Taxa oxigen in Bucuresti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Taxa oxigen in Bucuresti

    Invit comunitatea HondaFan la o dezbatere despre noile taxe si interdictii pentru Bucuresti si efectul lor asupra posesorilor de Honda si nu numai !
    Toti Oamenii sunt Trecatori
    Nu toti Trecatorii sunt Oameni !

  • #2
    Cred ca o sa ajunga Accord ul meu masina de duminica.
    Cand o sa am treaba pe la Bucuresti vin cu Yaris ul!!!

    Comment


    • #3
      Ținem noi cu dinții de ele ca mașini ca astea nu se mai fac dar încet încet ne cam baga ăștia bețe în roate și o sa fim nevoiți sa ne aliniem la noile standarde dacă nu vrem sa plătim bani frumoși ca să ne păstrăm vechiturile. Eu sunt tentat mult de un Nissan Leaf nou, cu ceva ajutor de la stat e una dintre cele mai ieftine și bune electrice.

      Comment


      • #4
        O masura este necesara chiar daca este antipopulista.
        Traficul e oricum infernal in Bucuresti. Daca mai introduc si taxa or sa fie tot mai multe masini lasate in fata casei si de aici tot mai putine locuri de parcare pentru cei ce vin prin centru. Important este sa nu le interzica complet cum fac alte tari! Asa platesti o taxa si te mai bucuri de masina cand si cand. As fi curios ce se face cu banii colectati in numele depoluarii?! Oare se vor da subventii/facilitati ptr cine vrea sa-si ia o masina mai putin poluanta?! Macar niste spatii verzi sa fie amenajate....

        Comment


        • #5
          Pentru o informare corecta, de la "sursa" puteti merge aici: http://pmb.ro/pmb/comunicate/presa_com.php?msj=7609 ,acesta este un comunicat, Hotararea CLPMB nu a fost pusa pe site-ul PMB
          DejaVu
          Senior Member
          Last edited by DejaVu; 26-10-19, 20:07.
          Toti Oamenii sunt Trecatori
          Nu toti Trecatorii sunt Oameni !

          Comment


          • #6
            Lasand la o parte faptul ca platim deja impozit pe masini, accize in carburant, roviniete, ITP-uri si altele, va rog sa-mi raspundeti sincer la urmatoarea intrebare:
            Nu v-ati saturat de toate diesel-urile cu DPF-off care se fataie exclusiv prin orase si care produc un aer imposibil de respirat la anumite ore?

            Masina nu este o necesitate absoluta. Este un lux. Cine vrea sa circule cu masina prin centru, sa plateasca. Desi am si eu masini, cea mai noua fiind Euro 4, am zile cand vreau sa ma plimb pe jos fara sa fiu obligat sa respir tot fumul scos de toate rablele folosite fie ca trebuie, fie ca nu trebuie.

            Ca nu se va face absolut nimic de banii aia, e lesne de inteles, cat timp aveti acolo la Bucuresti conducerea aia. Dar macar va mai descuraja cocalarismele DPF-off lasate pe avarii la relanti peste tot.

            Sper sa se implementeze si in Cluj cat de curand.

            Comment


            • #7
              Pe mine nu ma afecteaza, condusul in Bucuresti reprezinta un stres de care ma feresc (cind trebuie sa o fac conduc ca o baba doar ca am puls de fuga) si un chin la care nu vreau sa-mi supun masina. Prima parcare salvatoare si metrou/taxi. Daca e cazul o voi plati.
              Ceva insa trebuie facut pentru descongestionare, cit se poate, si pentru "scoaterea poluarii din oras", din centru, daca se poate.
              O reactie critica (la prima aparitie a textului, ulterior modificat) a unei persoane cu pregatire in politici publice: http://www.contributors.ro/administr...ndele-proaste/
              Io si Ea
              Senior Member
              Last edited by Io si Ea; 26-10-19, 20:09.
              "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

              Comment


              • #8
                Originally posted by ivladbogdan View Post

                Masina nu este o necesitate absoluta. Este un lux.
                Te rog explica de unde ai luat sau cum ai "produs" definitia de mai sus! E un "lux" sa duci unu, doi copii minori(clasele primare) cu masina pana la scoala la 8.00 dimineata ?, e un "lux" sa-ti duci parintii/bunicii(batrani de peste 70ani in baston sau cadru) la un medic/spital, cu masina?
                Toti Oamenii sunt Trecatori
                Nu toti Trecatorii sunt Oameni !

                Comment


                • #9
                  Cat de curand si marile orase din Romania vor aplica aceasta taxa Oxigen, e tendinta Europeana, deci cred ca in 3-4 ani nu vor mi circula nici Euro 3 si 4 ,pacat de Honde ca sunt masini bune, eu , nu as renunta la Baba mea nici in 10 ani de acuma incolo ...... DE CE ...... imi place sa o surubaiesc faza este ca nu se strica nimic la ea ,ii caut eu'' bube'', sa revenim.
                  Dar nu stiu nimic despre taxiurile din Bucuresti referitor la taxa Oxigen? si masinile care fac aprovizionare la diverse firme din centru ,ca alea n-or fi euro 99.
                  Sa vina statul cu 15 .000 de euro, eu pun 5000 de euro si iau una electrica .

                  Comment


                  • #10
                    Pai parca o benzinara cu o anumita norma de poluare (de ex. Euro 4) nu "polueaza" la fel de mult precum una diesel cu aceeasi norma de poluare.
                    Si prin polueaza nu ma refer la emisiile de CO2, ci la particulele cangerigene emise in atmosfera.
                    De ce se leaga si de benzinare?

