Stiri din Formula 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Rosberg, cel mai rapid in prima zi de teste de la Jerez




    Nico Rosberg a stabilit cel mai bun timp in prima zi de teste de pe circuitul de la Jerez, cu putin timp inainte ca ploaia sa afecteze intregul program al echipelor.
    10 echipe din Formula 1 au inceput miercuri sesiunea de teste de la Jerez cu scopul de a evalua in continuare monoposturile pentru sezonul 2010. Spre deosebire de sesiunea de la Valencia de saptamana trecuta, ploaia si-a facut aparitia pe circuit la numai o ora dupa inceperea programului si afectat intregul program de lucru.
    Prin urmare, pilotii au fost nevoiti sa concureze in cea mai mare parte a zilei cu pneuri de ploaie extrema, insa acest lucru reprezinta totusi un avantaj pentru acumularea de informatii in acest mediu.
    Sesiunea de miercuri nu a fost lipsita de probleme tehnice si a marcat aparitia a doua steaguri rosii. Primul dintre ele a fost cauzat de oprirea pe circuit a lui Mark Webber in urma unor scurgeri de ulei. Desi initial a fost considerata o problema minora, sesiunea a fost intrerupta pentru 20 de minute, iar australianul nu a mai efectuat niciun tur cronometrat in restul zilei, mecanicii preferand sa afle cauzele exacte ale defectiunii, mai ales ca vremea era nefavorabila.
    Finalul sesiunii a fost marcat de oprirea pe circuit a lui Nico Rosberg, cel mai probabil din cauza unei probleme tehnice. Intrucat timpul ramas pana la finalul sesiunii era de numai cateva minute, echipele nu au mai revenit pe circuit.
    In ciuda problemelor sale, Nico Rosberg a stabilit cel mai bun timp al zilei in prima ora a sesiunii, cand ploaia nu isi facuse inca aparitia. Clasamentul final include cateva surprize tocmai din cauza faptului ca timpii competitivi din prima ora nu au putut fi imbunatatati din cauza pistei umede.

    Iata clasamentul complet al primei zile de teste de la Jerez:

    http://formula1.automarket.ro/stiri/...-la-jerez.html


    Testele de la Jerez continua de joi pana sambata pe circuitul de la Valencia.

    Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
    ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

    Comment


    • #77
      Kobayashi, cel mai bun timp in a doua zi de teste de la Jerez





      Kamui Kobayashi a stabilit cel mai bun timp in a doua zi de teste de pe circuitul de la Jerez in ultimele secunde ale sesiunii.
      A doua zi de teste de pe circuitul de la Jerez s-a desfasurat pe o pista predominant uscata, astfel ca echipele au profitat la maxim de oportunitate pentru a efectua cat mai multe tururi cronometrate.
      Sebastien Buemi a condus plutonul in cea mai mare parte a zilei, insa a fost detronat de Kamui Kobayashi cu numai cateva secunde inainte de finalul sesiunii. BMW-Sauber confirma astfel indirect forma buna prin care trece, chiar daca timpii sunt dependenti in mod decisiv de cantitatea de combustibil din rezervor.
      Buemi a fost nevoit sa se multumeasca in cele din urma cu locul 2, in timp ce pozitia a treia i-a revenit lui Jenson Button. Pilotul echipei McLaren s-a oprit pe circuit cu numai 10 minute inainte de finalul sesiunii, aparent din cauze tehnice, provocand aparitia steagului rosu.
      Britanicul a fost urmat in clasament de Nico Hulkenberg, germanul stabilind astfel al patrulea timp in ciuda faptului ca a pierdut aproximativ trei ore de teste din cauza unei scurgeri hidraulice in timpul diminetii. Force India a impresionat pe circuit la numai o zi dupa lansarea monopostului, Vitantonio Liuzzi pozitionandu-se pe locul 5 in clasamentul general.
      Campionii mondiali Michael Schumacher si Fernando Alonso au ocupat doar locurile 6 si, respectiv, 7 insa pilotii Mercedes GP si Ferrari s-au concentrat pe simularea unei curse. Germanul a efectuat un stint de 35 de tururi cu un timp mediu de aproximaitiv un minut si 23 de secunde, in timp ce spaniolul a parcurs un stint maxim de 48 de tururi, cel mai bun timp in cadrul acestuia fiind de 1:21.928. De altfel, Alonso este pilotul care a parcurs joi cel mai mare numar de tururi al zilei, oprindu-se la borna 129.
      Renault a efectuat o modificare in programul zilei si l-a introdus in cockpit pe Robert Kubica, care a terminat pe locul 8 in fata lui Mark Webber de la Red Bull si a lui Timo Glock de la Virgin Racing. Glock a parcurs numai 11 tururi inainte ca aripa fata a monopostului VR-01 sa se desprinda de monopost, iar echipa a fost nevoita sa anuleze restul programului intrucat nu a avut nicio componenta de rezerva.
      La fel ca si celelalte echipe, Virgin Racing va reveni pe circuit vineri si sambata, cand se anunta insa ploi torentiale la Jerez, care vor afecta in mod sigur programul obisnuit al echipelor.

