HEDONE: '09 Honda Accord Executive 2.0 M/T, Volcano Grey (CU1)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Multumesc de urari.
    Nu, nu mi-au cerut banii de benzina (era culmea)...masina tre sa fie functionala cand o ridici.
    Si pe mine ma dispera tiristii care intra in depasire cu 5 km in plus fata de cel pe care il depasesc (probabil ca risca sa primeasca amenzi daca pe tahograf depasesc viteza legala)
    Pana acum incantat de masina...am inceput sa ma inteleg cu donsoara din computerul de bord.
    Sunt foarte incantat de bluetooth in conditiile in care vorbesc 2-3 ore la telefon pe zi (natura jobului), foarte relaxant sa raspunzi la telefon din volan fara sa iti pese prin ce buzunar e ratacit mobilul.
    Nelamurire: Fondul la meniul GPS are culoarea rosie in vreme ce la masina de drive test avea fondul albastru deschis (se poate schimba culoarea?)
    Am reusit sa fac weekendul asta 1100 km iar sambata vitoare plecam la plimbare prin Praga, Viena, Berlin sa vedem cum ii place la drum lung.
    Mi-a soptit cineva ca exista un dvd modificat cu harta Romaniei...stiu ca suntem in tara pirateriei insa mi-e greu sa cred ca cineva si-a batut capul sa adauge harta pentru GPS-ul Honda.
    http://www.hondafan.ro/forum/album.php?u=3153

    Comment


    • #17
      Da, se poate schimba culoarea de fond de la afisajul GPS-ului. Sunt insa cateva comenzi care nu le stiu pe dinafara. Eu le-am descoperit butonand pe acolo. Ca hint care mi-l amintesc, trebuie sa dai in dreapta de joystick prin meniuri si mai dai de niste pagini de optiuni. Cand sunt disponibile pagini in plus o sa vezi o sagetuta alba in coltul din dreapta sus si atunci dai de joystick.
      Cauta in carte daca nu-ti place la nimereala.
      Accord 2009 2.4 M/T White Pearl ex Accord 2009 2.4 A/t Black Pearl
      http://www.hondafan.ro/forum/album.php?albumid=193

      Comment


      • #18
        Dar de ce iti trebuie harta Romaniei? De bine de rau esti la tine in tara si te poti descurca cu limba. Pt mine au fost mult mai importante hartile din vestul Europei decat harta Ro.
        Anyway, masina mea nu are navigatie. Am cumparat eu separat un Garmin si mi-am facut update la harti si am bagat si toate camerele fixe si mobile din Europa. Te ajuta fff mult cand incepe navi sa bipaie ca nebunul si iti arata pe ce limitare e pusa camera si locul unde e pe strada.
        Nu stiu daca pt sistemele instalate de producator merge faza cu hackereala.
        Eu am acasa harta Romaniei actualizata dar inca nu am instalat-o ca nu am nevoie de ea aici. Eventual iti scriu diseara cum se numeste exact si poti sa o descarci de pe torrent...
        My cars:
        2015 Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC A/T
        ex.: 2007 Honda Civic Sport 2.2 i-CTDI M/T

        Comment


        • #19
          Sunt administrator si agent de vanzari la firma mea (nu am incredere in altii si ca mine nu e nimeni mai motivat sa caute clienti noi, logic). Am batut tara asta in lung si-n lat iar GPS-ul ma ducea direct la client fara sa tot trag pe dreapta sa intreb (e mult mai comod). Honditza am luat-o sa faca bani, nu sa merg in weekend la gratare (daca stau sa ma gandesc merg si gratarele cu ea ).

          GPS, cu harta romaniei updatata la zi am...insa stau si ma gandesc daca ecranul ala frumos din bord nu poate sa faca toata treaba.

