Fanete, daca pleci in forta pe un drum uscat si curat (adica daca ai aderenta identica pe amandoua rotile) si daca geometria masinii e ok, si cauciucurile sunt egal uzate, atunci vei lasa urme egale, indiferent daca ai sau nu LSD.
Diferential Accord
Collapse
X
-
dar uite ce scria in lista de dotari a accordului pe vremea cand cumparam eu masina:
NEW HONDA ACCORD 4 Door - 03' YM
MOTOR 2.0 DOHC i-VTEC 16V D O T A R I S T A N D A R D
TIP MOTOR 4 CIL IN LINIE
CILINDREE 1998 ABS + EBD(ELECTRONIC BRAKE FORCE DISTRIBUTION)+BRAKE ASSIST
PUTERE MAXIMA 155 CP / 6000 rpm DUBLU AIRBAG-SRS,AIRBAG-URI LATERALE,AIRBAG-URI PT CAP TIP CORTINA
MOMENT MAXIM 190 Nm / 4500 rpm DIFERENTIAL CU PATINARE LIMITATA PE PUNTEA FATA
TIPUL ALIMENTARII HONDA PGM-FI CUTIE DE VITEZE MANUALA CU 5 TREPTE , TAPITERIE TEXTILA
PERFORMANTE INSTALATIE AER CONDITIONAT AUTOMATA CU 2 ZONE INDEPENDENTE
VITEZA MAXIMA 220 km/h SISTEM DE REDUCERE EMISII POLUANTE - HONDA LEV II, FILTRU POLEN
ACCELERATIE 0-100 9,2s 5 CENTURI DE SIGURANTA CU PRINDERE IN 3 PUNCTE
CONSUM CENTURI DE SIGURANTA FATA REGLABILE PE INALTIME
EXTRAURBAN[l/100km] 6,2 SERVODIRECTIE PROGRESIVA CONTROLATA ELECTRONIC
URBAN[l/100km] 10,3 INCHIDERE CENTRALIZATA CU TELECOMANDA INCORPORATA IN CHEIE
COMBINAT{l/100km] 7,7 GEAMURI ACTIONATE ELECTRIC FATA SI SPATE CU BLOCARE DE LA SOFER
DIMENSIUNI OGLINZI REGLABILE ELECTRIC SI INCALZITE, TETIERE INTEGRATE SPATE
LUNGIME [mm] 4665 LAMPI SEMNALIZARE LATERALE INCORPORATE IN OGLINZI
LATIME [mm] 1760 RADIO-CD INTEGRAT IN CONSOLA CENTRALA, CU COMENZI PE VOLAN
INALTIME [mm] 1455 IMOBILIZATOR MOTOR, KATALIZATOR(VGR)-SISTEM DE RECILCURARE GAZE
AMPATAMENT [mm] 2670 REGLAJ AXIAL SI PE INALTIME COLOANA VOLAN
GARDA LA SOL [mm] 150 REGLAJ PE INALTIME SCAUN SOFER, CU SUPORT LOMBAR
GREUTATE GOL [kg] 1418 BARE PROTECTIE IMPACT LATERAL INTEGRATE IN USI
PORTBAGAJ [l] 450 SISTEM DE PROTECTIE PASIV-HONDA G FORCE TECHNOLOGY
REZERVOR [l] 65 JENTI TABLA 15" + CAPACE PLASTIC
CEL MAI BUN COTIERA CENTRALA FATA REGLABILA PE LUNGIME
COEFICIENT AERODINAMIC -Cx- 0,26 SENZOR TEMPERATURA EXTERIOARA, REGLAJ ELECTRIC FARURI
LA SEDAN-URI GEAMURI TERMOIZOLANTE CU ABSORBTIE DE RAZE U.V.
FARURI HALOGEN CU RANDAMENT INALT (H.I.D.)
