CUMPAR CHOPPER

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    daca vrei dragstar macar ia de 650...niciodata patina aia cu rotile de 250.
    In orice caz...inarmeaza-te cu rabdare la schimbarea insulatoarelor de la carburatoare...sunt din cauciuc neramforsat si se rup des ...mult mai des ca la dominator.
    If sex was like FireBlade or S2000 nobody would worry about performance.

    2002 Honda CBR 954 RR FireBlade
    ex - 1986 Honda MT5
    ex - 1997 Honda CBR 900 RR FireBlade
    ex - 2001 Honda Civic Type-R
    ex - 2007 Honda Jazz

    Comment


    • #32
      @cristi1376
      citesc threadul de când ai scris primul post, dar am așteptat să treacă cele 5 pagini de "nu lua de 250".

      poti încerca să cumperi Intruder de 250 model 2006. eu nu-l vând pe al meu dar dacă vrei ți-l dau să faci drive-test (dacă ai permis și plătești daunele în caz de ceva ).

      depinzând de ce dimensiuni ai și ce vrei să faci cu ea, s-ar putea să-ți placă.

      raportul cp/kg este 0.16. ca să-ți faci o părere, la Type R raportul cp/kg este 0.14

      cele de mai sus nu înseamnă în realitate mai nimic, dar zic eu mai bine să cauți specificații la modelele de care ești interesat (inclusiv rata compresie etc) și să faci alegerea în funcție de ce-ți dorești, decât să pleci urechea la diferiți "specialiști"

      îți dau exemplu cum am ales eu ce-mi iau:
      1. începător moto
      2. începător în ale mecanicii
      3. să nu mă încurce în oraș
      4. să pot merge pe autostradă suficient de repede să nu deranjez pe nimeni (cu pasager cu tot)
      5. consum
      6. cruiser pe cât posibil

      am făcut 2 ani aproape naveta cu ea Ploiești <-> București zi de zi; n-am avut probleme cu ea decât în decembrie/ianuarie când era prea frig pentru un motor așa mic;

      în oraș m-am descurcat onorabil deși o street ar fi fost mai bună

      pe DN1 m-am descurcat onorabil (încă mai are ceva repriză la 120km/h) deși un cruiser mai mare ar fi fost mai bun

      o chestie: nu avea prejudecăți asupra mărcii - nu trage anumite concluzii pentru că o motocicletă e Honda sau Kawasaki, ci modelul și anul contează, atât.
      dau exemplu rău pe Honda: am fost înainte să iau intruderul la Honda și m-am uitat la Shadow de 125 (de 250 nu aveau) - o penibilitate sinistră la preț mai mare decât Intruderul.
      Atenţie la motociclişti!
      '08 Civic 5D, 1.8 M/T Exec - NHB

      Comment


      • #33
        Hai sa raspund si eu la treaba asta...dar din punctul de vedere al specialistului real...fara ghilimele...cu ceva ani multi in treaba asta...si care inca mai lucreaza in domeniu.
        Primul lucru pe care-l am in vedere este faptul ca pot raspunde diferit la cele 5 cerinte enuntate de colegul de mai sus:
        1-incepator...nu-ti lua supersport de 1000. (nerecomandat...singurul nerecomandat incepatorilor, desi sunt si incepatori care si-au luat asa cevasi nu au belele)
        2-incepator in ale mecanicii...exista service-uri...(reparatia de bordura trebuie sa inceteze...iese prost, fara scule, carpeala si nimic bun)
        3-sa nu incurce in oras...supermoto sau scooter...(trebuie sa fie ingusta iar ghidonul sau oglinzile trebuie sa fie peste nivelul oglinzilor turismelor)
        4-consum...scooter sau 125 cmc...(nimic nu e mai ieftin decat astea decat mersul pe jos sau mijloacele de transport in comun)
        5-cruiser pe cat posibil...peste 1000 cmc sau peste 100 cp...(nu vb de dn1 unde se merge incet si bara la bara...cruiser inseamna open-road, unde e vant, unde oamenii merg tare cu masini si moto si-ti trebuie neaparat o rezerva mare de putere nu sa mergi cu moto la blana).

        Concluzii.....orice moto la categoria intre 400 (nerecomandat din cauza lipsei de piese) si 750 cmc....cu ceva rezerve la supersporturi care sunt prea apucate....

        Cand spui ca e prea frig pt un motor mic, ca in oras te-ai descurcat dar street era mai bine, ca la drum te-ai descurcat dar trebuia mai mare...e ca si cum ai spune ca face de toate dar nimic bine.
        Iar daca Shadow este penibil...care macar e un V2 sa vedeti cat de penibile sunt Intruder si Marauder de 125 care sunt monocilindrice...dar astea sunt moto de categoria A1 asa ca nimeni nu are pretentii la ele.
        In general categoriile mici sunt facut pt diferite piete asiatice...unde exista limitari maxime in materie de cmc...in europa au prins la cei care fac si ei cativa km pe an de mini-hobby, sau le folosesc ca si comuter bike...dar nu cruising...asta doar la noi
        If sex was like FireBlade or S2000 nobody would worry about performance.

