19 - 25/06/2006: Honda vs. concurenta germana pe piata NA

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    De exemplu Scion xA are un punctaj general de 37 pcte, iar punctajul minim este 32. Scion X B punctaj 50, la un punctaj minim in clasa de 50. Deci e pe ultimul loc , ca si Satiurn Relay 56 puncte (punctaj minim 56). Saturn Aura 38 pumncte (punctaj mimim in clasa 32 si maxim 7. Deci iata ispravile Americanilor cand au incercat si ei marea cu degetul. De fiabilitate nici nu mai vorbesc.

    upps, scion este marca a Toyota.
    ex Civic mk.7 EX sedan 2002, 1.7VTEC
    ex Acura TL 2006, 3.2 V6 SOHC VTEC
    Civic Si sedan 2007, 2.0 DOHC iVTEC
    Acura MDX 2011, 3.7 V6 SOHC VTEC

    Comment


    • #32
      comparatia intre vanzarile deBMW, Audi si Mercedes si Honda este ca si cum ai spune ca daca LeviStrauss vinde mai multi pantaloni decat Armani inseamna ca si sunt mai buni. cumparatorul unei masini de 15-25k se uita dupa ceva, iar cel de masina de 40-50K dupa altceva. cine cumpara Acura si BMW nu vor test drive Civic sau Accord ci se vor uita la serie5, RL GS si E klasse.

      vanzarile pe care le compari tu sunt din luni diferite si facut extrapolari. voi posta vanzarile in segmentul premium pe 2005 diseara cand ajung acasa. Lexus are doar un mic avans fata de BMW pe ansamblul anului 2005.
      ex Civic mk.7 EX sedan 2002, 1.7VTEC
      ex Acura TL 2006, 3.2 V6 SOHC VTEC
      Civic Si sedan 2007, 2.0 DOHC iVTEC
      Acura MDX 2011, 3.7 V6 SOHC VTEC

      Comment


      • #33
        With record-breaking sales in 2005, Lexus has retained its title as America's top-selling luxury brand for the sixth consecutive year. The luxury brand reported total year-end sales of 302,895 units, up 5.5 per cent over last year's record-breaking sales. Si succesul continua. Extrapolarile sunt corecte, dar ma rog mult mai importanta este calitatea decat cantitatea. Si la calitate magnificul Mercedes AGM este votat pe ultimul loc iar in SUA nu poate parcurge 1Km fara defectiuni.. s-a vazut ca nici BMW nici Audi nu au cu ce se lauda.
        Daca separi fiabilitatea si durabilitatea de calitate nu mai are rost nici o dicutie. De altfel nici nu intentionez sa discut cu vanzatori de masini americane. Am lucruri mai importante de facut.

        Comment


        • #34
          faci cam multe supozitii. nu sunt in business-ul cu masini...

          vanzari 2005 in segmentul premium:

          1) Lexus 302895buc - cele mai populare 3 modele sunt:
          RX ( SUV mediu; cel mai popular vehicul premium si lider in categoria crossover SUV premium) - 108775buc
          ES ( un Camry de lux; sedan mediu premium FWD cu 3.3l V6) - 67577buc
          GX ( un truck-based SUV; un 4runner de lux) 34339buc

          2) BMW - 266291 buc. - top3 pt. marca:
          serie3 - 106950buc ( cel mai popular entry luxury vehicle in USA si de departe cel mai popular sedan/coupe premium)
          serie 5 - 52722buc
          X5-37595buc

          3) Cadillac 235002buc- top3:
          DeVille/DTS - 61983 buc ( FWD executive sedan cu unica motorizare V8-ul de 4.6l Northstar; liderul in clasa in USA)
          CTS - 61512 ( entry luxury RWD sedan)
          Escalade - 51114 ( SUV si pick-up :lol: de lux)

          4) Mercedes 224269buc. -top3:
          C/CL/CLK klasse 70205
          E klasse 50383
          M klasse 38859

          5) Acura 209610buc - top3:
          TL - 78218 ( FWD entry luxury sedan; nr.2 in clasa; echivalentul de lux al Accord american)
          MDX - 57948 ( premium crossover SUV)
          TSX - 34856 ( sedan mediu FWD premium)

          6) Infiniti 136401buc - top3:
          G35 68728 ( RWD entry luxury sedan/coupe)
          FX35/45 26726 ( premium crossover SUV; echivalentul de lux al Nissan Murano)
          M35/45 24000 ( RWD executive sedan)