      Iata clasamentul complet al zilei de joi:

      http://formula1.automarket.ro/stiri/...-la-jerez.html
      Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
      ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

      Comment


      • #78
        McLaren incheie pe primul loc testele de la Jerez





        Lewis Hamilton a stabilit sambata cel mai bun timp in ultima zi de teste de la Jerez.
        A doua sesiune de teste din aceasta iarna a luat sfarsit sambata pe circuitul de la Jerez intr-o zi in care vremea a fost relativ frumoasa si a permis echipelor sa efectueze numeroase tururi.
        Chiar daca circuitul a fost ud in cursul diminetii, pista s-a uscat in cateva ore, iar pilotii au obtinut cei mai buni timpi in ultima ora de teste.
        Lewis Hamilton a fost cronometrat cu 1:19.583 si a stabilit cel mai bun timp al zilei si, in acelasi timp, al intregii saptamani, reusind sa-l devanseze pe Adrian Sutil de la Force India. Rubens Barrichello a incheiat sesiunea pe locul 3 dupa ce Williams a rezolvat mai multe probleme tehnice, iar brazilianul a fost urmat in clasament de polonezul Robert Kubica de la Renault.
        Michael Schumacher si Felipe Massa au abordat o strategie similara pentru ultima zi de teste: amandoi au efectuat stinturi lungi, iar la un moment dat s-au oprit pe circuit dupa ce au ramas in mod intentionat fara combustibil pentru a testa consumul de carburant. Cei doi au incheiat sesiunea pe locurile 5 si, respectiv, 7, iar Sebastian Vettel s-a intercalat pe locul 6 dupa ce monopostul Red Bull a intampinat o problema tehnica nespecificata.
        BMW-Sauber nu a mai impresionat prin timpii de pe circuit, Pedro de la Rosa ocupand doar locul 8, in timp ce Lucas di Grassi a parcurs 63 de tururi la volanul monopostului Virgin Racing. Performanta brazilianul este cu atat mai importanta cu cat in primele trei zile de teste echipa efectuase doar 24 de tururi, iar timpul stabilit a fost cu putin peste trei secunde mai slab decat al liderului Hamilton. Ultima pozitie in clasament i-a revenit lui Jaime Alguersuari de la Toro Rosso.

        Iata clasamentul complet al ultimei zile de teste de la Jerez:


        http://formula1.automarket.ro/stiri/...-la-jerez.html
        Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
        ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

