Diverse: NSX, CTR, dynos, sute de cai, etc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Hmm, nu am primit notificare ca cineva a raspuns aici, abea de la Hondatu am aflat, sorry. ops:

    @nicu,

    Ah okay, am inteles. Dar este foarte important daca vorbim despre 20-30 cai, sau despre 50. Chestia este ca daca cumparam piese pentru un setup aspirat, atunci unele piese nu se potrivesc cu un setup cu inductie fortata. De aia trebuie gändit bine de la inceput care este telul final de atins. Daca vrei "numai" 20-30 cai, atunci ajunge modificarea systemului de esaparea gazelor si Hondata K-Pro (inca sänt in investigatie cum se poate adapta la masina ta)
    In afara de asta normal merge schimbat capul motor cu un cap de la Civic Type R. DAR, ca sa pot sa bag mana in foc ca merge, trebuie sa mai vorbesc cu anumiti oameni. Dar o sa te anunt cum am aflat ceva.
    Despre revizie, din punct de vedere tehnic, o modificare la teava de esapament nu are nici o legatura. Dar daca faci modificari vizibile la motor (alt cap, turbo kit etc.) atunci i-ti voi pierde garantia de Honda, asta este clar. Dar bine aici in Germania pana si daca nu folosesti filtrul de ulei de la Honda i-ti pierzi garantia. Dar nu intereseaza pe nimeni. :wink:

    @brava,

    Care Accord? I-mi trebuie codul masini sau al motorului. Atunci i-ti pot zice daca exista piese si care.
    In general spus, cu cät mai multa putere vrei, cu atät componentele masini sänt afectate. Prima data trebuie vazut ce masina ai, ce posibilitati exista, care putere o vrei in punct final, cum se ajunge acolo. Pas cu pas. Da-mi tu te rog datele si dupa aia vorbim.
    Despre montat, exista mai multe posibilitati. Care este cea mai optimala ramäne de vazut dupa ce stim ce setup va fi montat.

    @Bogdan,

    Cu placere.
    Deci tu vrei ture. Adica un redline junkie. :twisted: Okay, ce tu vrei, se face. Atunci ai nevoie sa imputernicesti systemul de supape si came noi. Adica un Toda engine kit. :wink:
    Un ambreaj nou i-ti va fi util, dar la sub 300cp normal nu este chiar nevoie. Poti face un fel de compromis. Faci setup-ul la motor complet si daca la un event 1/4 mile ai probleme cu ambreajul dupa cateva starturi, atunci sti ca ai nevoie.
    Despre downpipe, numai ca sa evit orisicare intelegere gresita. Downpipe eu stiu ca se zice la teava de la un turbo setup si care este intre turbo si catalysator. La o masina aspirata asta se numeste header.
    Deci, normal un header in design 4-1 este in general zis pentru mai multa putere la turatii inalte, un system 4-2-1 pentru mai multa putere la turatii mediocre pana inalte.
    DAR, asta depinde de la header la header. Exista 4-2-1 care aduc la turatii inalte mai multa putere decat un 4-1 mai prost.
    Toda est non-plus ultra, klar. Dar calitatea costa, dupa cum ai zis si tu. In orice caz, eu i-ti pot face preturi foarte buna la toate gama de produse de la Toda.

    La filtrul de aer, 250 pentru un BMC este un pret extrem de bun. Dar ai grija, sa nu te pacaleasca. Acest filtru exista in multe dimensiuni si preturi. :wink:
    Da, din pacate Romania nu are sträzile cele mai curate. Pentru praf, trebuie numai avut grija ca filtrul, dupa ce a fost curatat odata, sa fie dat cu uleiul acel special. La problema cu apa, exista de la AEM o chestie care a fost inventata pentru "water lock". Uite aici sa stii despre ce vorbim.
    http://www.2kracing.com/product_info...oducts_id/1245
    Despre chestia ca un CAI este mai bine decat systemul de serie, asta nu prea cred. De la toti clienti si cunoscutii mei, ultima informatie este ca Injen CAI aduce la CTR cea mai multa putere. Chiar mai mult decat BMC.

