1 - 7/5/06: Inlocuitor Integra

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • dixy2k
    replied
    corect marius. in america accentul e pe coupe.

    nu implica prea mari cheltuieli introducerea lui Acura, inafara de publicitate mare.
    Spre ex sediul lui Honda poate fi impartit cu Acura pentru un timp. retea de Dealer au, pot sta impreuna pentru un timp.

    Leave a comment:


  • Marius -Iulian
    replied
    daca vor sa joace in liga majora cu alde BMW, Mercedes si Audi trebuie sa isi asume riscul si cheltuiala... tehnologic Honda poate face fata acestor companii.

    introducerea marcii Acura in Europa se poate face initial folosind reteaua dealerilor Honda. Au deja Legend, care este oricum un produs premium si nu i-ar strica sa il ambaleze ca atare. MDX-ul cred ca ar face si el o figura frumoasa. Noul RDX este un alt produs care va apare si care se poate usor asambla in UK ( va fi un CRV de lux). pastrarea Integrei ( dar o versiune de 220-240CP care sa fie deasupra CTR) ar fi utila si importarea catorva sute de TL-uri ar face o gama decenta pentru inceput. iar cu dezvoltarea noului Accord ar putea face si un TSX european care sa fie distinctiv si upscale fata de Accord ( asa cum ani de zile VAG a facut cu Passat si A4 cares-au vandut f. bine ambele).

    parerea mea este ca Honda face bani foarte buni in Europa, deci ar putea face un efort. cum europenii se muta catre produse premium Honda ar avea de beneficiat in viitor prin crearea unei marci premium. deja ei se straduiesc sa prezinte Honda ca o marca premium lasandu-se descoperiti la capitolul popular.

    americanilor le plac coupe-urile, nu e mare indoiala ( nu cred ca se vand nicaieri atatea). daca un anumit model ( ex. CL) nu au mers f. bine unele au mers sau inca merg - Mustang, Integra/RSX, Camry Solara, Nissan 350Z, Mazda RX-8, Porsche :roll:

    Leave a comment:


  • hondatu
    replied
    Marius, pe alocuri subscriu parerii tale, dar in unele cazuri eu vad problema altfel si nu trebuie sa traiesc in SUA ca sa am voie sa vorbesc despre asta:

    - lansarea brandului Acura in EU (ca-n Japonia dupa cum bine stim va avea loc in 2008 iar in China exista deja) e foarte discutabila!!!!!!!
    Sa nu uitam ca Toyota se chinuie cu Lexus care abia vand 20.000buc./an si nu pot sa-mi imaginez ca fac profit cu ei daca ma gandesc la cat se investete. Si aici vorbim de Toyota care nu prea are nevoie sa se uite la cheltuieli si investitii, o face numai din considerente de imagine si marketing.
    Daca Nissan a avut curajul sa lanseze brandul Infiniti pe unele piete (est-)europene, cel tarziu din 2008 (sau 2009!) avand loc lansarea la scara europeana, asta nu inseamna ca vor avea si succesul mult dorit.
    Iar dupa toate astea nu inseamna ca si Honda ar trebui sa o faca! Cine le garanteaza lor succesul? La urma urmei mai trebuie sa si castigi nu numai sa-ti etalezi capabilitatile si inovatiile. Iar Honda e mai dependenta de profit ca oricare constructor auto (japonez).
    Cati dintre europeni stiu ce-i aia sau cine-i ala Acura? Iti spun eu cati: nici 10%! Cat de mult se poate schimba situatia daca ar fi sa ajunga acest brand aici? Lexus se chinuie de 15ani si? Nu vezi ca Honda se cacaie si se macaie de 2ani de zile sa aduca un model aici si nu-s in stare? Apoi daca ar fi vorba de o intreaga linie de modele?

    Nu stiu cat de mult indragesc amercianii (si nu numai ei) coupe-urile ca eu oferta voastra (dar si a noastra) o numar pe degete! Daca indragesc atat de mult coupeurile, de ce n-a mers Acura CL???
    Japonia nu o mai punem la socoteala ca acolo au fost de mult scoase din program Accord Coupe si Civic Coupe, daraminte ceva de lux. Si cred ca daca nu va mai exista Integra nici nu vor mai avea un coupe in program.

