Hmm, nu am primit notificare ca cineva a raspuns aici, abea de la Hondatu am aflat, sorry. ops:
@nicu,
Ah okay, am inteles. Dar este foarte important daca vorbim despre 20-30 cai, sau despre 50. Chestia este ca daca cumparam piese pentru un setup aspirat, atunci unele piese nu se potrivesc cu un setup cu inductie fortata. De aia trebuie gändit bine de la inceput care este telul final de atins. Daca vrei "numai" 20-30 cai, atunci ajunge modificarea systemului de esaparea gazelor si Hondata K-Pro (inca sänt in investigatie cum se poate adapta la masina ta)
In afara de asta normal merge schimbat capul motor cu un cap de la Civic Type R. DAR, ca sa pot sa bag mana in foc ca merge, trebuie sa mai vorbesc cu anumiti oameni. Dar o sa te anunt cum am aflat ceva.
Despre revizie, din punct de vedere tehnic, o modificare la teava de esapament nu are nici o legatura. Dar daca faci modificari vizibile la motor (alt cap, turbo kit etc.) atunci i-ti voi pierde garantia de Honda, asta este clar. Dar bine aici in Germania pana si daca nu folosesti filtrul de ulei de la Honda i-ti pierzi garantia. Dar nu intereseaza pe nimeni. :wink:
@brava,
Care Accord? I-mi trebuie codul masini sau al motorului. Atunci i-ti pot zice daca exista piese si care.
In general spus, cu cät mai multa putere vrei, cu atät componentele masini sänt afectate. Prima data trebuie vazut ce masina ai, ce posibilitati exista, care putere o vrei in punct final, cum se ajunge acolo. Pas cu pas. Da-mi tu te rog datele si dupa aia vorbim.
Despre montat, exista mai multe posibilitati. Care este cea mai optimala ramäne de vazut dupa ce stim ce setup va fi montat.
@Bogdan,
Cu placere.
Deci tu vrei ture. Adica un redline junkie. :twisted: Okay, ce tu vrei, se face. Atunci ai nevoie sa imputernicesti systemul de supape si came noi. Adica un Toda engine kit. :wink:
Un ambreaj nou i-ti va fi util, dar la sub 300cp normal nu este chiar nevoie. Poti face un fel de compromis. Faci setup-ul la motor complet si daca la un event 1/4 mile ai probleme cu ambreajul dupa cateva starturi, atunci sti ca ai nevoie.
Despre downpipe, numai ca sa evit orisicare intelegere gresita. Downpipe eu stiu ca se zice la teava de la un turbo setup si care este intre turbo si catalysator. La o masina aspirata asta se numeste header.
Deci, normal un header in design 4-1 este in general zis pentru mai multa putere la turatii inalte, un system 4-2-1 pentru mai multa putere la turatii mediocre pana inalte.
DAR, asta depinde de la header la header. Exista 4-2-1 care aduc la turatii inalte mai multa putere decat un 4-1 mai prost.
Toda est non-plus ultra, klar. Dar calitatea costa, dupa cum ai zis si tu. In orice caz, eu i-ti pot face preturi foarte buna la toate gama de produse de la Toda.
La filtrul de aer, 250 pentru un BMC este un pret extrem de bun. Dar ai grija, sa nu te pacaleasca. Acest filtru exista in multe dimensiuni si preturi. :wink:
Da, din pacate Romania nu are sträzile cele mai curate. Pentru praf, trebuie numai avut grija ca filtrul, dupa ce a fost curatat odata, sa fie dat cu uleiul acel special. La problema cu apa, exista de la AEM o chestie care a fost inventata pentru "water lock". Uite aici sa stii despre ce vorbim.
http://www.2kracing.com/product_info...oducts_id/1245
Despre chestia ca un CAI este mai bine decat systemul de serie, asta nu prea cred. De la toti clienti si cunoscutii mei, ultima informatie este ca Injen CAI aduce la CTR cea mai multa putere. Chiar mai mult decat BMC.
