If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Probabil acolo se afla manerul pentru rabatarea scaunului. Sa ne spuna insa Nik 23.
La inceput nu imi placeau modelele mai vechi de Civic. Acuma le gasesec superbe, cel putin la exterior. Singura chestie care nu imi este in clar este locul amplasarii schimbatorului de viteze. Sper sa conduc un model ca si acesta si sa ma dumiresc. Cred ca incet, incet, am luat virusul
Probabil acolo se afla manerul pentru rabatarea scaunului. Sa ne spuna insa Nik 23.
La inceput nu imi placeau modelele mai vechi de Civic. Acuma le gasesec superbe, cel putin la exterior. Singura chestie care nu imi este in clar este locul amplasarii schimbatorului de viteze. Sper sa conduc un model ca si acesta si sa ma dumiresc. Cred ca incet, incet, am luat virusul
manerul de rabatare al scaunului este pe partea laterala de jos a scaunului (cel de langa rotita pentru reglare a scaunului).
in ceea ce priveste pozitionarea schimbatorului , dupa ce o sa conduci asa ceva, o sa vezi ca este foarte practic acolo, mie unul mi se pare mai ok pozitionat acolo decat cele normale.
Mai jos gasiti informatiile necesare pentru montarea unui eleron OEM de EP3:
Dupa 1-2 saptamani de cautari prin tara, bineinteles ca nu am reusit sa gasesc nimic, pana la urma l-am comandat de pe ebay.uk si cam in 2 sapt a ajuns mult asteptatul eleron de ep3 (intreg si in stare foarte buna pot spune, i-am dat un polish si arata ca nou).
Partea mai dificila a fost montarea eleronului, aici aveam 2 variante:
- sa schimb luneta de ep2 cu una de ep3 (pentru varianta asta nu am gasit nicio luneta pe la firmele de parbrize + ca suma de bani investita in eleron si luneta automat crestea)
- sa decupez eleronul la muchiile care vin prinse pe luneta (am ales varianta asta dupa cautari pe forumuri din afara si dupa ce am mai vorbit cu alti colegi hondari si am inteles ca se poate monta asa fara nicio problema)
Atasat gasiti pozele la eleron (cele cu eleronul negru sunt gasite pe net), prima data am decupat (cu flexul) exact pe desenul care l-am schitat cu markerul iar pe urma, cum a cerut cand il puneam pe luneta, intr-un final (dupa ce l-am tot pus si scos de vreo 10 ori, pana l-am decupat cum trebuie) s-a asezat perfect pe luneta.
A mai fost nevoie sa mai dau o singura gaura in haion pentru cablul lampii de frana din eleron. In rest gaurile suruburilor eleroanelor de ep2/ep3 se potrivesc la fix.
Aspectul masinii se schimba total cu eleronul de ep3 ( arata mai furioasa ).
Pai si acum in cate suruburi e prins eleronul? Nu vibreaza pe luneta?
vine prins exact in suruburile de la eleronul de ep2, adica cele 6 din haion.
nu vibreaza pe luneta, la muchiile care fac contact cu luneta eu am pus si banda dubla adeziva si vine foarte bine fixat.
Salutare, m-am gandit sa mai reimprospatez un pic thread-ul, deoarece am tot lucrat la masina si culmea, ca sa o fac stock ...
Sa incep cu partea vizuala:
-am dat jos colantul de pe capota, s-a indepartat destul de repede si usor cu ajutorul unui pistol cu aer cald, partea de chinuiala a fost sa curat lipiciul care a ramas pe capota … dupa vreo 2 ore de frecat cu degresant am reusit sa o termin.
Capota clar trebuia sa o vopsesc pentru ca se matuise vopseaua si se vedea diferenta de culoare intre celelalte elemente.
Momentan plafonul il las asa ca da bine.
Cum se poate vedea si in poze, am vopsit: capota / bara fata si buza de jos / aripa stanga fata , sunt super multumit de cum au iesit;
Am mai avut cateva infundaturi pe caroserie si am reusit sa le trag cu ajutorul unor ventuze speciale, se mai cunosc foarte putin.
Am decis sa polishez si farurile ca sa fie treaba buna si sa se vada totul blana, am fost personal cu masina la vreo 3-4 firme de polishat + aplicare folie pe faruri, cu totii s-au ferit cand au vazut luftul de la semnalizari. Pana la urma am fost la baietii de la Amcustoms unde dupa 3 ore de munca, pot spune ca ambele faruri au iesit impecabile, atat polish-ul cat si aplicarea foliei.
Pe partea de mecanica, i-am facut urmatoarele:
-schimbat rulmentul de la cutia de viteze (arbore ambreiaj + semering) deoarece se auzea un mic huruit cand era pe liber iar cand calcam ambreiajul disparea zgomotul, le-am cumparat de la reprezentata Honda, fiind destul de ieftine;
-avand in vedere ca am demontat cutia de viteze, am verificat si ambreiajul, era cel stock si avea o uzura de 80% asa ca am decis sa-l schimb, am cumparat kit ambreiaj nou Exedy (pedala ambreiajului este foarte moale, este normal si in timp se va mai intarii…), vechiul ambreiaj parea sa fie tot Exedy dupa cum arata;
-schimbat pivot inferior dreapta fata (aftermakert deoarece OEM vine presat in fuzeta si este o galagie de bani) + din nou facuta geometrie computerizata...
-bineinteles, nu am scapat nici de “blestemul” planetarei dreapta fata, mi s-a rupt de la jumatatea axului cand am plecat normal dintr-un viraj catre dreapta , se pare ca axul a fost sudat , oricum ma bucur ca nu mi s-a rupt cand m-am intors cu ea din Austria … am reusit sa gasesc destul de repede o planetara SH (dezmembra cineva un EP1 si a avut-o disponibila cu tot cu senzor ABS montat);
-pentru puntea fata am achizitionat doua anvelope noi Bridgstone Potenza Adrenalin RE002, ruleaza foarte bine cu ele ( pe spate le am tot pe cele de la austriac, Bridgstone Potenza RE050A, avand carne de 5 mm );
Toate lucrarile de vopsitorie + mecanica le-am facut la Honda Carpati Motor si sunt foarte multumit de rezultate.
Momentan am ajuns cu masina la +162.000 km, pe care nici nu-i simte, ruleaza perfect, VTEC-ul este senzatie !!!
Comment