Am avut 3 Golfuri VI cu motorul asta pana in 2015.Cu softul vechi am avut parte de niste "senzatii" extreme.Se oprea motorul de la sine in mers.Trageam pe dreapta,stateam vreo 5 min cu motorul si cheia scoasa din contact,iar apoi pornea ca si cum nimic nu se intamplase si nici vreo eroare pe tester n-a dat.De doua ori am patit chestia asta.Un coleg cu aceeasi marca si motorizare era s-o pateasca nasol ca era in depasirea unui tir.O mizerie de mator asta de 1.6 TDI.Cred ca niciodata nu m-am bucurat asa cand am scapat de o masina.
VW acuzat în USA ca trișează la normele de poluare
Collapse
X
-
Originally posted by Dan P View PostStai linistit, le aduc in Romania si rezolva problema.
Comment
-
Originally posted by vtin View PostFoarte fain!
Inteleg ca acum VW are doua modalitati de rulare: normal mode si cheat mode.
Imi place mult cat de rafinat pare TDI-ul dupa update-ul de soft si-s mirat de cat de bune sunt tampoanele de motor.
Imposibil de urmarit cu sunet clipul 8, cel cu 1.6 TDI...
Apreciez amplitudinea genuflexiunilor ralanti-ului.
As lasa intr-un graveyard d-ala niste romani. Sa vezi matanii...
Acum realizez o alta chestie interesanta si anume, de ce Diesel-urile nemtesti din Europa n-au mai avut probleme cu filtrele de particule, spre deosebire de cele ale japonezilor.
Comment
-
@IB, confirm ce ai subliniat mai sus, dupa soft apar probleme destul de mari la egr si fitru de particule.
Acum sincer vorbind, oare de ce ramane PSA cu 1.6 diesel euro5 la doar 120cp si vag scoate din 2.0 diesel 250cp. Asta ar trebui sa dea de gandit. Bine acum PSA avea euro4 in 2001 cand vag nici nu visa.Ex: 06' Honda Accord 2.2 i-cdti
Current: '02 Peugeot 206 2.0hdi/ '10 Fiat 500 1.2L/ '02 Smart 42 0,6/ '07 Mitsubishi Outlander 2.0DiD
Comment
-
Pai nu visa, pentru ca VW se incapatanau sa mearga in anii aia pe pompa-injector (clasicul TDI), fiind poate printre putinele sisteme de injectie cu presiuni foarte mari (spre 2000 bari). Insa spre 2008, cand normele de poluare au devenit mai drastice, au implementat si ei Common-rail, pe care francezii il foloseau cu succes de ani buni pe ale lor HDI-uri, dar, sigur, fara cine stie ce puteri specifice mari. Dar Peugeot spre exemplu, avea niste motoare Diesel excelente si cu admisie normala (pre anii 2000). Eu am mers in anii aia cu unul si am ramas surprins cat de curata era evacuarea.
Comment
-
Originally posted by vtin View PostFoarte fain!
Inteleg ca acum VW are doua modalitati de rulare: normal mode si cheat mode.
Imi place mult cat de rafinat pare TDI-ul dupa update-ul de soft si-s mirat de cat de bune sunt tampoanele de motor.
Imposibil de urmarit cu sunet clipul 8, cel cu 1.6 TDI...
In clipul 8 face ca o basculanta din anii '60. Daca ar face asa motorul meu, as trage pe dreapta, as chema platforma si as duce masina direct in service, ca a crapat motorul. Cum zicea KMR pe alt topic: "VW e o masina de kkt".
LE: oricum, tupeul nu le lipseste: http://0-100.hotnews.ro/2017/08/28/t...a-foarte-buna/Last edited by Delphi; 29-08-17, 09:31."Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
"The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett
Comment
-
2 stiri on dar si off topic sa zic asa dar mi-au atras atentia :
Prima e de ras daca nu ar fi de plans ( parca e telenovela gen uau acum ne-am dat seama ) : http://www.automarket.ro/stiri/celul...-la-79335.html
A 2-a stire nu pare neaparat on topic dar totusi ma gandesc ca aceste 300000 de masini la un moment dat se vor vinde si daca nu in Germania oare unde : http://www.automarket.ro/stiri/30000...ari-79355.html
Bine in cazul 2 asta e doar o speranta desarta caci tot euro 1-4 se vor vinde masiv in tara la noi.