          @cata_mahu : multumesc de hint am descoperit meniul cu pricina (faina treaba ca ai vreo 4-5 culori de fond)

          Ce nu-mi place...daca scot cheia din contact farurile nu se sting automat (la Fiat Doblo se stingeau)...iar eu sunt mai ametit din fire (parca bipaie totusi cand deschid usa).
          hedone
          Senior Member
          Last edited by hedone; 18-08-09, 11:46.
          http://www.hondafan.ro/forum/album.php?u=3153

          Comment


          • #20
            Asa e...nu se sting decat daca e pe pozitia AUTO. In celelalte cazuri bipaie.
            La alte marci, daca farurile sunt pe AUTO, cand deschizi masina din telecomanda se aprind automat si farurile. La Honda tre sa bagi cheia in contact si sa invarti de ea sa se aprinda. Ma gandesc ca o fi din cauza imobilizatorului electronic care taie alimentarea cand scoti cheia.
            Daca stie cineva mai bine sa ne lumineze si pe noi...
            My cars:
            2015 Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC A/T
            ex.: 2007 Honda Civic Sport 2.2 i-CTDI M/T

            Comment


            • #21
              Accordul are baterie mica si multa electronica...nu cred ca ar fi indicat sa se aprinda tot timpul farurile inainte de a fi motorul pornit.
              Ce imi mai place...descoperit ieri - poti apela pe cine vrei tu din agenda telef vocal dupa ce iti inregistrezi vocal in computerul de bord persoanele dorite...sansele de reusita sunt de 99% in conditile in care e vorba de recunoasterea vocii tale...adio mobil, adio cautare agenda in computerul de bord...
              http://www.hondafan.ro/forum/album.php?u=3153

              Comment


              • #22
                propo de farurile care raman aprinse.... eu la 2 zile dupa ce am luat-o am omorat bateria de tot. a bipait ea acolo cand am oprit motorul, dar nu mi-am adus aminte de faruri decat dupa ore bune. nu mai era curent nici sa deschid usile din telecomanda. clipeau toate luminitzele in ea ziceai ca-i papa nanitzii circuitele.
                a trebuit sa vina taica-miu cu dacia sa ma ajute sa o pornesc. inca mai face misto de mine.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by xpander View Post
                  propo de farurile care raman aprinse.... eu la 2 zile dupa ce am luat-o am omorat bateria de tot. a bipait ea acolo cand am oprit motorul, dar nu mi-am adus aminte de faruri decat dupa ore bune. nu mai era curent nici sa deschid usile din telecomanda. clipeau toate luminitzele in ea ziceai ca-i papa nanitzii circuitele.
                  a trebuit sa vina taica-miu cu dacia sa ma ajute sa o pornesc. inca mai face misto de mine.
                  He! he! he! misto tare...era si mai misto daca tractai Accordul cu Dacia...sa le mai creasca la aia de la Renault inima.
                  http://www.hondafan.ro/forum/album.php?u=3153

                  Comment


                  • #24
                    o sa razi dar am tractat-o cativa metri pana am scos-o din locul stramt in care am parcat-o. iti dai seama ca a avut orgasm renaultul.

                    Comment


                    • #25
                      si mie mi s-a intamplat cu benzina. Ionut (director vanzari ATI la vremea aia si cel care mi-a vandut-o) a prezentat masina, normal, cu motorul pornit, toate bune si frumoase, am intrat in reprezentanta si am semnat cele de cuviinta si apoi hai! hai cu ce, ca Accordu' nu mai voia... nu mai avea de unde... normal ar trebui sa tina vreo 40 km rezerva si desi arata 20 se dusese. probabil prea mult incercata la urcat/coborat de pe platforme... atunci Ionut a chemat pe cryo care a venit cu bidonul de 5L de apa plata plin de benzina si da-i sa-i pui... cu un pliant Honda transformat in palnie. nu prea voia sa participe supapa de alimentare, dar a inghitit distractiv momentul dar urmatoarea oprire a facut-o la prima pompa. ei, nu chiar la prima, ca era Lukoil la urmatoarea si a inghitit vreo 56 litri atunci, maxim de cat am putut sa alimentez desi a mai vazut 0km autonomie de-atunci

                      dar important e ca a mers cu acei 5L. si cred ca pornea si cu mai putin, dar daca a venit cryo cu 5, nu facea sa-i dam la canal... asa ca mi se pare ciudat ca noul Accord ar vrea vreo 8L peste 0 barat ca sa porneasca, bad ideea!!!

                      una peste alta, felicitari pentru achizitie, ne vedem la intalnirea de toamna s-o stapanesti fara evenimente

