24 - 30/04/06: Ce va doriti mai mult de la Honda?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 24 - 30/04/06: Ce va doriti mai mult de la Honda?

    ce var place mai mult sa poata oferi Honda?
    mai multe optionale?
    gama mai larga de motoare?
    diferite interioare?
    variatiuni pe acelasi model? (kombi, hatchback, sedan, coupe, monovolum sau cum se numeste chestia aia gen minivan compact)
    AWD pe mai multe modele, inclusiv civic, accord, etc
    LSD optional?
    CVT? (din nou)
    Hybrid pe o gama mai larga de modele?
    varietate de motoare diesel?
    SUV?



    P.S. Sinteti cu totii liberi sa postati aici pina cind regulile ariei vor putea sa fie (re)aplicate de admin.
    eventual folositi PM intre membri la sfirsitul saptaminii sa se convina asupra unui topic. Ca si Bogdan si eu las citeva zile sa treaca sa aibe si altii o sansa sa isi deschida un topic preferat.
    honda x 5
    "W" stands for Wrong
    Amerika ist Wunderbar

  • #2
    eu, in momentul de fata imi doresc de la honda sa lanseze un exotic car care sa bata la fund cateva masini exotice. ceva si frumos si performant, cum s-a intamplat cu NSX-ul
    \_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_
    I'd Rather Push A Honda Than Drive A Volkswagon
    _/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/

    Comment


    • #3
      Eu as vedea cam asa treaba, vis-a-vis de ce ai mentionat tu:

      -Gama de motorizari disponibila pt fiecare model sa aiba CEL PUTIN 1 Otto 1 Diesel si 1 Hybrid, grupate in functie de piete, cu o suplimentare de, hai sa zicem, inca 1 Otto sau 2 pt Accord sau Legend. E mai mult decat suficient.
      -Optionale sunt arhisuficiente in standard, deci la capitolul asta stau bine
      -Niste variatiuni pe model n-ar strica in Europa, daca in US mai sunt, aici lipsesc cu desavarsire. N-as face combi Civic, ci as umbla putin la design-ul Acordului combi. Pt Europa, un Accord CC nu ar strica. As dori ca noul CR-V sa fie mai maricel si sa suplineasca lipsa unui SUV mare, sa fie mai luxos si cu motorizari ceva mai potente. Asa cum am mai zis, se simte lipsa unui mini cu alura europeana si a unui sedan mic pt Europa de Est(am inteles ca vine City si la noi, deci se poate sa se rezolve o parte din treaba). Pt Civic-ul nou, n-ar strica un Type S de 200cp, pt cei care nu vor neaparat racing pur, ci si ceva dotari luxoase, diferentiat de un Type R spartan, cu putere mai multa(~230cp) si LSD din serie. As dori sa vad o varianta Honda a noului RDX in Europa, care sa suplineasca golurile lasate de HR-V si de actualul CR-V mai mic, eventual sa se ia la tranta cu Forester, adica sa aiba doar SH-AWD.
      -Da! SH-AWD optional pe noile modele Accord, Legend, CR-V, S2000 si NSX.
      -Pe langa astea: un Accord Type S cu un 2.4 revizuit, impins la 220-240cp, si cu AWD optional, si un Type R, cu un 2.4 cu compresor, AWD si ~340cp, care sa ameninte S4 si M3. De asemenea, un diesel mai puternic, de 180-200cp, cu AWD ca optiune. Nici un hybrid n-ar strica, dar neaparat cu Otto in 4 cilindrii de cilindree mica (eventual 1.8-ul de pe Civic combinat cu un IMA). Pe Legend, un V6 de 3.5 si un V10 de 4.5, precum si un diesel de cel putin 3.0 ar fi suficient. Bineinteles, toate cu AWD si toate i-VTEC.

      Comment


      • #4
        Pornind de la experienta mea recenta as trece AWD si un all-roader gen Outback/Audi All road.

        Nu am ales Subaru Legacy/outback pt. ca:
        -amindoua au o latime interioara mica
        -Legacy are si spatiu mic pe inaltime in spate
        -nu avea niciuna ESP sau echivalent
        -Legacy la un pret mai mare are dotari mai putine. Outback e muuult mai scump.