        Comment


        • #79
          Stefan GP solicita al 14-lea loc pe grila in 2010





          Stefan GP spera sa obtina un loc pe grila de start a sezonului 2010 indiferent daca USF1 si Campos vor reusi sau nu sa ia startul in Formula 1.
          Stefan GP continua sa faca presiuni pentru a concura in Formula 1 in sezonul care va incepe in luna martie, desi nu are inca locul asigurat pe grila de start.
          Pana acum, echipa patronata de Zoran Stefanovich a mizat pe faptul ca va lua locul uneia dintre cele patru noi echipe acceptate pe grila de start, in contextul in care USF1 si, mai ales, Campos Meta, intampina dificultati majore in pregatirile pentru debutul in Formula 1.
          Sarbii au anuntat insa in aceasta saptamana ca cea mai buna solutie pentru a concura in F1 in 2010 este largirea grilei de start de la 13 la 14 echipe. "Credem ca aceasta este cea mai buna cale pentru a rezolva problema. Suntem constienti ca sistemul de alocare a locurilor trece pe la FIA, asa ca nu ne asteptam ca cineva sa ne ofere un loc imediat", a declarat Stefanovich pentru publicatia britanica The Sun.
          Cu toate acestea, sansele sarbilor de a primi un al 14-lea loc pe grila de start sunt minime, in contextul in care BMW-Sauber, o echipa cu traditie in Formula 1 in ultimii ani, a fost la un pas sa rateze prezenta in Formula 1 in 2010 tocmai din cauza faptului ca rivalii nu au fost de acord cu sporirea numarului de echipe.
          Stefan GP a anuntat la inceputul lunii februarie ca a expediat deja echipament in Bahrain, gazda primei curse din sezonul 2010, si ca va efectua o sesiune de teste la Portimao in perioada 25-28 februarie, printre pilotii vehiculati numarandu-se Kazuki Nakajima, Ralf Schumacher sau chiar fostul campion mondial Jacques Villeneuve. Echipa va utiliza monopostul cu care ar fi trebuit sa concureze Toyota in cazul in care nu s-ar fi retras din F1.
          Via | The Sun



          http://formula1.automarket.ro/stiri/...a-in-2010.html
          Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
          ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

          Comment


          • #80
            Barrichello, cel mai bun timp in a doua zi de teste




            Rubens Barrichello a stabilit cel mai bun timp in a doua zi de teste de pe circuitul de la Jerez, intr-o sesiune afectata din nou de ploaie.
            Cele 11 echipe echipe prezente pe circuitul de la Jerez nu au avut mai mult noroc nici in cea de-a doua zi, circuitul fiind ud in permamenta in urma ploilor persistente de pe parcursul intregii zile.
            In acest context, programul obisnuit al pilotilor a fost perturbat, iar timpii realizati pe circuit sunt putin reprezentativi, surprinzele tinandu-se in lant si de aceasta data.
            Cel mai bun timp al zilei a fost realizat in jurul pranzului de Rubens Barrichello, care a fost cronometrat cu 1:27.145, fiind urmat de Vitaly Petrov, pilotul echipei Renault fiind la cea mai buna performanta personala din teste. Primul rus din istoria Formulei 1 a fost urmat de trei dintre pretendentii la titlul mondial, Sebastian Vettel, Nico Rosberg si Felipe Massa, in timp ce Pedro de la Rosa a terminat pe locul 6 in ciuda faptului ca a efectuat numai 8 tururi. Pilotul echipei BMW-Sauber a iesit rar pe circuit tocmai din cauza vremii nefavorabile, echipa considerand ca testele in acest mediu sunt neproductive.
            Force India a evaluat din nou doi piloti pe parcursul zilei, Paul di Resta si Vitantonio Liuzzi terminand sesiunea pe locurile 7 si, respectiv, 9. Intre cei doi s-a intercalat Timo Glock, pilotul echipei Virgin Racing reusind sa parcurga 72 de tururi. McLaren a obtinut numai locul 10 prin Lewis Hamilton, in timp ce Sebastien Buemi a finalizat ziua pe locul 11 dupa ce monopostul Toro Rosso a avut probleme hidraulice.
            Dupa startul promitator de miercuri, programul celor de la Lotus F1 Racing a fost afectat in mod decisiv de un accident produs de Heikki Kovalainen. Finlandezul a pierdut controlul volanului si a avariat aripa fata, iar echipa nu a avut componentele necesare pentru a o inlocui pana la finalul zilei. In acest context, echipa a fost nevoita sa se multumeasca cu numai 30 de tururi parcurse si cu ultima pozitie in clasament.
            Iata clasamentul complet al zilei de joi:


            http://formula1.automarket.ro/stiri/...-de-teste.html

            ================================================== ==========


            Button conduce plutonul la Jerez in a treia zi de teste




            Jenson Button a stabilit cel mai bun timp in dimineata celei de-a treia zi de teste de pe circuitul de la Jerez.
            Pentru prima oara in aceasta saptamana, echipele prezente la Jerez au avut parte de o vreme predominant frumoasa, soarele facandu-si aparitia dupa doua zile de ploi persistente.
            Prin urmare, pilotii au incercat sa profite la maxim si sa efectueze cat mai multe tururi de circuit, Nico Hulkenberg parcurgand nu mai putin de 71 de tururi pana la ora 14:30.
            La ora redactarii acestui articol, liderul clasamentului este Jenson Button, urmat de Mark Webber si Fernando Alonso. Intrucat conditiile pistei se imbunatatesc constant, este foarte posibil ca versiunea finala a clasamentului din aceasta zi sa sufere modificari majore intr-un interval scurt de timp.
            Sesiunea de dimineata a fost intrerupta de patru steaguri rosii, provocate de Heikki Kovalainen, Lucas di Grassi, Kamui Kobayashi si Mark Webber.

            Iata configuratia clasamentului de la Jerez la ora 14:30:


            http://formula1.automarket.ro/stiri/...-de-teste.html
            Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
            ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

            Comment


            • #81
              "Kobayashi, cel mai bun timp in a doua zi de teste de la Jerez"
              "Barrichello, cel mai bun timp in a doua zi de teste"

              Acu care-i?
              Adi
              '08 CTR GT
              http://hondafan.etp.ro/gallery/v/adyhere4u/

              in curand...

              Comment


              • #82
                se fac si teste suplimentare funstie de vreme, si atunci stirile sunt updatate, cred.

                Webber, cel mai bun timp in a treia zi de teste de la Jerez




                Mark Webber a stabilit cel mai bun timp in a treia zi de teste de pe circuitul de la Jerez.
                Pentru prima oara in aceasta saptamana, echipele au avut parte de o vreme frumoasa pe circuitul de la Jerez, intrucat ploile din primele doua zile au incetat, iar pista s-a uscat.
                Pilotii au profitat de aceasta ocazie pentru a efectua cat mai multe tururi pe circuit, iar Mark Webber a reusit sa stabileasca cel mai bun timp in jurul pranzului, cand a fost cronometrat cu 1:19.299. Acesta a fost de altfel cel mai bun timp realizat pe circuitul de la Jerez in acest an, iar australianul a fost urmat de Fernando Alonso si Jenson Button.
                Cei doi pretendenti la titlul mondial de la Ferrari si, respectiv, McLaren, nu au avut nicio problema tehnica pe parcursul zilei si au fost urmati in clasament de Nico Hulkenberg si Michael Schumacher.
                Cea mai importanta defectiune tehnica a zilei a fost inregistrata in dreptul celor de la BMW-Sauber, care au pierdut aproximativ 5 ore dupa ce Kamui Kobayashi a semnalat o problema la sistemul de alimentare cu combustibil. Nici noile echipe Virgin Racing si Lotus F1 Racing nu au fost scutite de probleme. Heikki Kovalainen a avut probleme la unul dintre senzorii ambreiajului, in timp ce Lucas di Grassi s-a oprit de doua ori pe circuit in urma unor probleme tehnice nespecificate.
                In total, sesiunea de vineri a fost marcata de sase steaguri rosii, provocate de Lucas di Grassi (doua), Kobayashi, Kovalainen, Hulkenberg si Webber.

                Iata clasamentul complet al zilei de vineri:

                http://formula1.automarket.ro/stiri/...-la-jerez.html
                Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                Comment