        2002 Honda CBR 954 RR FireBlade
        ex - 1986 Honda MT5
        ex - 1997 Honda CBR 900 RR FireBlade
        ex - 2001 Honda Civic Type-R
        ex - 2007 Honda Jazz

        Comment


        • #34
          Originally posted by UltraDM View Post
          @cristi1376
          citesc threadul de când ai scris primul post, dar am așteptat să treacă cele 5 pagini de "nu lua de 250".
          Pai inseamna ca mai aveai de asteptat inca o pagina

          Eu am fost destul de tampit sa vin cu o Honda Rebel 125 cmc din Koln pana in Bucuresti. Si iti spun cu cea mai mare convingere - Daca iei chopper i-ati mai mare de 500 cmc. Nu vrei sa fii in situatia ca la 80 km/h sa ai nevoie de putere si singura disponibila sa fie cea a vantului!
          Prafuit
          Senior Member
          Last edited by Prafuit; 28-10-09, 07:28.
          "I would rather die of thirst than drink from the cup of mediocrity"
          Civic Type-S, deep bronze B-64-ZUC- is no mediocrity
          Kawasaki KLE500, albastru B-56-ETO
          http://hondafan.etp.ro/gallery/v/prafuit/Ea/

          Comment


          • #35
            Originally posted by Prafuit View Post
            Pai inseamna ca mai aveai de asteptat inca o pagina
            corect
            mai am de lucrat la aritmetică )

            Originally posted by Prafuit View Post
            Eu am fost destul de tampit sa vin cu o Honda Rebel 125 cmc din Koln pana in Bucuresti. Si iti spun cu cea mai mare convingere - Daca iei chopper i-ati mai mare de 500 cmc. Nu vrei sa fii in situatia ca la 80 km/h sa ai nevoie de putere si singura disponibila sa fie ca a vantului!
            cum spuneam și mai sus, este totuși o exagerare, am dat exemplul Intruderului de 250 pe care-l am eu în sensul că există și de 250 care pot.

            nu înseamnă nicidecum că OP trebuie să ia de 250, poate să ia de cât vrea, la urma urmei nu doar cilindreea contează, ci cuplul, cp, starea tehnică, ciclistica, transmisia, carburația/injecția și probabil în primul rând aspectul
            Atenţie la motociclişti!
            '08 Civic 5D, 1.8 M/T Exec - NHB

            Comment


            • #36
              UltraDM: ai dreptate ca nu doar cilindreea conteaza, dar esti perfect constient ca acea cilindree la chopper este proportionala cu CP si cuplu.

              In ceea ce priveste ciclistica, si celelalte lucruri mentionate de tine, cred ca le poate evalua doar daca se urca pe motocicleta si daca face o tura cu modelul respectiv. Deh, fiecare are stilul lui de accelerat, de franat, de stat pe motor, de abordat uin viraj, de scarpinat, etc.
              Este foarte posibil ca un chopper pentru mine sa fie "the shit" si pentru tine sa ti se para puturos, incomod, greoi, etc (sau invers).
              "I would rather die of thirst than drink from the cup of mediocrity"
              Civic Type-S, deep bronze B-64-ZUC- is no mediocrity
              Kawasaki KLE500, albastru B-56-ETO
              http://hondafan.etp.ro/gallery/v/prafuit/Ea/

              Comment


              • #37
                perfect adevărat
                Atenţie la motociclişti!
                '08 Civic 5D, 1.8 M/T Exec - NHB

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Prafuit View Post
                  UltraDM: ai dreptate ca nu doar cilindreea conteaza, dar esti perfect constient ca acea cilindree la chopper este proportionala cu CP si cuplu.

                  In ceea ce priveste ciclistica, si celelalte lucruri mentionate de tine, cred ca le poate evalua doar daca se urca pe motocicleta si daca face o tura cu modelul respectiv. Deh, fiecare are stilul lui de accelerat, de franat, de stat pe motor, de abordat uin viraj, de scarpinat, etc.
                  Este foarte posibil ca un chopper pentru mine sa fie "the shit" si pentru tine sa ti se para puturos, incomod, greoi, etc (sau invers).

                  Cand zici cilclistica, la ce te referi? Nu fac caterinca dar nu ma prind despre ce vorbiti.
                  I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                  My cars:

                  '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                  '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                  '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                  '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                  EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                  EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                  EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                  EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                  EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                  EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by KMR View Post
                    Cand zici cilclistica, la ce te referi? Nu fac caterinca dar nu ma prind despre ce vorbiti.
                    Buna intrebare!

