hondafan
MODELE 1963 - 2020
HONDA STEP WGN
Japonia: 05.2005
 

In primavara anului 2005 are loc schimbul de generatie al modelului clasa monovolum, Step WGN.
Noua generatie isi mai ramaneinca odata fidela ei insasi prin faptul ca, pastreaza pe mai departe conceptul de baza denumit "Creative Mover", intre timp redenumit "Fun-derful Mover".
Designul exterior precum si caracterul sau aveau sa cunoasca doar o sensibila evolutie, toate acestea la noi dimensiuni.

Modelul are la baza trei concepte fundamentale:
- dotari maxime
- spatiozitate relaxanta si placuta
- performante calitative

Primul aspect se refera la usurinta si placerea de a folosi acest automobil dotat cu cele mai noi tehnologii la clasa sa. Printre acestea se numarandu-se transmisiile automate in patru sau cinci trepte, o transmisie CVT cu sapte viteze actionata prin padelele de pe volan, controlul tractiunii (TCS), controlul stabilitatii (VSA), tehnologia Drive-by-Wire (DBW), precum si sistemul de prevenire al accidentelor.
Acesta din urma actioneaza prin supravegherea tuturor participantilor la trafic, ceea ce reprezinta un tempomat ajustabil.
Al II-lea aspect face referire la interiorul acestui automobil care pe cat de dinamic, flexibil si bine dotat se vrea a fi, pe atat de linistitor si de placut pare sa fie proiectat.
Cel din urma aspect fundamental face referire la dinamica acestui automobil, care prin confortul si stabilitatea sa, atinge nivelul unei limuzine.
Aceasta noua generatie isi pastreaza pe mai departe bine-i cunoscutele usi glisante si cele trei banchete, oferind pasageriolor sai 2+3+3 locuri.
Putin curios ne va aparea faptul ca, motorizarea va cunoaste chiar un mic regres, dar acest lucru este motivat de pozitia sa in gama modelelor constructorului nipon, acesta situandu-se pe mai departe intre modele Edix / Stream si Odyssey.
De-a lungul timpului, modelul va cunoaste numeroase imbunatatiri, cea mai importanta dintre acestea avand loc in toamna anului 2007 cand acesta este supus unui facelift (pozele 4-6 de mai jos). Tot atunci compania nipona facand cunoscut faptul ca motorizarea de 2.4L nu avea sa mai fie oferita spre comercializare.
Asemeni generatiilor antecedente si aceasta generatie este proiectata si dezvoltata in Japonia, fabricata fiind tot acolo intre anii 2005- 2009.

Motorizarea modelului:
- 2.0L -DOHC -i-VTEC - 155CP la 6.000rpm
- 2.0L -DOHC -i-VTEC - 4WD - 155CP la 6.000rpm
- 2.4L -DOHC -i-VTEC - 162CP la 5.700rpm (2005- 2007)
- 2.4L -DOHC -i-VTEC - 4WD - 162CP la 5.700rpm (2005- 2007).

Galerie foto:

Inapoi

 

HONDAFAN 2004-2020