Probeleme cu EGR?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probeleme cu EGR?

    buna seara!
    problema sta in felul urmator.am un accord 2.2 exec din 2007.Pana in momentul de fata nu am avut nimic cu masina in afar de schimbat lame la stergatoare.am 52k La revizia de 40k am fost la Carpati si au uitat sa imi schimbe filtru motorina.dupa ceva luni (vreo' 3) am revenit sa le spun ca am ceva la masina si anume: intre 2 si 3000 la un moment dat imi taie motorina pentru o fractiune de sec dupa care revine la normal.
    Bineinteles ca mi se zice ca masina nu are nimic.Vin acum 2 luni la truvia, in cta imi pun baietii masina pe test si imi spun ca totusi are ceva.Sapt trecuta am fost iarasi la carpati cu aceeasi pb.se constata ca nu mi s-a schimbat filtru motorina si deci il schimba atunci.intr-un final mi se spune ca ar fi de la nu stiu ce valva de jos de la EGR(chiar daca masina iese in regula la test pe EGR).mi s-a propus sa mi se curete tot ce incepe la admisie pana la evacuare= dezmembrare motor.
    dupa toate testele si prostioarele masina a mai facut nimic.
    si acum vroiam sa va intreb pe voi daca vi s-a intamplat asa ceva, ce ma sfatuiti si nu in ultimul rand la ce service sa ma duc(sunt din cta dar ajung usor la buc)
    multumesc anticipat

  • #2
    Cat de vechi era filtrul de motorina?

    Comment


    • #3
      Din ce an este Accordul? La unele serii exista o rechemare in service pentru inlocuit vana EGR. De asemenea, se recomanda la 50.000-60.000km sa se curete galeria de admisie, vana EGR si tubulatura. Aceasta este o operatiune de intretinere si o recomand celor care merg foarte mult in oras pe distante scurte. In timp se depune un strat gros, aderent ce contine funingine, vapori de ulei si motorina, si din aceasta cauza se obtureaza galeria de admisie si se strica vana EGR.
      Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
      Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

      ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
      ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

      Comment


      • #4
        Eu pot sa-ti spun ca am curatat tot ce inseamna admisie si EGR la aproximativ 100 mii km si mi-a parut rau ca nu am facut asta mai devreme. Imi pare rau ca n-am facut poze sa vedeti ce depuneri aveam si eu am un rulaj mixt nu merg numai in oras.

        @ Doc: La Accord diesel exista un buletin de service si pentru galeria de evacuare, mie mi-au schimbat-o si iesisem din garantie, dar de EGR nu stiam. Poti sa ne spui pentru ce serii sau an de fabricatie e valabil buletinul de service ?
        '05 S2000
        '05 Accord LS i-CTDI
        '08 Lexus RX 400h

        Comment


        • #5
          Originally posted by Doc View Post
          Din ce an este Accordul? La unele serii exista o rechemare in service pentru inlocuit vana EGR. De asemenea, se recomanda la 50.000-60.000km sa se curete galeria de admisie, vana EGR si tubulatura. Aceasta este o operatiune de intretinere si o recomand celor care merg foarte mult in oras pe distante scurte. In timp se depune un strat gros, aderent ce contine funingine, vapori de ulei si motorina, si din aceasta cauza se obtureaza galeria de admisie si se strica vana EGR.
          +1

          Comment


          • #6
            Cva de genul asta:

            Comment


            • #7
              Tipul spune clar Accord 2007.
              Accord 2.2 i-CTDi 140hp with steroids. EXEC/NAV 2007, IS-64-CZE
              http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Pret/

              Comment


              • #8
                Originally posted by Pret View Post
                Tipul spune clar Accord 2007.
                Tipa

                Comment


                • #9
                  da tipa zicea ce e din 2007)
                  draguti voi...
                  pb cea mai mare o am in primul rand cu faptul ca au uitat sa imi schimbe filtrul.era cel original de la mama lui.nu il mai schimbasem deloc.garantie evacuare?
                  not a clue.n-am auzit de la ei nimic.dar oricum mi se pare cam laborioasa lucrarea si eu sunt cam toma necredinciosul...imi e sa nu-mi mai faca si alte bucurii..cine stie ce mai pot uita sa puna la loc...
                  mie mi se intampla tot felul de ciudatenii

                  Comment


                  • #10
                    Stai linistita, nu se strica i-CTDI-ul asa de usor. In general din cauza la motorina se strica injectoarele sau pompa. Nu cred ca este cazul aici, recomandarea mea este sa faci operatiunea pe care am descris-o mai sus. A postat cineva o poza ca sa va faceti o idee cam ce inseamna depuneri la motoarele diesel cu EGR.
                    Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                    Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                    ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                    ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                    Comment


                    • #11
                      mercic de info....
                      DAR unde sa ma duc?la ce service?voi ce ma sfatuiti?unde e mai bine?

                      Comment


                      • #12
                        In Bucuresti, la ASKO
                        "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                        "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                        Comment


                        • #13
                          Eu schimb filtrul la 20k dar am auzit pe unii la 10k,deci nu l mai lasa atata;din ce ai zis tu ca ti intrerupe intre 2 si 3mii ptr o fractiune de sec dar in rest merge normal nu prea sunt simptome de egr,daca era de la egr simteai constant o acuta lipsa de putere.Acuma ..si cu egr ul asta..depinde si de stilul de mers,eu mai am un Peugeot 2.0 HDI si 200k si am vana egr f curata,fara sa i fac curatare niciodata.

                          Comment


                          • #14
                            Avand in vedere ca nu sunt decat presupuneri pe baza celor scrise de cristina, recomandarea mea este sa ajunga la service (altul decat cel la care a fost) si sa descopere problema.
                            Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                            Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                            ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                            ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                            Comment


                            • #15
                              Nu am lasat eu filtrul neschimbat.eu am crezut ca l-au schimbat la 40.000 cand trebuia.si de aici am avut probleme cred eu.pentru ca aia de la carpati au uitat sa mi-l schimbe(
                              si filtrul de motorina sa il schimb tot la 10k?ca ala de ulei?nu e cam des?
                              si mie mi s-a parut ciudat cand au zis de egr pentru ca au mai fost facute teste pe masina si nu iesea nimic la EGR.la carpati,inainte sa plec mi-au bagat-o iar pe test si cica a aparut ceva in neregula cu valva de la EGR.
                              mama masii...nu stiu ce sa mai zic.pana acum am fost multumita de carpati.acum s-au schimbat lucrurile

                              Comment

                              Working...
                              X