        Asa ca un Accord AWD sau un Accord Tourer AWD suprainaltat ar fi fost fara dubii alegerea daca ar fi existat. Asa, am oscilat o vreme.

        Aaa, si ar mai fi interesanta o varianta hatchback pentru Accord. Ai un stegator suplimentar si o deschidere mai mare a portbagajului care te ajuta.

        Bye,
        Cristi
        Honda Civic 2012 1.8 Executive + Navy M/T, Infiniti FX35 2007, ex-Honda Accord 2006 2.0 ES M/T, ex-Honda CR-V 2007 2.0 Elegance M/T,
        Externalizare IT | Solutii Resurse Umane | BPM Software

        Comment


        • #5
          in afara de niste motorizari diesel mentionate, observ ca Honda ofera absolut tot ce cereti voi, dar... nu pe aceeasi piata. Fiecare piata are modelele lor. Daca ar combina oferta de pe toate pietele ar fi o gama completa.
          Spre ex accord are AWD in Jp. Accord are hybrid in NA (nu pt mult timp). Un SUV mai mare decit CR-V exista (doua defapt, dar nu in Europa).
          honda x 5
          "W" stands for Wrong
          Amerika ist Wunderbar

          Comment


          • #6
            - un Civic CC, disponibil si pe piata europeana
            - o varianta de Accord (Euro-R / Type-S / Type-R) care sa concureze motorizarile de top ale modelelor de clasa echivalenta (stiu, exista Euro-R, dar numai pe piata japoneza), ideal cu transmisie RWD sau SH-AWD.
            - un SUV care sa urmeze noua linie de design, adusa de Civic (in lipsa lui, inca mai plang cu gandul la Infiniti FX45)
            - supercar-ul care ar fi trebuit sa fie NSX.
            - un urmas pentru S2000 (stiu, frumos, bun, dar...cam batraior).

            Si, in primul rand... sa inceapa mai repede productia noului Civic Type-R, la un pret decent [-o<
            2006 Accord CL7 2.0 MT

            Comment


            • #7
              Civic V6
              TL RWD si V8
              RL RWD si V8
              Accord/TSX V6
              Civic competitor cu WRX STI si EVO

              Ar trebui sa urmeze exemplul Nissan in motorizari si sa ofere V6 optional la mai multe modele.
              Pe civic un V6 de 2.5-2.8 nu ar strica de loc cu o eventuala optiune de SH-AWD.
              honda x 5
              "W" stands for Wrong
              Amerika ist Wunderbar

              Comment


              • #8
                Imi doresc un TSX diesel in USA ( de preferat o versiune upgradata a 2.2 CTDI pe la 170-180CP) si/sau introducerea motorului 2.3 iVTEC turbo pe un sedan (TSX sau TL) cu AWD.

                dream on... :roll:
                ex Civic mk.7 EX sedan 2002, 1.7VTEC
                ex Acura TL 2006, 3.2 V6 SOHC VTEC
                Civic Si sedan 2007, 2.0 DOHC iVTEC
                Acura MDX 2011, 3.7 V6 SOHC VTEC

                Comment


                • #9
                  pe la sfirsitul anului trecut Fukui a anuntat ca pregateste un diesel puternic si evident foarte curat pentru NA. Probabil ca pentru modelele mai mari decit Civic si TSX. Cred ca la TL si RL se referea, eventual Pilot si MDX. Cred ca va fi intre 2.5 si 3.0 L1 180-220 de cai. Dupa cum se stie incepind cu 2007 motorina va fi mult mai curata la cerinta guvernului dar si pretul se poate sa fie mai mare din cauza costurilor de rafinare mai mari. Mi se pare mult mai adecvat un diesel mic daca te gindesti la consum redus. Cele mari nu sint foarte departe de consumul motoarelor pe benzina si pretul intre benzina si diesel e cam la fel daca nu mai mare la diesel.
                  Apoi daca ar face un diesel hybrid ar fi cu totul altceva.
                  honda x 5
                  "W" stands for Wrong
                  Amerika ist Wunderbar

                  Comment

                  Working...
                  X