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by DejaVu View Post
                      Te rog explica de unde ai luat sau cum ai "produs" definitia de mai sus! E un "lux" sa duci unu, doi copii minori(clasele primare) cu masina pana la scoala la 8.00 dimineata ?, e un "lux" sa-ti duci parintii/bunicii(batrani de peste 70ani in baston sau cadru) la un medic/spital, cu masina?
                      Nu am niciun copil, insa treaba cu dusul copilului la scoala cu masina mi se pare cea mai cea scuza. Probabil fac parte dintre cei mai tineri de pe aici, insa eu n-am fost dus cu masina la scoala si cand eram mic foloseam RATB-ul singur.

                      Se aglomereaza niste zone fix degeaba din cauza asta, ai fost vreodata pe Titulescu spre Basarab pe la pranz? Cand vine o armata de parinti sa-si ia copilul cu masina si efectiv prima banda este blocata, ajunge aglomeratia pana in pasajul de la Victoriei din cauza asta. Asa se intampla in tot orasul.

                      Degeaba urlam ca nu se face si nu se drege daca noi in continuare o sa stam pe avarii pe prima banda pentru ca acolo avem treaba.
                      The other car : SAAB 900NG / 2.0 Turbo / Stock / Black. (SOLD)
                      https://www.instagram.com/iamrusu/

                      Comment


                      • #12
                        N-o luati pe panta asta cu dusul copiilor, mers la serviciu si asa ca nu vom ajunge nicaieri. Discutia este despre o taxa pe poluare sau despre o taxa de congestie? Daca este despre poluare precum ii zice numele atunci as vrea sa intre sub incidenta ei taxiurile, (nu zic nimic despre autobuze ca sa te tii haloimas atunci) si imediat vehiculele statului astuia idiot si hulpav, ale ministerelor, ale agentiilor, ale multiplelor deconcentrate, ale Primariei, ale Armatei, Politiilor de toate felurile si dupa aia stam de vorba. Daca este despre congestie atunci ce-ar fi ca functionarii publici sa vina la serviciu cu onor transportul in comun? Nu se poate? Cum de n-am stiut ...
                        Pina atunci doar vorbim discutii si, impresia mea cel putin e ca povestea e doar inca o taxa si nimic altceva. Iar daca e asa atunci nu se va rezolva nici aglomeratia (partial oricum, solutie completa nu cred ca exista nici daca permiti in centru doar masini de maximum 3 metri lungime) si nici poluarea Bucurestiului cu praf, microparticule si golani ignari si cu gurese vagaboande provinciale TV prepuse ale vreunui crocodil economic.
                        "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by DejaVu View Post
                          Te rog explica de unde ai luat sau cum ai "produs" definitia de mai sus! E un "lux" sa duci unu, doi copii minori(clasele primare) cu masina pana la scoala la 8.00 dimineata ?, e un "lux" sa-ti duci parintii/bunicii(batrani de peste 70ani in baston sau cadru) la un medic/spital, cu masina?
                          Nu am ce sa explic.
                          Toata copilaria si adolescenta mea am rupt "pejosul" si autobuzul pentru a merge la scoala, cu cheia la gat si 10000 (1 leu de acum) bani de buzunar. Ne strangeam toata gasca din cartier si mergeam impreuna pe jos la scoala. Si n-am murit. Poate unii ar trebui sa va intrebati de ce copiii din ziua de azi sunt atat de inadaptati social.
                          Parintii si bunicii nu ii duci la spital in fiecare zi in centru, blocand pe avarii tot traficul. Pentru acele 1-2 zile pe luna sau pe an, se poate lua un taxi.

                          Eu fac naveta la munca cate 20 km dus - 20 km intors zilnic si de fiecare data pierd minim 10-15 minute in zonele unde toate odraslele de 14-18 ani sunt aduse cu suv-ul la licee.
                          Si vorbim de rute in Cluj-Napoca unde exista nu doar autobuze, ci autobuze electrice de ultima generatie cu toate facilitatile care circula incontinuu si mai au si banda dedicata in multe zone. Dar nu, puiul lui mama trebuie adus la scoala intr-un GL sau X5, altfel rad ceilalti de el.
                          Idem pensionarii care se plictisesc dimineata si se suie si ei in masini sa fie si ei acolo in ambuteiaje, si asa mai departe.

                          Ceva trebuie facut, pentru ca daca dai totul "la liber" se va abuza.
                          Vrei cu masina prin centru, platesti extra. Simplu. La fel cum se intampla in tarile cu apa calda, cu care ne place sa ne comparam mereu.

                          Comment


                          • #14
                            Eu am cumparat Honda Insight Hibrid tocmai pe considerentul unei eventuale taxe de poluare pe norma EURO/hibrid. Asta in aprilie 2019. Cumva simteam ca va veni.

                            Am trimis la tara un Logan EURO 3 perfect functional.

                            Desi am si un diesel EURO 5 cu DPF ON functional as interzice dieselul in oras. Ca e EURO 5 sau EURO 6. Dar eu sunt mai drastic de felul meu.
                            '10 Honda Insight 1.3 IMA Hybrid, Nighthawk Black

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by madhorsefuzzy View Post
                              Desi am si un diesel EURO 5 cu DPF ON functional as interzice dieselul in oras. Ca e EURO 5 sau EURO 6. Dar eu sunt mai drastic de felul meu.
                              Se ajunge si acolo, doar ai putintica rabdare

                              Insa ideea este sa le interzica de tot, nu ca platesti si ai voie sa poluezi. E un inceput, insa cumva nu gasesc logica acestui demers. Chiar daca unii vor avea de suferit pentru ca vor fi scosi din zona de confort a circulatului cu masina, trebuie sa se ajunga acolo.

                              Comment

                              Working...
                              X