Am auzit ca daca anulez intermediara si sudez o teava de inox/crom in locul ei ar urca mai bine in ture, este adevarat ?
Sa anulez intermediara?
Collapse
X
-
pierzi ceva jos, castigi ceva sus, dar cel mai mult vei simti o urcare in dB, tu stii daca se merita ......Last edited by Toyboy; 25-08-11, 02:12.
-
Daca anulezi intermediara o sa-ti dea un zgomot "metalic" la evacuare, cam neplacut. Mai bine pui una free flow, efectul e acelasi dar scapi de zgomotul deranjant. O sa fie ceva mai zgomotoasa dar mai pe bass.Accord 2009 2.4 M/T White Pearl ex Accord 2009 2.4 A/t Black Pearl
http://www.hondafan.ro/forum/album.php?albumid=193
Comment
-
Cum zici tu, da-o. O sa-ti zbarnaie in cap daca pui doar teava. Eu spuneam de o solutie prin care sa obtii aceleasi perf dar fara sa ai disconfortul acustic.Accord 2009 2.4 M/T White Pearl ex Accord 2009 2.4 A/t Black Pearl
http://www.hondafan.ro/forum/album.php?albumid=193
Comment
-
Ca sa urce mai repede in ture eu iti recomand si o volanta usurata
Comment
-
Daca golesti intermediara dar pastrezi catalizatorul nu vei castiga absolut nimic in putere, cuplu sau alte criterii pe care le-ai putea simti inafara de sunet!
Sunetul va deveni mult mai sacadat si pe turele de rezonanta vei obtine o zbarnaiala metalica in loc de un suflu relativ continuu..
Daca dai jos si catalizatorul iti recomand cu toata caldura sa pastrezi intermediara sau risti sa pornesti toate alarmele pe langa care treci cu un sunet de tonalitate ridicata!
Revin asupra unui aspect : eliminarea totala a esapamentului aduce un surplus de pana la 6% din cuplul initial si de pana la 10% din puterea initiala. Simplul fapt ca pastrezi colectorul de evacuare (serpii) iti anuleaza cam 3 sferturi din acel surplus! Asa ca povestile cu schimbatul unei tobe si castigul a "shase cai frumoshi" va invit sa nu le credeti!!!
Pentru un castig real din esapament e nevoie de muuuuulte studii particularizate pe fiecare motor, incercari si masuratori, cunoasterea perfecta a hartilor de functioanare ale motorului, etc. dar in primul rand a materialelor folosite, indicilor de frictiune gaz/metal, comportament material la regimuri de temperatura dpdv dilatatie, deformare, transfer de unda mecanica si altele!
Toate chestiile astea se regasesc in pretul unei linii de esapament dedicate! Concluziile le trageti singuri..
Inca o observatie pe care nu ma pot abtine sa nu o fac: daca dupa o anumita schimbare la sistemul de evacuare, la o anumita turatie sunetul este mai "frumos" decat inainte, nu inseamna nicidecum ca motorul merge sau trage mai bine! Sau o alta varianta ar fi (cea care creeaza cele mai multe confuzii) ca daca esti obisnuit cu sunetul motorului si fac o modificare iar apoi cand regasesc sunetul cunoscut si o calc, masina reactioneaza mult mai bine, ori esti al naibii de norocos ori esti la o alta turatie si implicit un alt punct pe linia de cuplu!
PS: prin eliminarea intermediarei reusesti doar sa scazi volumul de gaz expandat inainte de iesire, fapt care aproape niciodata nu duce la un castig real!..........Daca ma claxonezi in trafic am sa iti spun ce a zis Clarkson despre masina ta !!!
Comment
-
-
Salut , sa inteleg ca este mai ok sa scoti catalizatorul si sa lasi totul asa cum e ? eu chiar vreau sa-mi comand de pe ebay.uk galerie de admisie(http://www.ebay.co.uk/itm/ws/eBayISA...m=380378604172) , kit filtru aer sport bujii iridium, fise silicon, si vreau sa scot kat-ul , si sunt putin nelamurit .......are rost ?
Comment
Comment