Filtre de aer Corneliu Group

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Cei interesati de un filtru aer ca in poze se pot duce la un magazin cu piese dacia si pot cere un filtru de aer pentru dacia 1300 , partea buna e ca totusi tubulatura aia face ceva treaba in functie de cat de restrictiv e traseul initial. Restul e decor pentru imagine.
    Probabil ca filtrele le cumpara de la Romcarbon Buzau pentru ca au preturi fara concurenta iar calitatea e foarte buna.

    Comment


    • #92
      10 pag in care nu s-a dat nici macar o explicatie tehnica la toate intrebarile puse...au fost f inteligent ocolite cam de fiecare data... ceea ce ma face sa cred ca ori nu detineti informatiile tehnice...ori nu exista...
      Explicatia la maj intrebarilor a fost: pt ce aveti nevoie sa aflati lucrurile astea daca noi am pus filtrele pe masinii si am obt rezultatele X...ceea ce ma lasa cam rece pt ca rezultatele X pot fii influentate de N factori...
      Am si eu cateva intrebari...daca aveti un motor de 1.4 si un motor de 3.0...folositi acelasi filtru de aer???
      Cei de la Gruppe M (de ex) folosesc materiale gen carbon, ca sa nu se incalzeasca aerul pana ajunge in motor si incearca sa foloseasca trasee cat mai scurte (lucruri care nu prea le-am vazut la admisiile voastre)...pe cand la admisiile voastre am vazut doar materiale gen PVC si metal...dar sustineti ca sunt mai bune...
      www.MobShop.ro www.Mobila-online.ro

      Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

      EX - Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red
      Honda .:. Injen : HKS : CPL Racing : EXEDY : Quaife : Mugen : Hondata : BLoX : OMP : Recaro : Yokohama : OZ : JVC : DLS : Alpine : Focal : 3M : Ferodo .:. Type-R

      Comment


      • #93
        @PTR
        Am mai scris:
        Elementele filtrante sunt de la sherkan filter si de la romcarbon.
        @shadow
        Ce explicatie tehnica vrei?
        Noi nu folosim carbon (inca). Da, folosim metal. Da, o sa sustinem incontinuare ca sunt cele mai bune.
        Daca pe tine te lasa rece faptul ca s-a ajuns la rezultatele X atunci nu cred ca te interseaza prea tare de aceste filtre.
        In 10 pagini am explicat cat de bine am stiut eu. Poate nu detin eu informatiile tehnice.
        Dar te intreb eu:
        De ce se creeaza un produs? Ca sa se creeze polemici pe seama lui? sau ca acest produs sa aduca rezultate pozitive fara sa inluenteze negativ alte aspecte?
        Acu` ca am tot vorbit 10 pagini, hai sa terminam cu vorba si sa trecem la treaba. Daca este cineva care doreste sa testeze acest filtru, inafara de Dragos sa scrie sa pot sa ii trimit un filtru.
        Altfel, fiecare poate sa zica ca asa ceva nu exista, ca nu se poate, eu sa sustin ca se poate si tot asa pana la anu`.
        Teoria este diferita de practica. S-a demonstrat in practica ca aceste filtre scad consumul si cresc puterea, fara sa faca compromis la calitatea filtrarii.

        Va salut.

        Comment


        • #94
          Si eu am spus ca elementul filtrant e bun.... Ideea e ca le cumparati de acolo pentru ca pretul este extrem de avantajos. Oricum afirmatia cu filtrul de dacie a fost ocolita cu succes..
          Principiul care il aplicati la majoritatea filtrelor care se vad in poze este WAI adica warm air intake care este folosit pentru reducerea consumului. Efect invers fata de CAI
          In cazul in care pe traseul standard al unei masini exista ceva restrictii acestea se elimina si de aici pot sa apara ceva cresteri de putere dar destul de improbabil.
          La partea de Dyno ar fi fost bine sa fie trecute mai multe detalii, oricum ce faceti e de admirat dar pacat ca nu toti sunt usor de pacalit.

