/RESET. Display-ul trece in mode de selectie.
      Puteti selecta "IGN OFF", "TRIP A" SAU "TRIP B". De fiecare data cand apasati butonul INFO afisajele se schimba intre ele. Pentru a introduce selectia dumneavoastra apasati butonul SEL/RESET.
      IGN OFF: Timpul scurs este resetat cand intrerupatorul pentru contact este in pozitia LOCK(0).
      TRIP A: Timpul scurs este resetat cand resetati contorul de calatorie A.
      TRIP B: Timpul scurs este resetat cand resetati contorul de calatorie B.

      Iti urez multi km fara evenimente.

      Comment


      • #18
        Mersi. O sa cobor si eu sa verific.
        Nu ajunsesem cu cititul manualului pana acolo....
        Cine stie, poate gasesc ceva secret si pentru oglinzi.
        2008 Civic 5D I-Shift

        Comment


        • #19
          Originally posted by alf69 View Post
          Mersi. O sa cobor si eu sa verific.
          Nu ajunsesem cu cititul manualului pana acolo....
          Cine stie, poate gasesc ceva secret si pentru oglinzi.

          Multa bafta dar nu prea cred

          Butonul de oglinzi e switch nu touch...

          Dar exista device-uri care schimba status-ul unui switch prin intermediul unui impuls care poate veni de la un tuch :P.
          Spor!
          ......*** HD-08-EFK ***...... .. .....*** HD-12-DEE ***
          ..........Daca ma claxonezi in trafic am sa iti spun ce a zis Clarkson despre masina ta !!!

          Comment


          • #20
            No fain...in sfarsit ai masina noua

            limitarea intra la 6700 rpm, grija mare
            '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

            sigpic

            Comment


            • #21
              salut alf69,felicitari pentru achizitie si sa ai parte doar de bucurii din partea ei.Pune si tu poze macar 2-3 sa imi fac o idee.
              ticker
              Administrator
              Last edited by ticker; 18-12-08, 19:48.

              Comment


              • #22
                Multumesc inca o data de urari. La fel si voua va doresc, cei care aveti sa le stapaniti sanatosi, iar cei care nu.... sa va luati si voi, ca e pacat sa ratati asa ceva.

                Am vazut si limitarea, i-am dat kick down si a schimbat ea aproape de 7000... chiar ma gandeam de ce nu schimba odata.
                Sunt foarte multumit de rachetuta, e peste asteptarile mele. Am mai avut masini de 140 de cai, benzina si motorina, si nu erau asa de rapide, cu toate ca asta are cutie automata.

                Uite si o poza, facuta de sus, cu telefonul. O sa ii fac in weekend poze la munte, curatica, cu aparat klumea, asa cum merita

                PS>>> Evident, e aia din mijloc, )
                2008 Civic 5D I-Shift

                Comment


                • #23
                  Revin cu alte impresii.
                  Am facut deja vreo 1000 de km si am deja o nelamurire. Acul de la nivelul temperaturii motorului nu a urcat niciodata la jumatate. Sta cam la 2-3 liniutze sub unde as zice eu ca e mijlocul. Aveti idee de ce ? Asa sta la toata lumea ?

                  In rest, cutia automata mi-a mai dat niste batai de cap la drum lung. Inca nu m-am obisnuit eu cu ea, si uneori ma enerveaza cand trece in treapta superioara, desi eu nu mi-as fi dorit asta....
                  Sau o calc, schimba la 4000, a 2-a, a 3-a, si daca iau un pic piciorul de pe acceleratie.... imediat baga si a 4-a si a 5-a. Cel mai bine e sa o tin pe manual, schimb cand vreau , o tin in cuplu, dar deja s-a instalat lenea si o las sa mearga foarte mult pe automat.
                  2008 Civic 5D I-Shift

                  Comment


                  • #24
                    Acul de la nivelul temperaturii motorului sta exact la fel si la mine. Si eu m-am intrebat de ce, dar pana la urma m-am gandit ca asa au gandit masina si e normal si-am uitat de asta.

                    Comment


                    • #25
                      Mai multe poze se poate? Sunt totusi curios cum da pe masina aceasta culoare.

                      Comment


                      • #26
                        Tocmai ce am dus-o la o plimbarica la ski prin Italia. Am mai pus si niste poze, ca sa o vedeti si curata dar si murdara

                        Am facut vreo 3800 de km, mare parte din ei pe autostrazi. Consum mediu pe excursie - 7,5 l la suta. S-a comportat exemplar, a pornit la cheie (de fapt la buton) la -20 de grade, am incaput 4 oameni cu bagaje, dar fara schiuri...

                        Ca alte impresii... a inghetat in mers stropitoarea de parbriz de pe stanga, desi pusesem un lichid relativ ok. Si apoi cand am ajuns acolo s-a dezghetat, desi era mult mai frig afara....

                        Distanta pe care ti-o arata ca o mai poti face e destul de relativa, adica nu se bazeaza pe media orara ci pe cum apesi tu acceleratia. Pana sa imi dau seama, ma speriasem ca nu mai ajung unde aveam eu preconizat. Ar fi fost bun totusi un rezervor de vreo 60 de litri.

                        Cutia automata e foarte ok pe autostrazi, dar in schimb in Romania, pe drumurile noastre nationale, nu prea te ajuta. Am mers in modul manual la noi in tara, pentru a putea depasi totusi miile de camione de pe DN. Altfel, pana retrogradeaza ea cate doua trepte, sau chiar trei , aparea ceva de pe contrasens si ma razgandeam

                        In concluzie.... Honda rulz.
                        Attached Files
                        2008 Civic 5D I-Shift

                        Comment


                        • #27
                          Vaz ca ai Dunlop Wintersport 3D

                          Cum s-au comportat pe zapada / gheata?
                          '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            Presupun ca prima poza nu este in afara tarii nu? Adica nu cred ca poti iesi din tara cu numere rosii, sau ma insel?
                            ......*** HD-08-EFK ***...... .. .....*** HD-12-DEE ***
                            ..........Daca ma claxonezi in trafic am sa iti spun ce a zis Clarkson despre masina ta !!!

                            Comment


                            • #29
                              Nup, nu poti sa circuli in afara Romaniei cu nr rosii...
                              '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Prima poza e de anu' trecut. Intre timp mi-am luat si numerele, fix pe 31 dec, tocmai bine ca sa pot pleca cu ea pe 2 ianuarie.

                                Cauciucurile au fost ok, sunt cele de la promotia din iarna asta, dar sa stii ca nu i-am dat forja pe zapada aia... Am mers cuminte, si nu au fost probleme. Nu am ramas inzapezit nicaieri, in cel mai rau caz am plecat cu a doua.
                                2008 Civic 5D I-Shift

                                Comment

                                Working...
                                X