RADU_BV88: '95 Honda Civic Hatchback, Aztek Green (EG3)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Salut!
    Din fericire la mine in talon scrie doar 'verde', cu toate ca Aztek Green-ul este o vopsea metalizata; felicitari romanashilor de la RAR)
    Infolierea m-a costat 1050 de lei dar in conditiile in care a trebuit sa cumpar toata rola si am asteptat vreo 3-4 saptamani pana a ajuns din germania. Partea buna este ca mi-a mai ramas folie cat pt jumatate de masina.
    Jantele le-am luat second, proaspat reconditionate foarte profi, in stare impecabila, vopsite alb, exact ce cautam cu 200E cu tot cu cauciucuri de ~un sezon. Detalii: Shaper Germany, r15, 7J, ET35 cred.
    Ca si observatii personale, folia mata este foarte pretentioasa, orice picatura de apa sau murdarie lasand urme vizibile destul de puternic pe suprafata ei. Plus ca raman urme vizibile chiar si de la zgarieri moderate ca presiune cu unghia
    Am uitat sa precizez, folia este Oracal 651. Probabil foliile mai scumpe si mai de calitate au alte proprietati...

    Sper sa se vada poza...

    Comment


    • #62
      Se vede, se vede!
      Multumesc pentru lamuriri.
      '08 Civic Sedan 1.8 ES A/T Galaxy Gray Metallic

      Comment


      • #63
        Nu arata rau deloc! Cat te-a ajuns folia? Apropo tine de folia aia, cand se va deteriora de la pietre/schimbari de temperatura vei vrea sa infoliezi iar anumite elemente.
        It is not turbo lag... it-s foreplay!

        Dezmembrez Del Sol esi 1995 1.6 vtec D16Z6
        Vand VTEC Controller Apexi VAFC 2

        Comment


        • #64
          Mersi! O pastrez, stai chill )

          Comment


          • #65
            Cred că te-am văzut azi, spre Predeal, dinspre Brașov

            Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
            I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
            My cars:

            '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
            '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
            '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
            '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
            EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
            EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
            EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
            EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
            EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
            EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

            Comment


            • #66
              Nu eram eu...eram la munca in partea cealalta a Brasovului, spre Buzau ieri dimineata.

              Comment


              • #67
                Ce nebunie! Imi place cum a iesit, felicitari!


                Sent from my iPad using Tapatalk
                Honda-rii din Constanta, si nu numai, sunt asteptati aici -> http://www.facebook.com/pages/Honda-...65818786858622
                Va invit sa aruncati o privire si pe aceasta pagina -> http://www.facebook.com/PredaGeorgianFoto

                Comment


                • #68
                  Salutare!
                  Vin cu o scurta intrebare. Momentan nu pot sa masor, de aceea va intreb pe voi, poate aveti idee: ce diametru are partea de sus a carburatorului, cea in care se prinde "tigaia" aia neagra in care e filtrul de aer? As vrea sa incep un mic proiect care va arata ceva de genul asta, custom made: Click image for larger version

Name:	carburetor_hat_image.jpg
Views:	1
Size:	16.1 KB
ID:	717021

                  Comment


                  • #69
                    Salutare!

                    Am o mica problema din pacate si va cer sfatul. Apa in interior, pe partea pasagerului. Zilele trecute am scos mocheta ca sa vad pe unde se infiltreaza apa si cu ajutorul ploii de ieri am aflat: picura de sub torpedou. Aveti idee care ar putea fi problema? Canalul de scurgere de la trapa se intalneste cu cel de la parbriz mai sus de torpedou? Sau merg separat pana jos? Eu tind sa cred ca ar fi de la parbriz deoarece in mometul in care am actionat stergatoarele, a inceput sa picure mult mai abundent. Cum as putea sa rezolv problema? Trebuie dat tot bordul jos?

                    Click image for larger version

Name:	CAM00070.jpg
Views:	1
Size:	90.1 KB
ID:	718003

                    Momentan am scos si mocheta si consola centrala...

                    Comment


                    • #70
                      Mie imi intra apa in spate din cauza furtunelor de la trapa.
                      Cred ca cel mai bine e sa dai tot bordul jos si sa vezi exact care e treba.


                      Sent from my iPad using Tapatalk
                      Honda-rii din Constanta, si nu numai, sunt asteptati aici -> http://www.facebook.com/pages/Honda-...65818786858622
                      Va invit sa aruncati o privire si pe aceasta pagina -> http://www.facebook.com/PredaGeorgianFoto

                      Comment


                      • #71
                        vezi ca a facut Valy un tutorial pentru crx si cred ca explica si problema ta
                        http://www.hondafan.ro/forum/showthr...628#post507628

                        Comment


                        • #72
                          Mersi mult alexcrx si Vali_lj pt informatii! Problema a fost intr-adevar la aeroterma dar s-a rezolvat usor, chiar mult mai usor decat ma asteptam, o bucata de plastic lipita cu o banda dublu adeziva si gata Imi pare rau doar ca nu am mai facut poze cu plasticul ala deoarece am fost prea curios daca functioneaza si m-am grabit sa montez totul la loc si sa pun furtunul cu ape pe ea )

                          Click image for larger version

Name:	CAM00075.jpg
Views:	1
Size:	69.7 KB
ID:	718015Click image for larger version

Name:	CAM00078.jpg
Views:	1
Size:	59.3 KB
ID:	718016Click image for larger version

Name:	CAM00080.jpg
Views:	1
Size:	83.7 KB
ID:	718017

                          Comment


                          • #73
                            Unde iti faci toate reparatiile la masina? Ai vreub service anume, sau repari singur? Eu inca nu am gasit un service in BV care sa se priceapa la honde vechi

                            Sent from my RM-914_apac_hong_kong_231 using Tapatalk

                            Comment


                            • #74
                              Salut Andrei!
                              Ce se poate face acasa fara scule speciale, imi fac singur (mai ales cand vine vorba de chestii gen "bricolaj"))...doar cand vine vorba de chestii mai complicate merg la service. Am un amic in Noua la care merg, a avut acum un an-doi un DelSol si mai stie cate ceva despre Hondele din generatia aia. Nu bag mana in foc ca se pricepe pana in cele mai mici detalii dar pt ce am avut eu nevoie pana acum, a fost mai mult decat ok.

                              Comment


                              • #75
                                Salutare, asa stiu si eu doi mecanici foarte buni, unul in sacele si unul in rasnov, care se pricep, dar numai prin descoperire. De fiecare data cand am fost masina la ei, intai s-au mirat, si apoi dupa ceva gandire au inceput sa lucreze. Insa stilul asta ma cam ingrijoreaza, deoarece o honda veche e gandita sa fie reparata dupa niste pasi anume, nu dupa incercare-greseala-reparare. In fine, acum sunt plecat din tara, dar cand ma intorc sper sa ne intalnim, sunt multi posesori de honde mai vechi in brasov, si inca nu am reusit sa ne adunam toti.

                                Comment

                                Working...
                                X