                • #83
                  Hulkenberg produce surpriza la Barcelona




                  Nico Hulkenberg a stabilit cel mai bun timp in a doua zi de teste de pe circuitul de la Barcelona, devansandu-l pe Fernando Alonso.
                  Debutantul Nico Hulkenberg a produs una dintre cele mai mari surprize ale testelor din aceasta iarna, dupa ce a stabilit timpul de referinta in a doua zi de teste de pe circuitul de la Barcelona.
                  Pilotul echipei Williams, care nu a concurat in nicio cursa de Formula 1 pana in acest moment, a fost cronometrat cu 1m20.614 si l-a devansat cu numai 23 de miimi pe dublul campion mondial Fernando Alonso.
                  Germanul a stabilit acest timp la scurt timp dupa pauza de pranz in timpul unei simulari de calificari si nu a mai fost detronat de pe primul loc pana la finalul zilei, mai ales ca Alonso s-a concentrat in cursul dupa-amiezii pe efectuarea unor simulari de cursa. Spaniolul si-a incheiat programul chiar mai devreme decat planificarea initiala dupa ce a oprit monopostul pe circuit din motive inca necunoscute cu numai cateva minute inainte de final.
                  BMW-Sauber a continuat parcursul foarte bun din aceasta iarna, iar Pedro de la Rosa a ocupat in final locul 3, adoptand o strategie similara cu cea a lui Alonso: similari de calificari dimineata si, respectiv, simulari de cursa in timpul dupa-amiezii. Dupa ce au dominat prima zi de teste, cei de la Red Bull au intampinat probleme cand l-au avut la volan pe Sebastian Vettel. Germanul a incheiat sesiunea pe locul 4 si a intampinat o problema mecanica in timpul unei simulari de cursa.
                  Intre timp, Mercedes GP si McLaren au optat sa testeze calitatile monoposturilor pe parcursul unor stinturi lungi. Din acest motiv, Michael Schumacher si Lewis Hamilton nu au avut oportunitatea de a obtine timpi reprezentativi, ocupand la final doar locurile 7 si, respectiv, 8.
                  Renault si-a mentinut evolutiile de pana acum si a incheiat pe locul 9 prin Robert Kubica, in timp ce Jarno Trulli a castigat confruntarea de la distanta cu Timo Glock intre cele doua noi echipe prezente in teste.

                  Iata clasamentul complet al celei de-a doua zile de teste de la Barcelona:


                  http://formula1.automarket.ro/stiri/...barcelona.html
                  Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                  ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                  Comment


                  • #84
                    Dupa parerea mea se anunta un sezon extrem de interesant.

                    Din cate stiti voi, in afara de TVR (hd) exista vreun alt post tv in grilele operatorilor din bucuresti pe care sa se vada formula 1? ca sincer nu vreau miki alexandrescu hd . Adica vreau sa-mi iau TV si.... macar sa stiu daca-mi fac iluzii sau nu.
                    Ex: Civic FK2 - Champagne Silver
                    Nissan Juke nismo - Pearl White

                    If you need to move, you drop a cog or two, then hammer the loud pedal - instant grin factor 5

                    Comment


                    • #85
                      tocmai ca se anunta f interesant am facut un threat nou pt sezonul 2010!sper ca nu aveti nimic impotriva!as vrea insa mai multa informatie bazata pe opinia eloborata a fiecaruia si nu pe link si copy/paste!e buna si aia dar sunt curios sa vedem parerile noastre ale tuturor!

                      http://hondafan.ro/forum/showthread....023#post322023
                      ex CL7 AT 2006
                      CN1 Sport 2005
                      KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                      "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                      Comment


                      • #86
                        McLaren incheie pe primul loc testele de la Barcelona




                        Lewis Hamilton a pozitionat monopostul McLaren pe primul loc in cadrul ultimei zile de teste din aceasta iarna.
                        Echipele din Formula 1 au finalizat duminica seara ultima sesiune de teste din aceasta iarna, care s-a desfasurat pe circuitul Catalunya din Spania. La fel ca si in cazul sesiunii de la Jerez, McLaren Mercedes a fost echipa care a incheiat testele pe primul loc, insa de data aceasta lupta dintre Lewis Hamilton si principalii urmaritori a fost mult mai stransa.
                        Campionul mondial din sezonul 2008 a fost cronometrat cu 1:20.47 si l-a devansat cu numai 0.024 secunde pe principalul sau urmaritor, Mark Webber, insa britanicul a impresionat si prin timpii realizati in cursul simularii de cursa. Red Bull a adoptat o strategie inedita in ultima zi de teste si le-a oferit ambilor piloti ocazia sa evalueze inca o data calitatile noului RB6, insa Sebastian Vettel s-a pozitionat doar pe locul 5.
                        Intre cei doi piloti ai echipei Red Bull s-au intercalat Felipe Massa si Adrian Sutil, ultimul producand o noua surpriza frumoasa pentru Force India. Mercedes GP nu a iesit nici de aceasta data in evidenta, Michael Schumacher terminand doar pe locul 6 in contextul in care a preferat sa nu se concentreze pe timpi, iar germanul a fost urmat in clasament de Rubens Barrichello, fostul sau coechipier de la Ferrari. BMW-Sauber a incheiat testele pe locul 8 prin Kamui Kobayashi, urmat la peste o secunda de Sebastien Buemi (Toro Rosso) si Robert Kubica (Renault).
                        Ca de obicei, Lotus si Virgin s-au luptat pentru ultimele doua pozitii, iar Heikki Kovalainen a obtinut un timp mai bun decat Lucas di Grassi, terminand pe locul 11.

