Este vorba despre motorul gastit pe Accord European CU2, Acura TSX si Accord USA dar cu setari diferite.
Cracteristici de baza:
Found in:
2008 Honda Accord LX-S/EX/EX-L trim models
Displacement: 2,354*cc (143.6*cu*in)
Bore and Stroke: 87*mm x 99*mm (3.43 x 3.90*inches)
Compression: 10.5:1
Power: 190 @ 7000*rpm
Torque: 162*ft·lbf @ 4400*rpm
Redline: 7100*rpm
Found in:
2009 Acura TSX
Displacement: 2,354 cc (143.6 cu in)
Bore and Stroke: 87 mm x 99 mm (3.43 x 3.90 inches)
Compression: 11.0:1
Power: 201 @ 7000 rpm
Torque: 172 ft·lbf (MT), 170 ft·lbf (AT) @ 4300 rpm
Redline: 7100 rpm
Particularitati:
- exhaust manifold este incorporata in chiulasa, evacuarile de la toti cilindri se unesc inainte de iesirea din chiulasa unde este atasat catalizatorul (poza atasata). La revedere serpisori, nu se pot pune.
- intake manifold este aparent din material plastic ceea ce duce catre ideea de admisie cu lungime variabila ca la R18. Informatia nu este insa sigura.
Ca si "zvonistica", exista surse care spun ca axul de admisie are 3 lobi cu profile diferite si axul de evacuare probabil 1. Iarsi, ii rog pe cei care au informatii mai exacte sa le posteze.
Articole:
http://www.vtec.net/articles/view-ar...icle_id=755732
Cine stie mai multe despre acest motor si particularitatile sale sa posteze cu incredere.
Cracteristici de baza:
Found in:
2008 Honda Accord LX-S/EX/EX-L trim models
Displacement: 2,354*cc (143.6*cu*in)
Bore and Stroke: 87*mm x 99*mm (3.43 x 3.90*inches)
Compression: 10.5:1
Power: 190 @ 7000*rpm
Torque: 162*ft·lbf @ 4400*rpm
Redline: 7100*rpm
Found in:
2009 Acura TSX
Displacement: 2,354 cc (143.6 cu in)
Bore and Stroke: 87 mm x 99 mm (3.43 x 3.90 inches)
Compression: 11.0:1
Power: 201 @ 7000 rpm
Torque: 172 ft·lbf (MT), 170 ft·lbf (AT) @ 4300 rpm
Redline: 7100 rpm
Particularitati:
- exhaust manifold este incorporata in chiulasa, evacuarile de la toti cilindri se unesc inainte de iesirea din chiulasa unde este atasat catalizatorul (poza atasata). La revedere serpisori, nu se pot pune.
- intake manifold este aparent din material plastic ceea ce duce catre ideea de admisie cu lungime variabila ca la R18. Informatia nu este insa sigura.
Ca si "zvonistica", exista surse care spun ca axul de admisie are 3 lobi cu profile diferite si axul de evacuare probabil 1. Iarsi, ii rog pe cei care au informatii mai exacte sa le posteze.
Articole:
http://www.vtec.net/articles/view-ar...icle_id=755732
Cine stie mai multe despre acest motor si particularitatile sale sa posteze cu incredere.
Comment