Parbriz spart

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Parbriz spart

    Scuze daca repet discutia (mai citisem pe undeva dar nu mai gasesc topicul)
    Sunt in drum spre Durau si inainte de Ramnicu Sarat m-am pricopsit cu o piatra in geam. Intrebarea este, ce am nevoie pt a schimba parbrizul si daca pot sa ma duc la Iasi sa il schimb in cazul in care este pe stoc. Daca ma poate ajuta cineva de la Ati cu o programare sapt viitoare. Stau in zona pana sambata 13 sept. Multumesc anticipat. E vorba de Accordul din semnatura.
    Audi A6 Allroad
    Daca esti interesat da-mi de stire, daca nu, da de veste mai departe!

  • #2
    trebuie sa te duci la politie ( asta poti sa faci si in Iasi , cat timp il declari spart acolo) , urmeaza pasul casco, si de abia dupa aceea te poti duce la Ati
    presupun ca parbrizul este doar crapat , nu spart
    poti sa il mai lasi asa o perioada buna de timp, parbrizul NU se va sparge oricat de crapat este el , treuie o piatra destul de mare ca sa poti face asta
    Honda Accord 2006 2.0 ES

    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/aleksey/

    Comment


    • #3
      spartura este in drsapta sus iar stratul exterior este spart de marimea unei modede de 100 lei cu MIhai Viteazu si a plecat si o crapatura spre mojlocul parbizului in jos. Acum sper sa ma intorc cu bine in Bucuresti, dar daca o sa mai coboare si o pot rezolva la Iasi as face-o acolo.
      Audi A6 Allroad
      Daca esti interesat da-mi de stire, daca nu, da de veste mai departe!

      Comment


      • #4
        Fisura o sa se intinda pana la un anumit punct dupa care o sa se opreasca.Am trecut si eu prin asemenea moment neplacut, avand in vedere ca masina era cumparata de 6 zile!Comanda de parbriz la dealer am facut-o in baza documentatiei de la firma de asigurari.Intr-o saptamana am rezolvat problema, mai putin diferenta de 100eur pe care am suportat-o din buzunar reprezentand franciza de la asigurare.
        Honda Accord 2.0 Special Edition M/T- Black

        Comment


        • #5
          Sa vad cum evolueaza crapatura maine la drum ca plec din Ramnicu Sarat spre Neamt si daca se opreste o sa o las cand ma intorc in Bucuresti ca am constatat astazi la incarcarea bagajelor ca la montajul eleronului baietzii de la Asko nu s-au mai obosit sa schimbe si barele de pretensionare ale portbagajului si le-au lasat pe cele stoc. Trebuia sa imi fi dat seama de la inceput ca la deschiderea portbagajului din masina sau telecomanda acesta se ridica max 5 mm nu 5 cm ca inainte. Ce-or fi facut cu celelalte ei stiu. Scuze de off-topic dar mi-am sarit din fire cand le-am vazut pe cele vechi desi aveam doar cuvinte de lauda la adresa celor din service (si nu l-am pus la tinichigerie unde sunt probleme - cum se discuta pe alt topic)
          Audi A6 Allroad
          Daca esti interesat da-mi de stire, daca nu, da de veste mai departe!

          Comment


          • #6
            Pune o banda skoch unde a avut loc impactul, pe exterior.

            Oricat de rudimentar ar parea, ajuta sa nu se fisureze mai rau.

            Ai si crapatura ? Ca daca ai doar lovitura poti rezolva aproape integral la Expert Detailing (107 RON), se umple cu rasina.

            Dev
            Honda Civic 5D MY2012 1.8 A/T Polished Metal Metallic

            www.aikibudo.ro
            www.facebook.com/aikido.sakura

            Comment


            • #7
              Deja a plecat fisura spre mijlocul parbrizului. In stadiul actual nu mai poate rezolva nimic la Expert Detailing .
              Honda Accord 2.0 Special Edition M/T- Black

              Comment


              • #8
                Crapatura s-a oprit undeva pe la centrul parbrizului. Acum ca am ajuns la destinatie si nu a mai inaintat dupa atatea zdruncinaturi sper ca s-a oprit.
                Audi A6 Allroad
                Daca esti interesat da-mi de stire, daca nu, da de veste mai departe!

                Comment


                • #9
                  tocmai ce ti-am trimis pe PM nr cuiva care repara parbrize..apeleaza-l cu incredere e om serios.
                  eu am lipit cel putin 10 parbrize la el si au iesit ca noi.ideea e ca fisura sa nu atinga marginea geamului ca altfel nu se mai poate face nimic.
                  asa scapi si de stresul demontarii si montarii altui parbriz,care e destul de costisitor demontat tapiserie stalpi,chedere,posibile probleme ulterioare,etc
                  soferia este mai inselatoare decat viata..

                  Comment


                  • #10
                    Multzam fain, dar CASCO la ce mai platesc? Disperarea era ca abia plecasem spre munte si s-a intamplat beleaua si-mi era sa nu se faca mai rau. O sa sun maine la Ati sa vad daca au unul pe stoc, daca nu o sa o rezolv in Bucuresti cand ma intorc.
                    Audi A6 Allroad
                    Daca esti interesat da-mi de stire, daca nu, da de veste mai departe!

                    Comment


                    • #11
                      razvane, ma indoiesc sa poti rezolva prompt in Iasi, nu cred sa fie in stoc...

                      ai dreptate in privinta casco, dar pe de alta parte, stii cum se spune... piesele de schimb nu-s ca cele originale un amic (non-Honda) si-a schimbat de curand parbrizul si asta nou zangane. plus ca in procesul de schimbare s-au mai facut ceva incurcaturi asa incat o simpla pietricica a declansat o intreaga aventura, inca neincheiata

                      Comment


                      • #12
                        Stai linistit, poti sa mergi cu el asa fisurat inca multa vreme. Nu se intampla nimic. Poti sa il schimbi linistit cand te intorci in Bucuresti.
                        "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                        "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                        Comment


                        • #13
                          Eu am mers cu el spart mai mult de-o luna si n-a avut nimic. Am avut 3 lovituri urate, nu pietricele, a dat cineva in el si era spart foarte urat.
                          I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                          My cars:

                          '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                          '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                          '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                          '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                          EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                          EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                          EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                          EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                          EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                          EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by primus View Post
                            piesele de schimb nu-s ca cele originale un amic (non-Honda) si-a schimbat de curand parbrizul si asta nou zangane.
                            Cum adica zdrangane? Ca doar este lipit...
                            '08 Civic Sedan 1.8 M/T New Red Pearl

                            Comment


                            • #15
                              Apar greierasi pe la ornamentele interioare ale stalpilor. Sper la mine sa dispara cei care ii am acum
                              Audi A6 Allroad
                              Daca esti interesat da-mi de stire, daca nu, da de veste mai departe!

                              Comment

                              Working...
                              X