          Comment


          • #95
            Originally posted by AirFilter View Post
            Teoria este diferita de practica. S-a demonstrat in practica ca aceste filtre scad consumul si cresc puterea, fara sa faca compromis la calitatea filtrarii.

            Va salut.
            Cum s-a demonstrat???
            Mai adresasem si eu o intrebare mai sus in legatura cu capacitatatea motorului???
            Eu nu o sa cred niciodata ca filtrul ala de aer trage aer rece datorita sistemului dvs...pt ca PRACTIC nu are cum sa traga doar prin bucatica aia mica care nu acopera nici macar 1/3 din filtru....drept urmare...cum imbunatateste performantele cand traseul stock cred ca este mai protejat de aerul cald si are un traseu mai bun pt tragerea aerului rece...aproximativ.

            Eu nu am absolut nimic cu produsul dvs dar in nici un caz nu sunt de acord cu ce se scrie pe aici...sunt f multi tuneri care investesc EXTREM de multi bani in testarea filtrelor in functie de f multi factori...si dvs veniti aici ca sa ii denigrati cu diverse acuzatii...cand practic filtrele dvs sunt niste filtre UNIVERSALE care nici macar nu sunt calculate pe o anumita cilindree pentru un anumit volum de aer...
            www.MobShop.ro www.Mobila-online.ro

            Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

            EX - Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red
            Honda .:. Injen : HKS : CPL Racing : EXEDY : Quaife : Mugen : Hondata : BLoX : OMP : Recaro : Yokohama : OZ : JVC : DLS : Alpine : Focal : 3M : Ferodo .:. Type-R

            Comment


            • #96
              @Shadow
              S-a demonstrat in practica !
              Toate ABSOLUT toate masinile care au folosit acest filtru pana acum au avut scaderi evidente de minim 10% la consumul de carburant.
              Cresterea de putere este demonstrata prin acest test dyno. Sunt deacord sa dau la testat aceste filtre. Gratuit.
              Ce Dumnezeu vorbim aici?
              Daca vroiam sa pacalesc pe cineva nu va imaginati ca aveam alta atitudine? de smenar sau nu stiu, de smecher de mahala?
              Am repetat si am sa repet.
              Aceste filtre sunt mai bune decat alte filtre sport. De ce?
              Datorita randamentului de filtrare mai mare.
              Datorita faptului ca scad consumul si cresc puterea.
              Si nu in ultimul rand datorita pretului.

              P.S.
              Practic are cum sa traga.
              Daca nu avea cred ca juriul ala de la Inventik Bucuresti si Eureka Brusseles nu ii dadea medalii de aur, respectiv argint.

              Repet.
              Mai vreti sa discutam aici doar de amorul artei?
              Sau trecem la lucruri serioase? cum ar fi testarea lor in mediu real?

              Astept un raspuns concret sa stiu daca mai merita sa ma zbat pe acest forum.

              Cu stima,

              Radu Hossu

              P.P.S.

              Am primit un mesaj de la un coleg de pe forum, care a spus sa isi pune masina la bataie (un Honda Accord 2.0 16v) pentru a testa filtrul meu.
              AirFilter
              Member
              Last edited by AirFilter; 10-02-10, 14:56.

              Comment


              • #97
                Unde este documentarea pt concurs, am cerut-o ceva mai devreme si nimic.
                Ma gandesc ca aveti tot brevetat, deci nimic de ascuns

                Comment


                • #98
                  @yulasinio
                  Documentatia pentru concurs este la inventator.
                  Daca vrei sa vb. cu el despre asta uite aici un numar de telefon:
                  0729304129 - Corneliu Birtok Baneasa
                  Cu toate ca nu stiu ce relevanta ar avea.

                  Comment


                  • #99
                    Eu nu stiu de ce esti atat de revoltat...vreau sa aflu si eu anumite lucruri exacte...nu povesti...
                    Eu spre exemplu am un CAI de la Injen montat pe Type-R si ma batea gandul sa-l schimb cu o admisie de la Gruppe-M intr-un timp...si ... poate... optez pt admisia voastra in locul ei...
                    Dar pana acum totul este din auzite....