    Leave a comment:


  • Marius -Iulian
    replied
    cred ca Honda face o greseala.

    e cred nevoie si de un compact sport in line-up. sa observam ca Audi are deja de multi ani A3 ( introdus acum si in USA cu vanzari bunicele dat fiind specificul pietii), Mercedes este la a doua generatie a A klasse si au acum si B klasse, iar BMW a introdus serie1...

    si e mai ales nevoie de introducerea marcii Acura si in Japonia si Europa.

    regret nespus renuntarea la numele traditionale Integra, Vigor si Legend pentru produsele Acura.

    ca sa il delimiteze de Civic Si si Type R, Honda ar putea folosi motorul de 2.0 sau 2.2l si 240CP de pe S2000 ( daca tot renunta la S2000, desi si asta e o greseala), ar putea echipa-o cu toate gizmo-urile electronice care sunt pe masinile germane similare si care nu sunt disponibile pe Civic ( lista este destul de lunga pentru Civicul american, ceva mai scurta in Europa), mai multe componente de aluminiu ca sa tina greutatea jos, o izolatie mai buna ( Civic mk.8 este inca relativ zgomotos pentru segmentul premium), un sistem audio Bose sau altceva premium. asta ar putea usor permite un pret de 25000$ de pornire, max 27-28 cu toti "bells and whistles". nu de alta dar platforma Civic mk.8 este f. reusita si ar fi pacat

    ca sa faca un TSX coupe este o chestie mai dificila parerea mea ( nu exista o varianta coupe nici in Japonia si nici in Europa), desi nu ar fi o idee rea pentru TSX - americanii indragesc coupe-urile... motorul acela turbo de 240CP ar fi binevenit pe TSX.

    Leave a comment:


  • dixy2k
    replied
    http://www.jalopnik.com/cars/news-in...row-171142.php

    Leave a comment:


  • hondatu
    replied
    Subscriu parerilor pesimiste de mai sus fiindca si eu cred ca viitorul e sumbru la capitolul asta. ops: ops: :roll:

    Leave a comment:


  • dixy2k
    replied
    corect, RSX. Nu TSX.

    integra nu cred ca e din clasa medie, nici macar Europeana. la interior e mai mica decit civic, mai usoara si cam la fel de mare la exterior.
    cred ca pretul a distrus vinzarile, mai ales avind optiunea de civic (SI) la aceeasi putere (mai putin 4 cai).

    Probabil cum sa spus mai sus, un CRX ar fi o surpriza.
    S2000 nu va mai fi de la anul, Integra/RSX nici ea. deci ceva de o clasa mai sus, macar dpdv de performante, ar trebui sa fie.

    Daca se va face sport4 macar 90% din cum arata in forma de concept ar fi ceva extraordinar.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Nu cred ca va fi inlocuit in urmatorii ani. Deja Si i-a luat locul, chiar daca un pic mai slab decat RSX-S. Probabil ca se vor concentra mai mult pe Accord, care e mai de succes. Sincer, simt un come back al lui CRX, mai mult.

    Leave a comment:


  • cryo
    replied
    vrei sa spui RSX/Integra?

    Nu stiu daca CTR/CSi se pliaza pe acelasi market. Integra este totusi un coupe de clasa medie... Poate o varianta coupe a TSX-ului, dar nu prea am vazut nimic in acest sens (in afara de CGI-urile cu presupusul viitor Accord, care inca imi mai provoaca vise erotice).

    Leave a comment:


  • dixy2k
    started a topic 1 - 7/5/06: Inlocuitor Integra

    1 - 7/5/06: Inlocuitor Integra

    ce credeti ca va inlocui pe TSX/Integra?

    unii spun ca un TSX/Accord coupe.

    Ia luat CTR locul?
    vinzarile au scazut in mare parte datorita lui CTR si SI, dar si a modelului invechit deja. Din 2007 nu va mai fi.
Working...
X