Chiar inainte de a intra in sarbatorile de Craciun, iar mi s-a infundat filtrul de particule
Zic deh, e iarna, de 1-2 ori pe iarna asta e, suntem obisnuiti, toleram. Ma duc insa la dealer pe vreo 27-28 dec si dealer-ul imi zice ca abia pe 6 ianuarie se reintorc baietii de la service. N-aveau nicio vina nici ei, majoritatea ne-am luat liber intre Craciun si anul nou. Nu m-ar fi deranjat foarte tare sa merg asa cu ea daca nu mi-as fi planuit sa plec de revelion din Iasi, un drum de approx 500 km prin multi etc (s-a dovedit a fi de 550).
Ma duc 3 km mai incolo la fosta reprezentanta Honda, presupunand ca mai au diagnoza de Honda, sa-mi faca ei regenerare in caz ca lucreaza, sa pot pleca la drum cu motorul in normal mode, nu in limp mode si cu 75 CP.
Ii explic tipei de la receptie ca doresc o regenerare DPF, este a cincisprezecea oara cand mi se infunda si ca e o operatie simpla:
Eu: Se conecteaza diagnoza, se da comanda, se regenereaza in vreo 10 minute si cam atat, achit cat face;
Merge in service la baieti si se intoarce la receptie:
Ea: Da, se poate rezolva, dar trebuie sa facem intai o diagnoza la masina, dureaza cam o ora, ca sa vedem exact despre ce este vorba;
Eu: Asa cum am spus, inca de noua masina a avut probleme cu filtrul de particule, este a 15-a oara cand fac chestia asta, pe raspunderea mea nu ii trebuie diagnoza intai, ii facem direct regenerare.
Ea: Nu, daca nu vedem exact ca intr-adevar despre asta este vorba (in gandul ei, pana nu va tinem aici o ora in plus si nu va taxam 100 lei pe ora respectiva, nu suntem de acord sa va taxam ceilalti 100 lei pe regenerare filtru) nu va putem face diagnoza.
Eu: Ok, multumesc.
Am plecat asa in vacanta, m-am intors in Iasi si nici ca i-am mai facut regenerare: m-am dus direct si i-am scos fizic / anulat din soft filtrul de particule si sper ca subiectul asta care a fost singurul care m-a chinuit de la inceput, sa ramana inchis definitiv.
Si daca tot am bagat-o in service si s-a putut face tot atunci, i-am facut si un chip tuning prin modificarea softului motor, + dyno test inainte si dupa. Inainte ieseau 153 CP si 350 NM, iar acum ies 198 CP si 420 NM.
Inutil sa spun ca sunt extrem de multumit de cum trage masina. Daca inainte nu ma tenta sa fac modificarea asta de soft desi multi mi-o recomandasera, acum imi pare rau ca n-am facut-o mai devreme.
An fructuos tuturor!
Zic deh, e iarna, de 1-2 ori pe iarna asta e, suntem obisnuiti, toleram. Ma duc insa la dealer pe vreo 27-28 dec si dealer-ul imi zice ca abia pe 6 ianuarie se reintorc baietii de la service. N-aveau nicio vina nici ei, majoritatea ne-am luat liber intre Craciun si anul nou. Nu m-ar fi deranjat foarte tare sa merg asa cu ea daca nu mi-as fi planuit sa plec de revelion din Iasi, un drum de approx 500 km prin multi etc (s-a dovedit a fi de 550).
Ma duc 3 km mai incolo la fosta reprezentanta Honda, presupunand ca mai au diagnoza de Honda, sa-mi faca ei regenerare in caz ca lucreaza, sa pot pleca la drum cu motorul in normal mode, nu in limp mode si cu 75 CP.
Ii explic tipei de la receptie ca doresc o regenerare DPF, este a cincisprezecea oara cand mi se infunda si ca e o operatie simpla:
Eu: Se conecteaza diagnoza, se da comanda, se regenereaza in vreo 10 minute si cam atat, achit cat face;
Merge in service la baieti si se intoarce la receptie:
Ea: Da, se poate rezolva, dar trebuie sa facem intai o diagnoza la masina, dureaza cam o ora, ca sa vedem exact despre ce este vorba;
Eu: Asa cum am spus, inca de noua masina a avut probleme cu filtrul de particule, este a 15-a oara cand fac chestia asta, pe raspunderea mea nu ii trebuie diagnoza intai, ii facem direct regenerare.
Ea: Nu, daca nu vedem exact ca intr-adevar despre asta este vorba (in gandul ei, pana nu va tinem aici o ora in plus si nu va taxam 100 lei pe ora respectiva, nu suntem de acord sa va taxam ceilalti 100 lei pe regenerare filtru) nu va putem face diagnoza.
Eu: Ok, multumesc.
Am plecat asa in vacanta, m-am intors in Iasi si nici ca i-am mai facut regenerare: m-am dus direct si i-am scos fizic / anulat din soft filtrul de particule si sper ca subiectul asta care a fost singurul care m-a chinuit de la inceput, sa ramana inchis definitiv.
Si daca tot am bagat-o in service si s-a putut face tot atunci, i-am facut si un chip tuning prin modificarea softului motor, + dyno test inainte si dupa. Inainte ieseau 153 CP si 350 NM, iar acum ies 198 CP si 420 NM.
Inutil sa spun ca sunt extrem de multumit de cum trage masina. Daca inainte nu ma tenta sa fac modificarea asta de soft desi multi mi-o recomandasera, acum imi pare rau ca n-am facut-o mai devreme.
An fructuos tuturor!
Comment