    Despre compresie, ea trebuie ridicata cu cat camele sänt mai agresive. Motivul este ca cu cat overlap este mai mare, adica cu cat supapele de intrare si iesire sant deschise simultan, cu atät pierzi putere daca nu ai compresia ridicata. Acest este un process thermodynamik care i-mi pare rau dar nu pot sa-l explic pe romaneste. Scurt zis, tuburile de gaz care vin prin miscarea pistoanelor ajuta ca gazele consumate sa fie supte din camera de ardere si gaze noi sa fie supte inauntru. Daca teava de esapament este prea mica atunci gazele n-au unde sa iasa si se pierde putere. Daca, ca in acest caz, compresia este prea mica, atunic se pierde putere la fel. Exista ca un fel de balanta care trebuie pastrata.
    De exemplu, am un client cu stage 3 camshafts de la Crower. Are o compresie de 14,7:1
    Daca nu ar fi avut atäta, motorul nici nu are merge sub 6000 rpm. S-ar inneca permanent.
    La stage 2 trebuie cel putin 12,0:1. Merge si mai putin, dar arunci putere la gunoi.
    Uita-te la setup-ul me. Eu am construit 11:1 si merg cu 0,7bar inductie, FARA racire a aerului. ASTA este greu, aici trebuie cap, dar 12 pentru un aspirat normal este easy. DAr okay, in orice este mai bine de schimbat gasketul pentru putin peste 11 decät pistoanele pentru 12, mai ales daca esti in Romania.
    Despre oferta, da-mi te rog ceva timp si o sa-ti fac doua oferte.
    Una sa zicem putin low budget, adica cu IPS cams, valvetrain upgrade de la Supertech (firma foarte buna), Mugen sau Cometic headgasket, K-Pro si system intreg de evacuare.
    Numarul doi, Toda Engine kit, Toda system de evacuare complet, K-Pro, headgasket.
    O intrebare, i-ti trebuie un system cu catalysator sau nu este neaparata nevoie? Este important pentru alegerea de la header.
    Last but not least, informatiile o sa le primesti prin mail sau mesaj privat s-au vrei sa scriu aici?
    Salutari,

    ACe,

    Motorvations Motorsports

    Comment


    • #17
      tipul motorului este honda k20A6...scrie in talon


      putere mi-ar place cam 25-30cp in plus....
      Honda Accord 2.0i Sport

      Comment


      • #18
        Numarul doi pare tentant, cu Toda. :twisted:
        Pai da, mi-ar cam trebui un sistem cu catalizator, dar daca costa prea mult, mai bine renunt, insa tb facute modificarile in ECU si taiate informatiile din sonda lambda plus ceilalti senzori.
        Poti scrie aici, nu ma deranjeaza, daca mai vrea vreun proprietar de CTR sa afle, sa poata gasi usor. :wink:
        Tocmai din cauza aia am zis ca nu vreau compresie peste 12. Recomanda-mi tu un setup bun pt compresia asta, eventual si pragul maxim de putere in care sa functioneze bine motorul si in ture mici.
        Adica un redline junkie
        Nu puteai sa o spui mai frumos. :twisted:

        Comment


        • #19
          @MotorvationsMotorsports: merci mult pentru informatii si sfaturi. eu in principiu nu doresc ceva senzational ci doar o crestere rezonabila de putere pentru ca simt ca ar trebui ceva mai multa. in concluzie cred ca modificarea esapamentului si care ar determina o crestere de 20 de cai mi se pare ok. daca ajunge sa creasca cu 30 hp e si mai bine. nu doresc sa fac din cr-v-ul meu un "bolid", dar cum am mai spus parca ceva mai multa putere ar fi necesara. mai am o problema. masina e in leasing. trebuie pentru modificarea respectiva si acordul firmei de leasing (adica a prprietarului de drept ?

          Comment


          • #20
            @brava,

            merci pentru informatie. O sa vad ce gasim pentru acest tip motor.
            Dar in general, 30 cai sänt cam exact marginea unde un setup aspirat se mai renteaza fata de un setup cu inductie fortata.
            Adica cu niste modificari de baza ar trebui sa atingem acest tel.
            In principiu ar trebui un system complet de esaparea gazelor, daca posibil un alt system de filtrarea aerului, o mica inaltare a presiunii benzinei, si gata. Asta ar trebui sa ajunga pentru 20-25 de cai.

            Bogdan,

            Okay, o sa scriu amändoua preturi aici.
            Despre catalysator sau nu, ai dreptate. Dar m-am gändit ca tu oricum vrei K-Pro mai tärziu. Unul dintre functiunile de la K-Pro este deactivarea la functiunile OBD2. Adica ca de exemplu deactivarea sondelor de oxigen.
            Daca nu vrei K-Pro, atunic exista o mica piesa care simuleaza semnalul de la a doua sonda. Costa daca nu ma insel in jur de 150 Euro. Das ar fi pacat sa i-ti cumperi dupa aia un K-Pro si sa trebuiasca sa arunci 150 la gunoi.
            Dar oricum, daca nu trebuie cat, este mai bine. Atunci putem alege un header race style, adica mai lung. Aduce cea mai mare performanta.
            Despre compresie, atunci luam doar un gasket mai subtire si daca ai posibilitatea, cand dai capul jos ca sa pui gasket, lasa-i sa "taie" din cap 5/10 mm, adica jumate de miliimetru. Si asta i-ti ridica compresia putin.
            In asa fel o sa ai in jur de 11.5:1. La aceasta compresie merg ori Toda N1 ori IPS K2.
            Eu as recomanda mai repede IPS K2 asupra la Toda.
            Despre cum functioneaza motorul la turatii mici, cu K-Pro o sa zici ca ai un Diesel, asa putere aduce mai ales la turatii mici-mediocre.

