Taxa oxigen in Bucuresti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Mirosul nu-i de la centralele de bloc / apartament - astea functioneaza pe gaz si nu simti mare lucru. In Vestul Bucurestiului, cel putin, e un miros pronuntat de fum de lemn / gunoi atunci cand explodeaza nivelurile masurate din Airly. Cel mai mult seamana cu mirosul degajat cand se ard frunzele + ce mai e printre ele la "curateniile de primavara".

    Comment


    • #77
      https://airly.eu/map/en/#44.49000,26.08941,i10485
      Asta-i senzorul pe care-l am la munca nemodificat ne nimic.. Comparativ Bucurestiul sta mult mai bine fata de Cluj/Brasov, dar nimeni nu se plange de Cluj. Am verificat in mai multe zile. Se pot compara si senzori de prin alte tari. In vest aerul e mai bun, dar in est e cam la fel ca la noi.

      Comment


      • #78
        Brasovul chiar are o problema. TIne si de natura geografica a locatiei care nu este ventilata. Probabil ca e similar si la Cluj.

        Nu se plange nimeni pentru care nimeni nu vede efect imediat si personal. Cand ai (ai avut ) in familie insa pe cineva cu BPOC sau cancer pulmonar reactionezi altfel la stirile astea.
        "Ethics. That's always so inconvenient."
        Cal Lightman

        Comment


        • #79
          Btw ca tot se intreba lumea mai devreme. Airly inregistra valori mai naspa pe ceata , in rest in bucuresti era destul de verde.. sub <50% cum au ei indice. La Cluj/Brasov clar e relief, dar valorile tin destul de mult si de vreme. Daca ar fi sa ne plangem de ceva mai degraba ne plangem de santiere si poluarea de la Iridex si altele .. dar na, eu personal as vrea sa vad mai putine masini in Bucuresti si la mai multe piste. PMB ar putea remedia situatia imediat cu senzorul ala de la Universitate daca inchid complet calea victoriei pentru masini

          Comment


          • #80
            Articolul de pe republica facea referire la masuratorile aerlive.ro si alirly.eu, care sunt entitati particulare, n ustiu cat de stiintifice. De aia era de vazut o comparatie cu alte orase, folosind aceeasi metodologie.
            "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

            '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

            Comment


            • #81
              http://mobile.hotnews.ro/stire/23442307

              Cm despre asta e vorba. Oamenii si-au pierdut mintea, in fata puterii zeului ban. In tembelismul multora, mai bine taiem padurile si ne crestem copiii in praf, in smog, in poluare, dar sa stam in vile si apartamente ultra-luxoase construite in locul spatiilor verzi, padurilor, etc. Cum propunea acum cateva luni doamna Firea, taierea unor copaci din parcul Cismigiu pt a face alei pavate.

              Degeaba reducem nivelul gazelor de esapament in orase, daca in tara se taie paduri de 5 miliarde Euro anual. Date oficiale, neoficial poate e dublu. Romania mai are suprafete impadurite la jumate fata de 1989. Noi vorbim de lucruri mari, dar Bucurestiul este inconjurat de 3-4 gropi (munti) de gunoi, care emana un miros infect si care ajunge in oras indiferent din ce directie bate vantul. Chiar credeti ca daca vom merge cativa cu hibride si electrice prin oras se va simti vreo imbunatatire in ceea ce priveste calitatea aerului pe care il respiram??

              Comment


              • #82
                In teoretie taxa asta nu este o idee rea. Insa in practica aceasta taxa trebuie sa fie un mic element dintr-un set mai amplu de masuri care sa duca la diminuarea poluarii si a decongestionarii traficului. Eu cred ca mare parte din cetateni si-ar lasa masina acasa daca ar avea alternativa unui transport in comun performant pe care sa te poti baza mai ales la orele de varf: mai multe parcari de tipul Park and Ride, modernizarea transportului in comun de suprafata, inlocuirea tramvaielor vechi cu unele moderne care sa aiba naibii si aer conditionat, aplicatii sau panouri digitale cu mersul autobuzelor/ tramvaielor actualizate in timp real, benzi unice functionale. De exemplu in Malta, toata lumea urca in autobuz pe la usa soferului si valideaza cardul de fata cu el. Stiu o sa spuneti ca la noi e aglomerat bla bla, dar credeti-ma ca si acolo e mega aglomerat, mai ales ca ei nu au tramvaie sau metrou. E singura metoda ca STB sa devina performant, cresterea tarifului per calatorie in acelasi timp cu nivelul serviciilor oferite.

                Comment


                • #83
                  Apar stiri de genul: https://romania.europalibera.org/a/g.../30414390.html
                  Se simte apropierea alegerilor locale si "doamna Firea" e gata sa faca "ce vor bucurestenii" , Aveti nevoie de voturile noastre si va "freaca" grija pentru binele nostru. Vorba bunicului "nepoate, in viata toti iti vor BINELE, fii atent sa nu-ti'l ia!"
                  Toti Oamenii sunt Trecatori
                  Nu toti Trecatorii sunt Oameni !

                  Comment


                  • #84
                    Taxa Oxigen intră īn vigoare peste două săptămāni: Regimul de circulație al mașinilor īn București. Tarife și amenzi

                    https://www.digi24.ro/stiri/economie...amenzi-1259391
                    Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                    ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                    Comment


                    • #86
                      Eu cred ca e o miscare de imagine.
                      Referendumul asta nu are nicio valoare juridica, hotararea consiliului este (inca) in vigoare.


                      Sent from my iPhone using Tapatalk
                      O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                      Comment


                      • #87
                        campanie electorala
                        referendum pe facebook... ha!
                        "Ethics. That's always so inconvenient."
                        Cal Lightman

                        Comment


                        • #88
                          Originally posted by ro861 View Post
                          Eu cred ca e o miscare de imagine.
                          Referendumul asta nu are nicio valoare juridica, hotararea consiliului este (inca) in vigoare.


                          Sent from my iPhone using Tapatalk
                          Coana Pandele te contrazice: 1. Amanarea aplicarii hcg539 de al 01 Ian la 01 martie are valoare juridica? sau 2. amanarea aplicarii pentru Euro 4 pana in 2021? sau aprobarea hcg539 cu o forma radical modilficata fata de cea supusa dezbaterii publice(adica extinderea taxarii de la perimetrul ZACA la intreg Bucurestiul) a avut valoare juridica? Tara asta e condusa dupa bunul plac al "alesilor" ci nu dupa valori, principii, respect pe care le apreciem noi "populimea"- citat din "clasici"
                          Last edited by DejaVu; Yesterday, 21:10.
                          Toti Oamenii sunt Trecatori
                          Nu toti Trecatorii sunt Oameni !

                          Comment

                          Working...
                          X