RARESVINTEA: 0? Honda Accord 2.4 i-VTEC A/T Executive, culoare? (CL9)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    E frig afara ca m-as apuca si de asa ceva

    Comment


    • #17
      Am incercat sa fac o poza cu modificarea plafonierei
      https://imgur.com/a/oOQ2WR3
      https://imgur.com/RiTpT20
      https://imgur.com/LvCp8Di

      Aseară tārziu am schimbat și becurile arse de la VSA și de la butonul de la trapa. Īnafara de demontare e simplu. La plafoniera sunt 4 șuruburi, 2 in lăcașul de ochelari și 2 sub plasticele becurilor. Apoi se declipseaza un pic mai greu modulul ce adăpostește butoanele. Becurile sunt fixate īntr-un suport, dar ideea e sa se recupereze capișoanele. Oricum e mai ieftin un bec de 0.5 lei decāt reperul pe original
      raresvintea
      Member
      Last edited by raresvintea; 13-12-18, 13:09.

      Comment


      • #18
        Las si eu aici un cod de produs poate este cineva interesat!

        37823 RBA 300

        Este vorba de un capac de pus peste ECu, dupa o rechemare in state si protejeaza sa nu mai intre condens de la HVAC peste ECU. Este 32 lei.
        https://www.drive2.ru/l/491903911154680310/

        Comment


        • #19
          Asko il vinde la ~ 50lei

          Comment


          • #20
            De problema asta a fost afecta un anumit lot de masini sau e valabil pt toate?

            Comment


            • #21
              Mocheta de sub pedale continuă īn dreapta și este lipita de ECU. Eu cand am cumpărat masina avea mocheta uda de la incaltari/ covoraș distrus și dupa un an simptom: motorul invartea dar nu pornea.(probabil sezonul rece a favorizat continuarea eroziunii). A oxidat puțin ECU. Daca avea plasticul ăla nu mai era atins ECU și masina pornea/ funcționa. In același timp clima este deasupra lui și dacă face condens protecția redirecționează apa. Unii au patit-o de la igienizare excesivă. Cānd ajunge apă īn calculatorul motorului.... mecanicii deștepți īți dezmembrează toată masina sa afle de ce nu pornește. Dar nu se īntreabă de ce oare nu se conectează la tester... (Daca au așa ceva). Pe alte continente in zone reci/umede există recall pentru greșeala asta de proiectare, cum este și pentru furtunul servo....noi platim sa reparam, altii pentru că au legi sunt protejați.

              Comment


              • #22

                Comment


                • #23
                  Ecu Oxidat

                  Comment


                  • #24
                    Scuze pentru poluare și dublu post. Rog un moderator sa mute la aria specifică

                    Comment


                    • #25
                      Cam toate ECU-urile de CL au acea pata de rugina, de aceea in US a fost recall pe asa ceva (cu montarea acelui plastic de protectie).
                      Din pacate in Europa acel recall nu s-a facut ...

                      Comment


                      • #26
                        Eu imi amintesc ca l-am schimbat folosind acel recall. E drept ca nu stiu sa fi existat vreo chemare de la HTR special pentru asta.
                        Accord CL9 Type S CB 600 FA Hornet

                        Comment


                        • #27
                          Eu o sa mi l comand imediat ce se reia activitatea la magazinele de profil.
                          Multumescpt info!

                          Comment


                          • #28
                            Destul de urātă buba asta a lor ținānd cont că nu crapă pe moment ci oxidează in timp și te trezești cānd ți-e lumea mai dragă că ai o problema destul de costisitoare.

                            Comment


                            • #29
                              Eu am comandat capacul de la radacini, la 32 lei eu zic ca e o afacere buna! Cu ocazia asta am sa inspectez cu atentie ECu si daca e ceva oxidat voi curata si lac protector.

                              Comment


                              • #30
                                O poza cu masina aia nu ai pune si tu Rares). Chiar mi-e dor sa o mai vad.
                                Legat de ECU, cand am facut reflashul, se uitase dinoc si nu erau urme de umezeala, dar nu strica protectia suplimentara.

                                Comment

                                Working...
                                X