19 - 25/06/2006: Honda vs. concurenta germana pe piata NA

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • dixy2k
    replied
    toyota a facut defapt copie dupa Jeep pt armata.

    Chrysler a avut defapt motoare facute de mitsubishi cu emblema lui mitsubisgi pe masinile lor, masini facute de mitsubishi doar cu emblema de Dodge, sau Chrysler pe ele.
    Chrysler in schimb ii ajutau din punct de vedere financiar, ei fiind in mare gaura acasa la ei, cum inca mai sint. Au fost mari scandaluri de delapidare financiara in conducerea lor.

    Leave a comment:


  • Marius -Iulian
    replied
    Chrysler a avut cuvantul cel mai greu de spus in cadrul Mitsubishi aproape 20 de ani ( din 198? pana in 2004). mi se pare normal sa preia tehnologii, motoare, etc. de la ei dar schimbul a fost bidirectional.

    As fi inclinat sa cred ca Mitsu a dat mai mult decat a luat de la Chrysler, dar stapanii erau cei din Detroit.

    In 2004 Juergen Schrempp ( presedintele DaimlerChrysler=DCX pana anul trecut si cel care a fost artizanul preluarii Chrysler de catre DaimlerBenz) confruntat inca cu pierderi masive la Chrysler, cu o marca Mercedes tocmai depasita de BMW pe piata premium nu si-a putut permite sa intervina in ajutorul Mitsubishi. Pachetul de aprox 20% din actiunile Mitsubishi Motors a fost atunci vandut catre un grup de banci japoneze. DCX a pierdut ceva bani ( actiunile Mitsubishi erau deja mult devalorizate) si aramas numai cu divizia de camioane a Mitsubishi care este si acum parte din divizia de camioane a DCX.

    nu stiu insa care au fost elementele copiate de europeni de la japonezi. Industria auto japoneza s-a dezvoltat ( ca si cea coreeana) imprumutand si copiind tehnologii europene si americane. Asta a fost cazul pana in anii '70 cand gradual companiile japoneze au devenit si creatoare de noi tehnologii.

    enunturile de tipul " europenii copiaza dupa japonezi" sau viceversa sunt din start false si pe undeva puerile. tehnologiile au cateodata un drum sinuos de la patente la aplicare.

    In perioada dinainte de 1940 Japonia si URSS erau cei mai activi pirati de licente. Dupa ce au fost ocupati de americani, companiile japoneze au fost silite sa accepte regulile jocului si lansarea lor in anii '50 s-a facut in principal cu tehnologii americane si europene, pe care le-au achizitionat legal. De asemenea ca si omologii lor germani ( VW, Mercedes. BMW) Mitsubishi, Datsun ( mai tarziu numit Nissan) si Toyota au beneficiat de imprumuturi consistente americane. spre deosebire de germani ( care detineau multa tehnologie), japonezii nu detineau nici un avantaj tehnologic la ora respectiva si multi ani au copiat tehnologie americana si europeana.

    ex Toyota s-a lansat cu adevarat ca si companie auto abia in timpul razboiului din Coreea ( 1949-1953) cand au primit un contract de la armata americana pentru a produce camioane si de la Ford au luat licenta pentru doua modele. de la acele 2 modele Ford initiale au dezvoltat programul curent de off-roadere.

    Leave a comment:


  • Spider
    replied
    Europenii ii copiaza pe japonezi, americanii la fel...maine poimaine si noi vom avea copii cu ochii mici...nu e rau, dar nu ar trebui sa-si mai puna si osul la contributie acele javre care schiauna la luna plina cum ca doar ei conteaza datorita "traditiei indelungate si a clasei superioare".
    Nu pot sa le urez nemtalailor decat un prietenesc "MARS MA DE AICI".

    Leave a comment:


  • dixy2k
    replied
    absolut.
    ei au fost sub aceeasi umbrela o mare parte de timp in care Chrysler a beneficiat pe deplin. Mitsubishi a avut probleme financiare (care inca nu sau terminat). Mercedes iau vindut dupa unirea cu Chrysler.

    Leave a comment:


  • Spider
    replied
    dixy2k
    E adevarat ca si dodge stealth e clona de mitsu gt 3000 ?

    Leave a comment:


  • dixy2k
    replied
    cu siguranta a fost ram ala mic 50, clona lui mitsubishi mighty parca.

    era defapt mitsubishi dar cu emblema de dodge. pe spate chiar si scria exact cum e facuta camioneta aia. ca si Montero ala mic facut (emblema) de Dodge.

    am realizat un lucru: Paul se cearta singur si noi ne amestecam in cearta lui.
    EL se adreseaza cu totul altui public, nerealizind ca asta este forum de Honda (marca japoneza inca) si nu forum general de masini sau alte marci Europene.

