Noul Civic 1.6 i-DTEC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Are un efect bun de antifonare si nu e scumpa. Nu ofera nici cele mai bune rezultate, dar e best value for money.
    -------------------
    There is no point of having if you can't share.

    Comment


    • #77
      Originally posted by octi_b View Post
      Audi A4 are sigur ceva textil care seamana cu pasla, in pasajul rotii.
      Eu cred ca este un plus ca au pus asa ceva, nu cred sa dauneze tablaraiei, daca este bine tratata.
      O fi un material bun pentru antifonare dar strange multa mizerie pe care nu o scoti usor.

      L.E. Si se vede treaba ca "protejeaza" umiditatea. (
      HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

      Comment


      • #78
        Originally posted by dinoc View Post
        Pai si de ce se pune din fabrica asa ceva ? Am vazut asta si pe un focus cu 2 generatii din urma avea din fabrica asa ceva.
        Ideea este ca nu pare a fi complicat de aplicat, ca la alte materiale unde trebuie sa desfaci una sau alta.
        Denigrator ti-ai pus singur ?
        Nope, acolo era din fabrica.
        http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

        Comment


        • #79
          Desi noul Civic nu este target-ul exact al clipului, ci mai degraba se integreaza si el, postez aici pentru ca n-am stiut unde anume altundeva ar fi mai potrivit.
          Daca un mod considera alt loc mai bun, rog a se muta.

          -------------------
          There is no point of having if you can't share.

          Comment


          • #80
            Dupa testul de 80-85km pe toate tipurile de drumuri, subscriu la tot ce s-a postat pozitiv aici pana acum cu exceptia sonorizarii. Mie imi suna clar a motor diesel, relativ galagios. Adica normal pentru un diesel, nu e nicio tragedie.
            Masina a fost varianta Comfort (deci a doua cea mai slab dotata) cu 44km pe bord.
            Imi mentin parerea ca interiorul e foarte reusit cu doua mici exceptii cu care se poate trai:
            - daca esti in treptele 1/3/5 nu ai nicio sansa sa te folosesti de partea de jos a bordului din cauza distantei ramase intre cele doua
            - imbinarea dintre usa soferului si bord e critica, mie imi intra degetul mic in gaura aia ramasa, cel mai critic caz care l-am vazut vreodata la o masina.
            HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

            Comment


            • #81
              @hondatu : am observat si eu faptul ca in treptele superioare iti este mai greu sa apesi pe butoanele de la consola AC ( totusi ma indoiesc ca umbla cineva la ea cand e in treapta 1 sau 3 , deci ramane doar 5 ) . Iar legat de imbinare m-ai facut sa cobor pana la masina sa verific )) fara sa fiu rautacios , cat de mic e degetul tau mic ?

              Comment


              • #82
                Nu cred ca trebuie sa te indoiesti, gandeste-te ca, mai ales tu in traficul de Bucuresti la ore de varf, cand rulezi km intregi in treapta intai, poti avea nevoie de acele comenzi. Acelasi caz poate fi valabil si pentru treapta a III-a la o circulatie normala de oras.
                Nu esti rautacios, dar cred ca inainte de a face anatomie, o sa fac ce pot sa-ti fac o poza in ipostaza cu pricina, doar ca nu stiu cand voi putea, dar n-o sa uit. Daca crezi ca am exagerat cu ceva.
                HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                Comment


                • #83
                  Nu ai exagerat sper sa nu-mi fie interpretat comentariul in sensul rau ! M-am uitat mai atent si am observat la ce te referi ... am inteles punctul de vedere cu privire la spatiul acela.

                  Comment


                  • #84
                    Mi se pare totusi o imbinare de bun simt...adica nu "sare in ochi" cand treci cu privirea peste.
                    Cat despre partea cu butoanele...sincer nu am bagat de seama.
                    Marele minus mi se pare sistemul de ventilatie : gurile frontale nu se pot inchide. Plus ca nu ai setari complete pentru dirijarea fluxului de aer.
                    Oricum...aceste minusuri nu ma tin treaz noaptea. Daca stai sa cauti, cred ca la absolut orice marca gasesti hibe.
                    '12 Honda Civic 5D 1.8 M/T Sport, Black (a.k.a. Vader)

                    Comment


                    • #85
                      Neghinitzza, minusul cu gurile centrale il avem si la generatia noastra.

                      In rest sunt de parere cu tine, putem dormi linistiti cu minusul asta.

                      Am fost in Civic nou sambata si intr-adevar climatizarea e mai putin ergonomica ca la Civicul nostru ( ca sa nu zic ca nu e deloc )
                      Last edited by ticker; 17-04-13, 13:18.
                      '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                      sigpic

                      Comment


                      • #86
                        E enervanta chestia cu climatizarea avand in vedere ca la majoritatea detaliitor se vede ca s-au gandit foarte atent.
                        Nu stiu cum e ergonomia climatizarii la generatia precedenta dar nu pot sa spun ca ma deranjeaza aranjarea butoanelor . Probabil e si o chestie de obisnuinta.
                        Cand am urcat prima oara intr-un civic mi se parea oarecum peste mana amplasarea turometrului/vitezometrului. Acum dupa ce m-am obisnuit mi se pare aiurea amplasarea clasica "stanga-dreapta".
                        Dupa 5 luni si 6000km la bordul civicului am o impresie buna spre foarte buna si cateva minusuri:
                        -climatizarea(dupa cum am zis)
                        -insonorizarea (asta deranjeaza mai mult "copilotul")
                        -stergatoarele (e enervant ca nu sterg pana in montant in partea soferului)
                        Plusurile nu le mai scriu ca umplu 2 pagini .
                        Cert e ca masinuta asta ma face sa o apreciez mai mult de fiecare data cand o folosesc si sa ma felicit pentru alegere in fiecare dimineata cand ma urc in ea si plec la munca...e altceva !!
                        '12 Honda Civic 5D 1.8 M/T Sport, Black (a.k.a. Vader)

                        Comment


                        • #87
                          Stergatorul poti sa il desfaci din surub sa il muti 1-2 pozitii si o sa stearga pana langa stalp .
                          Last edited by Den1GRator; 17-04-13, 15:48.
                          http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

                          Comment


                          • #88
                            si oare de ce nu m-a dus si pe mine bostanul sa fac asa ceva ??
                            Multumesc pentru idee !
                            '12 Honda Civic 5D 1.8 M/T Sport, Black (a.k.a. Vader)

                            Comment


                            • #89
                              Stii ca lucrurile evidente de multe ori sunt cel mai greu de observat si eu am "descoperit" dupa ce am dat odata stergatorul jos ca sa lucrez ceva la masina, si cand l-am pus inapoi l-am pus "gresit", dar s-a dovedit ca era mai bine decat inainte.
                              Singurul dezavantaj e ca sta mai sus un pic cand e parcat, dar pe mine nu ma deranjaza.
                              http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

                              Comment


                              • #90
                                Si la viteza mare nu trepideaza sau nu face zgomot ? ca ma gandesc ca nu mai sta in locul lui acolo ferit de vant . Uite asa alterezi aerodinamica masinii
                                '12 Honda Civic 5D 1.8 M/T Sport, Black (a.k.a. Vader)

                                Comment

                                Working...
                                X