Senzor Oxigen, Lambda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Senzor Oxigen, Lambda

    Buna ziua,
    Ovidiu ma numesc si sunt din Timisoara. Mi-am cumparat recent o honda civic EP1 si pot spune ca sunt foarte multumit de masina.

    Fiind o masina SH, evident ca sunt ceva probleme, cea mai importanta fiind martorul de CEL (check engine light) care sta aprins. Am facut o diagnoza si mi-a arata ca este senzorul o2 pre catalizator. L-am schimbat cu unul bosch universal fit si nu functioneaza. Arata 1.275V constant, adica nici o citire.

    In multe locuri am citit ca pentru honda merg numai senzorii de oxigen (lambda) DENSO si NTK insa de data asta vreau sa fiu sigur ca atunci cand il comand si dau banii, nu mai am probleme. Deja am cheltuit 250RON pe senzorul bosch, bani pe care nu stiu daca ii voi recupera. Stiu ca exista universal fit si direct fit, acesta bosch fiind universal fit. Cele direct fit daca nu functionaza in general se pot returna, dat fiind faptul ca nu necesita lipire. Multumesc pentru sfaturi anticipat, insa sper ca ma puteti ajuta. Vreau sa rezolv problema cat mai repede pentru ca am un consum exagerat.

    Niste poze
    Click image for larger version

Name:	002.jpg
Views:	1
Size:	72.0 KB
ID:	727857
    Click image for larger version

Name:	008.jpg
Views:	2
Size:	58.9 KB
ID:	727858
    Click image for larger version

Name:	022.jpg
Views:	2
Size:	57.3 KB
ID:	727859

  • #2
    Nimeni, nimic?

    Comment


    • #3
      Eu am avut problema cu senzorul de oxigen la Accord. Am vrut sa cumpar un senzor din ala universal dar inainte am mai vorbit cu unul cu altul si toti m-au sfatuit sa iau original pentru ca si ei au incercat diverse modele "universale" si n-a mers niciunul. Sfatul meu e sa-ti iei original Honda sau cauta la dezmembrari daca esti dispus sa-ti asumi niste riscuri (poate si ala te tine 1 an).

      Comment


      • #4
        Un sensor NTK aftermarket precum acesta ar functiona? Nu stie cineva un cod?

        Comment


        • #5
          Se poate inchide topicul. Problema s-a rezolvat

          Comment


          • #6
            Si care a fost rezolvarea?
            Touge is what we live for

            Wait for it...... Here we go ....... Bwwwwaaaaaaahhhhhh!

            Comment


            • #7
              Am cumparat o sonda NTK (direct fit) dar aftermarket, nu cea originala de 1200lei. S-a potrivit codul si am incercat-o. Cu cea universala nu m-am mai chinuit, chiar daca peste toate site-urile pe care m-am uitat, codul de la sonda bosch era cel potrivit, si ar fi trebuit sa se potriveasca. Nu imi permit sa merg din service in service sa dau bani numai ca sa remufeze sonda si sa o monteze.

              Bottom Line: Daca aveti rabdare, timp, bani (si chef evident) se poate incerca sonda universala, care pe toate site-urile scrie ca ar fi compatibila cu masina. Eu mi-am pus o sonda bosch, am montat-o, am verificat-o cu multimetru si totul era ok (la mufare). Numai ca ECU nu arata nimic, atunci cand sonda era montata.

              Daca mai sunt intrebari va raspund cu mare placere.

              Comment

              Working...
              X