    "magnificul Mercedes AGM" asta care mai este?

    foarte multa subiectivitate si presupuneri eronate.


    Marius intrun topic inchis deja de Bogdan pe aceeasi tematica mai acuzat ca am facut o observatie in legatura cu limba engleza.
    Nu eram eu ala. Te rog citeste cine a scris imediat sub mine.

    Leave a comment:


  • dixy2k
    replied
    Originally posted by Paul Costinel
    Subaru ar fi o alegere foarte buna dar la clasa SUV nu la sedan. Subaru Legacy si outback au punctaj maxim 64 puncte, Accord 70. Saab are punctaj maxim 61 iar fiabilitatea e foarte slaba.
    Subaru straluceste cu doua modele, Forester si Imreza.
    Forester a depasit anul acesta Honda CRV la performante iar fiabilitatea este exceptionala. in 200 inainte de a cumpara CRV-ul am testat atat Forester-ul cat si CRV-ul. Forester mi-a placut mai mult din punct de vedere al performantei dar nu avea suficient loc pentru o famile de 5 persoane. In spate spatiu era foarte stramt.
    Subaru Impreza este o masina legendara, a castigat de trei ori consecutiv raliul mondial iar sistemul allwheel drive al lui Subaru este inegalabil. Deci daca ar fi alta masina, decat Accord da, Subaru Legacy iar pt. CRV alternativa este Forester. Atentie insa, Forester este considerabil mai scump decat CRV in varianta turbo, 230CP
    Legacy si Outback sint considerate de tine SUV?

    sistemul AWD de la subaru e inegalabil?
    de unde le scoti? daca esti subiectiv nu te ajuta cu nimic.
    citeste de sistemul de la EVO.
    citeste de SH-AWD.
    Attesa.

    eu nu as avea curajul tau sa afirm atitea lucruri fara sa aduc ceva obiectivitate in discutie.

    Leave a comment:


  • Marius -Iulian
    replied
    faci cam multe supozitii. nu sunt in business-ul cu masini...

    vanzari 2005 in segmentul premium:

    1) Lexus 302895buc - cele mai populare 3 modele sunt:
    RX ( SUV mediu; cel mai popular vehicul premium si lider in categoria crossover SUV premium) - 108775buc
    ES ( un Camry de lux; sedan mediu premium FWD cu 3.3l V6) - 67577buc
    GX ( un truck-based SUV; un 4runner de lux) 34339buc

    2) BMW - 266291 buc. - top3 pt. marca:
    serie3 - 106950buc ( cel mai popular entry luxury vehicle in USA si de departe cel mai popular sedan/coupe premium)
    serie 5 - 52722buc
    X5-37595buc

    3) Cadillac 235002buc- top3:
    DeVille/DTS - 61983 buc ( FWD executive sedan cu unica motorizare V8-ul de 4.6l Northstar; liderul in clasa in USA)
    CTS - 61512 ( entry luxury RWD sedan)
    Escalade - 51114 ( SUV si pick-up :lol: de lux)

    4) Mercedes 224269buc. -top3:
    C/CL/CLK klasse 70205
    E klasse 50383
    M klasse 38859

    5) Acura 209610buc - top3:
    TL - 78218 ( FWD entry luxury sedan; nr.2 in clasa; echivalentul de lux al Accord american)
    MDX - 57948 ( premium crossover SUV)
    TSX - 34856 ( sedan mediu FWD premium)

    6) Infiniti 136401buc - top3:
    G35 68728 ( RWD entry luxury sedan/coupe)
    FX35/45 26726 ( premium crossover SUV; echivalentul de lux al Nissan Murano)
    M35/45 24000 ( RWD executive sedan)

    7) Volvo 123587buc. -
    60/70 series ( entry luxury sedan/wagon) 47518
    XC ( premium crossover SUV) 35976
    40/50 series ( premium compact) 29912

    8 ) Lincoln 123207buc-
    Towncar ( executive sedan) 47122
    Navigator ( premium truckbased SUV; echivalentul de lux al Ford Expedition) 25824
    Aviator ( premium small SUV; echivalentul de lux al Ford Escape) 15873

    9) Audi 83066buc. ops:
    A4/S4 - 48922
    A6 -18074
    A8- 5430

    10) Land Rover 46175buc.

