7 - 13/05/2006: Linia de design urmata de Honda...va place?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • dixy2k
    replied
    in general cumparatorii nu sint gata pentru un model radical. de aceea conceptele se fac si se testeaza raspunsul pozitiv sau negativ al publicului. daca nu e bine venit se aplica o metoda mai conservativa de design.
    dar cum Honda e obisnuita ca la 5 ani cel tirziu sa schimbe civicul nu vad ca acest trend sa dureze prea mult. politica lor este sa tina lumea pe ace. sa nu se plictiseasca de un anumit design.
    astept cu multa nerabdare pe concept4. cel putin din ce am vazut pe internet e un design si tehnologie impresionanta. raminde de vazut daca opinia publica e de accord cu mine si vor lasa acel concept nemolestat de idei conservatoare de design.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Sunt prea putine masini sexy japoneze, si cele care sunt, ori sunt intr-o clasa de pret cam mare, ori sunt modele sportive si nepractice de zi cu zi.
    Linia impusa de Honda n-as putea spune ca e sexy, insa e agresiva si tare indrazneata. Sa te joci cu nervii clientilor, ca sa zic asa, si sa incerci sa lansezi noi trenduri in momentul actual, cand lumea cauta mai mult ieftin decat nou&interesant, e tare riscant.
    Cifrele deocamdata sunt optimiste, insa pe viitor, chiar nu stiu ce sa zic. Marele avantaj e ca o masina ca noul Civic va trece mult mult timp pana sa fie considerata invechita.
    Renault s-a jucat putin cu treaba asta, incepand cu Megane 2, insa nu designul nonconformist a fost marele atu, ci tot pretul, pana la urma. De Bangle, nu putem spune ca a fost un trend setter in materie de design, ci mai mult un bad-taste setter. In rest, promisiuni, balbaieli si...pauza. Cel mai frustrant producator mi se pare Peugeot, care lanseaza in fiecare an cate un model extrem de intersant ca design, dar care o zbarceste rau de tot, ori lasand balta proiectul, de cele mai multe ori, ori lansand ceva mult mai cuminte. Asta mi se pare o strategie de marketing tare proasta si dovada sunt cifrele destul de modeste.
    Mie, personal, mi-ar place ca Honda sa mearga in stilul noului Civic, daca tot a comis-o cu un model, macar sa-si construiasca identitatea in acelasi stil pt toate modelele. Avand un caracter inclinat mai mult spre traditie decat spre socant de nou, nu prea am primit cu optimism noul trend, insa, de cand am vazut masina live, parca am inceput sa accept cu mai multa lejeritate designul. Am apreciat ca fiind, pana la urma, o dovada de indrazneala, cand toata lumea da in colturi de rusine sau frica.

    Leave a comment:


  • dixy2k
    replied
    nu am spus eu de cel de la pininfarina ci alte siteuri consacrate in materie auto (deci a nu se intelege forumuri).

    Leave a comment:


  • ubik
    replied
    yup

    Leave a comment:


  • hondatu
    replied
    Eu raman iar mai la coada ca sa pot doar subscrie la cele deja zise.
    Odata cu lansarea noilor generatii Accord, Legend si Civic, oricine poate observa noua tendinta progresiva in design, care nu numai a placut de la inceput ci chiar a socat (Civic).
    Daca e bine sau rau, ramane de vazut, cert e ca pana acum nu exista pierderi din aceste motive. Daca Legend-ul nu merge asa cum s-ar vrea, nu are legatura cu designul sau ci cu totul alte detalii.
    Honda inca (?) nu are nevoie de Bertone sau Pininfarina, de asa ceva cred ca are nevoie Toyota (sorry!), iar faptul ca au avut nevoie de ei de doua ori nu spune mare lucru:

    http://www.hondafan.ro/modele.php?id=53
    plus faptul ca prototipul SSM din care se trage S2000-ul are la baza prototipul Argento Vivo al lui Pinifarina.
    Masina japoneza si sportiva si fiabila si sexy (madde in EU), parca nu da asa bine, iar dovada e faptul ca un S2000, un RX8 sau un 350Z sunt totusi creatii nipone.

    Dixy, seful departamentului de design de la Pinifarina e intr-adevar japonez, dar sa fim sinceri, nu el a desenat acele masini ci doar a condus si supervizat o intreaga echipa de specialisti!
    A spune ca un japonez de la Pinifarina a desenat un Ferrari....suna pur si simplu ridicol.