          7) Volvo 123587buc. -
          60/70 series ( entry luxury sedan/wagon) 47518
          XC ( premium crossover SUV) 35976
          40/50 series ( premium compact) 29912

          8 ) Lincoln 123207buc-
          Towncar ( executive sedan) 47122
          Navigator ( premium truckbased SUV; echivalentul de lux al Ford Expedition) 25824
          Aviator ( premium small SUV; echivalentul de lux al Ford Escape) 15873

          9) Audi 83066buc. ops:
          A4/S4 - 48922
          A6 -18074
          A8- 5430

          10) Land Rover 46175buc.

          11) Saab 38343buc.

          12) Porsche 31933

          13) Jaguar 30424
          ex Civic mk.7 EX sedan 2002, 1.7VTEC
          ex Acura TL 2006, 3.2 V6 SOHC VTEC
          Civic Si sedan 2007, 2.0 DOHC iVTEC
          Acura MDX 2011, 3.7 V6 SOHC VTEC

          Comment


          • #35
            Originally posted by Paul Costinel
            Subaru ar fi o alegere foarte buna dar la clasa SUV nu la sedan. Subaru Legacy si outback au punctaj maxim 64 puncte, Accord 70. Saab are punctaj maxim 61 iar fiabilitatea e foarte slaba.
            Subaru straluceste cu doua modele, Forester si Imreza.
            Forester a depasit anul acesta Honda CRV la performante iar fiabilitatea este exceptionala. in 200 inainte de a cumpara CRV-ul am testat atat Forester-ul cat si CRV-ul. Forester mi-a placut mai mult din punct de vedere al performantei dar nu avea suficient loc pentru o famile de 5 persoane. In spate spatiu era foarte stramt.
            Subaru Impreza este o masina legendara, a castigat de trei ori consecutiv raliul mondial iar sistemul allwheel drive al lui Subaru este inegalabil. Deci daca ar fi alta masina, decat Accord da, Subaru Legacy iar pt. CRV alternativa este Forester. Atentie insa, Forester este considerabil mai scump decat CRV in varianta turbo, 230CP
            Legacy si Outback sint considerate de tine SUV?

            sistemul AWD de la subaru e inegalabil?
            de unde le scoti? daca esti subiectiv nu te ajuta cu nimic.
            citeste de sistemul de la EVO.
            citeste de SH-AWD.
            Attesa.

            eu nu as avea curajul tau sa afirm atitea lucruri fara sa aduc ceva obiectivitate in discutie.
            honda x 5
            "W" stands for Wrong
            Amerika ist Wunderbar

            Comment


            • #36
              cu siguranta a fost ram ala mic 50, clona lui mitsubishi mighty parca.

              era defapt mitsubishi dar cu emblema de dodge. pe spate chiar si scria exact cum e facuta camioneta aia. ca si Montero ala mic facut (emblema) de Dodge.

              am realizat un lucru: Paul se cearta singur si noi ne amestecam in cearta lui.
              EL se adreseaza cu totul altui public, nerealizind ca asta este forum de Honda (marca japoneza inca) si nu forum general de masini sau alte marci Europene.

              "magnificul Mercedes AGM" asta care mai este?

              foarte multa subiectivitate si presupuneri eronate.


              Marius intrun topic inchis deja de Bogdan pe aceeasi tematica mai acuzat ca am facut o observatie in legatura cu limba engleza.
              Nu eram eu ala. Te rog citeste cine a scris imediat sub mine.
              honda x 5
              "W" stands for Wrong
              Amerika ist Wunderbar

              Comment


              • #37
                dixy2k
                E adevarat ca si dodge stealth e clona de mitsu gt 3000 ?
                If sex was like FireBlade or S2000 nobody would worry about performance.

                2002 Honda CBR 954 RR FireBlade
                ex - 1986 Honda MT5
                ex - 1997 Honda CBR 900 RR FireBlade
                ex - 2001 Honda Civic Type-R
                ex - 2007 Honda Jazz

                Comment


                • #38
                  absolut.
                  ei au fost sub aceeasi umbrela o mare parte de timp in care Chrysler a beneficiat pe deplin. Mitsubishi a avut probleme financiare (care inca nu sau terminat). Mercedes iau vindut dupa unirea cu Chrysler.
                  honda x 5
                  "W" stands for Wrong
                  Amerika ist Wunderbar

                  Comment


                  • #39
                    Europenii ii copiaza pe japonezi, americanii la fel...maine poimaine si noi vom avea copii cu ochii mici...nu e rau, dar nu ar trebui sa-si mai puna si osul la contributie acele javre care schiauna la luna plina cum ca doar ei conteaza datorita "traditiei indelungate si a clasei superioare".
                    Nu pot sa le urez nemtalailor decat un prietenesc "MARS MA DE AICI".
                    If sex was like FireBlade or S2000 nobody would worry about performance.