                    Cred ca te-am mai intrebat de 2 ori pana acum...folositi acelasi filtru de aer pentru masini si cu cilindree de 1.4 si pt masinile cu cilindree de 3.0??? Este o intrebare cat se poate de pertinenta si in opinia mea f importanta!!!

                    L.E.: Acum cateva luni am fost sa-mi pun si eu masina pe dyno si diferenta intre rezultatul cel mai prost si rezultatul cel mai bun dupa 4 run-uri a fost de aprox 6-7cp asa ca nu stiu cat de relevante sunt rezultatele finale...ca fapt divers....mai important este graficul
                    www.MobShop.ro www.Mobila-online.ro

                    Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

                    EX - Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red
                    Honda .:. Injen : HKS : CPL Racing : EXEDY : Quaife : Mugen : Hondata : BLoX : OMP : Recaro : Yokohama : OZ : JVC : DLS : Alpine : Focal : 3M : Ferodo .:. Type-R

                    Comment


                    • Originally posted by AirFilter View Post
                      @yulasinio
                      Documentatia pentru concurs este la inventator.
                      Daca vrei sa vb. cu el despre asta uite aici un numar de telefon:
                      0729304129 - Corneliu Birtok Baneasa
                      Cu toate ca nu stiu ce relevanta ar avea.
                      Multumesc....

                      Va doresc vanzare placuta. Eu am incheiat pe aici.

                      Edit: Shadow: Nu , folosesc 2 variante, pana la 3L un model, peste 3L alt model sau cam asa ceva, citeste cateva posturi mai in spate.

                      Comment


                      • @yulasinio
                        Eu iti multumesc pentru interesul acordat si pentru urare
                        Tot resectul !
                        @shadow
                        De la 3 litri in sus filtrele au dimensiuni mai mari.
                        Pana in acest moment eu nu am avut cereri pentru masini cu cilindree mai mare de 3l.
                        ele au fost instalate totusi pe masini cu motoare mai mari de 3 l.
                        Ex: Nissan 350z (are 45.000 km cu un singur element filtrant, nu a fost nevoit sa il schimbe pana acu)
                        Cat despre dyno, intradevar ai dreptate, asa mi-a spus si alt coleg de aici, si va cred. Totusi, daca a aratat odata ca, cu acest filtru ai mai multa putere (pe aceiasi turatie chiar cu 7 CP -la 3690 RPM cu filtrul stock avea 105 si cu supraaspirat erau 112 -)
                        Eu cred sincer ca acest filtru da putere mai mare.
                        Ca sa aflii lucruri exacte o sa il testam. Dupa cum ai citit... o sa il testeze cineva de aici si o sa va dea rezultatele.
                        Poate nu ma pricep eu sa va explic f. bine ceea ce vreti sa stiti asa ca mai bine lasam masinile si filtrele sa vorbeasca... adica faptele!

                        Va salut

                        Comment


                        • Pentru cei interesati, asta ar trebui sa fie principiul pentru filtrele supra aspirate, dar se poate vedea ca nu se aplica la toate.

                          Comment


                          • Am inca un feedback de la un Fiat Tempra din 1991.
                            I-a scazut consumul de la 9l/100km la 8l/100km.

                            Comment


                            • Si ce legatura are feedback-ul unui model din 1991 care posibil nici injectie electronica sa nu aiba, cu modelele actuale de Honda? Sunt principii total diferite de functionare intre cele doua marci.
                              Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                              Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                              ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                              ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                              Comment


                              • Originally posted by AirFilter View Post
                                Am inca un feedback de la un Fiat Tempra din 1991.
                                I-a scazut consumul de la 9l/100km la 8l/100km.
                                sa stii ca din vorbe nu vinzi nimic ...nu vreau sa te dezamagesc dar noi vrem dovezi evidente si concludente nu doar vorbe .... sunt prea multi factori care influenteaza consumul unei masini , si e foarte greu sa ii ai de fiecare data la fel incat sa sugerezi ca datorita filtrului tau a scazut consumul : ce ne facem cu temperatura de afara , densitatea aerului , presiunea din roti, tipul de condus , si traseul pe care am condus masina

                                Comment

                                Working...
                                X