                      Comment


                      • #26
                        Si mie mi se pare aiurea sa-i trebuiasca 8l minim. E o galeata de bezina, ca-i mai usoara ca apa. Cred ca ii erau de ajuns si 2-3 l dar apucase sa se dezamorseze pompa de bezina de la incercarile de pornire in sec si pana s-a amorsat la loc a fost nevoie de mai multe incercari si nu de inca un bidon de benzina. La dacie era mai usor, avea o cama la pompa. Scoteai furtunasul din carburator si dadeai cu mana la cama pana spritzuia. Nu punea nimeni 8l, se umbla cu 1l maxim 2 in portbagaj.
                        Accord 2009 2.4 M/T White Pearl ex Accord 2009 2.4 A/t Black Pearl
                        http://www.hondafan.ro/forum/album.php?albumid=193

                        Comment


                        • #27
                          He! he! la Dacie am dat si eu la cama...ce vremuri...mergeam sa ma intalnesc cu pretena si miroseam a benzina de la masina. Imi dau seama ca e buna o dacie la inceput...invata omu cum se desfunda jiglerele la carburator, cum regeleaza plutitorul, cum se aeriseste circuitul apei...cum se schimba carbunii la electromotor.(devenisem expert in electromotoare, aveam vreo 3 bucati) Pentru visatori link aici http://forum.softpedia.com/lofiversi...p/t336095.html
                          @ primus & cata_mahu - cu siguranta nu era nevoie de 8 litri insa bidonul de 4l s-a dovedit ineficient (ca smecherie mi-au spus ca pleaca si cu 4l daca balangani masina fata spate sa treaca benzina pragul...faci valuri)
                          Probabil ca pornea cu 5 litri dar nu s-au tiganit si au umlut acelasi bidon de 4 l full...de aia au rezlutat 8 litri. (dupa primii 4l am dat de vreo 10 ori la cheie si nimic, dupa cel de-al 2 bidon a pornit la prima cheie.)
                          hedone
                          Senior Member
                          Last edited by hedone; 20-08-09, 08:54.
                          http://www.hondafan.ro/forum/album.php?u=3153

                          Comment


                          • #28
                            De ce scriu aici...am tot cautat thread de calatorii dar nu l-am gasit neam.
                            Dupa ce a hibernat iarna asta m-am gandit sa plec cu honditza intr-o mica plimbare de 9000 de km sa nu se mai planga ca nu o scot in lume.
                            Perioada 6-20 Aprilie. Punctul cel mai indepartat de casa Gibraltar.
                            De ce perioada asta? Pai si anul trecut am plecat tot in aprilie si avantajele sunt ca nu sunt autostrazile din Europa aglomerate (nu este varf de sezon), vremea nu este foarte calduroasa (sotia nu suporta soarele) si am mai fost in aceeasi perioada anul trecut pana in nordul Scotiei si a fost demential.
                            O alta chestie este ca nu facem rezervari nicaieri pentru ca nu imi place sa merg stresat (la ora h... sa fiu in punctul x), ma plimb cat vreau unde vreau. Pe chestia asta am platit dublu la eurotunel spre Anglia (200 Euro in loc de 100E daca faceam programare online) dar de, libertatea se plateste. Plus ca daca imi place un loc raman daca nu...drumul inainte.
                            De ce locatii asa indepartate? Pentru ca ma kk pe mine de placere sa calatoresc. Daca ar fi existat meseria de calator cu siguranta eram in job. Fac parte din rasa de oameni care e in stare sa conduca 24 de ore non-stop (chestie realizata fara sa-mi propun pe ruta Brasov-Paris...tot ce stiam era ca ma opresc pe drum acolo unde mi-e somn dar ti-ai gasit cu nebunul?). De fapt pe mine ma incanta mai mult drumul pana la destinatie...nu o sa uit autostrada goala din Franta si cum pe la ora 5:30 rasarea soarele dupa niste dealuri de vita de vie.
                            De data asta nu o sa mai fac 2500 de km legat ca sa vizitam mai multe locatii.
                            Pe unde am fost am stat mai mult in campinguri deoarece sunt relativ ieftine, sunt dotate cu tot ce vrei si e o placere sa te trezesti dimineata pe prispa unui bungalow sub un copac sa faci cafeaua.
                            Traseul care suporta schimbari suna cam asa:
                            TRASEU – plecare pe 6 aprilie – sosire 20 aprilie
                            ZI 1 = Viena si Venezia – 1505 km – 6 aprilie
                            Plecare: ruta Brasov-Nadlac-Szeged-Viena
                            Viena-Venezia
                            1 noapte
                            ZI 2 = Venezia si Milano – 613 km – 7 aprilie
                            Venezia-Milano
                            Milano-Antibes
                            2 nopti
                            ZI 3= Coasta de Azur, Riviera Franceza de Est – 169 km – 8 aprilie
                            Antibes-San Remo
                            San Remo-Monaco
                            Monaco-Nice
                            Nice-Antibes
                            ZI 4= Coasta de Azur de Vest – 744 km – 9 aprilie
                            Antibes-Cannes
                            Cannes-Saint-Tropez
                            Saint Tropez-Marseille
                            Marseille-Barcelona
                            2 nopti
                            ZI 5= Barcelona – 10 aprilie
                            ZI 6= Barcelona-Valencia – 367 km – 11 aprilie
                            367 km, 4 ore
                            Barcelona-Valencia
                            2 nopti
                            ZI 7=Valencia – 12 aprilie
                            ZI 8=Valencia-Gibraltar-Sevilla – 993 km – 13 aprilie
                            Valencia-Gibraltar
                            Gibraltar-Sevilla
                            1 noapte
                            ZI 9=Sevilla-Cordoba-Andorra – 829 km – 14 aprilie
                            Sevilla-Cordoba
                            Cordoba-Andorra
                            2 nopti
                            ZI 10= Andorra de Vella – 15 aprilie
                            ZI 11= Andorra-Montpellier – 625 km – 16 aprilie
                            Andorra-Montpellier
                            1 noapte
                            ZI 12= Montpellier-Grenoble-Geneva-Lausanne-Montreux-Berna – 631 km – 17 aprilie
                            Montpellier-Grenoble
                            Grenoble-Geneva
                            Geneva-Lausanne
                            Lausanne-Montreux
                            Montreux-Berna
                            2 nopti
                            ZI 13= Berna – 18 aprilie
                            ZI 14= Berna-Interlaken-Vaduz(Liechtenstein)-Innsbruck-Salzburg – 616 km – 19 aprilie
                            Berna-Interlaken
                            Interlaken-Vaduz
                            Vaduz-Innsbruck
                            Innsbruck-Salzburg
                            1 noapte