                    2002 Honda CBR 954 RR FireBlade
                    ex - 1986 Honda MT5
                    ex - 1997 Honda CBR 900 RR FireBlade
                    ex - 2001 Honda Civic Type-R
                    ex - 2007 Honda Jazz

                    Comment


                    • #40
                      Chrysler a avut cuvantul cel mai greu de spus in cadrul Mitsubishi aproape 20 de ani ( din 198? pana in 2004). mi se pare normal sa preia tehnologii, motoare, etc. de la ei dar schimbul a fost bidirectional.

                      As fi inclinat sa cred ca Mitsu a dat mai mult decat a luat de la Chrysler, dar stapanii erau cei din Detroit.

                      In 2004 Juergen Schrempp ( presedintele DaimlerChrysler=DCX pana anul trecut si cel care a fost artizanul preluarii Chrysler de catre DaimlerBenz) confruntat inca cu pierderi masive la Chrysler, cu o marca Mercedes tocmai depasita de BMW pe piata premium nu si-a putut permite sa intervina in ajutorul Mitsubishi. Pachetul de aprox 20% din actiunile Mitsubishi Motors a fost atunci vandut catre un grup de banci japoneze. DCX a pierdut ceva bani ( actiunile Mitsubishi erau deja mult devalorizate) si aramas numai cu divizia de camioane a Mitsubishi care este si acum parte din divizia de camioane a DCX.

                      nu stiu insa care au fost elementele copiate de europeni de la japonezi. Industria auto japoneza s-a dezvoltat ( ca si cea coreeana) imprumutand si copiind tehnologii europene si americane. Asta a fost cazul pana in anii '70 cand gradual companiile japoneze au devenit si creatoare de noi tehnologii.

                      enunturile de tipul " europenii copiaza dupa japonezi" sau viceversa sunt din start false si pe undeva puerile. tehnologiile au cateodata un drum sinuos de la patente la aplicare.

                      In perioada dinainte de 1940 Japonia si URSS erau cei mai activi pirati de licente. Dupa ce au fost ocupati de americani, companiile japoneze au fost silite sa accepte regulile jocului si lansarea lor in anii '50 s-a facut in principal cu tehnologii americane si europene, pe care le-au achizitionat legal. De asemenea ca si omologii lor germani ( VW, Mercedes. BMW) Mitsubishi, Datsun ( mai tarziu numit Nissan) si Toyota au beneficiat de imprumuturi consistente americane. spre deosebire de germani ( care detineau multa tehnologie), japonezii nu detineau nici un avantaj tehnologic la ora respectiva si multi ani au copiat tehnologie americana si europeana.

                      ex Toyota s-a lansat cu adevarat ca si companie auto abia in timpul razboiului din Coreea ( 1949-1953) cand au primit un contract de la armata americana pentru a produce camioane si de la Ford au luat licenta pentru doua modele. de la acele 2 modele Ford initiale au dezvoltat programul curent de off-roadere.
                      ex Civic mk.7 EX sedan 2002, 1.7VTEC
                      ex Acura TL 2006, 3.2 V6 SOHC VTEC
                      Civic Si sedan 2007, 2.0 DOHC iVTEC
                      Acura MDX 2011, 3.7 V6 SOHC VTEC

                      Comment


                      • #41
                        toyota a facut defapt copie dupa Jeep pt armata.

                        Chrysler a avut defapt motoare facute de mitsubishi cu emblema lui mitsubisgi pe masinile lor, masini facute de mitsubishi doar cu emblema de Dodge, sau Chrysler pe ele.
                        Chrysler in schimb ii ajutau din punct de vedere financiar, ei fiind in mare gaura acasa la ei, cum inca mai sint. Au fost mari scandaluri de delapidare financiara in conducerea lor.
                        honda x 5
                        "W" stands for Wrong
                        Amerika ist Wunderbar

                        Comment

                        Working...
                        X