                    Nu mi-am pus niciodata intrebarea asta, pentru ca, pentru mine, ciclistica inseamna:
                    - cat de manevrabila este motocicleta la o greutate considerabila (multi spun ca sunt motoare usoare si de fapt ele au undeva la 250kg),
                    - putin din aerodinamica motocicletei si de pozitia pe care "te forteaza" sa o ai pe ea.
                    - apoi ceva aspecte de cadru (ex: diamond) si furci (inversate, inaltate, etc.)

                    Din nou subliniez este strict parerea mea si la ce ma refer eu cand spun ciclistica.

                    Cred ca asta este un subiect de dezbatut, pentru ca poti sa primesti mai multe raspunsuri diferite
                    "I would rather die of thirst than drink from the cup of mediocrity"
                    Civic Type-S, deep bronze B-64-ZUC- is no mediocrity
                    Kawasaki KLE500, albastru B-56-ETO
                    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/prafuit/Ea/

                    Comment


                    • #40
                      Multumesc pentru explicatii, iti dai seama ca n-as vrea sa declansez vreo polemica. Oricum, inteleg ca va referiti la comportamentul motocicletei in mers ( manevrabilitate, tinuta, etc ).
                      I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                      My cars:

                      '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                      '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                      '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                      '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                      EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                      EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                      EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                      EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                      EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                      EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                      Comment


                      • #41
                        baieti ...si fete...(nu stiu daca au postat si fete pana acum...dar le asteptam si pe ele ca am observat un interes crescut al acestora ...) va multumesc pentru interes si pentru "sfaturi...

                        cert este ca am analizat si m-am oprit la cele doua modele pe care le-am mentionat in paginile anterioare SHADOW si DRAGSTAR

                        concret am gasit :
                        1.SHADOW de 750 din 2002 ..superba...la 3600 euro (are coburi) + accesorii
                        2.DRAGSTAR de 250 din 2002 ...superba... la 3200 euro (fara coburi)+ mai putine accesorii

                        la termenul accesorii ma refer casca sau combinezon sau ssisy bar sau altele....

                        ideea este ca fiind din Bucuresti majoritatea timpului il voi petrece in acest "minunat"oras
                        SHADOW are dezavantajul ca este cu vreo 90 kg mai grea , mai putin manevrabila (cred) si consuma mai mult (7-9 litri/100km fata de 4-5 litri/100km) - nu ca ar conta dar totusi este o diferenta
                        AVANTAJUL ar fi la SHADOW ca este MAI STABILA cred ...nu stiu

                        sincer nu prea stiu ce sa aleg
                        nu stiu daca merita banii, avand in vedere ca sub anul 2000 aceste modele sunt cu 1000 euro mai ieftine (ma refer la anii 1995 - 2000)

                        astept parerile voastre
                        sigpic


                        http://hondafan.etp.ro/gallery/v/cristian/

                        Comment


                        • #42
                          Clar si fara nicio urma de indoiala...SHADOW
                          If sex was like FireBlade or S2000 nobody would worry about performance.

                          2002 Honda CBR 954 RR FireBlade
                          ex - 1986 Honda MT5
                          ex - 1997 Honda CBR 900 RR FireBlade
                          ex - 2001 Honda Civic Type-R
                          ex - 2007 Honda Jazz

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by cristi1376 View Post
                            concret am gasit :
                            1.SHADOW de 750 din 2002 ..superba...la 3600 euro (are coburi) + accesorii
                            2.DRAGSTAR de 250 din 2002 ...superba... la 3200 euro (fara coburi)+ mai putine accesorii

                            astept parerile voastre
                            Daca mergi doar in oras si scoti Dragstarul undeva sub 2500 euro - eu as zice Dragstar.

                            Daca mai vrei sa-ti umble vantul prin plete si sa mai faci un drum pana la Giurgiu/Brasov/Iasi - atunci eu as zice Shadow.

                            Dar nu lua motorul fara sa te plimbi putin cu el sa vezi cum se comporta.


                            Consumul din pct meu de vedere este irelevant la o motocicleta. Spre ex, la motoarele cu clinidree mica este posibil sa consume si ulei la 1000km pt ca le fortezi mai tot timpul
                            Prafuit
                            Senior Member
                            Last edited by Prafuit; 29-10-09, 15:10.
                            "I would rather die of thirst than drink from the cup of mediocrity"
                            Civic Type-S, deep bronze B-64-ZUC- is no mediocrity
                            Kawasaki KLE500, albastru B-56-ETO
                            http://hondafan.etp.ro/gallery/v/prafuit/Ea/

                            Comment


                            • #44
                              SHADOW - all the way
                              Ex: Civic 1.8 Executive NHB 2007/ Del Sol ESI/ Del Sol VTi
                              2 roti

                              Comment


                              • #45
                                si eu tot SHADOW spun dar eu nu prea ma pricep sa detaliez, dar altii ar putea s-o faca de ce SHADOW si nu DRAGSTAR

                                mai fac inca o data mentiunea : O VOI FOLOSI 85% IN BUCURESTI
                                sigpic


                                http://hondafan.etp.ro/gallery/v/cristian/

                                Comment

                                Working...
                                X