Noul Civic 1.6 i-DTEC
Collapse
X
-
http://www.auto.ro/honda-civic/honda...ie--54229.html
Honda lanseaza noul Civic Diesel in martie
Honda va lansa pe piata din Romania noul Civic Diesel la inceputul lunii martie. Noul motor de 120 Cai Putere si 300 Nm promite un nivel al emisiilor de CO2 de doar 94 g/km. Modelul va fi disponibil la un pret de pornire de 14.990 Euro fara TVA.
Noua Honda Civic Diesel va ajunge in showroomuri la inceputul lunii martie. Propulsorul 1.6 i-DTEC diesel cantareste cu 47 kg mai puțin decat decat motorul diesel Honda 2.2 i-DTEC, noua unitate fiind cel mai usor diesel din clasa sa.
O alta noutate este reprezentata de reducerea frecarilor mecanice interne pana la nivelul celor existente in cazul unui motor pe benzina. Astfel, pe langa reducerea nivelului emisiilor de noxe, este eficientizat si imbunatatit si consumul de combustibil, dar si raspunsul motorului in timpul accelerarii si al decelerarii, condusul fiind astfel mai placut.
Civic Diesel este echipat cu cea de-a patra generatie de turbocompresoare Garrett si cu sisteme eficiente de admisie si de injectie a carburantului prin care este redus, de asemenea, nivelul de emisii si cel de combustibil.
Nou este si sistemul de transmisie manuala in 6 trepte, care este cu 7 kg mai usor decat sistemul de transmisie oferit pe motorul 2.2 litri i-DTEC, ajutand motorul sa produca un cuplu maxim de 300 Nm.
Noul motor, construit pentru piata din Europa, va echipa si noul model CR-V din toamna 2013. De asemenea, tehnologia Earth Dreams care debuteaza in Europa odata cu noul motor diesel 1.6 litri i-DTEC, va fi aplicata in viitor pe toate trenurile de rulare Honda.
Honda Civic 1.6 Diesel este disponibil din luna martie in reteaua de dealeri Honda, in patru tipuri de echipare, cu livrare directa din stoc sau pe baza de comanda: S, Confort, Sport sau Lifestyle, la un pret de lista de pornire de 14.990 Euro fara TVA.
Leave a comment:
-
Originally posted by mitch31 View Postdin pacate in Romania sunt foarte multi ,merg la faimosul constructor care a utilizat prizonieri evrei in al doilea razboi mondial (BMW)
Eu as zicem sa ne axam pe prima, dar nu ca n-ai avea dreptate ci doar ca riscam sa intram in niste chestii imputite si interminabile. Si ti-o recomanda unul care in ultimii 2-3 ani de zile a studiat subiectul foarte atent!!
Daca suntem sinceri cu noi si ne uitam FOARTE ATENTI la anii ´35-´45 din viata unor HONDA si FUJISAWA, riscam sa descoperim niste chestii putin placute pentru moralisti si etici si vom fi nevoiti sa bagam coada intre picioare.
Niciunui concern auto nu-i este rusine sa-si recunoasca vina in sensul asta, ba din contra, se iau masuri pentru a-si clarifica tot trecutul si la nevoie de a despagubi acolo unde se reclama, dar pe de alta parte sa nu uitam ca cei ce conduc firmele astea, cei ce muncesc pentru ele si cei ce la admira sau le cumpara produsele, n-au absolut nicio vina pentru ce-a fost acum 80 de ani. Exceptia mai fiind familia Quandt, dar care in perioada mentionata de tine, n-avea de-a face cu BMW.
In ritmul asta, jumatate din lumea auto a avut ceva de-a face cu regimurile politice din tarile lor si ce sa facem acum?
Scuze de off-topic.
Leave a comment:
-
Motorul nu va fi lesinat deloc, doar nu suntem la ww, e Honda oameni buni, vor pune o cutie perfect etajata,vor lucra putin la greutate, si sa vedeti ce bijuterie de suv va fi, motorul este chiar mai bine facut decit 2,2 care la rindul lui a avut numai elogii de la toata presa si cei care l-au incercat, Honda raspunde la o cerere de piata din punct de vedere ecologic si fiscal,cei care nu ai intereseaza aceste lucruri si din pacate in Romania sunt foarte multi ,merg la faimosul constructor care a utilizat prizonieri evrei in al doilea razboi mondial (BMW) si achizitioneaza cilindree cu butoiul si cai de nu stii la ce iti folosesc da sa te dai smecher sigur foloseste.
Leave a comment:
-
Singul lucru interesant la acest motor mi se parea garantia de 10 ani sau 1000.000 de km , dar dupa ce am citit mai bine , m-am linistit . Garantia respectiva nu este pentru RO ... si oricum este valabila doar in varianta in care se plateste un cost suplimentar de 3000 Euro .
Vorba americanului : Thanks ! But NO Thanks !
Leave a comment:
-
Intre 1,6 si 2,2 va fi o diferenta de circa 150 kg tinand cont de faptul ca primul va fi numai 4x2. in aceste conditii eu cred ca va avea performante cel putin similare cu 2,0 AT. Bineinteles ca va fi destul de lesinat dar va compensa la pompa.
Leave a comment:
-
pai conecteaza mufa si rezolva problema cu puterea
1.6 o sa dea bine pe Urban SUV, nu pe cr-v. pe cr-v e prea mic, cred ca o sa vedem cea mai lenesa honda facuta vreodata...
Leave a comment:
-
Originally posted by gabrielb View Postimi place motorul, nu-mi place masina. Dar sunt convins ca un CR-V cu motorul asta va fi interesant.
Leave a comment:
-
Originally posted by gabrielb View PostEu m-am uitat pe honda.es. Civic 1,6 Sport este 23.200 iar 2,2 Sport este 25,000 Euro. Unde ai vazut tu ca 1,6 este mai scump cu 1400 Euro decat 2,2?
pretul pus de mine e luat la cald de la concesionar oficial cu tot cu promotia / discountul aferent .
Leave a comment:
-
Eu m-am uitat pe honda.es. Civic 1,6 Sport este 23.200 iar 2,2 Sport este 25,000 Euro. Unde ai vazut tu ca 1,6 este mai scump cu 1400 Euro decat 2,2?
Leave a comment:
-
Originally posted by mitch31 View Post@gabrielb te gindesti la unul ? ca daca da iti pot da adresa unui doctor bun, apropo vezi ca au iesit dvd urile cu hartile pe 2012-2013!
daca e sa ma iau dupa tine, al vechi pe langa asta e o gluma buna
Leave a comment:
Leave a comment: