Diferential Accord

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Fanete, daca pleci in forta pe un drum uscat si curat (adica daca ai aderenta identica pe amandoua rotile) si daca geometria masinii e ok, si cauciucurile sunt egal uzate, atunci vei lasa urme egale, indiferent daca ai sau nu LSD.
    "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
    "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

    Comment


    • #32
      dar uite ce scria in lista de dotari a accordului pe vremea cand cumparam eu masina:








      NEW HONDA ACCORD 4 Door - 03' YM

      MOTOR 2.0 DOHC i-VTEC 16V D O T A R I S T A N D A R D
      TIP MOTOR 4 CIL IN LINIE
      CILINDREE 1998 ABS + EBD(ELECTRONIC BRAKE FORCE DISTRIBUTION)+BRAKE ASSIST
      PUTERE MAXIMA 155 CP / 6000 rpm DUBLU AIRBAG-SRS,AIRBAG-URI LATERALE,AIRBAG-URI PT CAP TIP CORTINA
      MOMENT MAXIM 190 Nm / 4500 rpm DIFERENTIAL CU PATINARE LIMITATA PE PUNTEA FATA
      TIPUL ALIMENTARII HONDA PGM-FI CUTIE DE VITEZE MANUALA CU 5 TREPTE , TAPITERIE TEXTILA
      PERFORMANTE INSTALATIE AER CONDITIONAT AUTOMATA CU 2 ZONE INDEPENDENTE
      VITEZA MAXIMA 220 km/h SISTEM DE REDUCERE EMISII POLUANTE - HONDA LEV II, FILTRU POLEN
      ACCELERATIE 0-100 9,2s 5 CENTURI DE SIGURANTA CU PRINDERE IN 3 PUNCTE
      CONSUM CENTURI DE SIGURANTA FATA REGLABILE PE INALTIME
      EXTRAURBAN[l/100km] 6,2 SERVODIRECTIE PROGRESIVA CONTROLATA ELECTRONIC
      URBAN[l/100km] 10,3 INCHIDERE CENTRALIZATA CU TELECOMANDA INCORPORATA IN CHEIE
      COMBINAT{l/100km] 7,7 GEAMURI ACTIONATE ELECTRIC FATA SI SPATE CU BLOCARE DE LA SOFER
      DIMENSIUNI OGLINZI REGLABILE ELECTRIC SI INCALZITE, TETIERE INTEGRATE SPATE
      LUNGIME [mm] 4665 LAMPI SEMNALIZARE LATERALE INCORPORATE IN OGLINZI
      LATIME [mm] 1760 RADIO-CD INTEGRAT IN CONSOLA CENTRALA, CU COMENZI PE VOLAN
      INALTIME [mm] 1455 IMOBILIZATOR MOTOR, KATALIZATOR(VGR)-SISTEM DE RECILCURARE GAZE
      AMPATAMENT [mm] 2670 REGLAJ AXIAL SI PE INALTIME COLOANA VOLAN
      GARDA LA SOL [mm] 150 REGLAJ PE INALTIME SCAUN SOFER, CU SUPORT LOMBAR
      GREUTATE GOL [kg] 1418 BARE PROTECTIE IMPACT LATERAL INTEGRATE IN USI
      PORTBAGAJ [l] 450 SISTEM DE PROTECTIE PASIV-HONDA G FORCE TECHNOLOGY
      REZERVOR [l] 65 JENTI TABLA 15" + CAPACE PLASTIC
      CEL MAI BUN COTIERA CENTRALA FATA REGLABILA PE LUNGIME
      COEFICIENT AERODINAMIC -Cx- 0,26 SENZOR TEMPERATURA EXTERIOARA, REGLAJ ELECTRIC FARURI
      LA SEDAN-URI GEAMURI TERMOIZOLANTE CU ABSORBTIE DE RAZE U.V.
      FARURI HALOGEN CU RANDAMENT INALT (H.I.D.)
      LAMPA SUPLIMENTARA STOP SPATE
      INSERTII PE CONSOLA CENTRALA, BORD SI USI
      COTIERA CENTRALA SPATE CU SPATII PENTRU PAHARE
      SPATAR BANCHETA SPATE RABATABIL 60/40

      PRET CIP GIURGIU-16.450 EURO



      VARIANTA PE CUTIE DE VITEZE AUTOMATA SECVENTIALA ESTE DISPONIBILA LA :

      PRET CIP GIURGIU-16.950 EURO

      ACUM IN LEASING PROPRIU CU UN PACHET FINANCIAR FOARTE AVANTAJOS

      GARANTIE: 3 ANI SAU 100.000 KM
      CARPATI MOTOR S.R.L. Distribuitor pentru Romania
      Sediu & Show Room: Bucuresti, B-dul Magheru nr:7, Sector:1 Tel: 312.47.90 / 312.47.92 Fax: 312.46.74;
      URL:http://www.honda-romania.ro E-mail: cm_honda@euroweb







      Este treaba asta LSD sau nu?
      Honda Accord 2.0i Sport

      Comment


      • #33
        Originally posted by brava
        MOMENT MAXIM 190 Nm / 4500 rpm DIFERENTIAL CU PATINARE LIMITATA PE PUNTEA FATA
        Este treaba asta LSD sau nu?
        Eu cred ca e minciuna pe fata. O metoda prin care poti sa-ti dai seama este sa tii rotile bracate si sa accelerezi. Un LSD ar trebui sa te ajute sa pleci de pe loc, in timp ce un diferential deschis va patina copios. Motivul este ca diff deschis transfera cuplul pe roata cu aderenta mai putina (in cazul unei curbe e roata din interior) care, logic, poate incepe sa patineze drept pentru care pierzi si aderenta (iesi din curba, understeering) si tractiunea (pierzi timp). Un LSD transfera cuplul pe roata cu mai multa aderenta (in curba e roata din exterior) care te va ajuta sa pastrezi traiectoria si sa accelerezi mai devreme.

        Eu pana acum am simtit pe Accord un comportament de diff deschis, si ma indoiesc ca ar fi pus LSD pe cel de 2.0.
        Civic '03 1.6 VTEC II
        Accord '06 2.4 M/T

        Comment


        • #34
          Adica 2.4 are LSd ?

          Comment


          • #35
            Adica nu are, si atunci cu atat mai putin ar avea 2.0.
            "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
            "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

            Comment


            • #36
              Azi am primit raspuns dezamagitor de la Quaife. Nu fac LSD pentru Accord 03+. Naspa. Umbla vorba ca sunt cam cele mai bune si sunt garantate pe viata.
              Civic '03 1.6 VTEC II
              Accord '06 2.4 M/T

              Comment


              • #37
                Same bullshit here.
                Eu ziceam inainte de a cumpara Accord-ul iote domne' ce chestie, are LSD ...
                '13 CR-V 2.2 i-DTEC Lifestyle M/T

                Comment


                • #38
                  Accord-ul nu e masina sport, deci prezenta LSD-ului ar fi fost cel putin suspecta (echilibru slab, sasiu prost proiectat etc.). Ca idee, pe Accord-ul Type R (cel anterior) era pus LSD, deci acolo unde se doreste sportivitate se monteaza.

                  Oricum, mai sap cu diferentialele si va tin la curent. Ideea de baza este ca ar trebui un diferential mecanic, fara intretinere, si nu stiu ce s-ar mai putea gasi. Am gasit o referinta la LSD DC5, dar inca nu am inteles foarte bine despre ce era vorba (si nu pe Accord ci pe TSX).

                  LE: Am gasit. E vorba de LSD-ul de pe DC5 (cred ca e Integra) care se pare ca se potriveste pe Accord (TSX). Totusi cei care l-au instalat au constatat fenomenul de 'torque steer' mult mai prezent decat inainte. Cam ciudat. Am mai gasit ca si LSD-ul de pe Euro R s-ar potrivi (numai la 6 M/T).
                  Civic '03 1.6 VTEC II
                  Accord '06 2.4 M/T

                  Comment


                  • #39
                    Nu stiu daca am gasit ce va trebuie,dar:

                    http://www.aj-racing.com/catalog/man...nufacturerid=2

                    http://www.passwordjdm.com/prodtype.asp?PT_ID=128

                    http://www.japmobiles.com/articles/a...etail.asp?id=9

                    http://www.adn-tuning.com/tuning-aut..._honda-40.html
                    Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                    ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                    Comment


                    • #40
                      Diferiantiale se gasesc pt Accord aftermarket .
                      Pt 2.0 cred ca s-ar potrivi cel de pe Euro-R.
                      O discutie interesanta aici :
                      http://www.tsxclub.com/forums/showth...&highlight=LSD

                      Citez ceea ce mi s-a parut cel mai interesant (pare a fi cea mai tehnica persoana de pe forum, Noel):

                      "
                      I'm probably one of the first few ones to put a OEM helical Honda LSD into the CL9 in 2004 when everyone is only looking at Injen CAIs. The DC5 and CL7 LSD is exactly the same component and your best bet would be to pick one off eBay for pricing, however condition may vary.

                      The OEM helical LSD is torque sensing and is not a clutch type full mechanical LSD (The types being offered by JDM tuners are almost all full mechnical LSD types). The difference in is significant in terms of performance, wear and usage. A helical/torsen LSD is more designed for street use while mechanical LSDs won't see full potential unless used on competition arenas only.

                      The helical LSD also does not require any rebuilding if you aren't doing severe drivetrain abuse, damage while a mechanical LSD needs to be opened up and rebuild every 15,000 - 20,000 KMs. As you can imagine, one is a heavy wear and tear item and needs alot of post purchase maintenance vs. the other which only needs periodic oil changes.

                      In either, both products won't be useful if you don't use you car for either one of the following on a high frequency basis;

                      - Spirited driving / winding roads.
                      - Auto X / sprint events.
                      - Track / circuit competition.
                      "

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by dinoc
                        Diferiantiale se gasesc pt Accord aftermarket .
                        Pt 2.0 cred ca s-ar potrivi cel de pe Euro-R.
                        Am citit si eu acolo, dar concluzia pe care am tras-o este ca nu gasesti LSD pentru TSX si implicit pentru Accord 2.4 M/T. Se potrivesc dpdv mecanic cele de pe Euro R si Integra (posibil sa fie acelasi produs), dar cu niste consecinte pe care nu stiu cine si le-ar asuma. Pe langa torque steer, care este foarte ciudat in sine, LSD-ul trebuind sa reduca acest fenomen, nu sa-l potenteze, mai exista si implicatii la nivelul VSA care aproape ca nu mai intra deloc.

                        Am gasit pe tsxclub un post al unuia care isi pusese LSD de la Integra si care spunea ca a aruncat masina in tot soiul de curbe, inclusiv pe carosabil alunecos, dar VSA-ul nu a mai cuplat.

                        Eu personal am pus ideea on-hold, cel putin pana apare un produs dedicat. Restul sunt matocarii.
                        Civic '03 1.6 VTEC II
                        Accord '06 2.4 M/T

                        Comment

                        Working...
                        X