                            ZI 15= Salzburg-Fischamend-Nadlac-Brasov – 1204 km – 20 aprilie
                            1204 km, 14 ore
                            Concluzii: 15 zile, 14 nopti cazare.
                            Tari parcurse = 10: Ungaria, Austria, Italia, Monaco, Franta, Spania, Gibraltar (cica apartine de Anglia ca era punct strategic pentru englezi stramtoarea), Andorra, Liechtenstein, Elvetia.
                            Traseu orase = 24 importante: (Brasov – Szeged – Viena) – Venetia – Milano – Antibes – San Remo – Monte Carlo (Monaco) – Nisa – Cannes – San Tropez – Marsilia – Barcelona – Valencia – Gibraltar – Sevilla – Cordoba – Andorra la Vella (Andorra) – Monpellier – Grenoble – Geneva – Lausanne – Montreux – Berna – Interlaken – Vaduz (Liechtenstein) – Innsbruck – Salzburg – (Viena – Szeged – Brasov)
                            Toata poliloghia asta a facut-o sotia Livioi, dar este doar asa ca sa avem senzatia ca avem un program. Daca aveti sugestii, locuri care ar trebui incluse sau sarite le primesc cu placere.
                            Hai noroc.
                            hedone
                            Senior Member
                            Last edited by hedone; 05-03-10, 04:47.
                            http://www.hondafan.ro/forum/album.php?u=3153

                            Comment


                            • #29
                              Nu suna deloc rau traseul tau.
                              Pe tot parcursul doar tu esti sofer?...ma gandesc ca e totusi obositor.

                              Sa va plimbati sanatosi si sa reveniti numai cu impresii frumoase acasa!
                              '18 BMW X1 18xd
                              '15 BMW i3 range extender
                              ex:'12 Honda Civic 1.8i A/T / '10 Honda CR-Z GT/ '09 Infiniti EX 37/ '07 Mini Cooper S Cabrio / '07 Lexus IS220 / '04 Ford StreetKa / '07 Honda Civic 5D / '06 Citroen C4 Coupe

                              Comment


                              • #30
                                Multumesc de urari. De obositor probabil ca este insa pentru mine condusul este cel mai mare drog. Si mai este un sofer caruia ii voi ceda locul cateodata.
                                http://www.hondafan.ro/forum/album.php?u=3153

                                Comment

                                Working...
                                X