                        Iata clasamentul complet al ultimei zile de teste din aceasta iarna:

                        http://formula1.automarket.ro/stiri/...barcelona.html

                        Cele mai multe echipe au adoptat o strategie unica in cursul acestei zile, optand pentru tururi de calificare in cursul diminetii si pentru simulari de cursa pe parcursul dupa-amiezii. Diferenta de numai patru zecimi de secunda dintre primii 8 clasati demonstreaza din plin ca sezonul 2010 va fi unul extrem de echilibrat, in acest moment niciuna dintre echipe nereusind sa obtina un statut de favorita certa la titlul mondial.
                        Odata cu incheierea celor patru sesiuni de teste din aceasta iarna, echipele din Formula 1 au intrat in linie dreapta spre sezonul 2010 al Formulei 1, care va demara in Bahrain in weekendul 12-14 martie.
                        Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                        ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                        Comment


                        • #87
                          OFICIAL: Lada este noul sponsor al echipei Renault




                          Renault a confirmat oficial incheierea unui parteneriat cu Rusia prin care brandul Lada va fi prezent pe monopostul R30.
                          Renault F1 Team a anuntat joi in mod oficial ca Lada este noul sponsor al echipei pentru sezonul 2010. Intelegerea a fost semnata luni la Moscova si a primit girul lui Vladimir Putin, premierului Rusiei, colaborarea dintre cele doua parti avand un puternic caracter politic.
                          De altfel, un astfel de parteneriat a devenit inevitabil dupa ce echipa a semnat un contract cu Vitaly Petrov, care va deveni primul pilot de nationalitate rusa din istoria Formulei 1.
                          Potrivit contractului de sponsorizare, logoul Lada va fi prezent pe monopostul R30, pe combinezoanele pilotilor si pe echipamentul oficial al echipei detinute in proportie de 75 de omul de afaceri luxemburghez Gerard Lopez.
                          "Suntem mandri sa anuntam acest parteneriat, care marcheaza un pas important pentru Renault F1 Team si pentru Formula 1 in Rusia. Prin intermediul companiei Mangrove Capital am investit masiv in Rusia in ultimii ani. Cunoastem bine tara, avem o apreciere foarte mare si, prin urmare, este o onoare pentru echipa noastra sa impartaseasca intrarea Rusiei in sport si sa duca brandul Lada la cel mai inalt nivel al sporturilor cu motor. Asteptam cu nerabdare un sezon incitant si plin de succese impreuna", a declarat Lopez.
                          Renault si Rusia nu se afla la prima colaborare de acest gen, constructorul francez detinand 25% din actiunile constructorului AutoVAZ.
                          Via | Renault


                          http://formula1.automarket.ro/stiri/...i-renault.html
                          Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                          ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                          Comment


                          • #88
                            BMW-Sauber isi va schimba numele in acest sezon

                            BMW-Sauber a confirmat ca isi va schimba numele pe parcursul acestui sezon, in functie de rapiditatea cu care va gasi un sponsor pentru sezonul 2011.