Despre compresie, ea trebuie ridicata cu cat camele sänt mai agresive. Motivul este ca cu cat overlap este mai mare, adica cu cat supapele de intrare si iesire sant deschise simultan, cu atät pierzi putere daca nu ai compresia ridicata. Acest este un process thermodynamik care i-mi pare rau dar nu pot sa-l explic pe romaneste. Scurt zis, tuburile de gaz care vin prin miscarea pistoanelor ajuta ca gazele consumate sa fie supte din camera de ardere si gaze noi sa fie supte inauntru. Daca teava de esapament este prea mica atunci gazele n-au unde sa iasa si se pierde putere. Daca, ca in acest caz, compresia este prea mica, atunic se pierde putere la fel. Exista ca un fel de balanta care trebuie pastrata.
De exemplu, am un client cu stage 3 camshafts de la Crower. Are o compresie de 14,7:1
Daca nu ar fi avut atäta, motorul nici nu are merge sub 6000 rpm. S-ar inneca permanent.
La stage 2 trebuie cel putin 12,0:1. Merge si mai putin, dar arunci putere la gunoi.
Uita-te la setup-ul me. Eu am construit 11:1 si merg cu 0,7bar inductie, FARA racire a aerului. ASTA este greu, aici trebuie cap, dar 12 pentru un aspirat normal este easy. DAr okay, in orice este mai bine de schimbat gasketul pentru putin peste 11 decät pistoanele pentru 12, mai ales daca esti in Romania.
Despre oferta, da-mi te rog ceva timp si o sa-ti fac doua oferte.
Una sa zicem putin low budget, adica cu IPS cams, valvetrain upgrade de la Supertech (firma foarte buna), Mugen sau Cometic headgasket, K-Pro si system intreg de evacuare.
Numarul doi, Toda Engine kit, Toda system de evacuare complet, K-Pro, headgasket.
O intrebare, i-ti trebuie un system cu catalysator sau nu este neaparata nevoie? Este important pentru alegerea de la header.
Last but not least, informatiile o sa le primesti prin mail sau mesaj privat s-au vrei sa scriu aici?
@nicu,
Ah okay, am inteles. Dar este foarte important daca vorbim despre 20-30 cai, sau despre 50. Chestia este ca daca cumparam piese pentru un setup aspirat, atunci unele piese nu se potrivesc cu un setup cu inductie fortata. De aia trebuie gändit bine de la inceput care este telul final de atins. Daca vrei "numai" 20-30 cai, atunci ajunge modificarea systemului de esaparea gazelor si Hondata K-Pro (inca sänt in investigatie cum se poate adapta la masina ta)
In afara de asta normal merge schimbat capul motor cu un cap de la Civic Type R. DAR, ca sa pot sa bag mana in foc ca merge, trebuie sa mai vorbesc cu anumiti oameni. Dar o sa te anunt cum am aflat ceva.
Despre revizie, din punct de vedere tehnic, o modificare la teava de esapament nu are nici o legatura. Dar daca faci modificari vizibile la motor (alt cap, turbo kit etc.) atunci i-ti voi pierde garantia de Honda, asta este clar. Dar bine aici in Germania pana si daca nu folosesti filtrul de ulei de la Honda i-ti pierzi garantia. Dar nu intereseaza pe nimeni. :wink:
@brava,
Care Accord? I-mi trebuie codul masini sau al motorului. Atunci i-ti pot zice daca exista piese si care.
In general spus, cu cät mai multa putere vrei, cu atät componentele masini sänt afectate. Prima data trebuie vazut ce masina ai, ce posibilitati exista, care putere o vrei in punct final, cum se ajunge acolo. Pas cu pas. Da-mi tu te rog datele si dupa aia vorbim.
Despre montat, exista mai multe posibilitati. Care este cea mai optimala ramäne de vazut dupa ce stim ce setup va fi montat.
@Bogdan,
Cu placere.