            @nicu,

            Daca masina este in leasing, nu cred ca ai voie sa modifici ceva la ea, s-au daca vrei sa o faci la "negru", atunic trebuie sa o pui in starea originala daca o dai inapoi.
            Salutari,

            ACe,

            Motorvations Motorsports

            Comment


            • #21
              suna bine....astept vesti de la tine


              Multumesc.
              Honda Accord 2.0i Sport

              Comment


              • #22
                bogdan , ce dracului de modificari vrei sa ii faci masinii tale ? alezezi chiulasa , garnitura mai subtire , toda kit ?

                cine sa ti le pune aici in RO ? si ai uitat ca mai ai garantie ?

                revinoti si zi multzam daca te lasa aia sa iti pui un catback si un filtru

                :?
                Vtec Junkie B16a2.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by cioli
                  bogdan , ce dracului de modificari vrei sa ii faci masinii tale ? alezezi chiulasa , garnitura mai subtire , toda kit ?

                  cine sa ti le pune aici in RO ? si ai uitat ca mai ai garantie ?

                  revinoti si zi multzam daca te lasa aia sa iti pui un catback si un filtru

                  :?
                  Daca Bogdan nu se supara, raspund eu, pentru ca cunosc multi ca Bogdan.
                  Pentru asa soferi, masina din fabrica este doar o baza. Important este individualitatea si performanta care se pot scoate din ea. Garantia nu prea conteaza pentru ca cam tot pe ce ai garantie in motor va fi oricum inlocuit. :wink:
                  Asa si la el, i-si va pierde garantia pe motor, dar pe restul de piese ramäne.
                  In rest de asta, in caz ca se intämpla ceva, nimeni in Romania nu o sa poata sa dovedeasca ca dauna a venit de la o piesa inlocuita. Mai ales ca piese inlocuite sänt de o calitate mult mai superioara decat celei din fabrica.
                  Oricum ar fi, sa nu credeti ca toti care si-au cumparat o Honda noua asteapta 2 ani sa le treaca garantia. Toti fac modificari. Se asteapta 10.000-15.000 km. Daca pana atunci nu s-a intämplat nimic, nici nu o sa se intimple nimic mai tarziu in caz normal.

                  Despre montat, clar, un stroker kit nu as lasa pe nimeni in Romania sa faca, chiar daca asta este o impresie personala, nu o lege.
                  Nici in Germania nu cunosc pe cineva care sa faca asta cu ochii inchisi, dar macar in Germania poti sa-i dai in judecata daca este ceva.
                  Dar sa schimbi un headgasket sau niste came poate sa faca si fetita mea.
                  Pot sa pun la dispozitie manualul pe care il foloseste orisicare inginer Honda la aceste lucräri. Acolo este tot, de la ordinea in care se efectuaza lucrul pana la cuplul de la fiecare surubel. Si eu numai asa lucrez la masina.
                  Salutari,

                  ACe,

                  Motorvations Motorsports

                  Comment


                  • #24
                    :lol: cioli, ca sa fiu explicit, nu dau juma' de gram de muci pe garantie. Alta e buba majora, si anume leasing-ul...intentionez oricum sa scap in 2-3 luni de el, vreau s-o platesc pe toata.
                    Mersi MM, mi-am luat notite si astept si o estimare a costului, daca se poate. :wink: Si cu 250-260cp sunt foarte multumit.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by MotorvationsMotorsports
                      @brava,

                      merci pentru informatie. O sa vad ce gasim pentru acest tip motor.
                      Dar in general, 30 cai sänt cam exact marginea unde un setup aspirat se mai renteaza fata de un setup cu inductie fortata.
                      Adica cu niste modificari de baza ar trebui sa atingem acest tel.
                      In principiu ar trebui un system complet de esaparea gazelor, daca posibil un alt system de filtrarea aerului, o mica inaltare a presiunii benzinei, si gata. Asta ar trebui sa ajunga pentru 20-25 de cai.

                      N-ai nimic inca pentru mine??


                      Poate si un supercharger ar fi potrivit? Sau un turbo kit? Chiar daca vor fi mai mult de 30cp, nu ma deranjeaza....
                      Honda Accord 2.0i Sport

                      Comment


                      • #26
                        Good news or not ? Sunt de ceva timp in tratative cu baietii de la ' jacksonracing,comptech,todaracing' si alti JapCars tuning old boys pentru un "e-bisnis" Inca nu stiu cat o sa mai dureze, sper ca prin vara sa fiu gata cu toate. Interesati de asa ceva in tara?
                        Honda Accord 2.0i Sport
                        Mods: mai multe - da' mi-e lene sa scriu...

                        Comment

                        Working...
                        X