hondafan
MODELE 1963 - 2025
Honda Integra Coupe
Japonia: 05.1993
 

In primavara anului 1993 are loc schimbul de generatie al modelului Integra pe piata nipona. Schimbari radicale nu au loc, cu exceptia partii frontale care va dispune de faruri elipsoidale.
Inca de la generatia precedenta accentul cade tot mai mult pe potentialul sportiv al modelului, uneori dus la extrem si trecand de 100CP/L asa ca si de data aceasta tot sportivitatea este cea care are prioritate.
Aceasta noua generatie va fi si baza viitoarei versiuni TYPE-R ce in mod curios va aparea multi ani mai tarziu si in Europa.
Fiind oferit de catre un brand de lux pe piata nord-americana, modelul este oferit in cele mai diverse motorizari si echipamente, ramanand pe mai departe un model apreciat si bine vandut.
Tot aceasta generatie este si cea mai longeviva dintre toate generatiile acestui model, ea fiind disponibila pe piata timp de sapte ani, chiar daca cu multe usoare modificari.
De-a lungul timpului, modelul a cunoscut numeroase operatii de imbunatatire, cea mai insemnata dintre acestea fiindca faceliftul din toamna anului 1995.
Acest facelift nu este aplicat decat versiunii nipone, pe celelalte piete continentale modelul avand sa fie comercializat pe mai departe in varianta initiala.
Aceasta masura avea sa duca la multe confuzii pe piata auto mondiala, cum ca ar exista cinci generatii ale modelului, in realitate fiind doar patru dar cu cinci aspecte exterioare diferite.
Tot cu aceasta ocazie sunt revizuite si aspectul interior respectiv cel tehnic astfel ca, primul dintre cele enumerate dispune acum de anumite adaptari la cerintele pietei respectiv sub capota, toate modelele au acum ca tip de alimentare injectia multipunct, Honda PGM-FI. Se renunta la motorizarea cea mai slaba din oferta, cea de 1.6L la 105CP, celelalte imbunatatiri avand de a face cu siguranta pasiva si activa, fiind adaugate tehnologii precum ABS si SRS.
Modelul este proiectat si dezvoltat de catre centrele de specialitate din Japonia si America, fabricat fiind exclusiv la propriile uzine din Sayama (prefectura Saitama), Japonia intre anii 1993- 2001.

Motorizarea modelului:
- 1.6L -16V -SOHC - 105CP la 6.300rpm (1993-1995)
- 1.6L -16V -SOHC - 120CP la 6.300rpm
- 1.8L -16V -DOHC -VTEC - 170CP la 7.200rpm (T/A)
- 1.8L -16V -DOHC -VTEC - 180CP la 7.600rpm.

Galerie foto:

1995 - 2001

Inapoi

 

HONDAFAN 2004-2025