                            Echipa cu sediul la Hinwil (Elvetia) concureaza si in acest sezon sub numele de BMW-Sauber, in ciuda faptului ca constructorul german s-a retras din Formula 1 la finalul sezonului precedent. Decizia a fost justificata de accesul la banii din drepturile TV pentru sezonul trecut, insa proprietarul Peter Sauber a admis pentru prima oara ca va schimba numele echipei in cursul acestui sezon, fara insa sa mentioneze o data exacta.
                            "Vom depune o cerere pentru modificarea numelui, dar data exacta nu a fost inca stabilita. Se va intampla in cursul acestui sezon", a declarat elvetianul pentru publicatia Autosport.
                            Sauber a admis ca este in cautarea unui sponsor principal pentru sezonul 2011 care sa se implice la echipe si in ultima parte a acestui an. Cu alte cuvinte, oficialul a sugerat ca numele echipei sale va fi schimbat in momentul in care va ajunge la o intelegere cu un sponsor principal pentru 2011.
                            "Din pacate avem un monopost alb, pentru ca este imposibil sa gasesti un sponsor important in ianuarie si februarie. Acum cautam sponsori pentru sezonul 2011. Daca gasim unul la mijlocul anului poate il putem implica si in acest sezon", a mai precizat Sauber.
                            Schimbarea numelui trebuie aprobata initial atat de FIA, cat si de toate celelalte echipe din Formula 1.

                            Via | Autosport

                            http://formula1.automarket.ro/stiri/...zon-29104.html
                            Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                            ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                            Comment


                            • #89
                              CINE IL POATE AJUTA ???

                              VIDEO: Marinescu, locul 7 in testele de F2 de la Snetterton

                              Mihai Marinescu a terminat pe locul 7 sesiunea de teste din Formula 2 de la Snetterton, urmand sa revina luni pe circuitul de la Silverstone pentru o noua zi de evaluare.









                              Desi nu are inca bugetul asigurat pentru sezonul 2010, pilotul roman Mihai Marinescu a avut saptamana trecuta oportunitatea de a testa in competitia Formula 2.

                              In conditiile in care toate monoposturile din aceasta competitie sunt identice, Marinescu s-a clasat pe locul 7 din cei 24 de participanti, fiind cu numai 0.6 secunde mai lent decat liderul Dean Stoneman pe circuitul de la Snetterton.
                              Iata un scurt rezumat al testelor efectuate de pilotul roman:





                              Marinescu va participa luni la o noua sesiune de evaluare in Formula 2, ce va avea loc pe circuitul de la Silverstone. Prezenta romanului in editia 2010 a competitiei este insa incerta, intrucat acesta nu a reusit sa stranga bugetul necesar. Totusi, potrivit informatiilor dezvaluite de site-ul oficial al competitie, Marinescu negociaza in aceste zile ultimele detalii ale participarii sale in competitie.

                              Costul unui loc in Formula 2 costa 275.000 de lire sterline plus TVA, iar in acest moment mai sunt disponibile doar doua locuri. Al doilea sezon de Formula 2 va incepe in 18 aprilie.

                              Via | Mihai Marinescu | FormulaTwo | Foto: FormulaTwo


                              http://formula1.automarket.ro/stiri/...ton-29675.html







                              YouTube - Onboard Hotlap Snetterton Fomula 2 Mihai Marinescu







                              ===============================================



                              Marinescu incheie testele din Formula 2 pe locul 11


                              Mihai Marinescu a ocupat locul 11 in ultima zi de teste din competitia Formula 2, insa romanul nu si-a asigurat inca prezenta pe grila de start a sezonului 2010.







                              Dupa prestatia foarte buna de saptamana trecuta de pe circuitul de la Snetterton, Mihai Marinescu a profitat luni de o noua oportunitate pentru a testa un monopost de Formula 2.

                              De data aceasta, romanul s-a clasat pe locul 11 la finalul celor trei ore de teste desfasurate pe circuitul de la Silverstone. Marinescu a efectuat in total 33 de tururi, iar cel mai bun timp al sau a fost 1:38.886, pozitionandu-se la aproximativ 1.2 secunde in urma liderului.

                              In ciuda rezultatelor onorabile, Marinescu nu are inca locul asigurat pe grila de start a sezonului 2010. Conform site-ului oficial al competitiei, el are nevoie de 275.000 de lire sterline plus TVA pentru a participa in Formula 2 in acest an, iar pana la startul noului sezon au mai ramas doar 4 zile.

