Nu cred ca foloseste acelasi rezervor, dat fiind ca se testeaza/schimba separat lichidul de frana si cel de ambreiaj.
Revizii Honda Civic 5D
Collapse
X
-
Originally posted by CatalinP View PostMdea, treaba romaneasca... Daca in cartea de service a scris un inginer de la uzina producatoare ca se schimba lichidul de frana la 3 ani, oare de ce a facut asta?
Comment
-
Lichidul de frana nu "circula" propriuzis in instalatie insa este mai dens decat apa. Schimbul de lichid intre rezervor si intalatie se face doar in momentul actionarii pedalei. Apa fiind mai usoara este prima care va iesi din circuit in rezervor deci testerul introdus in rezervor este o metoda suficient de buna de a testa concentratia de apa din lichid. Partea la care imi pun intrebari este legata de particulele metalice contaminante pe care acest lichid de frana le antreneaza si le inglobeaza in timp. Despre astea nu stiu prea multe .
Ambreiajul hidraulic are rezervor separat insa foloseste acelasi tip de lichid... principiul este acelasi insa vasul este mult mai mic pt ca si volumul circuitului de ambreiaj este mult mai mic!
Cat despre partea cu "daca ziceam sa mi-l schimbe il schimbau" sunt putin mai sceptic. Sunt sigur ca ti-l schimbau dar asta insemna timp si manopera pt ca nu e tocmai ca si cum ai turna apa intr-un pahar.. Chiar si cu instalatie presurizata (care baga lichid pe la aerisitoare de jos in sus) tot mai e necesara o aerisire............Daca ma claxonezi in trafic am sa iti spun ce a zis Clarkson despre masina ta !!!
Comment
-
Originally posted by chipson78 View PostCatalinP, fara nici o suparare...
Da, e vorba de cuvantul constructorului de automobile HONDA versus un service romanesc (pentru ca asa este el) HONDA. Eu tind sa am incredere mai mare in primul. Nu stiu daca asta e sau nu un defect romanesc.
Cert e ca, in caz de vreo problema la un sistem oarecare de pe masina, daca un alt service constata ca nu s-a facut intretinerea conform specificatiilor date de producator pentru sistemul respectiv, HTR abia asteapta sa nu mai acorde asa zisa garantie.
In orice caz, e si o parte buna, daca poate fi numita asa, in sensul ca cei de la Asko au zis ca nu l-au schimbat. Sunt convins ca in alte parti se bifeaza casuta din cartea de service, se achita operatiunea, iar ea e facuta doar pe hartie...
---------------------------
Bodo, din cate cunosc eu, apa si lichidul de frana fac un ameste omogen, deci lichidul de frana pur nu se va decanta.Last edited by CatalinP; 15-10-10, 19:21.
Comment
-
crede-ma, in cei de la Asko am incredere. daca ei zic ca nu e cazul sa schimbi lichidul, nu e. de garantie nu mai poate fi vorba, lichidul se schimba exact cand iese masina din garantie. oricum, nu cred ca cei de la Asko au zis cuiva ca nu ii schimba lichidul de frana, daca persoana a insistat.
Comment
-
Nu la lichid ma refeream cu garantia, ci la un reper oarecare, neschimbat conform cartii de service.
Nu am avut tangente cu service-ul Asko, nu pot spune nimic din perspectiva mea ca si client. Am avut tangente pana acum doar cu partea de comercial, si m-am convins de unele aspecte.
Partea pe care nu o inteleg e asta cu insistatul. De ce e nevoie de insistat, din moment ce in cartea de service scrie clar un lucru? Daca japonezul / englezul scria acolo: se testeaza lichidul de frana la 3 ani, si daca nu e in parametrii X si Y sau clientul insista, se schimba, atunci ok, fair enough. Dar asa?
Comment
-
civic 5D
O buna prietena, ( Matte_Mada ) posesoare de civic 5D Executive din 2007, care datorita job-ului nu prea mai poate intra pe net lunile astea, m-a rugat sa-i aflu, pentru revizia de 60k ( are la bord acum aproape 54k km si ultima revizie a facit-o in mai a.c. la 49851 km la reprezentanta si au " împăiat-o " cu vreo 12 mil. !!!!)) ce model de filtre - aer, polen, ulei, eventual benzina si ce ulei ( a folosit numai 5w40) are nevoie si de unde le poate procura. Problema ar fi ca la 1/2 Dec a.c. ii si expira garantia masinii ( 3 ani)! Sa foloseasca ac. ulei, sa-l schimbe, ce altceva sa mai aiba in vedere pt aceasta revizie ? I-am sugerat ca inainte de iesirea din garantie sa faca un drum la Asko pt. o verificare amanuntita ( la Craiova se tot perinda tot felul de "meseriasi" pe la reprezentanta !!!) .Nu repeta aceeasi prostie de mai multe ori ! Sunt multe alte prostii noi de facut !
HONDA Civic ES 1.8 i - VTEC M/T Nighthawk Black
Comment
-
Pe lângă ulei și filtrele de ulei, aer și polen, eu m-aș gândi serios să schimb și uleiul la transmisie și lichidul de frână. Nu am datele la îndemână, dar am impresia că așa scrie și în cartea de service. La transmisie la 60.000 km, iar cel de frână la 3 ani.
La ulei eu aș merge pe un 0w-30.
Sent from my iPhone using TapatalkCR-V e:HEV
JAZZ GD1 CVT
Ex: CR-V RE6
Ex: RDX TB1
Ex: Civic FD1
Ex - JAZZ GD1
Ex - ACCORD Type-R
Ex - DEL SOL EH6
Comment
-
Eu as sugera sa vorbeasca cu Maruta cel putin pt.filtrul de ulei.
Consumabile se gasesc la preturi acceptabile mai peste tot.
O sugestie: http://www.unixauto.ro/Unix_Startlap_Form.aspx
Bafta!
Comment
-
Mutat discuţia aici pentru că există deja un thread dedicat.
Matte_mada are R18A2.CR-V e:HEV
JAZZ GD1 CVT
Ex: CR-V RE6
Ex: RDX TB1
Ex: Civic FD1
Ex - JAZZ GD1
Ex - ACCORD Type-R
Ex - DEL SOL EH6
Comment
-
Multam mult pt.tot.Nu repeta aceeasi prostie de mai multe ori ! Sunt multe alte prostii noi de facut !
HONDA Civic ES 1.8 i - VTEC M/T Nighthawk Black
Comment
-
Tocmai am vb cu Razvan (Asko) si mi-a spus ca el doar da recomandari , in schimb daca vrei sa schimbi zilnic orice(lichid,placute,...) el le schimba contra cost.http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/alinp/civic/
civic sedan 08
Comment
Comment