Deci tu vrei ture. Adica un redline junkie. :twisted: Okay, ce tu vrei, se face. Atunci ai nevoie sa imputernicesti systemul de supape si came noi. Adica un Toda engine kit. :wink:
Un ambreaj nou i-ti va fi util, dar la sub 300cp normal nu este chiar nevoie. Poti face un fel de compromis. Faci setup-ul la motor complet si daca la un event 1/4 mile ai probleme cu ambreajul dupa cateva starturi, atunci sti ca ai nevoie.
Despre downpipe, numai ca sa evit orisicare intelegere gresita. Downpipe eu stiu ca se zice la teava de la un turbo setup si care este intre turbo si catalysator. La o masina aspirata asta se numeste header.
Deci, normal un header in design 4-1 este in general zis pentru mai multa putere la turatii inalte, un system 4-2-1 pentru mai multa putere la turatii mediocre pana inalte.
DAR, asta depinde de la header la header. Exista 4-2-1 care aduc la turatii inalte mai multa putere decat un 4-1 mai prost.
Toda est non-plus ultra, klar. Dar calitatea costa, dupa cum ai zis si tu. In orice caz, eu i-ti pot face preturi foarte buna la toate gama de produse de la Toda.
La filtrul de aer, 250 pentru un BMC este un pret extrem de bun. Dar ai grija, sa nu te pacaleasca. Acest filtru exista in multe dimensiuni si preturi. :wink:
Da, din pacate Romania nu are sträzile cele mai curate. Pentru praf, trebuie numai avut grija ca filtrul, dupa ce a fost curatat odata, sa fie dat cu uleiul acel special. La problema cu apa, exista de la AEM o chestie care a fost inventata pentru "water lock". Uite aici sa stii despre ce vorbim.
http://www.2kracing.com/product_info...oducts_id/1245
Despre chestia ca un CAI este mai bine decat systemul de serie, asta nu prea cred. De la toti clienti si cunoscutii mei, ultima informatie este ca Injen CAI aduce la CTR cea mai multa putere. Chiar mai mult decat BMC.
Despre compresie, ea trebuie ridicata cu cat camele sänt mai agresive. Motivul este ca cu cat overlap este mai mare, adica cu cat supapele de intrare si iesire sant deschise simultan, cu atät pierzi putere daca nu ai compresia ridicata. Acest este un process thermodynamik care i-mi pare rau dar nu pot sa-l explic pe romaneste. Scurt zis, tuburile de gaz care vin prin miscarea pistoanelor ajuta ca gazele consumate sa fie supte din camera de ardere si gaze noi sa fie supte inauntru. Daca teava de esapament este prea mica atunci gazele n-au unde sa iasa si se pierde putere. Daca, ca in acest caz, compresia este prea mica, atunic se pierde putere la fel. Exista ca un fel de balanta care trebuie pastrata.
De exemplu, am un client cu stage 3 camshafts de la Crower. Are o compresie de 14,7:1
Daca nu ar fi avut atäta, motorul nici nu are merge sub 6000 rpm. S-ar inneca permanent.
La stage 2 trebuie cel putin 12,0:1. Merge si mai putin, dar arunci putere la gunoi.
Uita-te la setup-ul me. Eu am construit 11:1 si merg cu 0,7bar inductie, FARA racire a aerului. ASTA este greu, aici trebuie cap, dar 12 pentru un aspirat normal este easy. DAr okay, in orice este mai bine de schimbat gasketul pentru putin peste 11 decät pistoanele pentru 12, mai ales daca esti in Romania.
Despre oferta, da-mi te rog ceva timp si o sa-ti fac doua oferte.
Una sa zicem putin low budget, adica cu IPS cams, valvetrain upgrade de la Supertech (firma foarte buna), Mugen sau Cometic headgasket, K-Pro si system intreg de evacuare.
Numarul doi, Toda Engine kit, Toda system de evacuare complet, K-Pro, headgasket.
O intrebare, i-ti trebuie un system cu catalysator sau nu este neaparata nevoie? Este important pentru alegerea de la header.
Last but not least, informatiile o sa le primesti prin mail sau mesaj privat s-au vrei sa scriu aici?
Comment