    Leave a comment:


  • Dannu
    replied
    Singurele modele actuale despre care cred ca ar trebui sa sufere macar un facelift sunt jazz si CR-V (acestea sunt oricum la sfarsit de cariera). In rest nu am ce reprosa la design...
    S2000 cred ca trebuie laudat dpdv al designului pt ca rar se intampla ca un model de cativa ani buni sa ramana la fel de tanar.
    Un alt plus pt designeri de la honda este ca nu pastreaza elemente de design de la un model la altul ( de ex vw polo->jetta->passat ) si lasa o identitate proprie fiecarui model (99.9%) .
    Spor!

    Leave a comment:


  • Delphi
    replied
    Da, cred ca Honda face bine ca isi creeaza o imagine proprie bine conturata, care sa o deosebeasca de alte masini... ceva cu personalitate. Si Civicul 2006 are din plin. Chestiunea daca e frumos Civicul, e discutabila, ca tine de gustul fiecaruia, dar e sigur ca te face sa iti intorci capul dupa el. Mie personal mi se pare frumos

    Desigur, nu mi-ar place ca Accordul sa fie un Civic mai lung, eu as pastra doar cateva trasaturi distinctive - care sa il defineasca ca fiind Honda - dar sa aiba designul lui propriu.

    Leave a comment:


  • cryo
    replied
    Designul civicului hatchback a fost una din cele mai indraznete miscari din domeniu. Pana acum, toti construiau prototipuri f_uturiste, se dadeau rotunzi cu ele pe la showroomuri, dupa care masina de serie derivata din prototipul respectiv arata pur si simplu banal... Nu am inteles niciodata in totalitate de ce....

    Daca Honda va respecta acest nou stil, si urmatoarele sale modele vor fi la fel de radicale si indraznete, ceilalti producatori nu vor avea de ales, si vor trebui sa schimbe tactica... rezultatul fiind ca vom vedea in sfarsit si altceva pe strazi, decat arhetipurile "sedan mediu care seamana cu Mondeo", "hatchback gen Golf", "MPV gen Espace" etc...

    Au mai fost cateva tentative in acest sens, dar dintr-un motiv sau altul, nu s-au bucurat de succesul scontat. Vorbesc aici de "noul" design Peugeot, deschis de 206, si continuat de 307 si 407, care a facut un pas in lateral fata de monotonia din jur, dar care a fost obstructionat de problemele legate de calitatea masinilor respective; vorbesc si de controversatul Bangle-style al noilor BMW-uri, care a oripilat fanii hardcore ai marcii nemtesti, si a provocat doar o ridicare din sprancene restului lumii.

    Ca Honda, dintr-o marca (,) careia i se imputa tocmai lipsa unei imagini dinamice si cu personalitate (indeosebi la clasa medie, fac abstractie de unele modele, ca Prelude si Integra, care pareau a fi produse de cu totul alta marca decat, de exemplu, generatiile precedente de Accord), sa devina exponentul noii tendinte, ar fi intr-adevar o realizare. Si conditionalul din propozitia anterioara poate fi usor transformat in realitate. Primii pasi (Accordul / TSX 2003+, Civic-ul) au fost deja facuti.

    Nu vreau ca viitorul Accord sa fie un Civic mai lung. Dar cu siguranta ca vreau sa ma socheze in aceeasi masura in care a facut-o fratiorul mai mic. Valabil si pentru Jazz/CR-V.

    Leave a comment:


  • dixy2k
    replied
    nu pot sa spun cu mina pe inima ca vad un design comun la Honda, asa cum vad la marcile europene in special (3,5,6,7; C,E,S, etc) si asta cred ca e de bine. nu vreau sa vad acelasi model in marime mica, medie si mare. vreau sa vad cit mai multa diversificare si exercitiu de design.

    ce rost ar avea sa apelezela Pininfarina? Cel care a facut Enzo, Quattroporte si Scaglietti e japonez. Au japonezii lor acasa si studiourile din NA.


    PS. bine ca ai deschis tu un topic, ca in rest nimeni nu prea se inghesuie.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest started a topic 7 - 13/05/2006: Linia de design urmata de Honda...va place?

    7 - 13/05/2006: Linia de design urmata de Honda...va place?

    Cum vi se pare noua identitate Honda in ceea ce priveste designul? Elementele preponderent triunghiulare va incanta sau va vine rau numai cand le vedeti? Toate zvonurile despre viitoarele modele arata un design inspirat din liniile noului Civic, atat cel american, cat si cel european.
    Credeti ca Honda ar tb sa apeleze la un designer cu traditie (Pininfarina, Bertone, etc.), sau se descurca de minune cu ceea ce face?
    Ati primit bine socul prototip=serie la noul Civic, sau ati strambat din nas?
Working...
X