    11) Saab 38343buc.

    12) Porsche 31933

    13) Jaguar 30424

    Leave a comment:


  • Paul Costinel
    replied
    With record-breaking sales in 2005, Lexus has retained its title as America's top-selling luxury brand for the sixth consecutive year. The luxury brand reported total year-end sales of 302,895 units, up 5.5 per cent over last year's record-breaking sales. Si succesul continua. Extrapolarile sunt corecte, dar ma rog mult mai importanta este calitatea decat cantitatea. Si la calitate magnificul Mercedes AGM este votat pe ultimul loc iar in SUA nu poate parcurge 1Km fara defectiuni.. s-a vazut ca nici BMW nici Audi nu au cu ce se lauda.
    Daca separi fiabilitatea si durabilitatea de calitate nu mai are rost nici o dicutie. De altfel nici nu intentionez sa discut cu vanzatori de masini americane. Am lucruri mai importante de facut.

    Leave a comment:


  • Marius -Iulian
    replied
    comparatia intre vanzarile deBMW, Audi si Mercedes si Honda este ca si cum ai spune ca daca LeviStrauss vinde mai multi pantaloni decat Armani inseamna ca si sunt mai buni. cumparatorul unei masini de 15-25k se uita dupa ceva, iar cel de masina de 40-50K dupa altceva. cine cumpara Acura si BMW nu vor test drive Civic sau Accord ci se vor uita la serie5, RL GS si E klasse.

    vanzarile pe care le compari tu sunt din luni diferite si facut extrapolari. voi posta vanzarile in segmentul premium pe 2005 diseara cand ajung acasa. Lexus are doar un mic avans fata de BMW pe ansamblul anului 2005.

    Leave a comment:


  • Marius -Iulian
    replied
    De exemplu Scion xA are un punctaj general de 37 pcte, iar punctajul minim este 32. Scion X B punctaj 50, la un punctaj minim in clasa de 50. Deci e pe ultimul loc , ca si Satiurn Relay 56 puncte (punctaj minim 56). Saturn Aura 38 pumncte (punctaj mimim in clasa 32 si maxim 7. Deci iata ispravile Americanilor cand au incercat si ei marea cu degetul. De fiabilitate nici nu mai vorbesc.

    upps, scion este marca a Toyota.

    Leave a comment:


  • Marius -Iulian
    replied
    Neon nu este facut de Mitsubishi. nu are nimic in comun cu Lancer ( compactul lui Mitsubishi). ai vreun link care sa iti sustina afimatia?

    singura masina facuta inca in comun cu Chrysler este Sebring coupe care este facut in uzina Mitsubishi din Illinois ( singura din America) alaturi de Eclipse pe a carui platfoma este bazat. Sebring si Stratus sedan si coupe sunt insa facute pe o alta platforma propie Chrysler.

    ai dreptate cu Dodge Stealth: este un model vechi ( scos din productie inca din 1996) si era intr-adevar clona cu Mitsubishi 3000GT.

    Uzina Mitsu din Olanda asambleaza Mitsubishi Colt care imparte platforma si componente cu Smart Forfour, dar cele doua masini sunt dezvoltate in comu de Mitsu si DCX.

    Chestia cu americanii care nu stiu sa faca motoare mici si economice este insa foarte putin substantiata ( ti-am dat exemple de motoare in 4 cilindri concepute de firmele americane) si trebuie sa te uiti si la ce se cumpara pe piata americana ca sa intelegi ca motoarele de 1.0 -1.4l nu au sanse decat pe lawnmowere si nu pe masini... Saturn Ion are Ecotecul de 2.2l ( ca si Cobalt si inaintea lor Chevy Cavalier).

    ce fel de Ram ai avut? Mitsubishi a avut si o divizie de camioane ( numita Fuso) care a si ramas in cadrul diviziei de camioane a Daimler-Chrysler si e posibil sa fi facut . in ultimii 5 ani Ram vine numai cu V6 si V8 si sunt toate motoare de conceptie proprie... inclusiv popularul Hemi.