Cel putin a 2-a stire vizeaza si masini Daimler /BMW nu doar WW caci vaz ca in ultimul timp doar cei din urma par diavolii pe pamant iar restul producatorilor de diesel/benzina prinsi trisand sunt clar ingerii pazitori ai ecosistemului.
Comment
-
Eu nu înțeleg de unde dracu a apărut obsesia asta a românilor pentru tedeii-uri nemțești.
Am colegi care cu gura lor mi-au spus că de când cu Vw, au inceput sa se imprietenească cu mecanicul și consumul e de speriat.. cand au schimbat cazanul din dotare, tot o mizerie de asta si-au luat. Cică până la urmă, calitate/preț îs cele mai bune. Nici nu mai imi bat capul, degeaba le desenez.
Comment
-
Explicatia este simpla. Trebuie doar sa te uiti cu atentie la omul de langa tine, de pe strada, sau de oriunde. In ziua de azi, cocalarii sunt la putere, iar clasa intelectuala pe cale de disparitie. Si nu doar in Ro, ci oriunde, cu precadere UE. Asadar, in ziua de azi, tot ceea ce fac oamenii este sa para ce nu sunt si sa arate ce nu au. De ce cumpara inca masini germane? Exact din acest motiv, si anume ca masinile nemtesti sunt cele mai scumpe, au cele mai multe modele premium, iar oamenii ar face orice sa cumpere un harb de Polo, doar pentru ca scrie pe el VW.
Si la mine la servici, unde ar trebui sa primeze cunostintele din domeniul auto, cei mai multi merg in continuare cu masini nemtesti. Ceea ce este interesant (in prostia lor) este exact momentul in care afla ca le-a cazut ceva. Desi scot bani grei din buzunar pentru remediere, nu ii auzi sa le blesteme. E de-a dreptul stupid, dar hey, de cand cu scandalul dieselgate, vanzarile VW la nivel global au crescut, cel putin astea erau datele in prima jumatate de an. Oare asta ce ne spune despre rationamentul oamenilor din ziua de azi?
Comment
-
Foarte adevarat ce ati spus voi mai sus,insa mai sunt si alte aspecte care concura la situatia data.Si asiguratorii au politele mai scumpe pentru Honda de exemplu fata de cele VW.Pe de alta parte,fiind multe VW,gasesti piese din dezmembrari,aftermarket o gramada,iar din pacate,valoare de revanzare se mentine mult mai bine la VW decat la Honda.De aproape 2 saptamani stau cu Accordul meu in vanzare,o masina care chiar functioneaza fara repros, la un pret,zic eu onest si stiti cati m-au sunat pentru ea?Nimeni.Un singur mesaj am avut pe Autovit sa ma intrebe daca schimb,cu ce oare?Cu un Passat de 140 k km.Bine-nteles ca l-am trimis la plimbare.Si eu care vreau sa iau tot Honda noua,nici nu vreau sa ma gandesc cat o sa pierd la ea cand o s-o vand pe aia.Trist,dar adevarat din pacate.Romanii privesc lucrurile numai cu ochelari de cal.
Comment
-
Asta cu valoare de revânzare mai mică la Honda n-o cred ( prin prisma experiențelor mele) . Că nu se vând așa de repede e o altă poveste. Dar valoarea de revânzare raportată la prețul de achiziție este foarte bună la Honda.I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
'00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
'96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
Comment
-
Sau să pui pe alții să o vândă pentru tine. Unii care cu asta se ocupăI'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
'00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
'96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
Comment
-
Păi dealer de Honda Eu am vândut mașina prin Asko. Rapid, fără bătăi de cap. Am întâlnit cumpărătorul doar când am făcut actele. Am scris asta în topicul de vânzare a Accord-ului meu. La fel voi proceda și cu CR-V-ul pe care îl voi scoate la vânzare în vreo două săptămâni.I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
'00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
'96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
Comment
Comment