                              Via | FormulaTwo | Foto: FormulaTwo

                              http://formula1.automarket.ro/stiri/...-11-29681.html
                              Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                              ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                              Comment


                              • #90
                                OFICIAL: Mihai Marinescu concureaza in Formula 2 in 2010 !


                                Pilotul roman Mihai Marinescu va concura in sezonul 2010 al Formulei 2, competitie care il poate propulsa rapid spre Formula 1.










                                Romania se indreapta cu pasi mari spre Formula 1, dupa ce un alt pilot roman a fost anuntat pe grila de start a uneia dintre cele mai importante competitii din lumea sporturilor cu motor.
                                Cu numai doua zile inainte de startul noului sezon competitional, Mihai Marinescu a fost confirmat in mod oficial ca pilot in Formula 2, o competitie aflata in acest an la cea de-a doua editie si care isi propune sa ofere cat mai multe talente pentru Formula 1.
                                Cariera brasoveanului in varsta de numai 21 de ani a fost in dubiu in ultimele zile, intrucat costurile de participare in Formula 2 se ridica la peste 275.000 de lire sterline anual. Romanul a avut insa o evolutie buna in cele doua sesiuni de teste desfasurate pe circuitele de la Snetterton si Silverstone din Marea Britanie si a reusit astfel sa-i convinga pe organizatori ca isi merita locul pe grila de start. Monopostul pilotului roman va avea numarul 9 si va fi predomiant alb.

                                FORMULA 2, COMPETITIA TINERELOR SPERANTE :

                                Formula 2 este o competitie revitalizata de FIA in 2009 cu scopul de a oferi tinerelor talente sansa de a intra in atentia echipelor de Formula 1.
                                Monopostul de competitie este realizat de echipa de Formula 1 Williams la standardele de securitate existente in Marele Circ in 2005 si are o masa totala de 570 kg. Botezat JPH1B, monopostul este propulsat de un motor turbo in 4 cilindri furnizat de Audi ce ajunge la o putere maxima de 480 de cai putere, iar cutia de viteze are 6 trepte.
                                Castigatorul competitiei este recompensat cu un test de Formula 1 pentru Williams, una dintre echipele cu traditie din Marele Circ. Astfel, o evolutie buna in Formula 2 ii poate deschide lui Marinescu calea spre Formula 1, fapt evidentiat si in sezonul precedent. Andy Soucek, castigatorul editiei inaugurale, a efectuat mai multe zile de teste pentru Williams si in prezent este pilotul de rezerva al echipei Virgin Racing.
                                Sezonul 2010 al Formulei 2 incepe in acest weekend cu cele doua curse programate pe circuitul de la Silverstone.

                                CINE ESTE MIHAI MARINESCU :

                                Mihai Marinescu are o experienta bogata in sporturile cu motor, cucerind nu mai putin de patru titluri nationale in karting inainte de a se lansa in competitiile de peste granita. Brasoveanul a debutat in competitiile de monoposturi in 2005, cand a concurat in diverse versiuni ale Formulei Renault. In acelasi an a concurat in Formula Junior 1600 Italia, acolo unde a incheiat pe locul 2 in fata lui Jaime Alguersuari, care a debutat in Formula 1 la Scuderia Toro Rosso in 2009.
                                Cea mai importanta performanta a carierei sale a fost consemnata in 2008, atunci cand a castigat celebra cursa de la Macau la capatul rezultatelor bune obtinute in Formula BMW. In sezonul precedent, romanul a concurat in Formula Renault 3.5 pentru echipa Interwetten, iar acum si-a indeplinit obiectivul de a patrunde in Formula 2.

                                ALTI ROMANI IN MOTORSPORT :

                                Un alt roman care concureaza intr-o competitie importanta din sporturile cu motor este Doru Sechelariu. Acesta va participa in acest an in editia inaugurala a competitiei GP3, fondata de Bernie Ecclestone cu scopul de a oferi pilotilor o intrecere mai putin costisitoare pentru GP2. GP 2 este competitia care in ultimii ani i-a oferit Formulei 1 pe campionul mondial Lewis Hamilton sau pe germanul Nico Rosberg, in prezent pilot la Mercedes GP.

                                http://formula1.automarket.ro/stiri/...010-29715.html
                                Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                                ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                                Comment

                                Working...
                                X