    Leave a comment:


  • Paul Costinel
    replied
    Am raspuns deja cu privire la valoarea de resale (revazare). Consumer Guide si Consumer Report sunt cele mai respectate reviste si mai indica ceva in afara de resale value.
    Desi sunt de `acord ca BMW are valoare resale mare mai arataca fiabilitatea e proasta si staisfactia proprietarului dupa cum urmeaza:
    BMW seria 3 peste medie,
    BMW seria 5 mediocra
    Seria 6 N/A
    Seria 7 mediocra
    M3 peste medie
    X3 mediocra X5 mediocra.
    Se pare ca BMWeste cautat si apreciat de cei care inca nu au avut inca unul. Cele de mai sus indica faptul ca dupa ce l-au cumparat fericitii prorietari se dezumfla. rapid cu o exceptie. Dar cu o floare nu se face primavara.
    Mercedes depaseste BMW-ul la vanzari iar faptul ca BMW e mare scula printre europene trebuie privit cu rezerva. In tara orbilor chiorul e imparat.
    In 2006 BMW nu a reusit sa aiba nici o singura masina in topul celor 10 masini selectate de Consumer Report. In clasamentul facut fde CR Honda a fost pe rimul loc cu patru masini (intre care si Acura) urmata de Toyota cu doua masini.
    De altfel in afara de seria 3 Consumer Guide nici recomanda nici un model de BMW datorita fiabilitatoii slabe.

    Leave a comment:


  • Paul Costinel
    replied
    Subaru ar fi o alegere foarte buna dar la clasa SUV nu la sedan. Subaru Legacy si outback au punctaj maxim 64 puncte, Accord 70. Saab are punctaj maxim 61 iar fiabilitatea e foarte slaba.
    Subaru straluceste cu doua modele, Forester si Imreza.
    Forester a depasit anul acesta Honda CRV la performante iar fiabilitatea este exceptionala. in 200 inainte de a cumpara CRV-ul am testat atat Forester-ul cat si CRV-ul. Forester mi-a placut mai mult din punct de vedere al performantei dar nu avea suficient loc pentru o famile de 5 persoane. In spate spatiu era foarte stramt.
    Subaru Impreza este o masina legendara, a castigat de trei ori consecutiv raliul mondial iar sistemul allwheel drive al lui Subaru este inegalabil. Deci daca ar fi alta masina, decat Accord da, Subaru Legacy iar pt. CRV alternativa este Forester. Atentie insa, Forester este considerabil mai scump decat CRV in varianta turbo, 230CP

    Leave a comment:


  • Paul Costinel
    replied
    Dodge Neon si Dodge Stealth sunt de fapt Mitsubishi, asa cum Pontiac Firefly e Suzuki, Geo Prism e Toyaota. Am avut un pichup truck Ddge Ram si avea intr-adevar motor Mitsubishi. Nici nu e de mirare, in definitiv daca Mitsu face masini pt. Crysler de ce nu ar face si motoare. Americanii au incercat in anii 70 sa faca motoare mici atat economice cat si fiabile dar nu au reusit. De aceea au apelat la japonezi. Ford a apelat la Yamaha pentru a-i proiecta un motor cu patru supape pe cilindru. L-a introdus in prin 1993 dupa ce Yamaha i-a invatat cum sa faca un motor cu patru supape pe cilindru. De ce Yamaha? pentru ca Yamaha este al doilea producator de motoare din lume dupa Honda si nu concureaza direct cu Ford. (in 2005 Honda fabrica un total de cca, 85 milioane de motoare iar Yamaha cu cca. 20 milioane mai putin.
    Pana in 1997 Toyota fabricase deja 7 milioane de motoare cu 4 supape pe cilindru iar Foird se chinuia doar.
    Prin 1975 cand Lee Iaccoca era presedintele Fordului a facut o intelegere cu Honda sa echipeze primul Ford de mic litraj cu motor Honda. Henry Ford s-a impotrivit si a regretat tot restul vietii aceasta decizie ca si faptul ca l-a concediat de Iaccoca.
    Dupa ce Henry a iesit la pensie, Bill si-a calcat mandria si a apelat la Mazda incercat sa corecteze greseala fratelui sau.
    Singurul motor de mic litraj realizat de americani este cel de pe masinile Saturn. Aceste masini sunt submediocre fiind depasite chiar si de Hyunday dupa cum rezulta din Consumer report, iunie 2006. De exemplu Scion xA are un punctaj general de 37 pcte, iar punctajul minim este 32. Scion X B punctaj 50, la un punctaj minim in clasa de 50. Deci e pe ultimul loc , ca si Satiurn Relay 56 puncte (punctaj minim 56). Saturn Aura 38 pumncte (punctaj mimim in clasa 32 si maxim 78). Deci iata ispravile Americanilor cand au incercat si ei marea cu degetul. De fiabilitate nici nu mai vorbesc.

    Leave a comment:

Working...
X