hondafan
MODELE 1963 - 2023
SATYA
Indonezia 2016-
 

Pentru a incuraja atat productia auto locala dar si vanzarile la aceasta clasa, guvernul indonezian a creat o lege speciala pentru acestea, numita LCGC si valabila numai pentru modelele deja existente pe piata ce au in dotare motoare de pana la 1.200cmc.
Aceasta insemnand ca numai posesorii modelelor ce se inscriu in noua clasa sunt scutiti de anumite taxe.
Dar cum un asemenea model ar fi greu de deosebit in trafic fata de unul conventional, fiind aproape identice, constructorii auto locali sunt nevoiti sa ia masurile necesare.
Astfel ca subsidiara locala a firmei nipone, P.T. Honda Prospect Motor, decide inlocuirea siglei Honda cu una proprie, special conceputa pentru aceasta clasa de masini.
Curios este insa faptul ca aceasta este schimbata doar pe hayon, nu si pe partea frontala.
Diferentele dintre cele doua modele (cel conventional si cel inscris la clasa LCGC), sunt minore dar usor vizibile, astfel ca la interior, primul numit, este mai bine dotat si cu o oarecare nota sportiva (bord bicolor, scaune in doua culori cu cussaturi accentuate, linia auto marca JVC sau Kenwood, s.a.m.d.) comparativ cu ultimul numit.
Si la exterior se fac remarcate diferentele dintre cele doua versiuni, astfel ca versiunea conventionala dispune, printre altele, de roti mai mari, jante de aluminiu, spoilere s.a.m.d.
Numele "Satya" provine din limba sanscrita si inseamna "adevarat", "real" sau "actual". Sigla sa, stilizata si inscrisa in chenar asemeni H-ului marcii Honda, foarte probabil, isi are originea tot in aceasta limba straveche.

Inapoi

 

HONDAFAN 2004-2023