E frig afara ca m-as apuca si de asa ceva
RARESVINTEA: 0? Honda Accord 2.4 i-VTEC A/T Executive, culoare? (CL9)
Collapse
X
-
Am incercat sa fac o poza cu modificarea plafonierei
https://imgur.com/a/oOQ2WR3
https://imgur.com/RiTpT20
https://imgur.com/LvCp8Di
Aseară tārziu am schimbat și becurile arse de la VSA și de la butonul de la trapa. Īnafara de demontare e simplu. La plafoniera sunt 4 șuruburi, 2 in lăcașul de ochelari și 2 sub plasticele becurilor. Apoi se declipseaza un pic mai greu modulul ce adăpostește butoanele. Becurile sunt fixate īntr-un suport, dar ideea e sa se recupereze capișoanele. Oricum e mai ieftin un bec de 0.5 lei decāt reperul pe originalLast edited by raresvintea; 13-12-18, 13:09.
- 1 like
Comment
-
Las si eu aici un cod de produs poate este cineva interesat!
37823 RBA 300
Este vorba de un capac de pus peste ECu, dupa o rechemare in state si protejeaza sa nu mai intre condens de la HVAC peste ECU. Este 32 lei.
https://www.drive2.ru/l/491903911154680310/
- 1 like
Comment
-
Mocheta de sub pedale continuă īn dreapta și este lipita de ECU. Eu cand am cumpărat masina avea mocheta uda de la incaltari/ covoraș distrus și dupa un an simptom: motorul invartea dar nu pornea.(probabil sezonul rece a favorizat continuarea eroziunii). A oxidat puțin ECU. Daca avea plasticul ăla nu mai era atins ECU și masina pornea/ funcționa. In același timp clima este deasupra lui și dacă face condens protecția redirecționează apa. Unii au patit-o de la igienizare excesivă. Cānd ajunge apă īn calculatorul motorului.... mecanicii deștepți īți dezmembrează toată masina sa afle de ce nu pornește. Dar nu se īntreabă de ce oare nu se conectează la tester... (Daca au așa ceva). Pe alte continente in zone reci/umede există recall pentru greșeala asta de proiectare, cum este și pentru furtunul servo....noi platim sa reparam, altii pentru că au legi sunt protejați.
Comment
Comment