Sa anulez intermediara?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sa anulez intermediara?

    Am auzit ca daca anulez intermediara si sudez o teava de inox/crom in locul ei ar urca mai bine in ture, este adevarat ?

  • #2
    pierzi ceva jos, castigi ceva sus, dar cel mai mult vei simti o urcare in dB, tu stii daca se merita ......
    Toyboy
    Senior Member
    Last edited by Toyboy; 25-08-11, 01:12.

    Comment


    • #3
      Vreu sa intreb si eu ceva deoarece aud des aceasta expresie: urca mai bine in ture. Ce intelegeti voi efectiv: accelereaza mai repede fata de o masina stock, are cuplu mai mare, etc?
      Honda Civic Sedan ES 1.8 MT, Black
      Honda Civic Type-R 2.0 MT, Championship White

      Comment


      • #4
        Da , urca mai bine in ture , accelereaza mai bine...

        Comment


        • #5
          Daca anulezi intermediara o sa-ti dea un zgomot "metalic" la evacuare, cam neplacut. Mai bine pui una free flow, efectul e acelasi dar scapi de zgomotul deranjant. O sa fie ceva mai zgomotoasa dar mai pe bass.
          Accord 2009 2.4 M/T White Pearl ex Accord 2009 2.4 A/t Black Pearl
          http://www.hondafan.ro/forum/album.php?albumid=193

          Comment


          • #6
            Nu o dau jos pentru sunet , o dau jos pentru putinele perf care le castig

            Comment


            • #7
              Cum zici tu, da-o. O sa-ti zbarnaie in cap daca pui doar teava. Eu spuneam de o solutie prin care sa obtii aceleasi perf dar fara sa ai disconfortul acustic.
              Accord 2009 2.4 M/T White Pearl ex Accord 2009 2.4 A/t Black Pearl
              http://www.hondafan.ro/forum/album.php?albumid=193

              Comment


              • #8
                Pai si de unde asi putea lua una dinaia free flow si cam al ce pret ?

                Comment


                • #9
                  Ca sa urce mai repede in ture eu iti recomand si o volanta usurata
                  sigpic
                  http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/LauX_LauX_LauX/

                  Comment


                  • #10
                    Daca golesti intermediara dar pastrezi catalizatorul nu vei castiga absolut nimic in putere, cuplu sau alte criterii pe care le-ai putea simti inafara de sunet!
                    Sunetul va deveni mult mai sacadat si pe turele de rezonanta vei obtine o zbarnaiala metalica in loc de un suflu relativ continuu..

                    Daca dai jos si catalizatorul iti recomand cu toata caldura sa pastrezi intermediara sau risti sa pornesti toate alarmele pe langa care treci cu un sunet de tonalitate ridicata!

                    Revin asupra unui aspect : eliminarea totala a esapamentului aduce un surplus de pana la 6% din cuplul initial si de pana la 10% din puterea initiala. Simplul fapt ca pastrezi colectorul de evacuare (serpii) iti anuleaza cam 3 sferturi din acel surplus! Asa ca povestile cu schimbatul unei tobe si castigul a "shase cai frumoshi" va invit sa nu le credeti!!!

                    Pentru un castig real din esapament e nevoie de muuuuulte studii particularizate pe fiecare motor, incercari si masuratori, cunoasterea perfecta a hartilor de functioanare ale motorului, etc. dar in primul rand a materialelor folosite, indicilor de frictiune gaz/metal, comportament material la regimuri de temperatura dpdv dilatatie, deformare, transfer de unda mecanica si altele!

                    Toate chestiile astea se regasesc in pretul unei linii de esapament dedicate! Concluziile le trageti singuri..
                    Inca o observatie pe care nu ma pot abtine sa nu o fac: daca dupa o anumita schimbare la sistemul de evacuare, la o anumita turatie sunetul este mai "frumos" decat inainte, nu inseamna nicidecum ca motorul merge sau trage mai bine! Sau o alta varianta ar fi (cea care creeaza cele mai multe confuzii) ca daca esti obisnuit cu sunetul motorului si fac o modificare iar apoi cand regasesc sunetul cunoscut si o calc, masina reactioneaza mult mai bine, ori esti al naibii de norocos ori esti la o alta turatie si implicit un alt punct pe linia de cuplu!

                    PS: prin eliminarea intermediarei reusesti doar sa scazi volumul de gaz expandat inainte de iesire, fapt care aproape niciodata nu duce la un castig real!
                    ......*** HD-08-EFK ***...... .. .....*** HD-12-DEE ***
                    ..........Daca ma claxonezi in trafic am sa iti spun ce a zis Clarkson despre masina ta !!!

                    Comment


                    • #11
                      marca cea mai recunoscuta in materie de espamente din Japan, foloseste pentru versiunile de strada 2-3 intermediare
                      Bodo man, ai rabdare nu gluma

                      Comment


                      • #12
                        daca vrei sa urci in ture mai repede pune-o in neutru ! pe asta nu ai stiut-o!
                        Website Boutique Oils

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by tudorart View Post
                          daca vrei sa urci in ture mai repede pune-o in neutru ! pe asta nu ai stiut-o!
                          Si accelerezi
                          “Without racing, there is no Honda.” - Soichiro Honda

                          Comment


                          • #14
                            Salut , sa inteleg ca este mai ok sa scoti catalizatorul si sa lasi totul asa cum e ? eu chiar vreau sa-mi comand de pe ebay.uk galerie de admisie(http://www.ebay.co.uk/itm/ws/eBayISA...m=380378604172) , kit filtru aer sport bujii iridium, fise silicon, si vreau sa scot kat-ul , si sunt putin nelamurit .......are rost ?

                            Comment


                            • #15
                              Aceasi intrebare o am si eu acum . Merge mai bine fara catalizator ?

                              Comment

                              Working...
                              X