LAMPA SUPLIMENTARA STOP SPATE
INSERTII PE CONSOLA CENTRALA, BORD SI USI
COTIERA CENTRALA SPATE CU SPATII PENTRU PAHARE
SPATAR BANCHETA SPATE RABATABIL 60/40
PRET CIP GIURGIU-16.450 EURO
VARIANTA PE CUTIE DE VITEZE AUTOMATA SECVENTIALA ESTE DISPONIBILA LA :
PRET CIP GIURGIU-16.950 EURO
ACUM IN LEASING PROPRIU CU UN PACHET FINANCIAR FOARTE AVANTAJOS
GARANTIE: 3 ANI SAU 100.000 KM
CARPATI MOTOR S.R.L. Distribuitor pentru Romania
Sediu & Show Room: Bucuresti, B-dul Magheru nr:7, Sector:1 Tel: 312.47.90 / 312.47.92 Fax: 312.46.74;
URL:http://www.honda-romania.ro E-mail: cm_honda@euroweb
Este treaba asta LSD sau nu?Honda Accord 2.0i Sport
Comment
-
Originally posted by bravaMOMENT MAXIM 190 Nm / 4500 rpm DIFERENTIAL CU PATINARE LIMITATA PE PUNTEA FATA
Este treaba asta LSD sau nu?
Eu pana acum am simtit pe Accord un comportament de diff deschis, si ma indoiesc ca ar fi pus LSD pe cel de 2.0.Civic '03 1.6 VTEC II
Accord '06 2.4 M/T
Comment
-
Accord-ul nu e masina sport, deci prezenta LSD-ului ar fi fost cel putin suspecta (echilibru slab, sasiu prost proiectat etc.). Ca idee, pe Accord-ul Type R (cel anterior) era pus LSD, deci acolo unde se doreste sportivitate se monteaza.
Oricum, mai sap cu diferentialele si va tin la curent. Ideea de baza este ca ar trebui un diferential mecanic, fara intretinere, si nu stiu ce s-ar mai putea gasi. Am gasit o referinta la LSD DC5, dar inca nu am inteles foarte bine despre ce era vorba (si nu pe Accord ci pe TSX).
LE: Am gasit. E vorba de LSD-ul de pe DC5 (cred ca e Integra) care se pare ca se potriveste pe Accord (TSX). Totusi cei care l-au instalat au constatat fenomenul de 'torque steer' mult mai prezent decat inainte. Cam ciudat. Am mai gasit ca si LSD-ul de pe Euro R s-ar potrivi (numai la 6 M/T).Civic '03 1.6 VTEC II
Accord '06 2.4 M/T
Comment
-
Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum
Comment
-
Diferiantiale se gasesc pt Accord aftermarket .
Pt 2.0 cred ca s-ar potrivi cel de pe Euro-R.
O discutie interesanta aici :
http://www.tsxclub.com/forums/showth...&highlight=LSD
Citez ceea ce mi s-a parut cel mai interesant (pare a fi cea mai tehnica persoana de pe forum, Noel):
"
I'm probably one of the first few ones to put a OEM helical Honda LSD into the CL9 in 2004 when everyone is only looking at Injen CAIs. The DC5 and CL7 LSD is exactly the same component and your best bet would be to pick one off eBay for pricing, however condition may vary.
The OEM helical LSD is torque sensing and is not a clutch type full mechanical LSD (The types being offered by JDM tuners are almost all full mechnical LSD types). The difference in is significant in terms of performance, wear and usage. A helical/torsen LSD is more designed for street use while mechanical LSDs won't see full potential unless used on competition arenas only.
The helical LSD also does not require any rebuilding if you aren't doing severe drivetrain abuse, damage while a mechanical LSD needs to be opened up and rebuild every 15,000 - 20,000 KMs. As you can imagine, one is a heavy wear and tear item and needs alot of post purchase maintenance vs. the other which only needs periodic oil changes.
In either, both products won't be useful if you don't use you car for either one of the following on a high frequency basis;
- Spirited driving / winding roads.
- Auto X / sprint events.
- Track / circuit competition.
"
Comment
-
Originally posted by dinocDiferiantiale se gasesc pt Accord aftermarket .
Pt 2.0 cred ca s-ar potrivi cel de pe Euro-R.
Am gasit pe tsxclub un post al unuia care isi pusese LSD de la Integra si care spunea ca a aruncat masina in tot soiul de curbe, inclusiv pe carosabil alunecos, dar VSA-ul nu a mai cuplat.
Eu personal am pus ideea on-hold, cel putin pana apare un produs dedicat. Restul sunt matocarii.Civic '03 1.6 VTEC II
Accord '06 2.4 M/T
Comment
Comment